Er was ook een tijd dat hij niet gebruikte.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:59 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Hoe kan je iemand die doping heeft gebruikt als held bestempelen?
Toen won hij niks boeiends.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was ook een tijd dat hij niet gebruikte.
Die is er toch ?quote:
echt?quote:
Nee dus ga hem gelijk openen.quote:
Vos is nog veelzijdigerquote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
Marianne Vos is de vrouwelijke Eddy Mercx of Dat is te veel eer is dat niet Jeannie Longo?
Van der Geest is een Belg.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 18:30 schreef Karina het volgende:
Leuk als Henk Grol tegen Eelco van der Geest moet judoën of Wat is daar leuk aan dan gaat toch 1 van de 2 eruit? niet leuk dus
Vul je de andere ook in ?quote:
Leg eens uitquote:Op dinsdag 17 juli 2012 00:45 schreef Thas het volgende:
Leuk als Darts Olympisch zou worden of Leuk als Snooker Olympisch zou worden
Ik ben een chauvinist of Ik ben een objectieve kijker Beide niet, Daehanminguk
Dat eerste, ik vind beide sporten weinig kijkwaardig en al helemaal niet in aanmerking komen voor "Olympisch". Ik zeg niet dat er geen topsporters in zijn, vooral in Snooker zijn die er natuurlijk zeker wel.quote:
Taekwondo werd toch Olympisch door de spelen in Seoel ?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:25 schreef Thas het volgende:
Dat tweede, lijkt me duidelijk, ik support Zuid-Korea. Dus dat wordt boogschieten, badminton, taekwondo kijken en als hoogtepunt natuurlijk 400m vrije slag voor mannen met Park Tae-Hwan.
Toen was het nog niet Olympisch, het is Olympisch vanaf 2000, Sidney. Er zijn eigenlijk nooit Nederlandse kanshebbers op een medaille, daardoor hoor je er hier nooit wat over, hoewel het veld wel vrij breed is, er zijn tig landen die medailles kunnen halen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 02:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Taekwondo werd toch Olympisch door de spelen in Seoel ?
Ik dacht dat het niet meer Olympisch was.
Lijkt me een sport die veel trainingsarbeid vraagt. Vind het altijd spectaculaire. Maar dat vind ik als sportliefhebber al snel.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 03:09 schreef Thas het volgende:
[..]
Toen was het nog niet Olympisch, het is Olympisch vanaf 2000, Sidney. Er zijn eigenlijk nooit Nederlandse kanshebbers op een medaille, daardoor hoor je er hier nooit wat over, hoewel het veld wel vrij breed is, er zijn tig landen die medailles kunnen halen.
Sport-BOBO.Directeur Olympisch Dorp-72.Begroet Duitse atleten gepastquote:Op maandag 30 juli 2012 02:23 schreef fanneke het volgende:
Stom dat die Duitse BOBO de "Hitlergroet" bracht of Dat was een onschuldige vergissingWat heb ik gemist?
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:31 schreef tong80 het volgende:
Mart Smeets doet te denigrerend tegen zijn tafelgasten of Mart Smeets neemt de kijkers niet serieus Eigenlijk beide
China wint veel door dopinggebruik of China wint veel door hun Spartaanse trainingsmethodes
Leuk Wim-Lex en Mâxima op de tribunes of Leuk Erica Terpstra op de tribunes
Helaas geen Nederlandse Triathleten op de spelen of Jammer geen Nederlandse boksers op de Spelen
Leuk naar Nederlandse turners kijken of Leuk naar turnverslaggever Hans van Zetten luisteren
Jammer de tafeltennisfinale's niet live bij de NOS of Jammer de judofinale's niet live bij de NOS
Mooi als Richard Schuil dat Olympischrecord weet te evenaren of Welk Olympischrecord
Het Holland-Heineken-Huis is typisch Nederlands of Het Holland-Heineken-Huis zou ook bij een ander land kunnen
Jammer dat Edith Bosch geen goud won of Jammer dat Henk Grol geen goud won
De Nederlandse roeiers hebben gefaald of Mooi dat De Holland-8 brons won
1 keer goud op de 100 meter van Kromowidojo is leuker dan 2 keer goud van Inge de Bruin of Dat vind ik niet
Mooi dat Duitsland de uitlachende Nederlanders op hun plaats heeft gezet of Wat is daar mooi aan
Ontroerend de tranen van Anky of Ik werd daar niet door ontroerd
Ik wist niet dat boogschieten zo'n leuke TV-sport is [/b[of Dat wist ik wel
[b]Tennis op de spelen is zonde van de zendtijd of leuk tennis op TV tijdens de spelen
Genieten van de records van Michael Phelps of Ik had liever anderen zien winnen
Ik had medelijden met Marianne Vos na de tijdrit of Ik had medelijden met schermer Bas Verwijlen na zijn vroege uitschakeling
De zevenkamp is voor atletes even zwaar als de tienkamp voor atleten of Dat is niet even zwaar
Terecht dat de NOS veel aandacht gaat besteden aan de Paralympicsof Dat is onterecht
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |