quote:
Ik dorst het al niet te vragenquote:
quote:
Voor jou/ Voor Thessa, of voor de honden?quote:
Zijn dit dan gewone gehaktballen en dan klaar om te eten, of meer speciaal nog?quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je nou serieus bij de naam van die ballen.
Most defquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ohtje en ik zijn dus een stuk minder volwassen.
Echt niet shoermequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ohtje en ik zijn dus een stuk minder volwassen.
Mooi, ik zag wat foto's voorbij komen maar had verder t verhaal een beetje gemistquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
En Ll, volgens Zwab was Skrillex heel awesome
Ajooooooooooooquote:
Nog belangrijker; geluid wat minder op een festival dan in een dichte tokoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
Al zijn dat soort acts in open air altijd wel iets minder natuurlijk, gewoon omdat je niet zo'n gave lichtshow kan creeren als indoor
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog belangrijker; geluid wat minder op een festival dan in een dichte toko
Of ga je voor de show?
Ik heb snel door de clip doorgespoeld, het is dance toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.
Maar denk bij een act als Skrillex dat óók de show wel erg belangrijk is. Ben toch wel benieuwd wat de andere Late Night Special (Marylin Manson) gaat brengen, neem aan dat die met een reden zo laat staat (01:40 - 03:00 ofzo).
Ik zie gewoon wat mini gehaktballetjes voor Den jongen menschquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij snappen Pis en Bos t beiden niet helemaal![]()
![]()
In het donker is ie minder eng..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.
Maar denk bij een act als Skrillex dat óók de show wel erg belangrijk is. Ben toch wel benieuwd wat de andere Late Night Special (Marylin Manson) gaat brengen, neem aan dat die met een reden zo laat staat (01:40 - 03:00 ofzo).
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:26 schreef Miniem het volgende:
Zouden alle spelers van Ajax straks een VVV bon krijgen?
Niet die garnalenvistoestand, wel met de boot zeehonden kijken en door de marinehaven van den helder, zeker voor herhaling vatbaar vond ik die tocht! En ook bij minder weer goed te doen, en de honden mogen mee. Date?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]![]()
oh-oh, wel 'ns gedaan? : http://www.garnalenvissen.nl/
Prima, maar bedoel je dan naar de haven en de zeehonden of garnalenvissen en zeehonden? Bij die laatste betwijfel ik of de honden meemogen, met al die vis die op dekquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Niet die garnalenvistoestand, wel met de boot zeehonden kijken en door de marinehaven van den helder, zeker voor herhaling vatbaar vond ik die tocht! En ook bij minder weer goed te doen, en de honden mogen mee. Date?
Boven shirt, beneden broek, midden bloeduitstortingquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:26 schreef Pisces29 het volgende:
Is dat zwarte gepaint of je shirt Zwab? Dat is idd een flinke jaap!
Die garnalenboot leek mij persoonlijk niks, onze boot was kleiner maar wel fijner met overdekt bij regen en zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Prima, maar bedoel je dan naar de haven en de zeehonden of garnalenvissen en zeehonden? Bij die laatste betwijfel ik of de honden meemogen, met al die vis die op dek. Anders doe ik ze gewoon allebei.
Maar het gaat heul niet regenenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Die garnalenboot leek mij persoonlijk niks, onze boot was kleiner maar wel fijner met overdekt bij regen en zo
Jeetjequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Boven shirt, beneden broek, midden bloeduitstorting
Ik til net een ladenkast van m'n zusje van de trap af, kast blijft achter traptrede boven haken, sodemieter in in elkaar op de trap, op m'n blauwe plek, en ik heb er morgen nog een paar vrees io
Mini octopusjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar het gaat heul niet regenen. Die garnalenboot heb ik gedaan toen ik 12 was, met lagere school naar Texel, en toen ook zo'n mini-octopusje in m'n handen gehad
Nee nou bij niet regen is het nog leuker op dat kleine bootje!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar het gaat heul niet regenen. Die garnalenboot heb ik gedaan toen ik 12 was, met lagere school naar Texel, en toen ook zo'n mini-octopusje in m'n handen gehad
Leuke foto's!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We kwamen de garnalenboot wel tegen![]()
[ afbeelding ]
En mijn persoonlijke hoogtepunt, de onderzeeer in den Helder, remember that Qwea juwel?
![]()
[ afbeelding ]
Wie is Peter?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeetje
Jij en Peter mogen fijn aan een apart tafeltje de 24e
Ahhhhh, ukkie nog ja danquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Uhm, Sjon was bijna een jaar daar, oktober 2010, 11 maand was ie
Jeeeeeez, nu alquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg binnenkort deze binnen trouwens, even patsen
http://www.thinkgeek.com/geektoys/collectibles/e782/?srp=1
Ze hebben nu net Tony Tucci uit dat oude ziekenhuis gehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jeeeeeez, nu al, hoe ver bende ge??????????
Och jee, zal ik alle zes de seizoenen meteen ff voor u spoileren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ze hebben nu net Tony Tucci uit dat oude ziekenhuis gehaald.
Het is voor mij geen bekende, maar ziet er wel tof uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
Ik krijg binnenkort deze binnen trouwens, even patsen
http://www.thinkgeek.com/geektoys/collectibles/e782/?srp=1
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef oh-oh het volgende:
Baaf, mss wil Q wel mee op de boottrip, want dan kan ze gewoon zitten en bier tanken
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Och jee, zal ik alle zes de seizoenen meteen ff voor u spoileren?
Tis wel tofheid he!
bababababy you aint seen nothing yeeeeeet, just wait for season 4quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]no
Ja het is leuklekker luguber af en toe.
Okeequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
bababababy you aint seen nothing yeeeeeet, just wait for season 4
quote:
Ik vind Spike meer een mislukte Herman Broodquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Spike van Direct lijkt op een ongeschoren Alpaca!
Ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind Spike meer een mislukte Herman Brood
Die blonde drummer lijkt dan meer op zo'n Alpaca, puppyhoofd!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Spike van Direct lijkt op een ongeschoren Alpaca!
Die zanger is ook al zo'n wild beest.. En die bassist vond ik met kortere haren ook veel beter ogen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die blonde drummer lijkt dan meer op zo'n Alpaca, puppyhoofd!
Ik ken ze sinds het vertrek van Tim eigenlijk totaal niet. Sommige nummers met Tim vond ik wel leuk, maar om nu te zeggenquote:
Ik ken ook alleen dat eerste nieuwe plaatje van ze toen Tim weg was, maar ik vind die zanger zo gekunsteldquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ze sinds het vertrek van Tim eigenlijk totaal niet. Sommige nummers met Tim vond ik wel leuk, maar om nu te zeggenneu dat zeker neit
Jij kijkt X-files, zo hebben we allemaal watquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Waarom de neuk weten jullie hoe die mensen allemaal heten?
De drummer wipte met Aukje van Ginnekenquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
Jamiequote:Op donderdag 3 mei 2012 08:49 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe heet die blonde drummer die elke week een ander grietje heeft? Oh wacht, dat hebben ze allemaal op Tim na
Ja die komt ongeveer elke week bij Boulevard langsquote:Op donderdag 3 mei 2012 08:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De drummer wipte met Aukje van Ginneken
Dat las ik net ja. Dat wist ik niet. Krijg nou tieten (quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die komt ongeveer elke week bij Boulevard langsElize ook toch?
Ja precies die jaquote:
Eerder gek als je dat niet weet!quote:Op donderdag 3 mei 2012 08:48 schreef oh-oh het volgende:
.Elizequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:04 schreef oh-oh het volgende:
Ik weet ook niet wie Aukje en Elize zijn heur
Hartjepakquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:05 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kijk wel maar ik pik alleen op wat ik wil horen hoor, meestal ben ik dan bezig met koken eten afwassen etc
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:17 schreef Qwea het volgende:
ik vind het een kut TTIk zit al vanaf gisteren met dat nr in mn kop
quote:omg peguins
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90155728/quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
Miniem, ik zit even te denken welke leuke plantenpot jij ook alweer van Ikea had, was het er eentje met een los bord onder, ja toch?
Ja Njöd idd, ik denk dat we hem tegelijk gevonden hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Deze? http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90155728/
Dat werd het eerst wel (rtl5 dacht ik) maar zijn ze mee gestoptquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Jammer dat Ellen hier niet uitgezonden wordt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
Q ging uit fietsen toen krakte haar enkel
Ze zei tegen Sneek: d'r is werk aan de wenkel
Maar Sneek gaf een vinger en zei luister es
Je gaat maar bij anderen onder tmes
Qwea moest bitchen en zuchten en kut
Het duurde te lang en haar enkel was prut
De volgende dokter die fikste het mooi
Maar toch voelt Q's enkel nog steeds even dooi
To be continued
omfgquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
To be continued
Mooiquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
To be continued
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
To be continued
Dit maakt mijn dag weer goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
To be continued
Ik zag het al op Facebook en dacht al meteen, dat moet Qwea zijnquote:
Pagan heeft ze hier net voor me meegenomen!quote:
Wtf, geniale muisquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:41 schreef Muis006 het volgende:
Gaat Q fietsen?
To be continued
Ja, jammerquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat werd het eerst wel (rtl5 dacht ik) maar zijn ze mee gestopt
Yw! Ik ben blij dat je Bert tof vindtquote:
Jaquote:
Maar dat er zulke mensen echt rondlopen dat ze denken dat ze echt lekker zijn enzo.. dit is gewoon vies..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JaZelfs met een eerste vader straks
Ja vies is het bijna altijd, maar ik vind deze minder tokkie dan de meeste dames in het programma. Ze kleedt zich alleen verkeerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar dat er zulke mensen echt rondlopen dat ze denken dat ze echt lekker zijn enzo.. dit is gewoon vies..
Okee, ik ben wel benieuwd naar die vader, die zo te zien denkt hip te zijn, maar nog iets te veel woodstock is..quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja vies is het bijna altijd, maar ik vind deze minder tokkie dan de meeste dames in het programma. Ze kleedt zich alleen verkeerd.
Choco doen, of is het te laat?quote:
quote:
Leuke aankopen Bosje! De eerste vind ik tof alleen al om de verpakkingquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga zo maar afsluiten voor ik ga slapen eerst nog een paar spelletjes spelen.
Ik heb vandaag mijn collectie denkspelletjes voor 1 persoonUitgebreid met:4
http://www.bol.com/nl/p/g(...)er/1004004006586315/
Hier moet je adhv aanwijzingen tot een bepaalde combinaties komen zo kort gezegd (het logikwis principe, ) (40 diverse opgaves)
+
http://www.thinkfun.com/shop/product/rush-hour,29,11.htm
Hierbij moet je eerst de opstelling van de auto's die aangegeven staat neerleggen en dan proberen om met de rode auto de parkeergarage te verlaten.
Naar zoiets dergelijks was ik al langer op zoek. Speelde zoiets vroeger regelmatig online, maar kon het niet meer vinden, Nu dus eindelijk gevonden in het echt !!!!![]()
![]()
![]()
Toch een beetje vrolijkheid op deze slechte dag![]()
![]()
Zo, dat kwam van verquote:CONGRATULATIONS!
Now you may enter the weekly contest...
[Today's puzzle completed 1 Min, 42 Secs ]
Jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:30 schreef oh-oh het volgende:
Dodenherdenkingen zijn altijd indrukwekkend ja
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:41 schreef Muis006 het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)is-opgave-adres.html!
quote:DUO
BETALINGSKENM.
DUO/UW RESTITUTIE
RESTITUTIE
Heb je lang getafeld?quote:
Cupasoup?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heel lang doe je niet over poeier en water
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef DeZwabber het volgende:
dus, poeier en water ° shake, en ´s avonds iets dat weg heeft van cupasoup zonder zout en stukjes.
500 calorieën per dag, geen vast voedsel
Jeuj!quote:
uhuh, en dat haalt je lichaam uit het vet, je krijgt zo weinig zodat je lichaam overgaat in een soort van hongerwinter modus en in de shake zitten dingen zoals vitaminen om het een beetje verantwoord te houdenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap het niet.
500, je lichaam heeft al weet ik veel hoeveel nodig om enkel aan te staan.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
Oh zijn dat die shakes die C_A ook heeft gedaan?
Beterschapquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef Pisces29 het volgende:
Vanochtend opgestaan met keelpijn en nu slaan de rillingen en pijntjes er ook in. De griep hangt goed. Ik ben zó blij dat ik het 2 weken na de verhuizing heb gekregen en niet ervoor/tijdensNu is het geen probleem
Thanks!quote:
Doe eens een foto van je bureau Zwabs?quote:
Heb je een telelens, want ik zit in Leeuwarden nuquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Doe eens een foto van je bureau Zwabs?
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je een telelens, want ik zit in Leeuwarden nu
Middag! Whehe, je zou het bijna denkenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:23 schreef Pagan het volgende:
Middag allen. Druk hier, is iedereen soms bevrijd uit de SC?
Ohh lekker!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:32 schreef Pagan het volgende:
Het is hier lekker weer om in de tuin aan het werk te gaan.
Texel is drooooooooog, ben je er al klaar voor?quote:
I know, maar had gekund dat je al ready-packed-set was ofzoquote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee nog lang niet maar we gaan maandag pas he![]()
Beterschap.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ohh lekker!![]()
Hier is het middelmatig weer en ik snotter op de bank, en tussendoor hang ik wat foto's op en doe ik wat klusjes.
Herplaatser? Heb ik wat gemist? Wat heb ik gemist?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:38 schreef oh-oh het volgende:
Nee nog lang niet maar we gaan maandag pas he![]()
Moeten eerst nog es zien hoe die dikke herplaatser hier komt voor die tijd
Maar je krijgt er ook een boel voor terug.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 12:49 schreef oh-oh het volgende:
Als het lukt om haar voor maandag hier te krijgen neem ik een hondje mee naar den Helder en die gaat dan bij iemand van Fok wonen![]()
Je mist een boel als je geen FB hebt hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Whehe, dat spierwitte haar ookquote:
Den Sjefquote:
Jep, ik moest kijken of Sjef er goed op stond..quote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Whehe, Bos ik zie je nu pas in het hoekje op de foto![]()
Thanks! Ik ga zo lekker thee drinkenquote:
Altijd tof als een herplaatser een nieuw (t)huis krijgtquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:25 schreef oh-oh het volgende:
Sjefke![]()
Haha ja ze is tonnetje rond, maar ze pikt eten van de puppies bij Kim en zo , maar als dr dalijk lekker met dr gewandeld wordt en zo wordt ze vast wel weer wat strakker
quote:
Awwwwwwwwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 13:48 schreef oh-oh het volgende:
en kan ik nog ff een mooie halsband voor dr maken
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:57 schreef oh-oh het volgende:
ik krijg er zelfs een tree verse eieren bij
Ik voel een nieuwe Sjon aan komenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:55 schreef oh-oh het volgende:
Nee zij komt van degene waar ik Sjon van heb en waar Diaz vandaan komt![]()
Als het echt niet werkt neem ik dr mee terug, en dan zie ik wel, maar ik denk dat het wel werkt hoor, ze is heel lief
Nee das juist t lollige er aan, het geswitch tussen rustig en het schreeuwerigequote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:42 schreef oh-oh het volgende:
Nice track![]()
Tenminste niet constant zo schreeuwerig
Kom maar brengen, ik heb nog wel plekquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
Ach, als je m'n biercollectie ziet, daar heb ik het nog zwaarder mee, ik denk dat ik ze maar uit het zicht ga bewaren
+1quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:16 schreef Loveless85 het volgende:
I
[..]
Kom maar brengen, ik heb nog wel plek
Zwabber zal aan jou denken wanneer hij een wasbordje heeft en jij nog steeds vadsig bent (hoe smaakt de cocktail?)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:53 schreef Qwea het volgende:
EEJ ZWABBER?
[ afbeelding ]
Ik zal aan je denken
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zwabber zal aan jou denken wanneer hij een wasbordje heeft en jij nog steeds vadsig bent (hoe smaakt de cocktail?)
quote:
Ik zal aan Zwab denken als zijn spieren er aan gaanquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zwabber zal aan jou denken wanneer hij een wasbordje heeft en jij nog steeds vadsig bent (hoe smaakt de cocktail?)
Och een beetje verlies van spierweefsel kan ik wel hebben, ik heb dat wel genoegquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal aan Zwab denken als zijn spieren er aan gaan
Dat is een flinke tantequote:
Tsjikkies?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:44 schreef Miniem het volgende:
Straks lekker feesten![]()
Zie weer een paar oude bekendenzin in
pics.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Och een beetje verlies van spierweefsel kan ik wel hebben, ik heb dat wel genoeg
Uhu.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, want min spieren kan je echt zien door de afgetrainde staat waarin mijn lijf verkeert
Waar vanaf?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:05 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik afgevallen ben mag je de voor en na pics zien, oke?
quote:
Geweldig! Wat leuk.quote:
Thee?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
verders valt het wel mee, ik zit eerste klas, internet, thee, stroom, ik overleef het wel
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:06 schreef Strega het volgende:
Hebben jullie ook weleens van die dagen dat je intens verdrietig bent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |