iddquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lol, je zal maar met het OV van Rotterdam naar Doetinchem gekomen zijn. Ben je zwaar de lul
Waar kijken jullie trouwens?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef donroyco het volgende:
Faal Tan
Kolbeinn kan gewoon Nederlands praten hoor
Vind 't allebei leuk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh verrek, die lampjes waren gewoon mobieltjes hoor ik net op AT5, ik dacht dat iedereen een lampje had gekregen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Oh verrek, die lampjes waren gewoon mobieltjes hoor ik net op AT5, ik dacht dat iedereen een lampje had gekregen
Times are changingquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
Hadden ze gewoon op ingespeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Karina het volgende:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
"Misschien een frikandelletje, oh nee ik ben te zwaar"
Theo
Ik dacht een zaklampje of zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
om de 10 stoeltjes een lampje. (inclusief verlengsnoer)![]()
Ach ja, ik ben van de oude stempelquote:
Waar kijk je dit? Sport 1 ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Theo
Theo adorerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef TheVulture het volgende:
Theo
13th streamquote:
EL 1quote:
quote:
Je hebt 25 minuten uitzicht op het ontlopen van rechtstreeks degradatie, krijgt een tegendoelpunt en rood, moet je nog wachten ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef MRN89 het volgende:
Je zou maar Excelsior supporter zijn![]()
En maar wachten tot de wedstrijd begint
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:25 schreef Nuchterheid het volgende:
Greg heeft z'n CD er in gegooid volgens mij.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je hebt 25 minuten uitzicht op het ontlopen van rechtstreeks degradatie, krijgt een tegendoelpunt en rood, moet je nog wachten ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |