Geweldig. Hoe lang geleden ?quote:
Het bazerigste jasje onder de jasjes.quote:
quote:
De arts zei nog : 'Wel optijd je medicatie innemen.'quote:Op vrijdag 20 juli 2012 09:58 schreef broekballeballemabbe het volgende:
Geef het volk brood en spelen. Er is klaarblijkelijk een stelletje super rijken met eigen agenda’s.
Zoals Larry Silverstein die 9 miljard AmDollar overhield aan de aanslag op het World Trade Center.
En heel toevallig en alleen op de dag van de aanslag niet zelf in het World Trade Center aanwezig was.
Heel toevallig waren zijn kinderen op die dag ook niet aanwezig in het World Trade Center.
Het Olympisch stadion is eigendom van Frank Lowy, een Tjechische Jood en Australische multimiljonair.
Hoe is het mogelijk dat de Engelse staat niet de eigenaar is van het Olympisch stadion?
Maar een miljonair Frank Lowry die ook nog eens zakenpartner is van Larry Silverstein.
Heeft de Engelse regering de verzekeringspapieren van Frank Lowy al eens bekeken?
Inderdaad komt een aanslag altijd onverwacht. Maar een aanslag tijdens de Olympische spelen wordt wereldwijd uitgezonden. Wat voor criminele aanslagplegers met psychopatisch exhibitionistische karakters heel mooi kan zijn. Misschien dat de Engelse regering zo verstandig is er voor te zorgen dat de Olympische spelen foutloos verlopen. Misschien Frank Lowy vragen om elke dag vanaf het begin tot het eind zelf in zijn stadion te gaan zitten?
Die schaatstruiquote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:58 schreef maril het volgende:
Ik zet ze hier neer De Tour De France jasjes van #DeMart 2012
Met wintertrui![]()
[ afbeelding ]
Mart overtreft zichzelf steeds weerquote:
Als ie bij Albert Heijn langs de kassa loopt, moet ie zichzelf afrekenen. De wandelende streepjescode.quote:
Je kunt ook zien dat ijshockey één van zijn favoriete sporten is. Kan zo scheidsrechtertje gaan spelen.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ie bij Albert Heijn langs de kassa loopt, moet ie zichzelf afrekenen. De wandelende streepjescode.
Nou kijk deze dan ..quote:Op maandag 30 juli 2012 22:47 schreef Tem het volgende:
Ja deze is echt heel erg, Mart is net een leren tweezitsbank.
Wat mooiquote:
Van de zijkant is niet zo in zn voordeel mag ik zeggenquote:
Daar zit wel een rund of zeven in.quote:
Pfoe, gelukkig staat deze erbij, ik werd er helemaal gek van. Dacht dat hij gesolliciteerd had op een raderboot.quote:
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
Maril gaat hier vast weer een prachtige compilie van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was volgens mij iets lichter dan die streepjes bij de avondetappe (wat mis ik die rust daar trouwens) en je hebt er dus minder last van met de oogjes Streepjes. Als hij die blauwe maar niet aantrekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
Kan het niet goed zien maar kan heel goed dat ie gewoon 14 jasjes op maat heeft ... En elke Spelen weer gebruikt....
Komt vast wel goed... Ik zal iig proberen om elke dag een jasje te plaatsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef maril het volgende:
De zin om een jasjescompilatie te doen wordt met de dag minder.
Iemand anders mag het over nemen,T moet wel leuk blijven humorisctisch enzo.
Nu ze Mart allemaal bashen laat maar zitten
Trek het je niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef maril het volgende:
De zin om een jasjescompilatie te doen wordt met de dag minder.
Iemand anders mag het over nemen,T moet wel leuk blijven humorisctisch enzo.
Nu ze Mart allemaal bashen laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker onverzorgd dat haar. Moet kunnen als commentator.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef borisz het volgende:
Van Evertjan gejat uit het basketbaltopic
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |