Ik denk het!quote:
Was leukquote:Op zondag 6 mei 2012 21:22 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik denk het!
Gelukkig heb ik twee controllers om romantisch samen headshots uit te kunnen delen.
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?quote:
Hehe nee, dat was mijn voorstel. Samen gamen isquote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?
Misschien waren al die headshots wel een hint dan...
You know better than that.quote:
Ja! 21 kills mijnerzijds tegen 4 van haar. She needs the practice.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:37 schreef freshy98 het volgende:
[..]
Oh, dus hij stelde voor te gaan gamen?
Misschien waren al die headshots wel een hint dan...
Niet echt mijn reizen..... een site bezocht met een reis naar Marokko:quote:Op zondag 6 mei 2012 21:16 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ok. Dan heb ik iets teveel nadruk gelegd op het singles alsin dating gedeelte.
Right...quote:De accommodatie waar we verblijven, ligt 6 kilometer van het centrum van de stad. Een auto of scooter huren in Marrakech, is geen optie. Dat snap je op het moment dat je in een taxi zit. Het is eenvoudigweg te gevaarlijk om zelf te rijden daar.
Ah ja... die vibrerende controllers doen het goed he?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
Date over de vloer gehad dit weekend die alleen maar zat te gamen. Op míjn ps3!
truequote:
jij gebruikte mij gewoon als levend schild!quote:[..]
Ja! 21 kills mijnerzijds tegen 4 van haar. She needs the practice.
Dat was mij ook niet ontgaan...quote:Op zondag 6 mei 2012 21:42 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Ah ja... die vibrerende controllers doen het goed he?
Samen headshots makenquote:Op zondag 6 mei 2012 21:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe nee, dat was mijn voorstel. Samen gamen is
Dat was geen controller dat was je telefoon!quote:
O ja. Heb nog nooit iemand zo snel op zien veren na een whatsapp-bericht.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:44 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat was geen controller dat was je telefoon!
quote:Op zondag 6 mei 2012 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
O ja. Heb nog nooit iemand zo snel op zien veren na een whatsapp-bericht.
Logisch ook. Bord niet leeg eten flikken ze thuis maar.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:05 schreef Weissman het volgende:
Dus ineens zegt die chick; ik wil niet slikken. Heb haar toen 1 klap gegeven jonguh, je wil niet weten.
Sorryquote:Op zondag 6 mei 2012 22:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Logisch ook. Bord niet leeg eten flikken ze thuis maar.
Ja. Of gewoon met een brandblusser d'r muil dichtvriezen. Want dan vraag je er ook om.quote:Op zondag 6 mei 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
De volgende die niet slikt, klap ik gew weer. tantoe hard op der muil ramme
Met een dichtgevroren mond kan ze helemaal niet meer pijpen he en niet meer etenquote:Op zondag 6 mei 2012 22:20 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ja. Of gewoon met een brandblusser d'r muil dichtvriezen. Want dan vraag je er ook om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |