Paillettenjurkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zou het vrijgezellen-feest en het huwelijk gewoon tegelijk doen. Eerst trouwen, dan circusactiviteit in mooien jurk
omg! Wat een mongol!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heerlijk om al die huwelijkspraat terug te lezenik zit in de wachtkamer van de GGD in Lelystad.
is aangereden door een dronken automobilist op zijn werk, niks ernstigs gelukkig. Maar voor evt schadevergoeding moest hij wel langskomen.
Die dude die hem aangereden had had 5x het toegestane alcoholpercentage in zn bloed_!
Neen, lazergamen... Dat je zo een spel doet wie het best op z'n muil kan lazerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
laSergamen
En pailettenstof is met carnaval waaaay goedkoper dan daar buiten, vandaar
Daar ben ik kampioen in!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neen, lazergamen... Dat je zo een spel doet wie het best op z'n muil kan lazeren
Van mij mag je de circusactiviteit ook best in een mooien bruidsjurk doen hoorquote:
Tuurlijk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Van mij mag je de circusactiviteit ook best in een mooien bruidsjurk doen hoor
Goedenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb echt kekke oefeningen meegekregen van de fysio. Op je rug liggen en bewegingen maken alsof je geneukt wordt
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan wij als soortement van bruidsmeisjes allemaal in een holo glitterjurk![]()
van de carnavalswinkel
Holo duochroom!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
gaan wij als soortement van bruidsmeisjes allemaal in een holo glitterjurk![]()
van de carnavalswinkel
Oh, maar daar heb je zeker een puntquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En volgens mij gaat lazer-gamen alleen maar beter in een bruidsjurk, want lang, dus daar kan je over vallen. Zeker met een goeden sluier!
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:13 schreef Nagelschaartje het volgende:
En volgens mij gaat lazer-gamen alleen maar beter in een bruidsjurk, want lang, dus daar kan je over vallen. Zeker met een goeden sluier!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joa dan gaan wij zo op Lin sluier staan zodat ze steeds lazert! Trololol!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |