quote:Op zondag 13 mei 2012 14:36 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]
!
-naam sexclub maar weggelaten anders makkelijk te checken.. maar die naam alleen was al redelijk veel '' waard..

waarschijnlijk één van zijn vrienden die dan loesoe gaat op zijn accountquote:Op zondag 13 mei 2012 14:43 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dit is een van je Facebookvrienden?

d-t foutje oke, maar deze schrijfstijl:
  d-t foutje oke, maar deze schrijfstijl:  

Inderdaad, daarbij wil je echtquote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef andreas612 het volgende:
tevens, mensen die niet kunnen spellen of expres verkeerd spellend-t foutje oke, maar deze schrijfstijl:

[ afbeelding ]
 .
. 

Is er dan een logica aan FB?quote:Op zondag 13 mei 2012 20:16 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom ze de lijst van mensen die online zijn, in twee helften hebben gedeeld. Je krijgt eerst een lijstje met online personen, en daarna een scheidingslijn met "Meer vrienden online", gevolgd door nog een lijstje. Wat is hier de zin en logica van?

Ja, daar wordt je egt onwel van.quote:Op zondag 13 mei 2012 15:51 schreef andreas612 het volgende:
tevens, mensen die niet kunnen spellen of expres verkeerd spellend-t foutje oke, maar deze schrijfstijl:

[ afbeelding ]

Helemaal mee eens. Gister ook een Facebookvriendin die postte dat ze bij de Eerste Hulp was en dat ze zo lang moest wachten. Dus iedereen zo reageren van "Oh noesquote:Op zondag 13 mei 2012 20:53 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat ik trouwens veruit het zieligst vind zijn van die statussen waar je de helft moet raden zoals:
"Wat een ellende..." of "Het leven kan zo oneerlijk zijn.."
Dan hoop ik altijd dat er niemand reageert, maar dat is nooit
En dat kan nooit goedkomen, soms wordt de reden niet verteld, zet er dan niet zo'n domme status op, of de reden wordt wel verteld en dan denk ik, ben dan meteen duidelijk.
(Ja, dit zijn de aandachtshoeren..)
 Wat is er? etc." Nooit meer wat gehoord.
 Wat is er? etc." Nooit meer wat gehoord.  

die is dus doodquote:Op zondag 13 mei 2012 20:55 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Gister ook een Facebookvriendin die postte dat ze bij de Eerste Hulp was en dat ze zo lang moest wachten. Dus iedereen zo reageren van "Oh noesWat is er? etc." Nooit meer wat gehoord.

Inderdaadquote:Op maandag 14 mei 2012 09:47 schreef Geester het volgende:
Van die kneuzen die op moederdag allemaal gingen posten van:
Ik hou van mijn mamma
Mijn mamma is de beste
Mammie ik hou van je
Respect voor alle mamma's in de wereld want dit en dat
FLIKKER OP MET JE FUCKING GEZEIK donder alsjeblieft op
 het slijm kwam ze hun bek uit, had er heel veel
 het slijm kwam ze hun bek uit, had er heel veel   

haar moeder is niet dood hoor
  haar moeder is niet dood hoor   

quote:Op maandag 14 mei 2012 10:12 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Inderdaadhet slijm kwam ze hun bek uit, had er heel veel

MAAR er was ook één iemand die haar gal moest spuwen over haar moeder.

En dan nog kneuzen nog sterkte wensenhaar moeder is niet dood hoor

[ afbeelding ]

nee wat ergquote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dit centrale topic vind ik een goed initiatief, echter er zit voor mij wel een maar aan. Als iemand een uitzonderlijk goeie en originele klacht heeft waarin Facebook een belangrijke rol speelt, mag er dan geen afzonderlijk topic meer geopend worden? Dit zou jammer zijn, daar mooie en vermakelijke topics vaak gebaseerd zijn op pics van FB en dergelijke.

Dat zou best in een apart topic kunnen, mits het origineel is. Het type "OMG so veel duckfaces op Facebook xD" klachten kan net zo goed hier.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Dit centrale topic vind ik een goed initiatief, echter er zit voor mij wel een maar aan. Als iemand een uitzonderlijk goeie en originele klacht heeft waarin Facebook een belangrijke rol speelt, mag er dan geen afzonderlijk topic meer geopend worden? Dit zou jammer zijn, daar mooie en vermakelijke topics vaak gebaseerd zijn op pics van FB en dergelijke.

Uiteraard mag dat, maar de kleinere klachten kunnen iig hier.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:27 schreef feyenoordfan92 het volgende:

Kom op, het zou wel jammer zijn. Neem nou die ruzie van marie30 (?) in het vorige deel van deze reeks. Die zou de 13 pagina's vol hebben gekregen, weet ik zeker.quote:

Dat wel, maar had Marie30 die ruzie gepost zonder dit topic?quote:Op maandag 14 mei 2012 10:31 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Kom op, het zou wel jammer zijn. Neem nou die ruzie van marie30 (?) in het vorige deel van deze reeks. Die zou de 13 pagina's vol hebben gekregen, weet ik zeker.

denk het niet.quote:Op maandag 14 mei 2012 10:32 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat wel, maar had Marie30 die ruzie gepost zonder dit topic?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |