abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 3 mei 2012 @ 23:55:27 #101
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111113049
Wie heeft met wie hier zn derde date gehad?
pi_111114766
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb niet eens een 1e date met jou gehad :'(
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:04:04 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111117463
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef m1st1g het volgende:
Wees blij :)
pi_111117571
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Lekker subtiel ook |:(
---hellohelpdeskithinkmyspacebarisbroken---
pi_111117680
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :

Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.
Ze herkende mij, dus lekker makkelijk.

Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.

NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken :)

Flink gezoend,en deze dame kon het zeker wel !
Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.

Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.

Tussentijdse conclussie, Internet dating is wel degelijk leuk !
Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.

Nu werken, en een "druk"weekend voor de boeg :)
Heb er zin in !
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:32:14 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111117707
Maar even een resume.. Dame 1 vond je erg leuk.. Dame 2 is ook geschikt voor relatie .. en dame 4 doe je ook nog?
pi_111117737
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Maar even een resume.. Dame 1 vond je erg leuk.. Dame 2 is ook geschikt voor relatie .. en dame 4 doe je ook nog?
Dame 2 is geen relatie materiaal, dame 1 wel maar dat wordt complex.
Dame 4 is geen internet date maar iemand die ik letterlijk tijdens het stappen tegen het lijf aan ben gelopen.

Gezien mijn slechte ervaring met daten, ben ik nu even mijn mogelijkheden aan het bekijken. Ik doe niets wat ik ethisch niet vind kunnen.
Ik ben niet verliefd, dus neus even rond.

Vind je dat stom ?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 08:36:28 #108
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111117749
Nee hoor, maar omdat je het gezellig heb tot nu toe met twee vrouwen, leek me een 3e/4e wat veel. Zeker als ze allebei mogelijk relatiemateriaal zouden zijn / erg goede klik mee had.

Maar als twee al afvalt, dan scheelt het natuurlijk al :)
pi_111117760
damn gaat ff mis
pi_111117766
Dame 1 vind me erg leuk maar is al 5 jaar alleen en worsteld nu, wilde een 2de date om te kijken of ze "er aan toe is" Ik heb al heel veel persoonlijks van haar gehoord en gezien haar verleden begrijp ik het wel.
Wil even kijken of ik hier "zin" in heb, en of ze zo leuk is om dat aan te gaan.
In het verleden vaker een vriendinnetje gehad met een flink verleden en dat pakte altijd verkeerd uit dus wil niet dezelfde valkuil in.
Vanavond ben ik door haar uitgenodigd op een borrel voor haar verjaardag, al haar vrienden zijn daar dus dat kan zomaar een regelrechte ramp worden. Maar dat expiriment ga ik niet uit de weg. Ik zie wel.

Dame 2 .. tja sorry tis gewoon erg leuk als iemand zo als een blok voor je valt, maar omdat ik nu met meerdere dates heb, heb ik dat dus even rustig aan gedaan.
Had keiharde sex kunnen worden vannacht, maar dat vind ik dan niet netjes gezien ik nog andere dates heb staan.

Dame 4
Vind ik zelf erg leuk, maar weet niet hoe zei erin staat, tis leuk om elkaar te ontmoeten in het buitenland in een club, en daarna een leuke avond te hebben.
Moet even kijken hoe dat uitpakt in het koude Nederland in een normale setting.

[ Bericht 99% gewijzigd door CyCLoNe op 04-05-2012 08:43:32 ]
pi_111117867
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee hoor, maar omdat je het gezellig heb tot nu toe met twee vrouwen, leek me een 3e/4e wat veel. Zeker als ze allebei mogelijk relatiemateriaal zouden zijn / erg goede klik mee had.

Maar als twee al afvalt, dan scheelt het natuurlijk al :)
En qua hoeveelheid heb ik al eerder uitgelegd.
Opeens loopt het storm op E matching en Paiq, en zat ik in het buitenland. Dus veel contact gehad met meerdere dames. En kon gewoon niet eerder op date.
Had er 3 staan, zijn er 2 van overgebleven qua internet dates .. en de laatste dame kwam ik spontaan tegen dus.

Kan er ook niets aan doen, noemde het al eerder .. dames krijgen de kriebels zodra het lente wordt.
Wie ben ik dan om daar na de koude wintermaanden dan daar niet van te genieten en mijn dating skills wat bij te spijkeren.
Niet geheel zonder success inmiddels :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:11:10 #112
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111118254
Het is niet erg om zoveel dates te hebben hoor ;) Maar als je ineens twee leuke vrouwen ontmoet die allebei potentieeltjes zijn kan ik het begrijpen dat je zoiets hebt van dat je niet op 3 en 4 nog zit te wachten.
Maar dat is niet het geval zo te zien :)
pi_111118425
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Het is niet erg om zoveel dates te hebben hoor ;) Maar als je ineens twee leuke vrouwen ontmoet die allebei potentieeltjes zijn kan ik het begrijpen dat je zoiets hebt van dat je niet op 3 en 4 nog zit te wachten.
Maar dat is niet het geval zo te zien :)
Hahaha nee, wist initeel ook niet of ik er goed aan zou doen, is ook uitgebreid hier de revue gepasseerd :).
Conclussie was doe gewoon wat je zelf het beste lijkt.
Nou in mijn geval alle opties een kans geven en daarna beslissen of er daadwerkelijk relatie materiaal tussen zit.
Ik weerhoud me nu wel van seks,beetje lastig is dat wel maar dat vind ik dan weer net even een brug te ver.
Dat doen we wel als de keuze gemaakt is, en soms is even wachten wel zo spannend :P
  vrijdag 4 mei 2012 @ 09:20:37 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111118446
Heb de discussie wel voorbij zien komen, zo was mijn post dan ook niet bedoeld :)
pi_111118664
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :

Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.

Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.

NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken :)

Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.

Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.

Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.

Heb er zin in !
Leuk!
Heb je toevallig één van dr ouders ook ontmoet? O-)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:21:29 #116
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111120007
Zondag misschien de derde date met een "oude" date. was geen goede timing voor beiden, toen. Best spannend. Hadden toen rustig aan gedaan. Ik kom wel verslagje doen ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:26:03 #117
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_111120125
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:28:57 #118
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111120205
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...
Maar klinkt goed Cyclone.

Ik heb ook meerdere dates lopen, maar uiteindelijk bleek er maar 1 echt interessant. (heb nog wel 2 komende dates)
Het is toch niet raar om meerdere mensen te daten? Ik neem aan dat zij het ook doen.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:29:23 #119
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111120212
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Zondag misschien de derde date met een "oude" date. was geen goede timing voor beiden, toen. Best spannend. Hadden toen rustig aan gedaan. Ik kom wel verslagje doen ;)
Dus nu gaan alle remmen los?
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:39:04 #120
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111120477
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:29 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dus nu gaan alle remmen los?
Veel chemie, kans zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goed ;)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 4 mei 2012 @ 10:39:39 #121
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_111120493
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Veel chemie, kan zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goed ;)
Keiharde neuqsex dus.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:43:55 #122
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111120596
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef Paul het volgende:

[..]

Keiharde neuqsex dus.
ha ha :P Zou zomaar kunnen.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:45:12 #123
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111120632
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

ha ha :P Zou zomaar kunnen.
Hij eet toch niet mijn Indische eten op he. -O-
Trouwens, ehm... alleen als je het zeker weet dat het hem is dit keer toch?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:47:09 #124
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111120707
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:

Dit was GEEN goed idee.

Heb er zin in !
Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindt ;)

Lijkt me wel nog steeds verwarrend om zo te bepalen wie je leuk vindt, had ik al met twee dates. En nu een oude die de kop op steekt. Dan zit je toch steeds met een ander in je hoofd.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:48:38 #125
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111120754
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hij eet toch niet mijn Indische eten op he. -O-
Trouwens, ehm... alleen als je het zeker weet dat het hem is dit keer toch?
Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezegging :) Al is het wel een bourgondiër :P Klopt..ik heb wat dat betreft de touwtjes ook in handen dit keer en het is op dat gebied niet zo'n held. Dus ik ga echt niet zomaar iets doen, vind ik zonde als het wel potentie heeft. Dan is daar nog tijd zat voor.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:56:26 #126
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111120985
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezegging :) Al is het wel een bourgondiër :P Klopt..ik heb wat dat betreft de touwtjes ook in handen dit keer en het is op dat gebied niet zo'n held. Dus ik ga echt niet zomaar iets doen, vind ik zonde als het wel potentie heeft. Dan is daar nog tijd zat voor.
*O* ;)
Mooi, klinkt goed. Ben benieuwd, keep us updated.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 10:57:06 #127
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111121006
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindt ;)

Lijkt me wel nog steeds verwarrend om zo te bepalen wie je leuk vindt, had ik al met twee dates. En nu een oude die de kop op steekt. Dan zit je toch steeds met een ander in je hoofd.
Dat is ook best moeilijk. Wanneer vindt je iemand écht leuk genoeg. :)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:00:27 #128
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111121113
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:

[..]

*O* ;)
Mooi, klinkt goed. Ben benieuwd, keep us updated.
Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.

Heb jij nog een leuke date op het programma?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:18:47 #129
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111121707
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.

Heb jij nog een leuke date op het programma?
Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen. :)

Denk dus dat het een date-loos weekend wordt en we volgende week maar weer gaan kijken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:25:54 #130
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111124001
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen. :)

Denk dus dat het een date-loos weekend wordt en we volgende week maar weer gaan kijken.
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk idd :) En het is een superleuke film om heen te gaan, ga denk ik nog een keer.
pi_111124273
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.

Stelletje moraalridders! :P
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:37:27 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111124318
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten.
Ik zeurde niet!! :(
pi_111124346
quote:
18s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:37 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik zeurde niet!! :(
Je bent een vrouw!! Je zeurt ALTIJD!
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:39:09 #134
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111124375
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef Spirit82 het volgende:

Je bent een vrouw!! Je zeurt ALTIJD!
Owja.. vrouw O+

Dan mag hoor jij niet zeuren dat ik zeur, want dat schiet niet :+
pi_111124461
Vrouwen... zeuren om het zeuren... pfffffffffff...
pi_111124501
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Owja.. vrouw O+

Dan mag hoor jij niet zeuren dat ik zeur, want dat schiet niet :+
Juist wel. Doh!
Sarcasme. Herken het.
pi_111124507
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen... zeuren om het zeuren... pfffffffffff...
Snuit O+ Hoest met je baard en je dateleven?
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:43:19 #138
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111124517
Snuit een baard? :o
pi_111124812
quote:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.

In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.
Je hebt DNA sporen van de gehele Nederlandse mannenbevolking afgenomen.
Een beetje een volkstelling maar dan net anders.
pi_111124962
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Snuit O+ Hoest met je baard en je dateleven?
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Cue_ het volgende:
Snuit een baard? :o
Zo een 3 dagen baardje... Scheren doe ik niet meer aan, de tondeuse er overheen.

Date life gaat prima!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:55:50 #141
27929 piere
doe mij maar bier
pi_111124975
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:

[..]

In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.
Je hebt DNA sporen van de gehele Nederlandse mannenbevolking afgenomen.
Een beetje een volkstelling maar dan net anders.
:')
fok you ja!
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:00:21 #142
108913 Godshand
guide4you
pi_111125163
quote:

We wisten al dat gij een geile slet zijt. Dat hoeft gij niet wederom te verkondigen hoor :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_111125195
Ik heb het over daten ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:02:44 #144
108913 Godshand
guide4you
pi_111125286
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:01 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb het over daten ;(
Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeelte
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_111125394
quote:
4s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeelte
Vozen O+

Dan heb ik het toch maar over 1 man! :( Stom joch.
Sarcasme. Herken het.
pi_111125444
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Vozen O+

Dan heb ik het toch maar over 1 man! :( Stom joch.
2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.
Dus al met twee in een halve week.
pi_111125700
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Godtje het volgende:

[..]

2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.
Dus al met twee in een halve week.
Ik ben een slet ;(
Sarcasme. Herken het.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:19:30 #148
141482 Q.
JurassiQ
pi_111126084
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben een slet ;(
Ik wilde het niet zeggen. 8-)
For great justice!
pi_111126202
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:11 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik ben een slet ;(
Nope je was gewoon toe aan afleiding :P
pi_111126236
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Nope je was gewoon toe aan afleiding :P
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijken ;(

Wees eens een vent zeg! :(
Sarcasme. Herken het.
pi_111126340
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijken ;(

Wees eens een vent zeg! :(
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad :'(

okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning (8>
  vrijdag 4 mei 2012 @ 13:25:34 #152
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111126375
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:

Maar wel met dezelfde ^O^
pi_111126398
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:

[..]

Op 1 dag? Netjes..
pi_111126470
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:25 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar wel met dezelfde ^O^
euuhh nope dit is dame 3 ik ga niet iets afzeggen maar date nr 4 is wel met dame 2 :Y
pi_111126585
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:

[..]

euuhh nope dit is dame 3 ik ga niet iets afzeggen maar date nr 4 is wel met dame 2 :Y
SLET!

O+
Sarcasme. Herken het.
pi_111126611
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:29 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

SLET!

O+
joepie ik ben een slet
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:43:33 #157
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111129961
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 13:30 schreef m1st1g het volgende:

[..]

joepie ik ben een slet [ afbeelding ]
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 14:44:05 #158
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111129985
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ah, jammer. Maar dat is ook leuk idd :) En het is een superleuke film om heen te gaan, ga denk ik nog een keer.
Ben benieuwd! :) Ben dol op Marvel films.
pi_111130640
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Ben benieuwd! :) Ben dol op Marvel films.
Niet in de war met matel?
pi_111130800
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:19:44 #161
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111131345
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:

[..]

en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.
Iemand kwam net het topic binnenstormen en eigende zichzelf de titel toe. Niet eens gevraagd wat onze mening was. -O-

@Godtje: Nee. ;)
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:31:01 #162
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111138266
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 23:55 schreef Cue_ het volgende:
Is dat nog niet duidelijk? :o

Ik natuurlijk O-)
WFPB!
pi_111138574
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Oops

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...
Maar klinkt goed Cyclone.

Ik heb ook meerdere dates lopen, maar uiteindelijk bleek er maar 1 echt interessant. (heb nog wel 2 komende dates)
Het is toch niet raar om meerdere mensen te daten? Ik neem aan dat zij het ook doen.
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.
En excuses .. maar was nog vroeg :O

quote:

Thanks .. I agree ..
Daarnet ook nog even met 2 HELE leuke vrouwen op het werk gelult.
Daten / versieren het gaat maar om 1 ding als man zijnde .. zelfverzekerd overkomen.
In de huidige situatie krijg ik zoveel aandacht dat het een beetje sneeuwbal effect heeft.

Dus voor alle gasten hier die nooit wat regelen .. dit is dus het geheim .. ik heb ZOLANG nooit iets geregeld, en nu lijkt het wel een waterval.

Zometeen dame 1 date 2 .. een verjaardag .. onder het motto .. voor de leeuwen .. Ach could care less staan iig 2 andere dames die sowieso heel graag met me op date 2 willen ..

Hele fijne uitgangspositie ..
pi_111142468
Pcies Cyclone, en doordat je backup hebt, ben je niet onzeker, en doordat je zelfverzekerd bent, zelfs in vreemde situaties ben je woest aantrekkelijk :+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 21:48:29 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_111147904
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Is dat nog niet duidelijk? :o

Ik natuurlijk O-)
ik volg niet elk lijntje tegenwoordig. Teveel geouwehoer tussendoor :)
pi_111148120
Weet iemand hoe een telefoon reageert wanneer iemand je op de mobiel geblokkeerd heeft? Ik krijg bij mijn laatste date al 2 dagen te horen dat de mobiel niet bereikbaar is, en daarna de voicemail. Ben ik dan geblokkeerd? Ik probeer hier een situatie juist in te schatten :).
pi_111148521
En ze is niet op vakantie en de telefoon staat daarom uit?
"Time to go clubbing. Watch out baby-seals!"
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:03:18 #168
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111148837
...stuur je naar iemand op e-matching dat je lekker op de bank blijft hangen, krijg je dit terug.

quote:
Is dat nou even jammer. En als ik zeg dat ik over 3 bier waarschijnlijk in dezelfde staat ben als jij nu? Helpt dat?
Of: KOM MET JE LUIE REET VAN DIE BANK AF, ER STAAT EEN LEUKE CHICK OP JE TE WACHTEN OM DE HOEK!!!
Ik geef je iig m`n nummer, dan hoef ik niet elke keer in te loggen..
06 ******** Ik doe ook nog aan
whatsapp. Hip hè? Hahaha!
Ze gaat vanavond stappen bij mij om de hoek, hmm.. :') Ik lig al voor pampus maar vind het wel een grappige reactie.
Gourmetten of steengrillen?
pi_111148996
Wel nog een reactie ge-whatsapp'ed of niet?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 22:07:06 #170
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111149051
K krijg 'm net 5 minuten geleden binnen, moet natuurlijk wel iets terugsturen. Ik ben alleen echt kapot. Koninginnedag en Ajax, mijn hele week was al één groot weekend.
pi_111149197
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef freshy98 het volgende:
En ze is niet op vakantie en de telefoon staat daarom uit?
Nee, ze is gewoon thuis 's avonds.
pi_111149696
@Silenus, reply'en dat ze je wakker mag proberen te houden, maar dat jij je bed niet meer uit komt?

@mpol, negeren dan. Neemt vanzelf wel contact op als ze wil
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:07:52 #173
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111152638
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]

Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.
En excuses .. maar was nog vroeg :O

Je hoeft niet je excuses aan te bieden omdat ik graag zeur over het taalgebruik van anderen terwijl ik zelf ook prima fouten maak zoals interpunctie ik zou dus punten en kommas kunnen gebruiken deze laat ik even weg om een punt te maken ik heb geen idee welk punt dus dat moet je me maar vergeven.

;)

[ Bericht 0% gewijzigd door -Splash- op 04-05-2012 23:24:25 ]
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:14:52 #174
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111153016
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef freshy98 het volgende:
@mpol, negeren dan. Neemt vanzelf wel contact op als ze wil
Inderdaad, terug negeren! Dat zal haar leren. :P :+
  vrijdag 4 mei 2012 @ 23:19:06 #175
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111153247
Nouja, denk niet dat het veel zin heeft om iemand te gaan "stalken" als ze daar om wat voor reden niet bereikbaar voor is. Als ze toch wel enigzins geinteresseerd is komt 't vanzelf wel weer op gang :P
WFPB!
pi_111154886
Ik ben ook weer begonnen met online daten. Full member op RP.
pi_111155469
Zo irritant als iemand constant op je profiel zit te lurken (2 weken nu, gemiddeld 3x per dag) en geen berichtje stuurt. Ik heb nu maar een berichtje gestuurd...
  zaterdag 5 mei 2012 @ 05:25:58 #178
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_111160531
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef THS het volgende:
Zo irritant als iemand constant op je profiel zit te lurken (2 weken nu, gemiddeld 3x per dag) en geen berichtje stuurt. Ik heb nu maar een berichtje gestuurd...
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten? ;)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 08:37:00 #179
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_111161055
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 05:25 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten? ;)
misschien is ze wel gratis lid, inderdaad. Nog iemand naar een bevrijdingsfestival vandaag?
pi_111161305
Ik blijf lekker thuis. Grotendeels dan.
Sta tussen 17.00 en 22.00 uur stand-by voor werk, en tussen 19.00 en 20.00 uur ook even bij werk langs voor iets.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 09:27:00 #181
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_111161330
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 09:24 schreef freshy98 het volgende:
Ik blijf lekker thuis. Grotendeels dan.
Sta tussen 17.00 en 22.00 uur stand-by voor werk, en tussen 19.00 en 20.00 uur ook even bij werk langs voor iets.
OK, tnx!
pi_111161345
Dat was als reactie op Eefje.

[ Bericht 3% gewijzigd door freshy98 op 05-05-2012 09:35:51 ]
pi_111165244
Wat een rust hier.. Iedereen druk datend? :D
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 13:33:12 #184
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111165740
Op zaterdagmiddag?
pi_111165759
Ben wel met twee dames aan het praten, maar zal geen dating materiaal worden.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:35:06 #186
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_111171055
quote:
10s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 13:33 schreef Silenus het volgende:
Op zaterdagmiddag?
Jep :Y
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:35:40 #187
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111171072
Maar bij jou is het geen daten meer toch? :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:47:58 #188
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111171395
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:35 schreef Silenus het volgende:
Maar bij jou is het geen daten meer toch? :P
Zo willen ze het heel graag nog noemen. Want anders klinkt het zo eng :+
WFPB!
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:48:54 #189
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111171419
Ik denk dat ik vanavond ook weer ga daten. Nu nog even een date regelen.
pi_111171757
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook weer ga daten. Nu nog even een date regelen.
Denk dat ik met je mee ga doen.. Nu al hele dag lerend..

Beetje jammer dat ik nu al van Paiq af ben :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:00:16 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_111171813
Nou, zullen wij dan paar Perz? *winkwink*

(Ik stel me heel kwetsbaar op hier zo voor het oog van de natie, dus spaar me een beetje)
pi_111171843
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Silenus het volgende:
Nou, zullen wij dan paar Perz? *winkwink*

(Ik stel me heel kwetsbaar op hier zo voor het oog van de natie, dus spaar me een beetje)
Eeh.. Sure! Jij kookt? :D
  zaterdag 5 mei 2012 @ 17:46:35 #193
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_111173215
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Dizorn het volgende:

[..]

Zo willen ze het heel graag nog noemen. Want anders klinkt het zo eng :+
:(
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  zaterdag 5 mei 2012 @ 18:57:16 #194
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111175554
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 17:46 schreef Pien85 het volgende:

[..]

:(
You know it's true :o
WFPB!
pi_111175629
Nou, het lijkt erop dat ik voorlopig van de markt af ben. Maanden intensief gedate en eigenlijk nergens een klik gevoeld, en op het moment dat je er mee stopt kom je natuurlijk gewoon ergens anders iemand tegen en we zien elkaar behoorlijk zitten.

Wat grappig is is dat zij ook net gestopt was met daten via internet omdat ze daar ook geen mannen tegen kwam met wie ze echt een klik had. Blijkbaar zijn we twee buitenbeentjes in datingland die elkaar dan op een hele andere manier treffen. Whatever works. Toch ergens wel jammer dat ik na al die dates nooit een daverend succesverhaal heb kunnen delen. Maar ja, voorlopig is het niet meer nodig :)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 19:04:14 #196
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111175809
Wat noem je intensief daten, en hoe selectief was je om op deze dates te gaan? Dus in hoeverre had je 't idee dat er een klik zou kunnen zijn.

Eind goed al goed in ieder geval, lijkt me ;)
WFPB!
pi_111175983
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Dizorn het volgende:
Wat noem je intensief daten, en hoe selectief was je om op deze dates te gaan? Dus in hoeverre had je 't idee dat er een klik zou kunnen zijn.

Eind goed al goed in ieder geval, lijkt me ;)
Heb een periode gehad waarin ik elke week wel een date had. Ik heb aan aanbod echt geen gebrek gehad, maar heb ook niet met iedereen gedate. Alleen als ik een klik vermoedde, maar ik denk dat ik zelf ook veel te kieskeurig ben en dat ook wel een beetje uitstraal :') Er waren wel dames met wie ik het goed kon vinden, maar daar zag ik mijzelf gewoon niet elke dag naast wakker worden. Leuk om mee te stappen o.i.d., maar verder toch niet. Vaak het daarom ook maar bij paar keer stappen gelaten.
pi_111179344
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
pi_111180269
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Zijn hier ook gewoon fok'ers onderling aan het daten, dus kan best ;)
  zaterdag 5 mei 2012 @ 21:48:11 #200
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_111182144
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Moet je natuurlijk wel even vertellen nu :+
WFPB!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')