Je kunt toch customizen met wie je het sharet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 16:06 schreef xSouL het volgende:
[..]
G+ is geniaal, Google Hangout met je kameraden tot laat in de nacht
Vind het juist mooi dat het zo rustig is, ik kan nu binnen mijn kameradengroep alles sharen zonder dat m'n ooms en tantes en overige famillie ziet wat ik share.
[...]
soberzo een gezamenlijke facebook accountquote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Een gezamenlijk facebookaccount als stelletje van om en nabij de 20jaar oud.![]()
Dan weet je meteen wie de broek aan heeft in de relatie.
Net als een gezamenlijk e-mailadres: jan_en_marijke@hotmail.com ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 12:17 schreef Awesome_ het volgende:
Een gezamenlijk facebookaccount als stelletje van om en nabij de 20jaar oud.![]()
Dan weet je meteen wie de broek aan heeft in de relatie.
Henk&Ingrid 2.0quote:
Ik had er een kwartier over nagedacht.quote:
Ik ken een stelletje dat zo heetquote:
Liever niemand dan alleen maar debielen als vrienden.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:44 schreef Federer-fan het volgende:
Mensen die in het Engels posten maar geen woord Engels fatsoenlijk kunnen schrijven. Een vriendin postte "Having diner". Een vriendin van haar reageerde met "Enjoy it lady's". Dus die vriendin schreef terug: "Yes' we're enyoing." Ik schreef: "Dinner, ladies, enjoying. Sorry." Ze zal me zo wel defrienden. Dan heb ik niemand meer op Facebook.
Mag ik je toevoegen?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 19:45 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
Liever niemand dan alleen maar debielen als vrienden.
Federer-fan gaat vanavond vroeg naar bed.quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:31 schreef Little_Dolls het volgende:
[..]
I am very sorry, maar ik beschik niet over een Faalboek.
Aach, FOK! is toch veel leuker!quote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Federer-fan gaat vanavond vroeg naar bed.![]()
0. Zal nog wel komenquote:Op zondag 13 mei 2012 11:39 schreef FRseezu het volgende:
Hoeveel moraalridders hebben we vandaag op fb gezien? Ik wel 10.. Foto's van ontbijttafel, cadeautjes. Ohhh wat hebben we het zo fijn vandaag
Een vriendin van een Facebookvriendin van me postte foto's op haar pagina's. Ze maakte al langer foto's maar was nu met een cursus bezig. Schreef ze "Ik heb mijn foto's naar een nieuw level gebracht." Staat er een of andere dertien-in-een-dozijnfoto van een boom bij.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Zo'n omhooggevallen nietszeggend marketingtrutje (inclusief cliché profielfoto) die net afgestudeerd is van haar MBO pretstudie en haar eigen webshop heeft geopend (statusupdate: CEO/Owner van blablabla.com) in Aziatische rommel oorbellen en kettingen.
Leuk voor haar dat ze die webshop opent, maar vervolgens gaat ze álle producten posten op Facebook inclusief omschrijving en prijs.
Opdonderen met die kutzooi, als ik dat wil zien kijk ik wel op je webshop. Facebook = GEEN webshop.
Dit is een van je Facebookvrienden?quote:Op zondag 13 mei 2012 14:36 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
!
-naam sexclub maar weggelaten anders makkelijk te checken.. maar die naam alleen was al redelijk veel '' waard..
OMGquote:Op zondag 13 mei 2012 14:36 schreef andreas612 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
!
-naam sexclub maar weggelaten anders makkelijk te checken.. maar die naam alleen was al redelijk veel '' waard..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |