True that.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
Dat meisje in de OP blijft me fascineren.
Elke keer weer he.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
toivonen ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
Je bedoelt Toivonen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Jojoortje het volgende:
ligt aan je internet, geen problemen hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef muzas het volgende:
Iedere keer als die bal in de 16 is gaat die teringstream haperen...
Dat dat eredivisielive maar failliet mag gaan.
Mijn gratis illegale stream doet het prima. Ok, geen topkwaliteit beeld, maar er hapert niks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef muzas het volgende:
Iedere keer als die bal in de 16 is gaat die teringstream haperen...
Dat dat eredivisielive maar failliet mag gaan.
Ik dacht ook dat er op Toivoinen werd gedoeld, maar toen dacht ik ohja dat hysterische Aajx kindquote:
Zolang er niks in 't stadion inslaat zou dat wel meevallen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Onweert goed hier.. hoop niet dat PSV afgelast wordt oid.
Geluk bij een ongeluk dan dat ik vanavond niet erbij kan zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
ook als je niet lijdt aan ADHJquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
tering wat een goed idee! Lekker een HJ, erg goed als je lijdt aan ADHJ.
Ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn gratis illegale stream doet het prima. Ok, geen topkwaliteit beeld, maar er hapert niks.
Hier schijnt de zon.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Geo4kant het volgende:
Hmm mee eens, maar ik ga toch voor Warsteiner. Duitse degelijkheidquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Cornelis83 het volgende:
[..]
tering wat een goed idee! Lekker een HJ, erg goed als je lijdt aan ADHJ.
Het lijkt wel als of er meer goals vallen dan normaal, of zou het zijn om dat het tegelijk gaat?quote:
Ajax staat voor tegen VVV hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Saaie avond tot nog toe, totaal geen verrassende tussenstanden, behalve die van NEC-AZ misschien
Okequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf RKC
[..]
Durpke rond Eindje (omgeving)
oh maar dat hoort niet bij Nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf RKC
[..]
Acht zekerquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf RKC
[..]
Het probleem dat muzas heeft is dat de abo-houders voorrang krijgen van ELquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Mijn gratis illegale stream doet het prima. Ok, geen topkwaliteit beeld, maar er hapert niks.
de 1-1 van heracles komt zo, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Shreyas het volgende:
Saaie avond tot nog toe, totaal geen verrassende tussenstanden, behalve die van NEC-AZ misschien
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Elusive het volgende:
[..]
de 1-1 van heracles komt zo, maak je geen zorgen
vrees t ergstequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Elusive het volgende:
[..]
de 1-1 van heracles komt zo, maak je geen zorgen
Revelatie van het seizoen iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef iBenny het volgende:
RKC heeft wel echt een goed seizoen achter de rug
Ik moet lachen en huilen. Tering Timmerquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hij probeerde de bal naast te kijken
Probeerde Timmer ook heel vaak
Ondanks dat hij betaald heeft? Dat slaat toch helemaal nergens opquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het probleem dat muzas heeft is dat de abo-houders voorrang krijgen van EL
Geo woont in Hoogenbandquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee![]()
Hint: Jij kan echt niet voetballen he Pietertje.
Hier in centrum Eindje ook goed hardquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef Geo4kant het volgende:
Wtf RKC
[..]
Calvé?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee![]()
Hij betaald 1 keer, abo houders betalen elke maand. Denk dat dat de logica is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef eight het volgende:
[..]
Ondanks dat hij betaald heeft? Dat slaat toch helemaal nergens op
Aha Geldropquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:
PSV - Excelsior 2 toenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Tien tien tien ..
Dat is alleen voor ekte bazen weggelegd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
Tien tien tien ..
Dat is alleen voor ekte bazen weggelegd.
Toch wel triest als je zulke prioriteiten moet stellenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hij betaald 1 keer, abo houders betalen elke maand. Denk dat dat de logica is.
Je verwisseld PSV met Real Madrid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:55 schreef Elusive het volgende:
haha psv wordt gewoon 3de en dat met een schuld van 560 miljoen bij de gemeente einzeinzeinz11
Tja, ik snap het ook niet. Als ze juist de eenmalige betalers wat voorrang gaven, is de kans hoger dat zij ook een abo namen. Zo niet natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef eight het volgende:
[..]
Toch wel triest als je zulke prioriteiten moet stellen
Dan moet je het gewoon niet aanbieden vind ik, als eredivisie live zijnde, als je de kwaliteit niet kunt garanderen. Toch weer 6 euro.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef eight het volgende:
[..]
Toch wel triest als je zulke prioriteiten moet stellen
Maar ik heb echter nog geen antwoord gekregen op mijn vraag (geen idee of die aan jou was) of die miljoenen van de gemeente een lening was, of gift...quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Elusive het volgende:
eeeeeeeverybody's got a hungry heaaaaaaaaaaart
Lening.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar ik heb echter nog geen antwoord gekregen op mijn vraag (geen idee of die aan jou was) of die miljoenen van de gemeente een lening was, of gift...
Ooh wij bij fok zijn allemaal models toch.quote:
Tja, misschien gokken ze op slechte internetverbindingen. De stream doet de kwaliteit namelijk aanpassen op je internetverbindingquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dan moet je het gewoon niet aanbieden vind ik, als eredivisie live zijnde, als je de kwaliteit niet kunt garanderen. Toch weer 6 euro.
Jetro is een held manquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ooh wij bij fok zijn allemaal models toch.
Zondag stelden ze het nieuws wel uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef Dagoduck het volgende:
Beter deden ze het nieuws om 20.55 uur ofzo
En jullie hebben die fantastische Wijnaldumquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
Ja jonge.. kut Bakkalgoede speler had hem graag bij PSV gehad, maar nu al 2x gunstig gescoord voor Feyenoord
Best kut voor PSV dus. CL levert veel meer geld op dan EL, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lening.
Gemeente verdiend er 12 miljoen aan
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En jullie hebben die fantastische Wijnaldum
Bijna de helft van een internet aboquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snap niet dat je 6 euro betaald aan 1 wedstrijd.. dat is 1/3e van een maand abo.
Vandaag een paar mooie acties... om je vervolgens te irriteren aan het feit dat hij geen bal kan gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
En jullie hebben die fantastische Wijnaldum
Als je maar 1 of 2 wedstrijden per maand kijkt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
Snap niet dat je 6 euro betaald aan 1 wedstrijd.. dat is 1/3e van een maand abo.
Er is meer dan 1 wedstrijd waar het ergens om gaat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is nou toch niet nodig? Hoe groot acht jij de kans dat Ajax nou nog verliest?
maandkosten zijn 13 euro voor internetabo...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je maar 1 of 2 wedstrijden per maand kijkt...
Die stem ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Die reclame. Second love ofzo. What the fuck.
Dan ben je gewoon een kut'supporter'.. ALS JE GODVERDOMME VOOR EEN CLUB BENT DAN KIJK JE ELKE WEDSTRIJD.. JAAAAAAAAA? EN NU OP OP******* .quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als je maar 1 of 2 wedstrijden per maand kijkt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 21:01:59 ]
Stiekem heb je je net aangemeld, niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Niet voor de NOS. De rest is geen reden om het journaal voor uit te stellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Er is meer dan 1 wedstrijd waar het ergens om gaat.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een kut'supporter'.. ALS JE GODVERDOMME VOOR EEN CLUB BENT DAN KIJK JE ELKE WEDSTRIJD.. JAAAAAAAAA? EN NU OP OP******* .EN ALS JE UIT OSS KOMT, DAN BEN JE VOOR TOP!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zulks een originele klachtquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
EN ALS JE UIT OSS KOMT, DAN BEN JE VOOR TOP!!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dan ben je gewoon een kut'supporter'.. ALS JE GODVERDOMME VOOR EEN CLUB BENT DAN KIJK JE ELKE WEDSTRIJD.. JAAAAAAAAA? EN NU OP OP******* .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.idd
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
En heel Rotterdam met jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:03 schreef iBenny het volgende:
Eigenlijk zou ik het wel grappig vinden als VVV zou winnen
ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef Geo4kant het volgende:
Nou tijd voor PSV om 4/5-0 te maken, Heracles gelijk te spelenDOE HET..
Altijd blijven dromenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Daar heeft Feyenoord ook zo lekker veel aan.
Ik dacht dat alle ballen hetzelfde formaat hadden...quote:
Ik kan haast niet wachten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 3 blogjes in de wachtrij gezet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
onweer zo goed als boven het stadionquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
HET DONDERT EN HET BLIKSEMT EN HET REGENT METERS BIER!1!1!
1km per 3 secs.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
Hoe werkte dat met onweer en afstand tellen?
Pompen of verzuipen, dat is de enige manierquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Aantal tellen tussen flitsen en de knal * 330quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
Delen door 3quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
Afhankelijk van de temperatuur, en waar je je bevind.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef aight1 het volgende:
Spanneeendquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef Saekerhett het volgende:
Onweer komt ook richting hier (Hengelo).
DAT WORDT DUS POMPEN OF VERZUIPEN DAS DE ENIGE MANIER OM DE JUISTE KOERS TE VAREN MET DE WIND IN ONZE RUG GENIET MET VOLLE TEUGEN ZULKE TIJD KOMT NOOIT MEER TERUG JALALALALALA LALALALALALALALALA JALALALALALALAquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Welke wijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Spanneeend
Btw ik woon vanaf morgen ook in Hengelo
Zijn ze in Hengelo nou voor Heracles of Twente?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Spanneeend
Btw ik woon vanaf morgen ook in Hengelo
Voor Twente (de Hengeloërs die ik ken)quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef thettes het volgende:
[..]
Zijn ze in Hengelo nou voor Heracles of Twente?
Die kieperquote:
Gimme, gimme, gimme!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik zag m er ook in gaanquote:
Hij heeft een heel langzame Twente streamquote:
Hoho, dat ben ik normaliterquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Hij heeft een heel langzame Twente stream
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA CABRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoho, dat ben ik normaliter
Ik luister nu echter FC Twente Radio
BLIKSEM EN ONWEER BOVEN EINDHOVEN. WEDSTRIJD STILGELEGD DOOR SCHEIDSRECHTER BRAAMHAAR!quote:
quote:
no way.quote:
Doe je goed.quote:
Eerst door regen en onweer naar huis banjeren, eenmaal thuis onder de warme douche en daarna op de bank met een mok warme chocolademelk voetbal kijkenquote:
Wij (oosten) krijgen m zo nog als Buienradar klopt. Spann00000nnndquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |