Of Frènk, misschien hadden ze samen een golfafspraak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn ze Felix vergeten uit te nodigen bij deze discussie over geloofwaardigheid of vinden ze dat zelfs bij de VARA ook iets té ver gaan?
welke partij maakt zich er niet schuldig aan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het trouwens geen probleem om van mening te veranderen. Dat is nou juist politiek, toch?
Frénkquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Of Frènk, misschien hadden ze samen een golfafspraak.
PVDD houdt voet bij stukquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
welke partij maakt zich er niet schuldig aan?
nouja misschien de PVDD
valt wel wat voor te zeggenquote:
Ja, dat is het vreemde er aan. Ik denk dat je het eigenlijk als Freenk zou moeten uitspreken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Oh maar è is eh klank, een é is ee klank...
Of hij had gewoon niet zulke intelligente ouders, net als Jhonny van Beukeringquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat is het vreemde er aan. Ik denk dat je het eigenlijk als Freenk zou moeten uitspreken.
in ieder geval niet langer guus meeuwisquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Op wie wil Seabert nu lijken vraag ik me af, met die nieuwe look van hem?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Leerdam maakte zich gisteren echt belachelijk.
Nogal. Maar of de gasten aan tafel nou de aangewezen personen zijn om daar commentaar op te hebben?quote:
Ms heeft iemand gezegd dat hij er als een latenthomofiele prototype hipster uit zag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Op wie wil Seabert nu lijken vraag ik me af, met die nieuwe look van hem?
Nou Prem zei het zelf alquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:46 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nogal. Maar of de gasten aan tafel nou de aangewezen personen zijn om daar commentaar op te hebben?
LEAVE SEABERT ALONEquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:47 schreef Modus het volgende:
[..]
Ms heeft iemand gezegd dat hij er als een latenthomofiele prototype hipster uit zag.
maak er een filmpje van en post het!quote:
Een van de grote denkers van ons land.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:48 schreef Cynix ® het volgende:
Wat zei Peter Beense over deze materie? Ik schrijf even mee!![]()
ja maar dan kan je je emoties niet uiten, dat moet door een bushokje in elkaar te trimmenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Karina het volgende:
Vroeger stonden ze nog gewoon op het balkon van de Stadsschouwburg als ze kampioen waren geworden.
Trieste figuren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ja maar dan kan je je emoties niet uiten, dat moet door een bushokje in elkaar te trimmen
Seabert?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Tem het volgende:
Rechts achter Matthijs, zwart haar en blauw shirtje.
Oh heb hem al gevonden! Ruxpin trouwensquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Heb je ook nog zoiets van teddy rugspin?
www.youtube.com/quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Heb je ook nog zoiets van teddy rugspin?
dat die naam mocht bij een kinder programma! schande! denk aan de tere kinderzieltjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Oh heb hem al gevonden! Ruxpin trouwens
inventief, alleen daarom al zou je em moeten belonen!quote:
quote:
ik vind het leerzaamquote:
Met wodka wegspoelen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
Haha dat deed ik vroeger ook altijd met vlees
Bedankt, nu heb ik dat beeld weer voor me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:01 schreef Karina het volgende:
Ik hoorde indianen en moest aan Menno Büch denken
en te bezichtigen naast de friettentquote:
En niet de stad in gaan he? Wordt vast knokkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Das wel spannenderOok succes met de overwinning
Ja nee ik werk morgen en nee dat voetbaltuigquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
En niet de stad in gaan he? Wordt vast knokken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Oei dit is wel heel erg slecht. Wat een rommeltje.
Kijk ze dan en werk ze morgen, ik blijf ook binnen, al zullen ze niet helemaal deze kant opkomen (hoop ik).quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nee ik werk morgen en nee dat voetbaltuig
De microfoon van de zanger/zangers staat ook altijd zo zachtjes. Niet dat dat zou helpen in dit geval...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Oei dit is wel heel erg slecht. Wat een rommeltje.
Zijn ziekenfondspremie is overgemaakt.quote:
wat een slappe zak hooi, als ie zich aan tafel schaamt en dus zn bril afzet maar em nu weer opzetquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zijn ziekenfondspremie is overgemaakt.
Ik denk dat het een grote wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef miieejj het volgende:
arme jongen.. die seabert/sybert/siebert..
ik hoop dat ik het dan wel kan spellenquote:
niet oud gewordenquote:
het regende hier net zo hard dat mn tv er niet boven uit kwam (plat dakquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:14 schreef Karina het volgende:
Volgens mij gaat het hier ook zo regenen, ik denk dat het dak van de Arena straks dicht moet.
quote:
omdat er geen andere sporters zijn dan voetballers die zo vaak onder de maat presteren ten opzichte van hun eigen kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom altijd afgunst van andere sporters richting het voetbal, verdienen die teveel?
hij snapt wel meer nietquote:
Omdat voetbal zo overhyped is in Nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef DrDentz het volgende:
Waarom altijd afgunst van andere sporters richting het voetbal, verdienen die teveel?
Volgende keer komt hij er vast weer inquote:
Nee, die denkt dat het over grootste schaatsers gaat.quote:
Ja sporters stemmen zelf altijd op de vrouwen waterpoloploeg ofzo terwijl daar niemand naar kijkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Omdat voetbal zo overhyped is in Nederland
het aantal kijkers maart een sporter niet groot, het geen wat iemand echt bereikt heeft welquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja sporters stemmen zelf altijd op de vrouwen waterpoloploeg ofzo terwijl daar niemand naar kijkt.
Doe maar een kaasplankje.quote:
Eigenlijk bereikt een sporter nooit iets, het enige dat hij moet doen is zoveel mogelijk mensen vermakenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
het aantal kijkers maart een sporter niet groot, het geen wat iemand echt bereikt heeft welAbebe vind ik wel een goede! al kende ik hem niet
Hoeveel ajacieden wonen er dan in Amsterdam?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef rubbereend het volgende:
treurig, je eigen stad slopen bij een feestje
veulquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoeveel ajacieden wonen er dan in Amsterdam?
Inderdaad, liever wel iemand die dan ook enige wetenschappelijke status heeft, anders is de naam college ook maar gezocht.. Genoeg wetenschappers die leuk kunnen vertellen én ook daadwerkelijk iets bereikt hebben in de wetenschap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Hippos het volgende:
Dijkgraaf vind ik wel leuk, maar Klöpping...komt dan volgend seizoen ook Siebert?
Supermooi!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Hippos het volgende:
Wat vinden we hier van...
De Wereld Draait Door met college-uitzendingen
Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 om 11:24
Foto: UvAHet programma De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk komt met college-uitzendingen. De aftrapt wordt op 17 mei verzorgd door professor Robbert Dijkgraaf, die vijftig minuten lang doceert vanuit de Koepelkerk in Amsterdam. Dat heeft de VARA donderdag gemeld. Aan vierhonderd belangstellenden en de televisiekijker legt Dijkgraaf uit hoe het heelal is ontstaan. “Matthijs van Nieuwkerk assisteert de professor bij zijn betoog“, legt een woordvoerster van de omroep uit.
De VARA belooft een spannende uitzending. “Aan de hand van spectaculaire animaties, een maquette van het universum en eenvoudige demonstraties geeft Dijkgraaf inzicht in de meest complexe materie.”
Het college wordt uitgezonden onder de naam DWDD-University, dat op onregelmatige tijden zal terugkeren. “Voor volgend seizoen staat bijvoorbeeld een korte serie colleges van Alexander Klöpping op het programma.”
Van Nieuwkerk is blij dat Dijkgraaf is gestrikt voor de eerste aflevering. “Met Robbert Dijkgraaf en zijn college over de oerknal had DWDD University zich in spreker en thema geen betere start kunnen wensen. Dijkgraaf heeft toegezegd ook in de toekomst met plezier af en toe een tv-college te willen geven.”
‘DWDD University presenteert: De Oerknal door Robbert Dijkgraaf’ is op donderdag 17 mei om 19.30 uur te zien op Nederland 3.
Dijkgraaf vind ik wel leuk, maar Klöpping...komt dan volgend seizoen ook Siebert?
Rtl linkquote:DWDD-BIOLOOG GEBETEN DOOR EEN HAAI
Bioloog Freek Vonk, bekend van onder meer het tv-programma De Wereld Draait Door, is gebeten door een haai. De Nederlandse onderzoeker is gewond geraakt aan zijn hand, maar niet ernstig. Dat liet zijn manager donderdag weten.
Foto
Vonk is in Afrika voor opnames voor een nieuwe reeks van het kinderprogramma Freek op Safari, dat vanaf november wordt uitgezonden bij Z@pp. Daarvoor dook hij tussen de haaien. Een 2,5 meter lange haai beet hem volgens zijn manager in de hand, maar liet meteen weer los. Hij had geen beschermende handschoenen aan.
De bioloog zegt zelf op Twitter: ,,Alles zit er nog aan. Je kan de gaten zien zitten. Gelukkig niks ernstig geraakt." Hij heeft hier ook een foto van de beet en van de haai geplaatst. Volgens zijn manager kon Vonk zelf wel om het incident lachen. Ze zegt: ,,Morgen gaat hij weer krokodillen bespringen."
© ANP
quote:Te gast in de uitzending van donderdag 3 mei zijn: Rafael van der Vaart, Jelka en Carice van Houten, Antoinette Beumer, Robert Kranenborg en Richard Ekkebus. Muziek is er van Isbells en tafelheer is Ali B
Ik las het net, arme Freekquote:
De collegetour lijkt me heel interessant, het ontstaan van het heelal heb ik altijd al fascinerend gevondenquote:XO saus
Robert Kranenborg en Richard Ekkebus zullen in de studio vanavond de beroemde 'Hongkong XO saus' gaan bereiden. XO saus is een relatief (sinds 1980) nieuwe toevoeging aan het oude culinaire repertoire van China. De geschiedenis van XO saus is in nevelen gehuld. Het wordt wel de koning onder de Chinese sauzen genoemd. De glanzende en kruidige saus is genoemd naar de XO cognac, maar gemaakt van o.a. verse en gedroogde pepers, sjalotten, knoflook, topkwaliteit gedroogde sint-jakobsschelpen (conpoy), gedroogde garnalen en Yunnan of Jinhua ham. Het gerecht wordt vooral gegeten als amuse en kan honderden euro's aan bereiding kosten. Vanavond vers gemaakt en opgediend in de DWDD studio.
Hier krijgt Matthijs een slappe eikel van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Hippos het volgende:
Wat vinden we hier van...
De Wereld Draait Door met college-uitzendingen
Geplaatst op donderdag 03 mei 2012 om 11:24
Foto: UvAHet programma De Wereld Draait Door van Matthijs van Nieuwkerk komt met college-uitzendingen. De aftrapt wordt op 17 mei verzorgd door professor Robbert Dijkgraaf, die vijftig minuten lang doceert vanuit de Koepelkerk in Amsterdam. Dat heeft de VARA donderdag gemeld. Aan vierhonderd belangstellenden en de televisiekijker legt Dijkgraaf uit hoe het heelal is ontstaan. “Matthijs van Nieuwkerk assisteert de professor bij zijn betoog“, legt een woordvoerster van de omroep uit.
De VARA belooft een spannende uitzending. “Aan de hand van spectaculaire animaties, een maquette van het universum en eenvoudige demonstraties geeft Dijkgraaf inzicht in de meest complexe materie.”
Het college wordt uitgezonden onder de naam DWDD-University, dat op onregelmatige tijden zal terugkeren. “Voor volgend seizoen staat bijvoorbeeld een korte serie colleges van Alexander Klöpping op het programma.”
Van Nieuwkerk is blij dat Dijkgraaf is gestrikt voor de eerste aflevering. “Met Robbert Dijkgraaf en zijn college over de oerknal had DWDD University zich in spreker en thema geen betere start kunnen wensen. Dijkgraaf heeft toegezegd ook in de toekomst met plezier af en toe een tv-college te willen geven.”
‘DWDD University presenteert: De Oerknal door Robbert Dijkgraaf’ is op donderdag 17 mei om 19.30 uur te zien op Nederland 3.
welneequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
DWDD is binnen een jaar afgelopen.
alsof ze dit soort grote projecten beginnen terwijl Matthijs het niet leuk vindt ...quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Onderschat het ego van de presentator niet.
Verschrikkelijk jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Specularium het volgende:
Die kansenmarokkaan zit er weer vanavond.
Wat heb je op hem aan te merken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Specularium het volgende:
Die kansenmarokkaan zit er weer vanavond.
Maar komt het ook in DWDD?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:18 schreef Karina het volgende:
[..]
jawel, huldiging komt zo op AT5 en EL, ze zijn al aan het opwarmen met kutmuziek.
nee ik denk van nietquote:
We gaan weer koken, dat wordt vast leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:22 schreef Frag_adder het volgende:
nou eens kijken of het ook op donderdag leuk isvandaag ivm vakantie geen sporten
robertquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]
We gaan weer koken, dat wordt vast leuk
Je gaat weer kort door de bocht.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:00 schreef DrDentz het volgende:
Als een Marokkaan niet de ene na de andere K eruit gooit is hij hier meteen sympathiek
ben dr zuinig opquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:27 schreef Cynix ® het volgende:
Nou ja, Ali B is in ieder geval een wérkende Marokkaan en die moet je koesteren.
Claudia is heel verschillig hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Cynix ® het volgende:
Claudia op 4 mei 2 minuten stil? Hoe gaan ze dat regelen?
Shit ik heb AT5 helemaal vergetenquote:
ik ookquote:
Ik vind hem leuk en hij is grappigquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:34 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ik ooken zo storend vind ik em niet
ik zou em doen!quote:
Leuke gast.quote:
laat je vooral niet tegen houden door onsquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef hexje het volgende:
Zap nu net naar DWDD en ik wil meteen weer zappen.
Het komt er vlotter uit dan uit Erben.quote:
maar bij erben komt het er wel vaker uit!quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Het komt er vlotter uit dan uit Erben.
komt door zijn stemtoon, hij klinkt alsof ie net wat te veel schreeuwt tegen scheidsrechtersquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Inderdaad, alles wat 'ie zegt klinkt gelijk saai.
Dat heb ik altijd met sportersquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Roolio het volgende:
[..]
Inderdaad, alles wat 'ie zegt klinkt gelijk saai.
Underpants fun.quote:
mooie vrouwen nietquote:
Krajicek zijn problemen waren vooral zijn blessures, niet zijn mentale iddquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
Krahicek was mentaal juist ijzersterk onbenul. Drie keer terugkomen van een zware blessure en als hoogtepunt daarna Wimbledon winnen.
Becker staat al jaren bekend als een aardige gozer.
Ga voetballen en hou je mond.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:42 schreef tong80 het volgende:
Krahicek was mentaal juist ijzersterk onbenul.
Dan zullen die wel waar zijn.quote:
is het toch altijd bij de jakhalzen?quote:
Wacht! Misschien wordt TVDD wel een klapper!quote:
vroeger was het nog wel eens grappig en scherp, nu is het vrijwel altijd ramptoerisme met sensatiejournalistiek.quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:50 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is het toch altijd bij de jakhalzen?
ik vind het goedkope humorquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:52 schreef alors het volgende:
[..]
vroeger was het nog wel eens grappig en scherp, nu is het vrijwel altijd ramptoerisme met sensatiejournalistiek.
Sterkte, als je naar de bios gaat.quote:
Hoezoquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:51 schreef mrstylo het volgende:
Neukt Carice van Houten de eind redacteur ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |