iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, je zal maar met het OV van Rotterdam naar Doetinchem gekomen zijn. Ben je zwaar de lul
Waar kijken jullie trouwens?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef donroyco het volgende:
Faal Tan
Kolbeinn kan gewoon Nederlands praten hoor
Vind 't allebei leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh verrek, die lampjes waren gewoon mobieltjes hoor ik net op AT5, ik dacht dat iedereen een lampje had gekregen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh verrek, die lampjes waren gewoon mobieltjes hoor ik net op AT5, ik dacht dat iedereen een lampje had gekregen
Times are changingquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Hadden ze gewoon op ingespeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien een frikandelletje, oh nee ik ben te zwaar"
Theo
Ik dacht een zaklampje of zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
om de 10 stoeltjes een lampje. (inclusief verlengsnoer)![]()
Ach ja, ik ben van de oude stempelquote:
Waar kijk je dit? Sport 1 ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Theo
Theo adorerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Theo
13th streamquote:
EL 1quote:
quote:
Je hebt 25 minuten uitzicht op het ontlopen van rechtstreeks degradatie, krijgt een tegendoelpunt en rood, moet je nog wachten ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef MRN89 het volgende:
Je zou maar Excelsior supporter zijn![]()
En maar wachten tot de wedstrijd begint
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Greg heeft z'n CD er in gegooid volgens mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt 25 minuten uitzicht op het ontlopen van rechtstreeks degradatie, krijgt een tegendoelpunt en rood, moet je nog wachten ook.
Theo niet adorerenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Oke in Doetinchem kunnen ze nog wel ff een tijdje wachten
Wilde het ook al zeggen lolz XD geweldig zn reactie , die verdient een award!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Theo
Een van de belangrijkste wedstrijden ligt nog stil tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
welk kannaal is dit dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, nog steeds shots uit de catacomben
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Om 03:00 gaan we verderquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
Hopen dat die 3 profetisch is en de 3-2 erin geknald wordtquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hopen dat die 3 profetisch is en de 2-3 erin geknald wordt
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Nuchterheid het volgende:
Het schijnt dat ze bij Excelsior na middernacht pas weer verdergaan.
de wedstrijd MOET gespeeld worden vandaagquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
Na een uur is de wedstrijd toch officieel gestaakt?
"De Graafschapquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef iBenny het volgende:
Na een uur is de wedstrijd toch officieel gestaakt?
Theo is een aardige goser joh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
Waarom arrogante mensen nog arroganter maken?
Spelen ze iig wel CLquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef TheVulture het volgende:
Misschien willen Heitinga, Sneijder en VDV wel terugkomen van de zomer
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef PizzaGeit het volgende:
''Het is opgehouden met regenen.
Het is nu gaan gieten''
Frank Snoeks![]()
![]()
![]()
Graafschap olee (8)quote:
Net als de WK Honkbalfinale toenquote:
Ergens wel net zo legendarisch als de achterstand die Ajax heeft goed gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef TheVulture het volgende:
Wel mooi dat zo'n degradatiepot dan ook nog zo'n ontknoping heeft
niet te hard van stapel lopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef shaderon het volgende:
Viert Feyenoord de 2e plek ook op de coolsingel?
Verdient wel een feestje
Lol, de eerste verliezer zijn en dat vieren... Nee dank jequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef shaderon het volgende:
Viert Feyenoord de 2e plek ook op de coolsingel?
Verdient wel een feestje
Ik smste ajax naar 7470 en won 450 euro, dat was echt fantastisch!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:35 schreef OverRated het volgende:
'of toch nog Ajax' Daar was hij weer hoor
Aan Excelsior zijde uiteraardquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
Daar gaan we, zou leuk zijn als er nog een goal valt.
Die kerel van Excelsior die de 81e minuut er in kwam en de 82e minuut met rood weer weg mocht.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lol. Warmingup over waterplassen, komen ze op radio 1 met De Dijk - Als het golft
Wat kan NEC daaraan doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:39 schreef RvLaak het volgende:
Is het voor NEC nog belangrijk (ivm play-offs) of Feyenoord 2e wordt of niet?
twitter:sterreh twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:40:59HUHAUAHAUAHAHHA CHICK OP AT5 FLIKKERT VAN DE LANTAARNPAAL @ LEIDSE PLEIN. reageer retweet
hieperdepiepquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Fuszy het volgende:
twitter:sterreh twitterde op woensdag 02-05-2012 om 22:40:59HUHAUAHAUAHAHHA CHICK OP AT5 FLIKKERT VAN DE LANTAARNPAAL @ LEIDSE PLEIN. reageer retweet
Net daarna.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef Axia het volgende:
Net even At5 gekeken. Staat er een oud vrouwtje in een Ajax-shirt + sjaal op Leidseplein. Zo schattig
Nee dat niet, maar ik hoopte het wel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Idd, want Feyenoord heeft toch zo onterecht gewonnen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef donroyco het volgende:
[..]
Net daarna.
Verslaggever in gesprek met Trambestuurder, weg wordt geblokkeerd door fans.
V: U mag er niet door, hè?
T: - Nee, ze laten me er niet door.
V: Ajax is kampioen geworden.
V: - Ja, Ajax is kampioen, helaas. (en dan zo'n trollkop alsof ie voor Feyenoord is)
grote kansquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Margasul het volgende:
Ik denk dat Graafschap - Excelsior 2-2 eindigt
Hebben dr allebei totaal geen zin inquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Margasul het volgende:
Ik teken ervoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Margasul het volgende:
Schaal flikkert op de teen van Vertonghenquote:
Altijd beter dan onder de wielen van de busquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
jan laat de schaal op zijn teen vallen
iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Schaal flikkert op de teen van Vertonghen
Teen gebroken, herstelt niet goed, maanden eruit, transfer gaat niet doorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
jan laat de schaal op zijn teen vallen
Heel het been moet geamputeerd worden. Einde carrière.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Swomp het volgende:
[..]
Teen gebroken, herstelt niet goed, maanden eruit, transfer gaat niet door
Beter voor de graafschap, tenzij exc van psv wil winnen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
Gelijkspel in Doetinchem is toch voor beide teams nadelig?
Nee hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef RvLaak het volgende:
Gelijkspel in Doetinchem is toch voor beide teams nadelig?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Nee hoor
nadelig voor Excelsior.
Want excelsior gaat echt niet winnen van PSV
Duidelijk, dankquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Beter voor de graafschap, tenzij exc van psv wil winnen.
afgelopenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef PizzaGeit het volgende:
HOeveel blessuretijd is er bij Excelsior?
Was die ene van De Graafschap net niet uitgegleden in het strafschopgebied, hadden ze wss nog gewonnen ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior had zo kunnen winnen, en De graafschap Excelsior er nog uit kunnen schieten
Dat doen ze snel dan..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef RvLaak het volgende:
NOS begint nu met de samenvatting van Gra-Exc
Ze hadden natuurlijk 55 minuten om de eerste 85 minuten te monterenquote:
Voor excelsior zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een laatste 5 minuten. Hopen op een wonder van Kralingen en dat Den Haag wint van Doetinchem
Ik werd helemaal gek man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Was die ene van De Graafschap net niet uitgegleden in het strafschopgebied, hadden ze wss nog gewonnen ook
Ja, misschien doen ze die laatste vijf minuten terwijl de samenvatting al loopt of zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ze hadden natuurlijk 55 minuten om de eerste 85 minuten te monteren
Moet Sparta wel promoverenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik werd helemaal gek man.![]()
Als EXC degradeert, juichen we maar voor Spangen
Was laatst toch bij heerenveen / fc twente? toen gingen ze live/intergraal uitzendenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja, misschien doen ze die laatste vijf minuten terwijl de samenvatting al loopt of zo
Mogen ze niet ivm de rechten die bij EL liggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Was laatst toch bij heerenveen / fc twente? toen gingen ze live/intergraal uitzenden
Ja met paar seconden vertraging dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogen ze niet ivm de rechten die bij EL liggen.
Volgens mij was het toen de laatste 5 minuten intergraal. t liep iig dicht bij elkaar toenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogen ze niet ivm de rechten die bij EL liggen.
Derby's uit Zwollequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, Zwolle is al kampioen, ik ben al blij
Scheidsen naaien nou eenmaal graag Rotterdamquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef RvLaak het volgende:
die rode kaart voor Van Buren was imo niet terecht. Had ook makkelijk geel kunnen zijn
Nou was wel terecht rood hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef RvLaak het volgende:
die rode kaart voor Van Buren was imo niet terecht. Had ook makkelijk geel kunnen zijn
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scheidsen naaien nou eenmaal graag in Rotterdam
Begrijp alle lof voor de scheidsrechter ook niet. Heb hem vaker dramatisch zien fluiten dan goed. Zeker in de eerste divisie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:04 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Scheidsen naaien nou eenmaal graag Rotterdam
Ja, maar je moet sowieso van die plek in inkomen met een sliding.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
nee man, zag er veel erger uit dan het was door het natte veld.
dit idd, wel jammer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Gewoon terecht roodquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
quote:
twitter:JOR_ID twitterde op woensdag 02-05-2012 om 23:36:59@rachidfinge Klein detail, maar staat er nu L/R op de tenen van Verthongen, en heeft 'ie ze dus verkeerd om aan? ;-) reageer retweet
Dat zou de (nu) perfecte afsluiting van het seizoen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:19 schreef TheVulture het volgende:
Excelsior zal van het weekend ook wel het vuur uit de sloffen spelen voor lijfsbehoud en het feit dat ze hun grote broer een mooie dienst kunnen bewijzen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:19 schreef Ajacied422 het volgende:
14:15 AZ - FC Groningen Live 4
14:15 Excelsior - PSV Live 3
14:20 Schakelprogramma - Eredivisie Live 2
14:30 sc Heerenveen - Feyenoord Live 1
Krijg de blaftyfus man zielig ventje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
aaah ik ben kapiteintje en ik heb epilepsie krijg de kk nee serieus
Ik ga voor het schakelprogrammaquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:31 schreef RvLaak het volgende:
[..]de belangrijkste wedstrijd op EL1
Jammer dat ik niet kan kijken (verjaardag van m'n zwager)
Excelsiorquote:
Alsof Jojoortje de enige mod vanmiddag isquote:Op zondag 6 mei 2012 09:10 schreef Paul het volgende:
helaas ben ik de hele dag in Fryslan, dus kan ik niet meechatten vanmiddag
Succes FC Utreg en jullie, en Jojoortje succes met het modden
kus
Hoop ook op dit scenarioquote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef tochweerhenk het volgende:
Heerenveen gaat gewoon winnen.
Hopen op een mooie pot, gelijkspel wordt het sowieso niet meer. Als Feyenoord vroeg op voorsprong komt gaat Heerenveen natuurlijk niet meer scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |