Marianne Vos is een supertalent of Alle successen van Marianne Vos bewijzen dat vrouwenwielrennen niet veel voorstelt
Mart Smeets heeft zijn beste tijd gehad of Vind maar eens een betere
Men is te kritisch op de NOS of Die kritiek is terecht
Wat doet die waterpolocoach steeds in de studio, Nederland doet immers niet mee of Het is gewoon een sportkenner
Ik volg de Spelen ook via live-streams op internet of Ik hou het bij TV-beelden
De NOS zendt te veel herhalingen uit of
Zo heeft iedereen de mogelijkheid om de beelden te zienIk kan niet juichen voor genaturaliseerde sporters of
Ik beschouw ze gewoon als NederlandersVreemd dat er toch weer derderangs-sporters uit Verweggistan meedoen of
Dat is niet vreemdDe Hockeysters hadden met grotere cijfers van België moeten winnen of
De eerste wedstrijd is altijd warmdraaienMooi dat Vinikourov Olympisch-kampioen werd of Ik kan niet warmlopen voor een dopingszondaar
De estafette-zwemsters hebben goud verloren of
Ze hebben zilver gewonnenDe openingsceremonie was mooi of Die was niet
mooi niet gezien
Stom dat die Duitse BOBO de "Hitlergroet" bracht of Dat was een onschuldige vergissing
[/b]Vreemd dat er zoveel lege plekken zijn in de stadions en Dat is een logisch gevolg van het uitdelen van kaartjes aan sponsoren[/b]
Gavendisch heeft gefaald of
Gavendisch is in het pak gestoken De NOS zond terecht vrijwel de gehele wielerritten uit of
Het laatste uur zou genoeg zijn geweestDe adoratie voor het Amerikaanse basketbalteam is terecht of
Die adoratie gaat te verIk gun Edith Bosch een gouden medaille of Ik gun Henk Grol een gouden medailleBeachvolleybal is een tweederangs zaalvolleybal of
Het is een volwaardige sport-----------------------------------------------------------------
Mart Smeets doet te denigrerend tegen zijn tafelgasten of Mart Smeets neemt de kijkers niet serieusChina wint veel door dopinggebruik en China wint veel door hun Spartaanse trainingsmethodesLeuk Wim-Lex en Mâxima op de tribunes of Leuk Erica Terpstra op de tribunesHelaas geen Nederlandse Triathleten op de spelen of Jammer geen Nederlandse boksers op de SpelenLeuk naar Nederlandse turners kijken of
Leuk naar turnverslaggever Hans van Zetten luisterenJammer de tafeltennisfinale's niet live bij de NOS of Jammer de judofinale's niet live bij de NOSMooi als Richard Schuil dat Olympischrecord weet te evenaren of Welk Olympischrecord
Het Holland-Heineken-Huis is typisch Nederlands of Het Holland-Heineken-Huis zou ook bij een ander land kunnen
Jammer dat Edith Bosch geen goud won of Jammer dat Henk Grol geen goud wonDe Nederlandse roeiers hebben gefaald of
Mooi dat De Holland-8 brons won1 keer goud op de 100 meter van Kromowidojo is leuker dan 2 keer goud van Inge de Bruin of
Dat vind ik nietMooi dat Duitsland de uitlachende Nederlanders op hun plaats heeft gezet of Wat is daar mooi aanOntroerend de tranen van Anky of Ik werd daar niet door ontroerd
Ik wist niet dat boogschieten zo'n leuke TV-sport is of Dat wist ik wel
Tennis op de spelen is zonde van de zendtijd of leuk tennis op TV tijdens de spelen
Genieten van de records van Michael Phelps of Ik had liever anderen zien winnen
Ik had medelijden met Marianne Vos na de tijdrit of Ik had medelijden met schermer Bas Verwijlen na zijn vroege uitschakelingDe zevenkamp is voor atletes even zwaar als de tienkamp voor atleten of Dat is niet even zwaar
Terecht dat de NOS veel aandacht gaat besteden aan de Paralympics of Dat is onterecht
---------------------------------------------------------------------------------------
De Nederlandse hockeyers hebben zilver gewonnen en De Nederlandse hockeyers hebben goud verlorenTerecht dat het IOC alle financiele winst opstrijkt of
Dat is onterechtDe twee gouden medailles van Ranomi Kromowidjojo of De twee gouden medailles van Mo Farrah
Jammer dat we bij de NOS niks zagen van het worstelen of Jammer dat we bij de NOS niks zagen van het gewichtheffen
geen van beideJammer dat de Spelen zijn afgelopen maar Het is mooi geweestLeuk over 4 jaar 's nachts naar de Spelen kijken of Wat is daar leuk aan
Hopen dat Mart Smeets doorgaat of
Hopen dat Hans van Zetten doorgaatVreemd dat Brazilië nog nooit Olympisch voetbal-goud won of
Dat is niet vreemdRespect voor beachvolleyballer Richard Schuil of Met een vierde plaats had ie net niks
Had Nederland maar een Basketbalteam op de Spelen of
Had Nederland maar een volleybalteam op de SpelenIk ben trouw gebleven aan de NOS of
Ik heb (ook) op andere zenders de Spelen gevolgdDe Belgen hebben slecht gepresteerd of De Belgen hebben naar behoren gepresteerd
geen ideeDe Britse toeschouwers waren erg chauvinistisch of
Wij zouden net zo chauvinistisch zijn geweestJammer dat we net buiten de top-10 in het medaille-klassement vallen of Wat is daar jammer aan
Leuk over vier jaar kite-surfen op de Spelen of Leuk over vier jaar seven's rugby op de SpelenEr zit een luchtje aan de Jamaicaanse sprintresultaten of Er zit een luchtje aan de Chineze zwemresultatenDe Nederlandse sprinters hebben het goed gedaan met hun finale-plaatsen of Alleen medailles tellen
Dressuurrijdster Cornelissen werd bestolen van goud of De Britse du Jardin was gewoon beter
Het waren geslaagde Spelen of Ik had meer van deze Spelen verwacht