quote:
Ik dorst het al niet te vragenquote:
quote:
Voor jou/ Voor Thessa, of voor de honden?quote:
Zijn dit dan gewone gehaktballen en dan klaar om te eten, of meer speciaal nog?quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Doe je nou serieus bij de naam van die ballen.
Most defquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ohtje en ik zijn dus een stuk minder volwassen.
Echt niet shoermequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ohtje en ik zijn dus een stuk minder volwassen.
Mooi, ik zag wat foto's voorbij komen maar had verder t verhaal een beetje gemistquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:26 schreef oh-oh het volgende:
En Ll, volgens Zwab was Skrillex heel awesome
Ajooooooooooooquote:
Nog belangrijker; geluid wat minder op een festival dan in een dichte tokoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
Al zijn dat soort acts in open air altijd wel iets minder natuurlijk, gewoon omdat je niet zo'n gave lichtshow kan creeren als indoor
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nog belangrijker; geluid wat minder op een festival dan in een dichte toko
Of ga je voor de show?
Ik heb snel door de clip doorgespoeld, het is dance toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.
Maar denk bij een act als Skrillex dat óók de show wel erg belangrijk is. Ben toch wel benieuwd wat de andere Late Night Special (Marylin Manson) gaat brengen, neem aan dat die met een reden zo laat staat (01:40 - 03:00 ofzo).
Ik zie gewoon wat mini gehaktballetjes voor Den jongen menschquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij snappen Pis en Bos t beiden niet helemaal![]()
![]()
In het donker is ie minder eng..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mwah, bij een beetje festival is het geluid in ieder geval nog wel acceptabel vind ik, je hebt ook vaak zat dat dat indoor juist niet goed is, teveel galm, of gewoon kut afgesteld.
Maar denk bij een act als Skrillex dat óók de show wel erg belangrijk is. Ben toch wel benieuwd wat de andere Late Night Special (Marylin Manson) gaat brengen, neem aan dat die met een reden zo laat staat (01:40 - 03:00 ofzo).
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |