Als het gelijkertijd op TV is
kijk naar de Hockeyers in de finale of Ik kijk dan naar de springruiters op weg naar goud
Edith Bosch of Marianne Vos
Ben Johnson blijft ondanks zijn doping een held of
Ben Johnson is een onwaardige sportmanDe mannen-volleyballers die goud winnen, OS-96, werd terecht gekozen tot sportmoment van de eeuw of
Dat had iets anders moeten zijnDe winterspelen zijn net zo leuk als de zomerspelen of
Dat vind ik niet (alleen omdat de zomerspelen veel meer onderdelen heeft, voor de rest wel even leuk)De spelen beginnen pas echt de tweede week als de atletiek start of
Dat vind ik nietSchandalig dat je op 8 seconden in de Marathon niet naar de spelen mag of
Limiet is limietLeuk Mart Smeets tijdens de spelen of Leuk Dione de Graaff tijdens de spelenDe spelen van Sidney waren de mooiste/leukste ooit of
Dat waren andere spelenVoetballen moet van het Olympische programma worden gehaald of
Dat vind ik nietDe Marathon is het koningsnummer in de atletiek of
Dat is de 100 meter sprintIk volg de spelen ook via de radio of Ik kijk alleen naar TV INTERNET Op vakantie gaan tijdens de spelen of
Je vakantie plannen zodat je de spelen kunt volgenEK-Voetbal 2012 of
Olympische spelen 2012Jammer dat de waterpolosters hun titel niet kunnen verdedigen of
Ach het is maar waterpoloEigenlijk is de spelen 's nachts volgen veel leuker of
Mooi dat het europese tijden zijnEngeland is een echt sportland of Engeland is een chauvinistisch sportland
Leuk als Darts Olympisch zou worden of Leuk als Snooker Olympisch zou worden 
Het Holland Heineken huis is leuk of
Het Holland Heineken huis is een uit de hand gelopen gebeurenLeuk de 22-jarige surfer Dorian van Rijsselbergh de vlaggendrager of
Wat is daar leuk aanBolt of
GayTaeke Taekema had mee gemoeten of Dat hoeft niet van mij
Marianne Vos is de vrouwelijke Eddy Mercx of
Dat is te veel eerMartina is een medaille-kandidaat of
Dat is te hoog gegrepen voor hemJammer Vlasek niet op de Spelen of
Wie is VlasekMooi Anky voor de 7e keer op de Spelen of
Wat is daar mooi aanEpke moet zijn extreem moeilijke oefening doen of Hij moet niet te veel risico's nemen
In Nederland moeten ze via trials gaan selecteren of
Daar is Nederland te klein voorAmerika gaat de meeste medailles winnen of
Dat is een ander landStevan Redgrave moet de vlam aansteken of
Dat moet iemand anders zijnIk ga zo veel mogelijk proberen te zien of
Ik ga selectief kijken Anders zit je dus wekenlang elke dag de hele dag te kijken.. Maar wil wel veel zien!
Terecht dat België tevreden is met 7 medailles of Dat getuigt van weinig ambitie
Leuk als Henk Grol tegen Eelco van der Geest moet judoën of
Wat is daar leuk aanIk ben een chauvinist of Ik ben een objectieve kijker Beide niet, Daehanminguk

Australië is een groter sportland dan Engeland of
Dat is niet zoLeuk Kite-surfen over 4 jaar of
Wat is daar leuk aanHans van Zetten is onze leukste/beste verslaggever of Dat is iemand anders
Wie?Olympische spelen of Tour de France
[ Bericht 0% gewijzigd door Thas op 17-07-2012 00:50:51 ]