SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:22 schreef Lindytje het volgende:
En ja, natuurlijk had ik het vorige week al gevraagd!!
Maar ik moest het eerst ouders, familie en beste vrienden vanen mij vertellen
![]()
Good busyquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oh en mwehe, ik heb nu al nagellak op m'n bankje gesmeerd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:24 schreef Mss het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LINDY!!!!!!!!
GEFELICITEERD BABE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga wel met mezelf trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
Huray voor Lindy!!!! Wat leuk
En wat een trouwerijen in dit topicwho's next
Goeien poll kunnen we daarvoor makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:25 schreef megamandy het volgende:
Huray voor Lindy!!!! Wat leuk
En wat een trouwerijen in dit topicwho's next
Met mij?quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Yaaaaaay wat tofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:27 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Zullen wij met elkaar trouwen dan?
quote:
quote:
Nog beterder. Anton Heijboer (of hoe die vent ook precies heette) spelen.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Waaah, wat leuk! Gefeli!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
![]()
Jij was al getrouwd toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef AmyGrace het volgende:
Het trouwvirus is kennelijk heul besmettelijk.
Wow, wat gaaf!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef AmyGrace het volgende:
[..]
Haha, ja. In augustus alweer 5 jaar!![]()
Gahhhhh KJOETquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Ze begon te huilen en toen zei ze ja![]()
En ik had het zo gedaan als gepland
Donkere hotelkamer met kaarsjes en rozen en lekkere kaasjes enzo en prosecco en een kaartje aan de bloemen met daarop iets van: we hebben nu al zo lang, en we zijn echt al een vast setje en daarom wil ik je wat vragen.
En toen zei ze ja![]()
Ohja, moet ik eigenlijk wel doen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 22:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
oeh oeh Lin, ga je nu ook in het bridezilla topic rondhangen?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
Donkere hotelkamer met kaarsjes en rozen en lekkere kaasjes enzo en prosecco en een kaartje aan de bloemen met daarop iets van: we hebben nu al zo lang, en we zijn echt al een vast setje en daarom wil ik je wat vragen.
En toen zei ze ja![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
En toen zei ze ja![]()
Ohhhquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:38 schreef Lindytje het volgende:
En toen zei ze ja![]()
Dan zet ik m'n geld in op Loqiquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Mss het volgende:
Trouwvirus blijft wel lekker in Brabant he, wie is de volgende? Loqi, Debster, Puckz?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:43 schreef princess-a het volgende:
Aaaawhh Lin!! Wat superleuk, gefeliciteeerd!!Zodra ik de TT zag in mn AT wist ik dat dit het was ghehe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |