Op marktplaats inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waren die tieten nou ook nog gekocht recentelijk of dat niet?
snapte de "serieus genomen worden" grap niet, duidelijk afgekeurdquote:
45.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze?
Kom, alsof ze 60 lijkt, dat is wel heul overdrevenEn haar buik is nog best oke, maar de leeftijd gewoon niet meer voor die piercing.
Je ziet het verschil toch wel tussen echt en nep?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Waren die tieten nou ook nog gekocht recentelijk of dat niet?
Ze is 45.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze?
Kom, alsof ze 60 lijkt, dat is wel heul overdrevenEn haar buik is nog best oke, maar de leeftijd gewoon niet meer voor die piercing.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet mijn smaak van kleding, maar ik heb de mothers weleens erger gezien![]()
Waarschijnlijk hebben nog wel veel meer mensen een reactie gegeven en halen ze natuurlijk net de ergste eruitquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Deisyy het volgende:
Het is niet mijn smaak van kleding, maar ik heb de mothers weleens erger gezien![]()
En wat een over de top reacties.
Een piercing is sowieso lelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe oud is ze?
Dat kloptquote:
Gegaan met de wind.quote:
klopt, het ergste is dat ik het eerst nog beter vond... en dat zegt watquote:
ja, als ik dichtbij de tv zou zitten en de tieten wat beter kon zien, zie steeds alleen een beetje inkijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je ziet het verschil toch wel tussen echt en nep?
Ik zal het doorgeven!quote:
I'm your father? Oh nee, dat was weer een ander?quote:
Dat was d'r broerquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm your father? Oh nee, dat was weer een ander?
Klopt wel hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
I'm your father? Oh nee, dat was weer een ander?
Jaquote:
niet dus..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef Karina het volgende:
Hopelijk heeft ze toch nog iets vlotters gekregen dan wat ze net aan had.
oude vrouwen moeten zich ook kleden als oude vrouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:58 schreef hexje het volgende:
Ze hebben haar laten zien hoe je er ouder uit kan zien Gordon.
beetje saai en dat was ze eerst echt nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef ChatGirl het volgende:
Ik vind het wel een verbetering, maar het is zo... vlak.
Less is more in dit gevalquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
beetje saai en dat was ze eerst echt niet
Het afzuigapparaat was stukquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:59 schreef kwiwi het volgende:
Ik snap niet waarom ze het haar niet iets lichter hebben gemaakt..
nou ja eerder zoals hexje al zegt, felle kleuren, dat rode jasje was niets mis mee!quote:
De lengte is wel leuk, maar het ziet er zo smerig en modelloos uit.quote:
Deze pastelkleuren passen niet bij haarquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:00 schreef Karina het volgende:
Een beetje meer kleur was wel leuk geweest. Een leuk rood blousje of zo.
het moet wel duidelijk een make-over zijn hequote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Karina het volgende:
De meoders krijgen eigenlijk elke week van die tuttenkleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |