Facebook bla bla bla, Belana is bezig met een zoektocht naar een bepaalde hond, laat een foto zien aan oh-oh waar ook een nudist op staat. Ik reageer, en opeens is operatie Naakthond gestart!
![PICT0093.jpg]()
De kleine lillike te dikke nudist woont ver, vér weg van hier, maar oh-oh weet een taxi-service te starten. Zij gaat namelijk naar Texel op vakantie en ik woon op de route en zo gaat de komst van de nudist in een sneltreinvaart, want er is een ideaal scenario, waarom, daarom.
Wij hebben al een hond, maar, niet zo maar een hond, een blinde (van pup aan) herder, onzeker, groot, héél lief en lomp

Oh-oh biedt aan het hondje op haar route mee te nemen van ver naar hier, zodat áls het niet gaat zij het nudistje weer mee terug kan nemen op haar terugreis, maar daar gaan we gewoon niet van uit, want we strooien met rozenblaadjes en bloemknopjes inclusief roze wolkjes en zo. We moeten ook nog ff met blaadjes, knopjes en roze wolken naar onze 3 katten smijten. Das ook altijd wel ff spannend, zulke monsters met klauwen en zo. Máár, het nudistje moest ook nog naar oh-oh toe, en die taxi is óók al geregeld. Om 16:00 uur wordt mevrouw Bollo bij haar gebracht en mag ze mooi even meehuppelen in de roedel daar en dan maandag, maaandag dé grote dag en ga ik haar langs de route ophalen!