Lekker subtiel ookquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een 1e date met jou gehad
Dame 2 is geen relatie materiaal, dame 1 wel maar dat wordt complex.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:32 schreef Cue_ het volgende:
Maar even een resume.. Dame 1 vond je erg leuk.. Dame 2 is ook geschikt voor relatie .. en dame 4 doe je ook nog?
En qua hoeveelheid heb ik al eerder uitgelegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:36 schreef Cue_ het volgende:
Nee hoor, maar omdat je het gezellig heb tot nu toe met twee vrouwen, leek me een 3e/4e wat veel. Zeker als ze allebei mogelijk relatiemateriaal zouden zijn / erg goede klik mee had.
Maar als twee al afvalt, dan scheelt het natuurlijk al
Hahaha nee, wist initeel ook niet of ik er goed aan zou doen, is ook uitgebreid hier de revue gepasseerdquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:11 schreef Cue_ het volgende:
Het is niet erg om zoveel dates te hebben hoorMaar als je ineens twee leuke vrouwen ontmoet die allebei potentieeltjes zijn kan ik het begrijpen dat je zoiets hebt van dat je niet op 3 en 4 nog zit te wachten.
Maar dat is niet het geval zo te zien
Leuk!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :
Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.
Ze herkende mij, dus lekker makkelijk.
Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.
NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken
Flink gezoend,en deze dame kon het zeker wel !
Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.
Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.
Tussentijdse conclussie, Internet dating is wel degelijk leuk !
Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.
Nu werken, en een "druk"weekend voor de boeg
Heb er zin in !
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Dus nu gaan alle remmen los?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:21 schreef eefje801 het volgende:
Zondag misschien de derde date met een "oude" date. was geen goede timing voor beiden, toen. Best spannend. Hadden toen rustig aan gedaan. Ik kom wel verslagje doen
Veel chemie, kans zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goedquote:
Keiharde neuqsex dus.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:39 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel chemie, kan zit erin ja. Maar niet vanzelfssprekend. Neutraal terrein, eerst maar eens bijpraten. Hij zoent in elk geval goed
Hij eet toch niet mijn Indische eten op he.quote:
Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindtquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:29 schreef CyCLoNe het volgende:
Verslagje (en nee ik was nog thuis toen ik poste, ga toch niet tijdens een date achter mijn p.c. zitten, heb wel betere dingen te doen) :
Dame opgehaald bij het station, ivm Ajax huldiging dus last minute change van AMS naar Leiden.
Nadeel wel is dat je dus voor het station staat en tja ,. daar sta je dan, houding e,d, ga je staan staren ? Gelukkig werd ik gered door 2 agenten die even bij iemand poolshoogte gingen nemen en ik net daar even naar aan het kijken was toen ze aankwam.
Ze herkende mij, dus lekker makkelijk.
Eerste indruk was toch even slikken, deze dame was iets foto genieker dan ik had gehoopt. Maargoed ze had wel meteen een leuke babbel dus we zien wel.
Long story short naar mijn oude stamkroegje gelopen, en daar aan de bar gaan zitten.
Dit was GEEN goed idee.
Ook weer veel geapt met deze dame, en 1 ding was overduidelijk, zei vond mij leuk .. ERG leuk.
Binnen no time zat ze tegen me aan, en na het 2de biertje wilde HEEL graag zoenen.
NO GO in mijn stamkroeg, heb ik ook maar even gezegd, maar daar had ze het duidelijk moeilijk mee.
Ze was ook wel een beetje zenuwachtig, ik eigenlijk totaal niet, dus ze praatte veel en snel.
Leuke vrouw, goeie babbel, en na het 3de biertje afgerekend en wist mevrouw niet hoe hoe ze zo snel mogelijk buiten moest geraken
Flink gezoend,en deze dame kon het zeker wel !
Er had zomaar meer in kunnen zitten, maar dat heb ik even tegen gehouden, heb haar netjes richting het station gebracht ipv naar mij thuis.
Vanavond date 2 met dame 1 die wilde erg graag een herkansing, dame 3 heeft de griep dus die heb ik even uitgesteld (ze wilde zelf nog wel afspreken maar ik heb zelf geen zin in, geen zin om ziek te worden) en zaterdag dame 4.
Tussentijdse conclussie, Internet dating is wel degelijk leuk !
Je kunt alleen niet genoeg foto's gezien hebben, en veel contact voor een date ( 2 a 3 weken intensief appen en of bellen) werkt voor mij alleen in mijn voordeel.
Nu werken, en een "druk"weekend voor de boeg
Heb er zin in !
Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezeggingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:45 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hij eet toch niet mijn Indische eten op he.
Trouwens, ehm... alleen als je het zeker weet dat het hem is dit keer toch?
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:48 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, dat blijft een toezeggingAl is het wel een bourgondiër
Klopt..ik heb wat dat betreft de touwtjes ook in handen dit keer en het is op dat gebied niet zo'n held. Dus ik ga echt niet zomaar iets doen, vind ik zonde als het wel potentie heeft. Dan is daar nog tijd zat voor.
Dat is ook best moeilijk. Wanneer vindt je iemand écht leuk genoeg.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:47 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal voorspoedig. Goed dat je niet verder gegaan bent met die tweede dame. Eerst zelf maar beslissen wie je de leukste vindt
Lijkt me wel nog steeds verwarrend om zo te bepalen wie je leuk vindt, had ik al met twee dates. En nu een oude die de kop op steekt. Dan zit je toch steeds met een ander in je hoofd.
Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:56 schreef -Splash- het volgende:
[..]![]()
Mooi, klinkt goed. Ben benieuwd, keep us updated.
Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:00 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dank je! Doe ik zeker hoor. Ik ben zelf ook wel benieuwd hoe het gaat lopen. Morgen eerst maar eens even bevrijdingsdag vieren.
Heb jij nog een leuke date op het programma?
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk iddquote:Op vrijdag 4 mei 2012 11:18 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Date heeft gecancelled, was ziek. Maar ga morgen wel wat vrienden naar the avengers en daarna bbq-en. Dus genoeg te doen.![]()
Denk dus dat het een date-loos weekend wordt en we volgende week maar weer gaan kijken.
Juist wel. Doh!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Owja.. vrouw![]()
Dan mag hoor jij niet zeuren dat ik zeur, want dat schiet niet
Snuitquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
Vrouwen... zeuren om het zeuren... pfffffffffff...
In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
SnuitHoest met je baard en je dateleven?
Zo een 3 dagen baardje... Scheren doe ik niet meer aan, de tondeuse er overheen.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
In die periode was je dan ook gewoon op afroep beschikbaar. De Nederlandse matras.
Je hebt DNA sporen van de gehele Nederlandse mannenbevolking afgenomen.
Een beetje een volkstelling maar dan net anders.
We wisten al dat gij een geile slet zijt. Dat hoeft gij niet wederom te verkondigen hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een gezeur over dat vele daten. Heb wel eens drie dates in 1 weekend gepropt: so what? En zodra je 1 leuke date hebt gehad alle andere dates afzeggen is ook een zeldzaamheid. Zelfs bij mijn huidige vriend waar ik hoteldebotel op ben heb ik na date 1 nog met een ander liggen vozen. Pa na date 2 was het mij duidelijk dat we er allebei voor zouden gaan en heb ik die ander afgekapt.
Stelletje moraalridders!
Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeeltequote:
Vozenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik heb het over jou "liggen vozen" gedeelte
2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Vozen![]()
Dan heb ik het toch maar over 1 man!Stom joch.
Ik ben een sletquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
2, want en met je huidige vriend maar dat wist je toen nog niet en met hem.
Dus al met twee in een halve week.
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijkenquote:
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehadquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij probeert gewoon je eigen dategedrag te vergoeilijken
Wees eens een vent zeg!
Maar wel met dezelfdequote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
Op 1 dag? Netjes..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn eigen date gedrag is best netjes... pas 2 dates gehad![]()
okee ik geef toe date nr 3 staat in de planning
SLET!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
euuhh nope dit is dame 3 ik ga niet iets afzeggen maar date nr 4 is wel met dame 2
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.quote:
Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ah, jammer. Maar dat is ook leuk iddEn het is een superleuke film om heen te gaan, ga denk ik nog een keer.
Niet in de war met matel?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ben benieuwd!Ben dol op Marvel films.
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 14:43 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Maar nog net niet 'het matras' van dit topic.
Iemand kwam net het topic binnenstormen en eigende zichzelf de titel toe. Niet eens gevraagd wat onze mening was.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
en wie geef jij dan dat stempel ? zover ik gelezen heb,valt het best wel mee.
Oopsquote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:26 schreef Harajuku. het volgende:
Cyclone, als je het over een vrouw hebt is het zij. Als je gesproken hebt is het zei. Ok?
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 10:28 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Dat dus haha. Ik kwam het ook meerdere keren tegen...
Maar klinkt goed Cyclone.
Ik heb ook meerdere dates lopen, maar uiteindelijk bleek er maar 1 echt interessant. (heb nog wel 2 komende dates)
Het is toch niet raar om meerdere mensen te daten? Ik neem aan dat zij het ook doen.
Thanks .. I agree ..quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:36 schreef Spirit82 het volgende:
Stelletje moraalridders!
ik volg niet elk lijntje tegenwoordig. Teveel geouwehoer tussendoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:31 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Is dat nog niet duidelijk?
Ik natuurlijk
Ze gaat vanavond stappen bij mij om de hoek, hmm..quote:Is dat nou even jammer. En als ik zeg dat ik over 3 bier waarschijnlijk in dezelfde staat ben als jij nu? Helpt dat?
Of: KOM MET JE LUIE REET VAN DIE BANK AF, ER STAAT EEN LEUKE CHICK OP JE TE WACHTEN OM DE HOEK!!!
Ik geef je iig m`n nummer, dan hoef ik niet elke keer in te loggen..
06 ******** Ik doe ook nog aan
whatsapp. Hip hè? Hahaha!
Nee, ze is gewoon thuis 's avonds.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:58 schreef freshy98 het volgende:
En ze is niet op vakantie en de telefoon staat daarom uit?
Je hoeft niet je excuses aan te bieden omdat ik graag zeur over het taalgebruik van anderen terwijl ik zelf ook prima fouten maak zoals interpunctie ik zou dus punten en kommas kunnen gebruiken deze laat ik even weg om een punt te maken ik heb geen idee welk punt dus dat moet je me maar vergeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:40 schreef CyCLoNe het volgende:
[..]
Sorry, mijn NL is al zwak, kan legio excuses bedenken .. maar please do correct me.
En excuses .. maar was nog vroeg
Inderdaad, terug negeren! Dat zal haar leren.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:18 schreef freshy98 het volgende:
@mpol, negeren dan. Neemt vanzelf wel contact op als ze wil
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:06 schreef THS het volgende:
Zo irritant als iemand constant op je profiel zit te lurken (2 weken nu, gemiddeld 3x per dag) en geen berichtje stuurt. Ik heb nu maar een berichtje gestuurd...
misschien is ze wel gratis lid, inderdaad. Nog iemand naar een bevrijdingsfestival vandaag?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 05:25 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of ze wil dat jij het initiatief neemt. Waarom zit je daar 2 weken op te wachten?
OK, tnx!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:24 schreef freshy98 het volgende:
Ik blijf lekker thuis. Grotendeels dan.
Sta tussen 17.00 en 22.00 uur stand-by voor werk, en tussen 19.00 en 20.00 uur ook even bij werk langs voor iets.
Denk dat ik met je mee ga doen.. Nu al hele dag lerend..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:48 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ook weer ga daten. Nu nog even een date regelen.
Eeh.. Sure! Jij kookt?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Silenus het volgende:
Nou, zullen wij dan paar Perz? *winkwink*
(Ik stel me heel kwetsbaar op hier zo voor het oog van de natie, dus spaar me een beetje)
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:47 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zo willen ze het heel graag nog noemen. Want anders klinkt het zo eng
Heb een periode gehad waarin ik elke week wel een date had. Ik heb aan aanbod echt geen gebrek gehad, maar heb ook niet met iedereen gedate. Alleen als ik een klik vermoedde, maar ik denk dat ik zelf ook veel te kieskeurig ben en dat ook wel een beetje uitstraalquote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:04 schreef Dizorn het volgende:
Wat noem je intensief daten, en hoe selectief was je om op deze dates te gaan? Dus in hoeverre had je 't idee dat er een klik zou kunnen zijn.
Eind goed al goed in ieder geval, lijkt me
Zijn hier ook gewoon fok'ers onderling aan het daten, dus kan bestquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Moet je natuurlijk wel even vertellen nuquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:42 schreef Dennisweb het volgende:
Telt 't ook als je iemand kent van een andere website dan datingwebsite, maar die persoon wel leuk vindt? :- )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |