quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:38 schreef chufi het volgende:
Maril gaat hier vast weer een prachtige compilie van te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze was volgens mij iets lichter dan die streepjes bij de avondetappe (wat mis ik die rust daar trouwens) en je hebt er dus minder last van met de oogjes Streepjes. Als hij die blauwe maar niet aantrekt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:36 schreef chufi het volgende:
Kan het niet goed zien maar kan heel goed dat ie gewoon 14 jasjes op maat heeft ... En elke Spelen weer gebruikt....
Komt vast wel goed... Ik zal iig proberen om elke dag een jasje te plaatsenquote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef maril het volgende:
De zin om een jasjescompilatie te doen wordt met de dag minder.
Iemand anders mag het over nemen,T moet wel leuk blijven humorisctisch enzo.
Nu ze Mart allemaal bashen laat maar zitten
Trek het je niet aan.quote:Op maandag 6 augustus 2012 21:40 schreef maril het volgende:
De zin om een jasjescompilatie te doen wordt met de dag minder.
Iemand anders mag het over nemen,T moet wel leuk blijven humorisctisch enzo.
Nu ze Mart allemaal bashen laat maar zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker onverzorgd dat haar. Moet kunnen als commentator.quote:Op zondag 12 augustus 2012 17:23 schreef borisz het volgende:
Van Evertjan gejat uit het basketbaltopic
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |