dit is wel een multi failquote:Op maandag 14 mei 2012 10:34 schreef frumslegnulk het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/foto/92115876_echtwaarhoor.png
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:12 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Inderdaadhet slijm kwam ze hun bek uit, had er heel veel
![]()
MAAR er was ook één iemand die haar gal moest spuwen over haar moeder.![]()
![]()
![]()
En dan nog kneuzen nog sterkte wensenhaar moeder is niet dood hoor
![]()
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad de vraag. Het was wel een goed topic geweest. Behalve de sensatie die eraan is verbonden, kun je die klacht namelijk in serieuzer perspectief zien als een voorbeeld van de nadelige kanten van sociale media als Facebook.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wel, maar had Marie30 die ruzie gepost zonder dit topic?
Ja maar dan zien toch veel te weinig mensen hoe 'interessant' hun leven wel niet is.quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef ejvdb het volgende:
Van die mensen die ivm tijdelijke stage in het buitenland zitten en elke dag foto's plaatsen hoe gaaf het daar wel niet is...
Kom op zeg, ga dan gewoon een reisblog bij houden...
Om nou iedere dag foto's te gaan posten lijkt me ook overdreven, maar een aantal foto's zo nu en dan is toch niks mis mee?quote:Op maandag 14 mei 2012 11:05 schreef ejvdb het volgende:
Van die mensen die ivm tijdelijke stage in het buitenland zitten en elke dag foto's plaatsen hoe gaaf het daar wel niet is...
Kom op zeg, ga dan gewoon een reisblog bij houden...
11111111111111111111111111111111quote:Op maandag 14 mei 2012 12:02 schreef frumslegnulk het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)eigen_betekenis.html
quote:Ik ben zo geil, ik ben niet droog te fohnen..! Dus: Wie wil....?
Stuur er een paar fokkers er heenquote:Op maandag 14 mei 2012 15:09 schreef summer2bird het volgende:
Ik citeer een statusupdate uit mijn vriendenlijst:
[..]!
Printscreen lukt niet
quote:Leef je leven op je eigen manier. Laat nooit een ander jouw leven lijden
quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wel, maar had Marie30 die ruzie gepost zonder dit topic?
Weet zij alleenquote:
Helemaal mee eens. Ben zelf momenteel in het buitenland op stage en Facebook is dan ideaal om te laten zien wat je hier meemaakt en contact met je vrienden thuis te onderhouden.quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om nou iedere dag foto's te gaan posten lijkt me ook overdreven, maar een aantal foto's zo nu en dan is toch niks mis mee?
Ik vind nou juist één van de leuke dingen aan Facebook dat je kan zien hoe vrienden buitenland stages beleven.
Ze komt over als een ontzettend leuk, spontaan, vrolijk meisje. *kuch kuch*quote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Statusupdate van jullie favoriete zestienjarige ruziemaakster
Dat is een onderverdeling in vrienden waar je vaak contact mee hebt via Facebook en degenen waar je nauwelijks contact mee hebt. Dat gaat dus om berichten op elkaars pagina, reacties op elkaars berichten / foto's e.d. Het voordeel is dat de mensen waar je eigenlijk niet zoveel contact mee hebt (of wil hebben) vanzelf wat naar de achtergrond verdwijnen en je van de mensen waar je wel veel mee hebt direct kunt zien of ze online zijn of niet.quote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom ze de lijst van mensen die online zijn, in twee helften hebben gedeeld. Je krijgt eerst een lijstje met online personen, en daarna een scheidingslijn met "Meer vrienden online", gevolgd door nog een lijstje. Wat is hier de zin en logica van?
Daar zijn privé berichten idd wel op z'n plaatsquote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef ColdShoulder het volgende:
Ik heb er weer een ergernis bij
Een stelletje waarvan de een in Amerika zit voor een halfjaar en de ander nog in Nederland is.
Ze sturen elkaar constant duizenden liefdesverklaringen en hoe trots ze wel niet op elkaar zijn.
Ga weg en hou het voor jezelf, argh!
Ja, dat soort dingen heb ik ook weleensquote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef Marie30 het volgende:
[ afbeelding ]
Statusupdate van jullie favoriete zestienjarige ruziemaakster
ik kwam anders nog geef topic tegenquote:
Herkenbaar. Zo zijn er meer tegenwoordig....quote:Op zondag 13 mei 2012 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo'n omhooggevallen nietszeggend marketingtrutje (inclusief cliché profielfoto) die net afgestudeerd is van haar MBO pretstudie en haar eigen webshop heeft geopend (statusupdate: CEO/Owner van blablabla.com) in Aziatische rommel oorbellen en kettingen.
Leuk voor haar dat ze die webshop opent, maar vervolgens gaat ze álle producten posten op Facebook inclusief omschrijving en prijs.
Opdonderen met die kutzooi, als ik dat wil zien kijk ik wel op je webshop. Facebook = GEEN webshop.
quote:Op maandag 14 mei 2012 11:13 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja maar dan zien toch veel te weinig mensen hoe 'interessant' hun leven wel niet is.
Dank je!quote:Op maandag 14 mei 2012 18:51 schreef dakpan90 het volgende:
Dat is een onderverdeling in vrienden waar je vaak contact mee hebt via Facebook en degenen waar je nauwelijks contact mee hebt. Dat gaat dus om berichten op elkaars pagina, reacties op elkaars berichten / foto's e.d. Het voordeel is dat de mensen waar je eigenlijk niet zoveel contact mee hebt (of wil hebben) vanzelf wat naar de achtergrond verdwijnen en je van de mensen waar je wel veel mee hebt direct kunt zien of ze online zijn of niet.
*zucht*quote:Dit is een Facebook experiment om te zien of je berichten leest, of alleen maar berichtjes plaatst. Dus als je dit leest, laat dan één woord achter over hoe we elkaar hebben ontmoet. Eén woord, en kopieer daarna deze tekst naar je eigen prikbord zodat ik één woord voor jou kan achterlaten.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 15 mei 2012 21:19 schreef On het volgende:
Mensen die mijn wall in een tweede 9gag veranderen. En dan plaatsen ze bij zo'n 9gag plaatje een reactie als: 'Ik moest lachen!' Of 'Haha dit is zo waar!'
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:10 schreef magneetstrip het volgende:
14 dagen niet inloggen en weg met die onzin. Alsjeblieft moeder Maria laat het deze keer wel lukken.
quote:Op maandag 14 mei 2012 12:09 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Om nou iedere dag foto's te gaan posten lijkt me ook overdreven, maar een aantal foto's zo nu en dan is toch niks mis mee?
Ik vind nou juist één van de leuke dingen aan Facebook dat je kan zien hoe vrienden buitenland stages beleven.
Het meest zielige is dat ze een eenmanszaak runnen en zichzelf CEO of zelfs President noemen...quote:Op zondag 13 mei 2012 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo'n omhooggevallen nietszeggend marketingtrutje (inclusief cliché profielfoto) die net afgestudeerd is van haar MBO pretstudie en haar eigen webshop heeft geopend (statusupdate: CEO/Owner van blablabla.com) in Aziatische rommel oorbellen en kettingen.
Leuk voor haar dat ze die webshop opent, maar vervolgens gaat ze álle producten posten op Facebook inclusief omschrijving en prijs.
Opdonderen met die kutzooi, als ik dat wil zien kijk ik wel op je webshop. Facebook = GEEN webshop.
Ze hebben op zich wel gelijk, ze zijn daar toch de baasquote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het meest zielige is dat ze een eenmanszaak runnen en zichzelf CEO of zelfs President noemen...
Louter constateringen...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Paul het volgende:
Het is eigenlijk wel schattig dat jullie je zo druk kunnen maken om andere op Facebook
Nou ik zie mensen hier waar bijna het stoom uit hun oren komtquote:
Dittt. Maar stiekem hou ik er wel 1 of 2 waar ik me zo heerlijk aan kan ergeren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:02 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik zie mensen hier waar bijna het stoom uit hun oren komt
Als ik me erger aan iemand verwijder ik hem of zet ik de nieuwsberichten uit van dat persoon
Vooral erom lachen is leuk.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 20:00 schreef Paul het volgende:
Het is eigenlijk wel schattig dat jullie je zo druk kunnen maken om andere op Facebook
Zet die berichten uit danquote:Op maandag 14 mei 2012 18:49 schreef ColdShoulder het volgende:
Ik heb er weer een ergernis bij
Een stelletje waarvan de een in Amerika zit voor een halfjaar en de ander nog in Nederland is.
Ze sturen elkaar constant duizenden liefdesverklaringen en hoe trots ze wel niet op elkaar zijn.
Ga weg en hou het voor jezelf, argh!
Ja.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 19:56 schreef Granaatappel het volgende:
[..]
Het meest zielige is dat ze een eenmanszaak runnen en zichzelf CEO of zelfs President noemen...
Wat zijn dat?quote:Op zondag 20 mei 2012 01:25 schreef wolferl het volgende:
De laatste ergernissen trends op Facebook zijn voor mij:
[...]
- Geforceerde één-zinnige teksten van mensen die mijn (onder andere) aandacht willen.
Of het was omdat je een irritante strip post waar niemand op zat te wachten...quote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zette dit stripje op facebook. Om gelijk een snoeiharde defriend te krijgen van mijn ex.![]()
Geloof dat ze zich aangesproken voelde.
[ afbeelding ]
Had je deze moeten posten:quote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik zette dit stripje op facebook. Om gelijk een snoeiharde defriend te krijgen van mijn ex.![]()
[ afbeelding ]
Dat zou ook nog eens heel goed kunnen ja.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:57 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Of het was omdat je een irritante strip post waar niemand op zat te wachten...
en de lol daarvan is?quote:Op zondag 20 mei 2012 13:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |