Mijn ervaring is net wat anders. Al 4 dates via ematching en ik heb geen abonnement, dus ze hebben mij benaderd. Best leuke dames ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef GForceT1 het volgende:
@Tijn: RP. Is qua betaling nog te doen en een hele grote database. Zitten ook nog vrouwen die zelf mensen benaderen. Ee-metsjing moet het initiatief toch vooral van de man komen (is mijn ervaring iig).
Ik word bijna nooit benaderd via ematching. Is dus wel afhankelijk waar je woont (en je profiel)quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Mijn ervaring is net wat anders. Al 4 dates via ematching en ik heb geen abonnement, dus ze hebben mij benaderd. Best leuke dames ook.
Ik heb geen idee waar je woont, maar je profiel kan jezelf inrichten. Alleen Eefje speelt een beetje "hard to get". Terwijl ik nog zo heb aangeboden om haar eten op te eten. Dat snap je toch niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik word bijna nooit benaderd via ematching. Is dus wel afhankelijk waar je woont (en je profiel)
Oh.. dat valt toch best mee... In een 45 minuten ben je toch wel bij Utrecht?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:09 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik heb imho geen saai/standaard profiel. Ik krijg wel vaak als reactie terug als ik heb gereageerd dat Deventer toch te ver weg is...
het gaat er niet om dat je instant weet wat het is, het gaat erom dat je interesse toont en een gesprek begint..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:29 schreef freshy98 het volgende:
En Google hebben ze nog nooit van gehoord zeker?
Geeft idd een mooie openingquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat je instant weet wat het is, het gaat erom dat je interesse toont en een gesprek begint..
Ja dat klopt... Maar ik denk dat de voorkeur uitgaat naar iemand die wat dichterbij woont en volgens mij hebben ze keuze zat...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh.. dat valt toch best mee... In een 45 minuten ben je toch wel bij Utrecht?
Je wilt mijn profiel niet eens zien. Ik heb er maar wat neer gekwakt. Ze zijn alleen erg benieuwd wat mijn werk precies inhoudt en wat Krav Maga is (althans, dat zijn de eerste vragen meestal)
Als je zo denkt dan komt er niks van. Ja, er is keuze zat.. maar dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Liever 1 super date die iets verder weg is, dan 10 redelijke in de buurt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ja dat klopt... Maar ik denk dat de voorkeur uitgaat naar iemand die wat dichterbij woont en volgens mij hebben ze keuze zat...
Precies. Ik ga ze ook niet een wikipedia linkje voorschotelen als reactie. Ik zeg uit dat ik dat liever een keer in het echt uitleg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:31 schreef GForceT1 het volgende:
[..]
het gaat er niet om dat je instant weet wat het is, het gaat erom dat je interesse toont en een gesprek begint..
Ik spreek ze wel aanquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Als je zo denkt dan komt er niks van. Ja, er is keuze zat.. maar dat geldt voor zowel mannen als vrouwen. Liever 1 super date die iets verder weg is, dan 10 redelijke in de buurt.
Man up en spreek ze aan.
Tofquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:57 schreef Diconnected het volgende:
Mijn date was ook bezig met een andere meid, en heeft besloten met haar te kappen en zich helemaal te gaan richten op mij omdat ik toch veel leuker ben dan haar. Altijd fijn om te horen
. Ik ben verliefd, hij ook dus dit gaat goed komen
![]()
.
Dat is jammer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik spreek ze wel aanMaar ik merk dat het merendeel wat "ver weg" woont niet reageert of reageert met "leuk profiel maar je woont toch iets te ver weg".
En inderdaad: mij boeit die afstand totaal niet maar het schijnt dus dat vrouwen het wel boeit (niet allemaal uiteraard) en dat heeft er volgens mij mee te doen dat ze genoeg aanspraak krijgen van kerels die veel dichter in de buurt wonen... En dit is geen excuus van mijn kant dat er weinig vrouwen reageren op mijn profiel, het zal zeker ook aan mij liggen maar ik denk wel dat het er mee te maken heeft...
Ik ben ong 10 cm groter dan hem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef -Splash- het volgende:
Wie moet de plateauzolen aan en wie krijgt de hernia? M.a.w. wat is precies het lengte verschil?
Eh ok... dat was onverwacht.quote:
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaakquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, maar je profiel kan jezelf inrichten. Alleen Eefje speelt een beetje "hard to get". Terwijl ik nog zo heb aangeboden om haar eten op te eten. Dat snap je toch niet?
Hebben we het nu nog steeds over het eten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaak
En splash heeft vast geen krullen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:48 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
mmm misschien heeft eefje gewoon wel smaak
Ah en ik maar denken dat je bijbedoelingen had..sorryquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je woont, maar je profiel kan jezelf inrichten. Alleen Eefje speelt een beetje "hard to get". Terwijl ik nog zo heb aangeboden om haar eten op te eten. Dat snap je toch niet?
Mijn bedoelingen heb ik geuit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah en ik maar denken dat je bijbedoelingen had..sorry
Ik kan het niet laten hier ook even op te reageren..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
na dat gezeur van gister van mij. Wil ik toch maar eens een poging gaan wagen om actiever te worden op datingsites. Nu al welke site?
Klinkt goed!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef m1st1g het volgende:
Goedemorgen![]()
De date van gisteravond was heel gezellig en er komt wat mij betreft zeker een vervolg op.
NU eerst een bakkie koffieom de rest ff te laten bezinken.
Te slecht hahaquote:
Wil je wel een date?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:53 schreef Topicspace het volgende:
Ik ben een beetje door de date-potentiele heen.
Op veel datingsites kom ik steeds dezelfde tegen die ik op straat echt niet aan wil kijken, überhaupt een gesprek mee wil voeren.
Verder dan 25Km wil ik het niet echt zoeken, mijn vrije tijd is al zo schaars en die wil ik niet in de auto doorbrengen.
Paiq wil de laatste dagen ook niet mee helpen, Matches (betaald) die niet online komen.
Oneliners met mensen die meer dan een maand geleden online zijn geweest (raar eigenlijk dat die mij wel een oneliner kunnen sturen) en via de speeddate krijg ik niets binnen en als ik dan eindelijk iets binnen krijg is de locatiebalk leeg terwijl ik in mijn antwoorden heb gezet dat ik niet ver wil reizen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:32 schreef freshy98 het volgende:
Krijg volgens mij vaker bezoek op OkCupid buiten Nederland dan binnen Nederland.
Roemenië, Taiwan, Polen, Kazachstan. Leuk voor een vakantie, maar verder toch niet?
Ja dat wel, maar wil wel overtuigd zijn dat het ook iets kan worden.quote:
Oh wou je het duidelijker hebben? Er zijn genoeg sites waar je import bruidjes kan krijgen als je daar interesse in hebt. Uit die landen wil je je vriendin toch niet halen? Vaak is de reden iets anders dan jouw liefde.quote:
Kijk dan iets verder.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:48 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar wil wel overtuigd zijn dat het ook iets kan worden.
In mijn omgeving lijkt het wel of er alleen tokkies online zijn.
gewoon een reisje naar Thailand boeken ... kan je ze live uitzoeken....quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Oh wou je het duidelijker hebben? Er zijn genoeg sites waar je import bruidjes kan krijgen als je daar interesse in hebt. Uit die landen wil je je vriendin toch niet halen? Vaak is de reden iets anders dan jou liefde.
Wel even kijken hoe ze plassen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gewoon een reisje naar Thailand boeken ... kan je ze live uitzoeken....
Is er eigenlijk een datingsite voor ondernemers? Ben dat niet tegen gekomen (of betaal je dan flink abbo kosten?)quote:
Je zoekt een secretaresse?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:36 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Is er eigenlijk een datingsite voor ondernemers? Ben dat niet tegen gekomen (of betaal je dan flink abbo kosten?)
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.quote:
Iemand uit de zorg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.
(kom nu niet aan met je werkt om te leven, ik hou van mijn werk!)
Waarom zou je die op een 'gewone' datingsite niet kunnen vinden dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Nee meer iemand die geen 9 tot 5 mentaliteit heeft en snapt dat ik leef om te werken.
(kom nu niet aan met je werkt om te leven, ik hou van mijn werk!)
Haha, dan doe ik niet antwoordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef -Splash- het volgende:
Doel je nu specifiek op iemand die het ook te druk heeft om een relatie aan te gaan? Of iemand die het leuk vindt om dingen met je te ondernemen? (ja flauw)
Die kom je zelden tegen, waarom weet ik ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:40 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom zou je die op een 'gewone' datingsite niet kunnen vinden dan?
Zijn er serieus zó veel vrouwen die dat gewoon echt niet begrijpen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik niet antwoorden
[..]
Die kom je zelden tegen, waarom weet ik ook niet.
Blijkbaar, veel werken natuurlijk tot 17:00/18:00 uur en zijn dan klaar. Als de baas dan belt nemen ze niet op. Ik werk gewoon door en op "vakantie" ben ik ook gewoon beschikbaar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zijn er serieus zó veel vrouwen die dat gewoon echt niet begrijpen?
Mwoah, ligt er aan hoe ver je daarin gaat voor mij. Mijn ex werkte echt onwijs veel, maakte af en toe dagen van 07.00 tot 23.00. Was voor mij niet zo'n probleem zolang dat niet structureel 6 dagen in de week zou gebeuren. Kan me de andere kant ook wel voorstellen trouwens, sommige vrouwen kunnen er écht niet tegen dat een man zo veel werkt en voelen zich in de steek gelaten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:47 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Blijkbaar, veel werken natuurlijk tot 17:00/18:00 uur en zijn dan klaar. Als de baas dan belt nemen ze niet op. Ik werk gewoon door en op "vakantie" ben ik ook gewoon beschikbaar.
Helaas al diverse relaties door gefaald. Ik ben serieus een workaholic maar maak echt wel tijd vrij!
Niet iedereen denkt zo, ergens wel te begrijpen je wilt natuurlijk alle aandacht van je liefje als die bij je is. En niet dat die om de zoveel minuten telefoon krijgt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Mwoah, ligt er aan hoe ver je daarin gaat voor mij. Mijn ex werkte echt onwijs veel, maakte af en toe dagen van 07.00 tot 23.00. Was voor mij niet zo'n probleem zolang dat niet structureel 6 dagen in de week zou gebeuren. Kan me de andere kant ook wel voorstellen trouwens, sommige vrouwen kunnen er écht niet tegen dat een man zo veel werkt en voelen zich in de steek gelaten.
Haha sorry, ik drukte te snel op invoeren.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Niet iedereen denkt zo, ergens wel te begrijpen je wilt natuurlijk alle aandacht van je liefje als die bij je is. En niet dat die om de zoveel minuten telefoon krijgt.
Oeh niet snel editten!
Eten is voor mij een heilig moment, ik hou niet van koud eten dus dan wordt er niet opgenomen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha sorry, ik drukte te snel op invoeren.
Natuurlijk wil je als vrouw aandacht als je nieuwe lover bij je is. Ik vind dat je daar beide concessies in moet doen. Zij niet zeuren als jouw telefoon gaat en jij gewoon (bijvoorbeeld tijdens het eten) dat ding af en toe even uit. Want dat lijkt me dan wel weer irritant, als dat ding ook tijdens het eten of in bed begint te rinkelen en jij je verplicht zou voelen om op te nemen en dat dus ook doet.
En in bed? Maw staat dat ding wel eens gewoon uit?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:55 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Eten is voor mij een heilig moment, ik hou niet van koud eten dus dan wordt er niet opgenomen.
Ik vind het best meevallen. Je klinkt als m'n exquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef Topicspace het volgende:
's avonds komen alleen urgente telefoontjes binnen, veel gaat gelukkig ook via mail en die check ik 's avonds niet meer.
Het is niet zo dat ik 24/7 aan de telefoon hang. Maar een werkdag van 7 tot 23:00 vind ik helemaal niet erg.
En op vakantie wil ik wel 1x per dag ff mijn mail checken of voicemail afluisteren, werk loslaten vind ik best moeilijk.
Nu klink ik wel heel erg
Trouwen dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik vind het best meevallen. Je klinkt als m'n ex
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:04 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Trouwen dan?
Onee nu moet ik zeggen:
"Je bent TOF!"
Oh jij bent er zoeen!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wil niet trouwenHoop geld voor een papiertje en dan vervolgens weer een hoop geld om er vanaf te komen
Nee, niet trouwen dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:09 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Oh jij bent er zoeen!!![]()
Trouwen? (Denk er hetzelfde over hoor)
Wat een flauwekul. Een mooi feest, en veel belasting- en regelvoordeelquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Nee, ik wil niet trouwenHoop geld voor een papiertje en dan vervolgens weer een hoop geld om er vanaf te komen
Dat krijg je toch automatisch als je gaat "samenwonen", dan krijg je toch een samenlevingscontract.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Een mooi feest, en veel belasting- en regelvoordeel
Eh nee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:43 schreef Topicspace het volgende:
[..]
Dat krijg je toch automatisch als je gaat "samenwonen", dan krijg je toch een samenlevingscontract.
Potverdorie wat een non argumenten ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:05 schreef Pien85 het volgende:
[..]![]()
Kom nou, scheiden kost óók geld. bovendien is dat lang niet de enige reden dat ik niet wil trouwenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:47 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Potverdorie wat een non argumenten ..
Trouwen kan gratis hoor .. dus daar valt deel 1 weg.
en argument nummer 2 : welleens van huwelijkse voorwaarden gehoord (kun en mag je zelf opstellen dus kost ook niks ) ook het raam uit ..
Dus?quote:
Ik besteed mijn geld liever aan leuke dingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus?
Ben je zo'n pauper dan?
Overigens, de alimentatie levert jou meer op, dan voor ons
Dus ze is bij jou, en dan ga je posten?quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:51 schreef CyCLoNe het volgende:
Zo jongens en meisje .. ik ga mijn date op pikken ben niet naar Amsterdam gegaan ivm alle voetbal mongolen die daar nu zitten .. kortom kwam ze naar mij ..
PRIMA !
Posten gaat prima onder het neuken door.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dus ze is bij jou, en dan ga je posten?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Posten gaat prima onder het neuken door.
Kijken jullie eigenlijk nog op de datingsites rond? Of zijn jullie al rijp voor het Klussen&Wonen topic?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]posten doe je ná of vóór 't neuken, niet onder het neuken
![]()
Ik zit al heel de avond op paiq met 3 dames.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijken jullie eigenlijk nog op de datingsites rond? Of zijn jullie al rijp voor het Klussen&Wonen topic?
idd en wel met minimaal 4 uur er tussenquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:02 schreef Pien85 het volgende:
[..]posten doe je ná of vóór 't neuken, niet onder het neuken
![]()
nou nouquote:Op donderdag 3 mei 2012 21:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik zit al heel de avond op paiq met 3 dames.
Hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh ok... dat was onverwacht.En hoe lang ben jij als ik dat mag vragen?
Ja ik had ook liever kleiner geweest, maar het is niet andersquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:
1m93 en gek genoeg vinden vrouwen dat leuk....
Ik had liever 1.86 geweest.
Heel leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:20 schreef -Splash- het volgende:
1m93 en gek genoeg vinden vrouwen dat leuk....
Ik had liever 1.86 geweest.
Zie je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:41 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Heel leuk!
Date net naar station gebracht, was weer nice
Haha couldn't resistquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Zie je.
Hoeveelste date was dit nou Perzephone?
Nog wat significants gebeurd? Hoe is de vooruitgang?quote:
Per ongeluk een der ouders ontmoet, dus hij mag zelf de vooruitgang verder posten hahaquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:57 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nog wat significants gebeurd? Hoe is de vooruitgang?
O jee. Doet me aan een film denken. Nog even en jullie gaan met het hele gezin waterpolo spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:09 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Per ongeluk een der ouders ontmoet, dus hij mag zelf de vooruitgang verder posten haha
Volgend seizoen ga ik er weer mee beginnen. Had al 12 jaar niet getraindquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:35 schreef Dizorn het volgende:
Niet haten op waterpolo, zou ik graag weer gaan doen![]()
Ben nu eindelijk thuis. Date was echt leukMoet alleen echt zo snel mogelijk m'n bed in duiken. M'n hoofd staat op knappen
Lekker subtiel ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een 1e date met jou gehad
Dame 2 is geen relatie materiaal, dame 1 wel maar dat wordt complex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Maar even een resume.. Dame 1 vond je erg leuk.. Dame 2 is ook geschikt voor relatie .. en dame 4 doe je ook nog?
En qua hoeveelheid heb ik al eerder uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee hoor, maar omdat je het gezellig heb tot nu toe met twee vrouwen, leek me een 3e/4e wat veel. Zeker als ze allebei mogelijk relatiemateriaal zouden zijn / erg goede klik mee had.
Maar als twee al afvalt, dan scheelt het natuurlijk al
Hahaha nee, wist initeel ook niet of ik er goed aan zou doen, is ook uitgebreid hier de revue gepasseerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Het is niet erg om zoveel dates te hebben hoorMaar als je ineens twee leuke vrouwen ontmoet die allebei potentieeltjes zijn kan ik het begrijpen dat je zoiets hebt van dat je niet op 3 en 4 nog zit te wachten.
Maar dat is niet het geval zo te zien
Leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :
Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.
Ze herkende mij, dus lekker makkelijk.
Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.
NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken
Flink gezoend,en deze dame kon het zeker wel !
Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.
Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.
Tussentijdse conclussie, Internet dating is wel degelijk leuk !
Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.
Nu werken, en een "druk"weekend voor de boeg
Heb er zin in !
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Dus nu gaan alle remmen los?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Zondag misschien de derde date met een "oude" date. was geen goede timing voor beiden, toen. Best spannend. Hadden toen rustig aan gedaan. Ik kom wel verslagje doen
Veel chemie, kans zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goedquote:
Keiharde neuqsex dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel chemie, kan zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goed
Hij eet toch niet mijn Indische eten op he.quote:
Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :
Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.
Ze herkende mij, dus lekker makkelijk.
Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.
NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken
Flink gezoend,en deze dame kon het zeker wel !
Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.
Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.
Tussentijdse conclussie, Internet dating is wel degelijk leuk !
Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.
Nu werken, en een "druk"weekend voor de boeg
Heb er zin in !
Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezeggingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij eet toch niet mijn Indische eten op he.
Trouwens, ehm... alleen als je het zeker weet dat het hem is dit keer toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezeggingAl is het wel een bourgondiër
Klopt..ik heb wat dat betreft de touwtjes ook in handen dit keer en het is op dat gebied niet zo'n held. Dus ik ga echt niet zomaar iets doen, vind ik zonde als het wel potentie heeft. Dan is daar nog tijd zat voor.
Dat is ook best moeilijk. Wanneer vindt je iemand écht leuk genoeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindt
Lijkt me wel nog steeds verwarrend om zo te bepalen wie je leuk vindt, had ik al met twee dates. En nu een oude die de kop op steekt. Dan zit je toch steeds met een ander in je hoofd.
Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Mooi, klinkt goed. Ben benieuwd, keep us updated.
Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.
Heb jij nog een leuke date op het programma?
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen.![]()
Denk dus dat het een date-loos weekend wordt en we volgende week maar weer gaan kijken.
Juist wel. Doh!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja.. vrouw![]()
Dan mag hoor jij niet zeuren dat ik zeur, want dat schiet niet
Snuitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen... zeuren om het zeuren... pfffffffffff...
In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SnuitHoest met je baard en je dateleven?
Zo een 3 dagen baardje... Scheren doe ik niet meer aan, de tondeuse er overheen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.
Je hebt DNA sporen van de gehele Nederlandse mannenbevolking afgenomen.
Een beetje een volkstelling maar dan net anders.
We wisten al dat gij een geile slet zijt. Dat hoeft gij niet wederom te verkondigen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.
Stelletje moraalridders!
Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeeltequote:
Vozenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeelte
2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vozen![]()
Dan heb ik het toch maar over 1 man!Stom joch.
Ik ben een sletquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.
Dus al met twee in een halve week.
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijkenquote:
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijken
Wees eens een vent zeg!
Maar wel met dezelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
Op 1 dag? Netjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
SLET!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
euuhh nope dit is dame 3 ik ga niet iets afzeggen maar date nr 4 is wel met dame 2
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.quote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk iddEn het is een superleuke film om heen te gaan, ga denk ik nog een keer.
Niet in de war met matel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ben benieuwd!Ben dol op Marvel films.
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.
Iemand kwam net het topic binnenstormen en eigende zichzelf de titel toe. Niet eens gevraagd wat onze mening was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.
Oopsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...
Maar klinkt goed Cyclone.
Ik heb ook meerdere dates lopen, maar uiteindelijk bleek er maar 1 echt interessant. (heb nog wel 2 komende dates)
Het is toch niet raar om meerdere mensen te daten? Ik neem aan dat zij het ook doen.
Thanks .. I agree ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Stelletje moraalridders!
ik volg niet elk lijntje tegenwoordig. Teveel geouwehoer tussendoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Is dat nog niet duidelijk?
Ik natuurlijk
Ze gaat vanavond stappen bij mij om de hoek, hmm..quote:Is dat nou even jammer. En als ik zeg dat ik over 3 bier waarschijnlijk in dezelfde staat ben als jij nu? Helpt dat?
Of: KOM MET JE LUIE REET VAN DIE BANK AF, ER STAAT EEN LEUKE CHICK OP JE TE WACHTEN OM DE HOEK!!!
Ik geef je iig m`n nummer, dan hoef ik niet elke keer in te loggen..
06 ******** Ik doe ook nog aan
whatsapp. Hip hè? Hahaha!
Nee, ze is gewoon thuis 's avonds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef freshy98 het volgende:
En ze is niet op vakantie en de telefoon staat daarom uit?
Je hoeft niet je excuses aan te bieden omdat ik graag zeur over het taalgebruik van anderen terwijl ik zelf ook prima fouten maak zoals interpunctie ik zou dus punten en kommas kunnen gebruiken deze laat ik even weg om een punt te maken ik heb geen idee welk punt dus dat moet je me maar vergeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.
En excuses .. maar was nog vroeg
Inderdaad, terug negeren! Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef freshy98 het volgende:
@mpol, negeren dan. Neemt vanzelf wel contact op als ze wil
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef THS het volgende:
Zo irritant als iemand constant op je profiel zit te lurken (2 weken nu, gemiddeld 3x per dag) en geen berichtje stuurt. Ik heb nu maar een berichtje gestuurd...
misschien is ze wel gratis lid, inderdaad. Nog iemand naar een bevrijdingsfestival vandaag?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?
OK, tnx!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:24 schreef freshy98 het volgende:
Ik blijf lekker thuis. Grotendeels dan.
Sta tussen 17.00 en 22.00 uur stand-by voor werk, en tussen 19.00 en 20.00 uur ook even bij werk langs voor iets.
Denk dat ik met je mee ga doen.. Nu al hele dag lerend..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook weer ga daten. Nu nog even een date regelen.
Eeh.. Sure! Jij kookt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Silenus het volgende:
Nou, zullen wij dan paar Perz? *winkwink*
(Ik stel me heel kwetsbaar op hier zo voor het oog van de natie, dus spaar me een beetje)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zo willen ze het heel graag nog noemen. Want anders klinkt het zo eng
Heb een periode gehad waarin ik elke week wel een date had. Ik heb aan aanbod echt geen gebrek gehad, maar heb ook niet met iedereen gedate. Alleen als ik een klik vermoedde, maar ik denk dat ik zelf ook veel te kieskeurig ben en dat ook wel een beetje uitstraalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Dizorn het volgende:
Wat noem je intensief daten, en hoe selectief was je om op deze dates te gaan? Dus in hoeverre had je 't idee dat er een klik zou kunnen zijn.
Eind goed al goed in ieder geval, lijkt me
Zijn hier ook gewoon fok'ers onderling aan het daten, dus kan bestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Moet je natuurlijk wel even vertellen nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Fok! is ook een datingsitequote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Veel plezierquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef eefje801 het volgende:
Date gaat door morgen. Wat drinken in de stad. Best nerveus, toch alweer bijna twee maand geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien. Nou ja, als ik bloos valt het toch niet op want ben vandaag flink verbrand
Avengers was inderdaad érg leuk Eefje. Daar ga ik zeker nog een keer naar toe. Het had alles wel. Goede humor, actie en Marvel!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:05 schreef eefje801 het volgende:
Date gaat door morgen. Wat drinken in de stad. Best nerveus, toch alweer bijna twee maand geleden dat we elkaar voor het laatst hebben gezien. Nou ja, als ik bloos valt het toch niet op want ben vandaag flink verbrand
Hoe was het?quote:
Volgens mij, komt er ooit nog een random herkansingquote:
Nou lijken mij de eerste gecombineerd met de tweede al op de derde, dus wat is dan de Everybody?quote:Staight girls only
Bi girls only
Girls who like guys
Everybody
Dat je ook mannen wilt ontmoeten.quote:Op zondag 6 mei 2012 13:16 schreef freshy98 het volgende:
Ik zat even mijn OkCupid profiel na te kijken, en misschien dat iemand mij het volgende kan uitleggen.
Met name wat het verschil is.
Bij "What are you looking for" staat een "I want".
Daar kan je kiezen voor het volgende:
[..]
Nou lijken mij de eerste gecombineerd met de tweede al op de derde, dus wat is dan de Everybody?
Ja op Okcupid een paarquote:
Nee, dateloos weekend voor mij. En ook een dateloze week gok ik.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:00 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Volgens mij, komt er ooit nog een random herkansing
Had jij nou ook een date dit weekend?
quote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot zaterdag voor volgende date(5).
Geen ervaring met die singlesfeesten.. Op 't station in de buurt is er wel salsa speeddaten, ziet er best nice uit stiekemquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot woensdag voor volgende date.
niet doenquote:Op zondag 6 mei 2012 19:36 schreef Moogwai10 het volgende:
Is er hier trouwens iemand bekend met die RP singlesfeesten in Hoofddorp?
Lijkt me weleeens geinig om een keer te checken.
Single vakanties zijn niet per definitie dating vakanties.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:01 schreef -Splash- het volgende:
Een date van mij vertelde dat ze op een single vakantie was geweest. Ik heb geen idee wat ik me erbij moet voorstellen. Maar het lijkt me zo geforceerd kijken of het matched. Misschien heb ik het mis en is het gewoon alsof je met 'vrienden' gaat.
Ohw?quote:Op zondag 6 mei 2012 19:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
niet doenEen keer geweest met een groepje fokkers wat een trieste bedoeling daar
Jaquote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Ohw?... Ik heb begrepen dat er een paar duizend man/vrouw komt naar die feesten en dat zijn dan allemaal kansloze triestelingen dus?
Ik weet niet eens wanneer mijn volgende date isquote:Op zondag 6 mei 2012 19:30 schreef Dizorn het volgende:
Ik moet waarschijnlijk nog wachten tot vrijdag voor volgende date.
Ah ok. Dan heb ik iets teveel nadruk gelegd op het singles alsin dating gedeelte.quote:Op zondag 6 mei 2012 20:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Single vakanties zijn niet per definitie dating vakanties.
Je bent dan met mensen die in hetzelfde schuitje als jou zitten... oftewel mensen die alleen zijn en toch graag met iemand op vakantie willen gaan kunnen dan met een hele groep gaan.
Of er wel of niet wat uitbloeit, doet niet eens ter zake in eerste instantie.
Nee geen ervaring mee
Ja wel over gelezen en gehoord
Ik denk het!quote:
Was leukquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk het!
Gelukkig heb ik twee controllers om romantisch samen headshots uit te kunnen delen.
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?quote:
Hehe nee, dat was mijn voorstel. Samen gamen isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?
Misschien waren al die headshots wel een hint dan...
You know better than that.quote:
Ja! 21 kills mijnerzijds tegen 4 van haar. She needs the practice.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?
Misschien waren al die headshots wel een hint dan...
Niet echt mijn reizen..... een site bezocht met een reis naar Marokko:quote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ok. Dan heb ik iets teveel nadruk gelegd op het singles alsin dating gedeelte.
Right...quote:De accommodatie waar we verblijven, ligt 6 kilometer van het centrum van de stad. Een auto of scooter huren in Marrakech, is geen optie. Dat snap je op het moment dat je in een taxi zit. Het is eenvoudigweg te gevaarlijk om zelf te rijden daar.
Ah ja... die vibrerende controllers doen het goed he?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date over de vloer gehad dit weekend die alleen maar zat te gamen. Op míjn ps3!
truequote:
jij gebruikte mij gewoon als levend schild!quote:[..]
Ja! 21 kills mijnerzijds tegen 4 van haar. She needs the practice.
Dat was mij ook niet ontgaan...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja... die vibrerende controllers doen het goed he?
Samen headshots makenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, dat was mijn voorstel. Samen gamen is
Dat was geen controller dat was je telefoon!quote:
O ja. Heb nog nooit iemand zo snel op zien veren na een whatsapp-bericht.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was geen controller dat was je telefoon!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Heb nog nooit iemand zo snel op zien veren na een whatsapp-bericht.
Logisch ook. Bord niet leeg eten flikken ze thuis maar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten.
Sorryquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Logisch ook. Bord niet leeg eten flikken ze thuis maar.
Ja. Of gewoon met een brandblusser d'r muil dichtvriezen. Want dan vraag je er ook om.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
De volgende die niet slikt, klap ik gew weer. tantoe hard op der muil ramme
Met een dichtgevroren mond kan ze helemaal niet meer pijpen he en niet meer etenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Of gewoon met een brandblusser d'r muil dichtvriezen. Want dan vraag je er ook om.
Dan ram ik 'm d'r gewoon van achteren in terwijl ze daar bewusteloos ligt.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met een dichtgevroren mond kan ze helemaal niet meer pijpen he en niet meer eten
Dan hoeft ze ook niet meer te slikken, prima oplossing inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ram ik 'm d'r gewoon van achteren in terwijl ze daar bewusteloos ligt.
Ik beslis wel vaker dingen waar uit blijkt dat ik geniaal ben.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoeft ze ook niet meer te slikken, prima oplossing inderdaad
Moet ik je ook klappe ofsowquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Dizorn het volgende:
Wat een niveau hier weerIk denk ook eens een keer studie-achtig te doen op de zondagavond, krijgen we dit.
Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappequote:
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mmquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappe
I am Godzilla and you are Japan!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mm
Men is net iets actiever met random spammen dan met daten.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:10 schreef -Splash- het volgende:
Er wordt genoeg actief gedate (als je terug leest). Je moet even langs de crap van gisteren heen kijken.
D'r wordt hier behoorlijk actief gedatequote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel mensen in deze topicreeks hebben eigenlijk al gedate?
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstandquote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ikkequote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ligt eraan wat je criteria zijn. Bij straal 10 km binnen Amsterdam en het moet ademen heb je lekker veel matches.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstand
Pics van het appeltjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
Date drie was tot nu toe een succes
klinkt als een succes als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Jep.quote:
wat cool!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Werd het aan jouw gevraagd?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt als een succes als je het mij vraagt.
Eeuuhh, als er voor jou gesmeerd is niet. Tenminste, ik neem aan dat je geen homo als lover wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Eeuuh.. ik ga niet in een anders broodtrommel graaien zonder te vragen héquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Eeuuhh, als er voor jou gesmeerd is niet. Tenminste, ik neem aan dat je geen homo als lover wilt.
Als je voor hem hebt gesmeerd, dan baal ik dat wij niet gewoon zijn gaan daten.
Nee, dat betekent dat je seks hebt gehad. Zegt niets over hoe leuk jullie elkaar vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Wat je al niet bezig houdt...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt of je je voor bereid had en je tandenborstel had mee genomen op de date?
Of was het feest bij jou thuis?
Hij was druk om iets aan het zoeken en toen ik erachter kwam dat het om een tandenborstel was heb ik mijn meegebrachte tandenborstel maar tevoorschijn gehaald inderdaad. Maar die heb ik altijd bij me, eerlijk gezegd. Date was niet bij mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt of je je voor bereid had en je tandenborstel had mee genomen op de date?
Nee joh, dit was nog maar de derde afspraak en zijn beide nogal schijterig in die dingen. Duurt vast nog wel even, als het een relatie wordt, voor het zo heet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat je al niet bezig houdt...
Eefje, is het een date of zit je al in een relatie?
Heb afgelopen weken drie dates gehad....quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef freshy98 het volgende:
Cinderella_Man, dan heb je iig nog dates. Bij mij reageren ze niet eens op berichten.
Klopt, dat laatste. Ik vind het ook eigenlijk wel een beetje logisch dat er een goede, doch recente foto op staat. Als je een slechte foto erop zet spreekt het ook niet echt meteen aan toch? Ik klik vaak gelijk weg bij een lallende bierfoto maar die zullen ze vast ook hebben, de mannen met een leuke fotoquote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heb afgelopen weken drie dates gehad....
1 x een 2e date (na een twijfelachtige 1e date)....was met reden een twijfelachtige date...
1 x een 1e date met op zich leuke dame, leuke avond, maar wederzijds geen klik
1 x een 1e date met op digitaal papier een erg leuke dame, helaas was haar uiterlijke verschijning in real life wat meer aanwezig dan op de foto's......vond ik persoonlijk beetje tegenvallen. Ik weet dat iedereen een beetje smokkelt in zijn/haar profiel..maar jezelf als slank neerzetten en dat erg overduidelijk niet zijn...bummer.
Ikquote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel mensen in deze topicreeks hebben eigenlijk al gedate?
Tandenborstel? Hoe oud ben je precies? Die déél je toch gewoon, of ben ik nu raar?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Dan zal je orale seks ook niet zo geweldig vinden dan..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef freshy98 het volgende:
32, maar ik vind een eigen tandenborstel toch fijner.
je eigen kutje is toch wel fijnerquote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan zal je orale seks ook niet zo geweldig vinden dan..
???quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik voor en/of na de seks (ligt er aan welk moment van de dag de seks plaatst vind).quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik was gelukkig niet de enige die het dus dacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
???
ik heb ook liever mijn eigen borstel maar wat je nu zegt slaat echt als een lul op een drumstel
De enige reden voor je eigen tandenborstel is hygiene. Maar aangezien je - als het goed is - ruim hebt lopen zoenen etc samen, maakt dat niet meer uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
???
ik heb ook liever mijn eigen borstel maar wat je nu zegt slaat echt als een lul op een drumstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |