Dan ram ik 'm d'r gewoon van achteren in terwijl ze daar bewusteloos ligt.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Met een dichtgevroren mond kan ze helemaal niet meer pijpen he en niet meer eten
Dan hoeft ze ook niet meer te slikken, prima oplossing inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2012 22:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan ram ik 'm d'r gewoon van achteren in terwijl ze daar bewusteloos ligt.
Ik beslis wel vaker dingen waar uit blijkt dat ik geniaal ben.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:27 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan hoeft ze ook niet meer te slikken, prima oplossing inderdaad
Moet ik je ook klappe ofsowquote:Op zondag 6 mei 2012 23:40 schreef Dizorn het volgende:
Wat een niveau hier weerIk denk ook eens een keer studie-achtig te doen op de zondagavond, krijgen we dit.
Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappequote:
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mmquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappe
I am Godzilla and you are Japan!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mm
Men is net iets actiever met random spammen dan met daten.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:10 schreef -Splash- het volgende:
Er wordt genoeg actief gedate (als je terug leest). Je moet even langs de crap van gisteren heen kijken.
D'r wordt hier behoorlijk actief gedatequote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel mensen in deze topicreeks hebben eigenlijk al gedate?
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstandquote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ikkequote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ligt eraan wat je criteria zijn. Bij straal 10 km binnen Amsterdam en het moet ademen heb je lekker veel matches.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstand
Pics van het appeltjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
Date drie was tot nu toe een succes
klinkt als een succes als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Jep.quote:
wat cool!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Werd het aan jouw gevraagd?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt als een succes als je het mij vraagt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |