als lies de bbw aan zet kom ik zekerquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:01 schreef Lindytje het volgende:
Enne, 's avonds is het hier dan feest, en wie wil komen is uitgenodigd
Oh,zegt net: 'dan steek ik de bbq wel aan, dan komen ze vast
'
Verkoold eten maken, ik ben er goed inquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
als lies de bbw aan zet kom ik zeker
alhoewel de verkoolde lamblokjes van lin ook prima te nommen waren
waarom denk je anders dat lies met je wilt trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Verkoold eten maken, ik ben er goed in
Ja, daarom natuurlijk! Een van mijn betere skillsquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:13 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waarom denk je anders dat lies met je wilt trouwen
Hoe reageerde je omgeving?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, ik mag het eindelijk aan iedereen vertellen
was het moeilijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:15 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaaaa, ik mag het eindelijk aan iedereen vertellen
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:16 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en de hele voedseldiscussie: ik probeer alles, zelfs al zouden het stierenballen zijn (heeeeeel klein hapje) het enige waar je me echt niet blij mee maakt is lever en niertjes enzo. Orgaanvlees dus
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Goed!!
Mijn BF moest bijna huilen![]()
Mijn ouders reageerden ook heel tof! Mama: 'oehhh, dan mag ik mee met jurken passen![]()
' en mijn papa zat alleen maar 10 minunten lang met een enorme smile op z'n gezicht
Mijn zusje gilde me bijna doof...En mijn broer en zijn vriendin vonden het ook heel tof
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:18 schreef Lindytje het volgende:
Goed!!
Mijn BF moest bijna huilen![]()
Mijn ouders reageerden ook heel tof! Mama: 'oehhh, dan mag ik mee met jurken passen![]()
' en mijn papa zat alleen maar 10 minunten lang met een enorme smile op z'n gezicht
Mijn zusje gilde me bijna doof...En mijn broer en zijn vriendin vonden het ook heel tof
quote:
oh irri!! En je wilt het wel irl vertellen natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]Gewittutnie!
Ja, beetje wel!!! Helemaal omdat we zondag al bij mijn ouders langs waren gereden, maar ze niet huis warenEn toen zag ik op de kalender dat mama ma, di en wo late dienst had en het er dan dus ook niet in zat en we dus heul nog lang moesten wachten
Ja, precies!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:25 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh irri!! En je wilt het wel irl vertellen natuurlijk
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:23 schreef Lindytje het volgende:
Oh, en toen ik mijn BF vroeg of ze getuige wilde zijn moest ze helemaal huilen![]()
Nee, Priem wist het de volgende ochtend om 8u al, en Skjoe en Puckz wisten het 's avonds, maar hebben dus ook goed hun muil gehoudenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:26 schreef Mss het volgende:
Maar je hebt op de bruiloft van Priem dus ook je mond gehouden Lin?
Schaar zequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn verloofde (hihi) en ik gaan slapen
Tot morgen chicks!
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:29 schreef Lindytje het volgende:
Oh, mijn verloofde (hihi) en ik gaan slapen
Tot morgen chicks!
Dat dus, maar ik zie het voorlopig nog niet gebeurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:46 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar mogen wij toch niet komen, want dat gaan ze klein en in het buitenland doen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:21 schreef Lindytje het volgende:
Oh wat leuk! Gefeliciteerd Lindy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... wanten ik gaan trouwen!!!!!!!!!!!!!!
![]()
En wat een morantisch aanzoek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |