ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Beetje rare vermelding, ben de vraag van Sam gewend, waarbij IMDB niet gebruikt wordt...
Hehe zag ik, die vragen van Dragonfodder heb ik nog niet zo vaak gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnen
jah maar ergens een tijdje terug was iemand over gestapt naar acteurs en actrices omdat er continu op de top 250 werd gekliktquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch gewoon een variant van Six Degrees die vaker is gesteld?
Maar meestal mag je met IMDb mag je op alles klikken. De gewone variant is meestal via film en acteur.
het was ook een sinister grapjequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ken tenminste nog Arizona Dream van Kusturicaquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Limitlessquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha die heb ik al gezienquote:
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha nee niet echt.... maar goed ik weet t nog steeds niet.. another earth gaat nog niet zo snel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.
Anderhalf uur is lang. Ik schrok meestal mijn eten met tien minuten naar binnen.
Prachtfilmquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef wyccie het volgende:
A Single Man?
Lees daar nu de IMDb-pagina van en klinkt wel ok. Zie nu pas dat die geregisseerd is door Tom Ford, de modeontwerper.
Mijn Kusturica vraag van een tijdje geleden werd perfect beantwoord door een FMT eendagsvlieg (die ik daarna dus nooit meer gezien hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Heb je hem al DM gestuurd? Anders doe ik dat wel ff.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef hornage het volgende:
Die Waaghals mag wel ff een nieuwe vraag wagen
zware maaltijd.... hmmm.... Vanavond krijg ik te horen of ik afgevallen benquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef RanTheMan het volgende:
het werd best een zware maaltijd met another earth....
dm verstuurdquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je hem al DM gestuurd? Anders doe ik dat wel ff.
Ik ookquote:
heb je geen eigen weegschaal jongen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zware maaltijd.... hmmm.... Vanavond krijg ik te horen of ik afgevallen ben
Hij houdt zijn adem dan altijd in johquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heb je geen eigen weegschaal jongen?
ik heb geen idee.. Aan de plaatjes te zien leid ik bepaalde tijdsperiode af en daar kijk ik zelden tot nooit films van...quote:
klinkt wel een beetje alsof alleen FF daar welkom is met "soulfood" enzowquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Asap het volgende:
Iemand bekend met Da Bounce Movie Night? Ik zag dat het in Amsterdam en Rotterdam is. Concept klinkt wel leuk
Da Bounce Rotterdam
Klinkt grappig, een soort van uitgebreide sneakquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Asap het volgende:
Iemand bekend met Da Bounce Movie Night? Ik zag dat het in Amsterdam en Rotterdam is. Concept klinkt wel leuk
Da Bounce Rotterdam
Daar is zequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Sands terug, Robby ook terug.
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Dan zal het wel weer wat harder gaan lopen allemaal denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Ben je al een meet aan het organiseren?quote:
Ja meneerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben je al een meet aan het organiseren?
Ik ben voor!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben je al een meet aan het organiseren?
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
is er naast DopeKoe nog iemand anders online vandaag?
Slecht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
aha, die heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen, maar ik probeer het dan zo snel mogelijk weer te vergeten, zo slecht zien die screenshots eruit.
Hij valt enkel op zwart/wit vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Slecht?
Dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michelangelo2 is een vrouw of valt op mannen
Ieder zijn eigen smaak uiteraardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
En trouwens, ik zie niet wat er zo bijzonder is aan die vrouwen bovenaan de pagina. Ik vind er niet veel aan in ieder geval.
Ze zit in Battleshipquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vies wijf. Wat heeft ze trouwens met film te maken?
Hey sands je bent er weerquote:
My name is Earlquote:
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaakquote:
Ow, wel over gehoord, schijnt wel grappig te zijn jahquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaak
vakantie? dunno...quote:
hij heeft al een maand niet gepost, en gisteren nog gelurkt zie ikquote:
of leest ie opeens boeken ipv films kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef hornage het volgende:
Misschien heeft ie een vriendin gekregen en sex ontdekt
Dan was hij voor jou nog net zo makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef RanTheMan het volgende:
te makkelijk sam, als je nou naar de 911 2012 porsche had gevraagd
dat kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan was hij voor jou nog net zo makkelijk
nee, maar ik bedacht de vraag zonder te kijken, ik had het knap gevonden als je het vanaf de avengers oid deedquote:
Fixed!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef hornage het volgende:
Euj DF, ik krijg nog een punt van je!
-> [FOK! Movie Trivia] - MEI 2012 - Deel 4 - Zonder slowchat!
Firefox was een gok, omdat niet zeker wist of die uit de jaren 80 kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn...
Vic +1
Ook je eerste punt of ben ik blind?
ia toch het tv station van robbert redford?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze week een toffe zender ontdekt op mijn tv, Sundance Channel. Veel onbekende en vrij nieuwe films, eergisteren bijvoorbeeld the Winning Season (met Sam Rockwell) en gisteren Lonesome Jim (van Steve Buscemi en met Casey Affleck).
Komt goed uit zo in mijn examenperiode
Oh, blijkbaar welquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ia toch het tv station van robbert redford?
Is dan ook gewoon een goede film, entertainmentwise. 8.8 vind ik wel erg hoog, maar een dikke 8 krijgt ie wel van me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
The avengers blijft het maar goed doen op imdb
Nog steeds een 8.8
Ik heb hem een 10 gegeven omdat het echt een geweldige film isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon een goede film, entertainmentwise. 8.8 vind ik wel erg hoog, maar een dikke 8 krijgt ie wel van me.
Probeer je een legende te creeëren?quote:
Proberen???quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer je een legende te creeëren?
Je laat al bijna een jaar weinig van je horen!quote:
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoordquote:
Meet! FF, hoe staat het met de 010meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoord
Pardon? 010?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Meet! FF, hoe staat het met de 010meet?
010...020... all the samequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
010...020... all the same
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
010...020... all the same
[ afbeelding ]
vragensteller beslistquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:09 schreef Gillingham het volgende:
Hulplijnen zijn tegenwoordig ook al toegestaan.
Waarom jij niet?quote:
Geen inspiratie, en ik moet eigenlijk gaan slapen.quote:
Ga jij naar een meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoord
Als ik op die dag kan ga ik wel naar de meetquote:
Ja, dat heb ik met armoede in ontwikkelingslanden, heb er nooit zin in om het op te lossen. En zul je altijd zien dat het is als ik een feestje oid heb! Lastig...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als ik op die dag kan ga ik wel naar de meet
Vorige keren kwam het steeds niet uit.
Maar ik heb er wel zin inquote:Op zondag 20 mei 2012 23:23 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik met armoede in ontwikkelingslanden, heb er nooit zin in om het op te lossen. En zul je altijd zien dat het is als ik een feestje oid heb! Lastig...
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meetquote:Op zondag 20 mei 2012 23:27 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Maar ik heb er wel zin in![]()
Maar een meet is voor mij wel wat verder reizen dan voor de gemiddelde FMTer he
Och was het zo erg? Betekent dat dat je niet naar de volgende komt?quote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meet
Ben sowieso al weinig actief, maar als jij komt...quote:Op zondag 20 mei 2012 23:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Och was het zo erg? Betekent dat dat je niet naar de volgende komt?
Vertel.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:37 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik heb nog nachtmerries van de vorige meet
Ik probeerde hem te versieren.quote:
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.
Ja vind ik wel, maar let goed op de volgorde, daar hebben ze mee lopen kloten.. En ik weet zeker dat DF het met me eens isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Jullie weten dit vast wel. Moet ik Firefly gezien hebben voordat ik Serenity kijk?
klopt, maar als je firefly hebt gezien, dan weet je uiteraard veel meer van de karakters van Summer Glau en Morena Baccarinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog nooit Firefly gezien, maar Serenity kon mij toch meer dan bekoren
Firefly, dan Serenity is de meest logische volgorde. Ik heb echter eerst met Serenity kennisgemaakt, en ben ik door mijn enthousiasme over die film aan Firefly begonnen. Must-see sci-fi wat mij betreft, er zit in de 14 gemaakte afleveringen meer creativiteit en mythologie dan sommige series in 4 seizoenen hebben. Mijn favoriet: "out of gas", waarin met drie tijdlijnen gegoocheld wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, maar let goed op de volgorde, daar hebben ze mee lopen kloten.. En ik weet zeker dat DF het met me eens is
Ik een haantje?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.
Maar dan wel kaal hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik een haantje?
Je viel vooral door de mand omdat je in het echt veel liever bent dan op het forum
Ik had dit verwacht:
[ afbeelding ]
en zag dit:
[ afbeelding ]
is robby kaal?quote:
Als Bruce Willisquote:
quote:About a year ago I first saw this wonderful woman speak. I didn't know who it was. And I said who is this woman? And a year later, I said to myself about three or four weeks ago, why isn't she up for the vice presidency? - On Governor Sarah Palin.
ik niet in ieder geval....quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
DragonFodder, RanTheMan en Gillingham hebben Stranger Than Fiction niet gezien?
Tssssupermooie film man!
Hoezo heb ik die niet gezien, Hornage?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
niet gezien idd, maar ik zal hem eens gaan checkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
Tssssupermooie film man!
datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Gillingham het volgende:
Ah, ik begrijp het al. De quotes zeiden me weinig, op één na. Maar toen zat ik al op het verkeerde pad. Met het plaatje was het me wel gelukt.
Ze glinsteren, doen ze in star trek ook somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef LordVoldemort het volgende:
Hoe is Twilight precies SF? Dat is net zo fantasy als Harry Potter hoor. En daarnaast is HP echt vele malen populairder, zowel in de box office als (heb ik het idee) hier op het forum bijvoorbeeld. De HP doelgroep is echt een stuk breder (bijvoorbeeld ook mannen, en volwassenen).
Ook genoeg volwassenen die van Twilight houdenquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef LordVoldemort het volgende:
Hoe is Twilight precies SF? Dat is net zo fantasy als Harry Potter hoor. En daarnaast is HP echt vele malen populairder, zowel in de box office als (heb ik het idee) hier op het forum bijvoorbeeld. De HP doelgroep is echt een stuk breder (bijvoorbeeld ook mannen, en volwassenen).
Ik date al een kale manquote:
Omdat er achterlijke vragen worden gesteldquote:Op donderdag 24 mei 2012 21:08 schreef hornage het volgende:
Ik post wel ff een DP opstarter.
Al dat gespam in het DP topic
Blijkbaar heb je wel 2 punten gescoordquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:12 schreef DragonFodder het volgende:
zijn we er al? ben compleet de draad kwijt...
verkeerde topic dragonquote:Op donderdag 24 mei 2012 22:24 schreef DragonFodder het volgende:
[ afbeelding ]
graag de titels van de 5 films en in totaal 10 namen van acteurs die in één van deze films te zien zijn, minimaal 1, maximaal 3 per film.
ik verbaas mezelf.quote:Op donderdag 24 mei 2012 22:13 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je wel 2 punten gescoord
Gelukkig hebben we de quotes nogquote:
Als ik zie dat de vier opvolgende HP vragen ook behoorlijk succesvol waren denk ik dat dit zeker haalbaar is. Zolang Ran niet direct begint te klagen zal het allemaal wel meevallen. Als er even 42 films worden opgelepeld voor de vraag van Intre valt dit nog reuze mee.quote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:11 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Wegens succes in herhaling?![]()
Sorry Lord, maar ik heb zo het vermoeden dat we ook dit keer stranden op 3 spreuken of zoiets...
Hoe kunnen zulke films je na 5 keer nog boeien?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:18 schreef FireFox1 het volgende:
NEEE!!!!! Ik heb de Lethal Weapon vraag gemist![]()
Deze week voor de 6e keer alle delen gezien
Omdat Lethal Weaponquote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kunnen zulke films je na 5 keer nog boeien?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 00:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe kunnen zulke films je na 5 keer nog boeien?
Dit. Meesterlijke chemie tussen Glover en Gibsonquote:
lief doen! anders ga ik boven op je zittenquote:Op vrijdag 25 mei 2012 14:14 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
. Zolang Ran niet direct begint te klagen
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:19 schreef Sands het volgende:
Ik maak het niet al te moeilijk
4 films uit 1954
Ik blijf niet goed begrijpen dat je gewoon al die jaartallen bij de juiste film onthoudt. Ik maak zelfs fouten als ik films van de laatste 5 jaar in het juiste jaartal moet plaatsenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:23 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik kwam zelf tot 8 dus 4 leek me redelijk
Dat probleem ken ikquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:24 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik blijf niet goed begrijpen dat je gewoon al die jaartallen bij de juiste film onthoudt. Ik maak zelfs fouten als ik films van de laatste 5 jaar in het juiste jaartal moet plaatsen
als je dat maar laatquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:37 schreef Sands het volgende:
[..]
3/4
Ik had er best meer kunnen vragen
[..]
dit, of ik vraag nóóit meer een animatievraag en beperk me tot Nederlandse films als ik zie dat Sands online isquote:
Er zijn sowieso al te weinig animatievragenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 11:40 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
dit, of ik vraag nóóit meer een animatievraag en beperk me tot Nederlandse films als ik zie dat Sands online is
Ik ben altijd bang dat er dan tig vervolgvragen over animaties komenquote:Op zaterdag 26 mei 2012 12:46 schreef Sands het volgende:
[..]
Er zijn sowieso al te weinig animatievragen
Eentje die nu nog niet klaar isquote:Op zaterdag 26 mei 2012 13:59 schreef DragonFodder het volgende:
wat ben je voor monstervraag aan het koken, Sands?
Nee hoor, ik ben wel wat warmte gewendquote:
Opstarter is erquote:
En dan is een paar Harry Potter spreuken te lastigquote:
Ja maar HP is ook niet mannelijk genoeg.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:08 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
En dan is een paar Harry Potter spreuken te lastig. Ik weet er niet een.
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Broertje was in zijn gezicht gebeten door onze hond.
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe is dat gebeurd? Is het ernstig?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.
Wat erg voor je broertjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.
Bedanktquote:
Mag/kan niet gehecht worden omdat het dus precies over zijn litteken heenloopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat erg voor je broertje. Is het gehecht?
En had jullie hond al eerder gebeten?
Ja erg want hij is dan ook nog maar 8 jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe wat erg zeg.. Hij zal wel heel erg geschrokken zijn.
Sterkte iig
Waardoor is dat eerste litteken ontstaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was of een hele grote (soort van) moedervlek of een litteken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waardoor is dat eerste litteken ontstaan?
Ik keek 1 keer, en niet eens een foto..quote:
Hoezo een foto, je hebt toch al een poster van mij boven je bed hangen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik keek 1 keer, en niet eens een foto..
Wat nieuw beeldmateriaal is nooit wegquote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo een foto, je hebt toch al een poster van mij boven je bed hangen.
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jahwel, maar daar sta ik niet alleen in, in FMT is best een aardige groep mensen die ergens ophouden met kijken voor de midden jaren 80 gok ik.. Daarom duren alle die ouwe meuk vragen soms ook zo lang
jah er zitten ook hier wel eens uitschieters naar beneden in, maar ik kijk liever een nieuwe film uit 2012 dan een film uit 1973 die iedereen goed vindt..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 geworden
Ik heb ook weinig favorieten onder de jaren '70 hoor, maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 geworden
Je moet het natuurlijk ook niet te serieus nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig favorieten onder de jaren '70 hoor, maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.
Dat noemt men generaliseren, Paths of glory vond ik best tof nmlquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.
Precies. En Clerks, Schindler's List, La Haine, Stranger than Paradise, Ed Wood, etc etc.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook niet te serieus nemen
Sin City is nl erg vet
beantwoord die boobies vraag dan ffquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
Dragon keert huiswaarts
Ik ben terug, y'all
geen idee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
beantwoord die boobies vraag dan ff
Jonguh, die is met Sean William Scottquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef RanTheMan het volgende:
dat is de bullit proof munk volgens mij
Leuk zijn die hequote:Op donderdag 31 mei 2012 16:51 schreef FireFox1 het volgende:
Deze week in de ban van Spider-man cartoons uit 1993. Heb alle seizoenen gedowload![]()
[ afbeelding ]
Nostalgie
ik in heroes, nog 50 afleveringen te gaanquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:53 schreef DragonFodder het volgende:
Ik zit middenin een Boston Legal-seriewatch. Leuke serie, beetje absurd á la Ally mcBeal, maar dan minder klef en met wel leuke hoofdpersonages.
Xmen was echt goed, volwassen verhaallijnen en goeie karakterontwikkeling. Spiderman vond ik vooral erg grappig uit die tijd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Leuk zijn die he
Heb ik een aantal jaren geleden ook allemaal gedownload en gekeken
X-Men van rond die tijd is ook mooi!
Heroes kakt na het eerste seizoen wel keihard in qua kwaliteit. Consider yourself warned.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:01 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik in heroes, nog 50 afleveringen te gaandaarna DS9 weer kijken
Dat is wel een schop in het kruis idd.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Zeg wil je Megan wel eens niet voor Zooey aanzien
Ik heb ze al gezien, maar verveelde me en bij gebrek aan beter....quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heroes kakt na het eerste seizoen wel keihard in qua kwaliteit. Consider yourself warned.
DS9 en alle ST-series: altijd goed
jah niet helemaal maar genoeg om t niet nog eens te kijken, t was aardig, maar niet meer dan dat...quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:08 schreef DragonFodder het volgende:
Angel en buffy al gekeken? Beter dan je zou verwachten!
X-Men en Transformers staan in de wachtrijquote:Op donderdag 31 mei 2012 16:59 schreef hornage het volgende:
[..]
Leuk zijn die he
Heb ik een aantal jaren geleden ook allemaal gedownload en gekeken
X-Men van rond die tijd is ook mooi!
ehhh jah dramatisch:quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Transformers ga ik enkel stoned kijken. Misschien vergeet ik dan de gruwelijke nachtmerrie wat Michael Bay er van gemaakt heeft
Vulling, en ze zijn niet eens naaktquote:Op donderdag 31 mei 2012 17:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ehhh jah dramatisch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en daar hoort dit bij:
Vrouwelijke vormen altijd goed tochquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:30 schreef hornage het volgende:
@RanTheMan, nog tnx voor de ode aan Hornage vraag
Ik voel me vereerd
Dit dus. Ik heb me echt doodgeërgerd aan Transformers, tieten of niet. Het enige wat dat inbrengt is net dat beetje extra als het toch al een goede film is (zie Death Proof), maar op alleen vrouwelijk schoon kan een film niet draaien.quote:Op donderdag 31 mei 2012 17:55 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vulling, en ze zijn niet eens naakt![]()
Als ik lekkere wijven wil zien ga ik wel naar youporn.com
Ik wil er graag heen maar wacht nog even tot na mijn tentamens.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:22 schreef DragonFodder het volgende:
Iemand Prometheus al gezien? Of kan dat pas vanavond?
Ga nu maar de master bedroom schoonmaken, dat zal wel een rommeltje zijn na gisteravond. Hupsakee en voort!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
kom op mensen!! Ik heb ondertussen het konijnenhok verschoond en nog steeds geen antwoord
Correct verwoord.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Ik wacht wel tot een volgende vraag, ik heb geen zin om weer 20 minuten te klikken en zoeken.
Kut Electra, man, wat zat dat mens me in de weg bij het klikken!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 15:33 schreef RanTheMan het volgende:
kom op mensen!! Ik heb ondertussen het konijnenhok verschoond en nog steeds geen antwoord
Als ze in de weg zat dan was ze blijkbaar niet erg lastig om te linken.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:09 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Kut Electra, man, wat zat dat mens me in de weg bij het klikken!
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 16:10 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Als ze in de weg zat dan was ze blijkbaar niet erg lastig om te linken.
Gewoon vanaf haar twee kanten opgaan, dat werkt makkelijk.
Is er eigenlijk ooit nog een tussenstand gepost, of heb ik dat de laatste maanden gewoon gemist?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 17:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
Het is me zowaar gelukt het topic aan de reeks te krijgen
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:35 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is er eigenlijk ooit nog een tussenstand gepost, of heb ik dat de laatste maanden gewoon gemist?
Was geen verwijt hoor, gewoon een vraagquote:Op vrijdag 1 juni 2012 18:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]Ik zal het van het weekend weer eens updaten.
ben benieuwd!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Nou, maar eens kijken of Prometheus wat is.
Laat het ons weten. Ben ook wel benieuwd.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 21:00 schreef LordVoldemort het volgende:
Nou, maar eens kijken of Prometheus wat is.
Indd go pico goquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat het ons weten. Ben ook wel benieuwd.
Het enige wat ik niet snap is waar die Harry Potter fetish opeens vandaan komt.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh daar kom ik nu pas achter![]()
![]()
Ik miste pico al
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Ik miste pico al
quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:38 schreef Njosnavelin het volgende:
![]()
Ik miste pico al
Nee daar kon ik me ook niks van herinneren.quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:43 schreef Sands het volgende:
[..]
Het enige wat ik niet snap is waar die Harry Potter fetish opeens vandaan komt.![]()
Haha. Sands hoe wist jij het eigenlijk?quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom gaan mensen zonder reden nou van username veranderen zonder ons in te lichten?![]()
Ik vond die LordVoldermort al zo opvallend vlot meedraaien in FMT
Als hij dadelijk hier weer kijktquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Waarom gaan mensen zonder reden nou van username veranderen zonder ons in te lichten?![]()
Ik vond die LordVoldermort al zo opvallend vlot meedraaien in FMT
Lolquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Als hij dadelijk hier weer kijkt
[ afbeelding ]
Zit jij ook op ICM Njos? Voeg me toe!quote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
ICM is wel echt een handige site trouwens, vnl voor watchlists. Nu heb ik niet meer overal post its met films die ik nog moet zien.
[..]
Haha. Sands hoe wist jij het eigenlijk?
Gebruik je dezelfde username?quote:
Ik zag het aan zijn postsquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:54 schreef Njosnavelin het volgende:
ICM is wel echt een handige site trouwens, vnl voor watchlists. Nu heb ik niet meer overal post its met films die ik nog moet zien.
[..]
Haha. Sands hoe wist jij het eigenlijk?
Nee, maar ben als laatst lid geworden van de Fok groep. Heb je net toegevoegd.quote:
Wow you're good, was mij niet opgevallen.quote:
Niet eens een gezamenlijke trololol actie?quote:
Ahaquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee, maar ben als laatst lid geworden van de Fok groep. Heb je net toegevoegd.
[..]
Wow you're good, was mij niet opgevallen.
Lekkerrrr dingquote:
Als het uit is met je vriendje, moet je het maar even melden. Mag via DM of PMquote:
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als het uit is met je vriendje, moet je het maar even melden. Mag via DM of PM
Dat mag jij ook lieve schatjequote:
JIJ SPEELT VALSquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:13 schreef DragonFodder het volgende:
Welke kloon zou Patch eigenlijk gebruiken?
IK WIST HET!quote:
Oh echt?quote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:15 schreef Njosnavelin het volgende:
TombolaJij ging naar de meet deze zomer toch?
Ja. Jim Carrey in The Majesticquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk![]()
Weet iemand van jullie uit welke film dit is?
[ afbeelding ]
Bier over jezelf heen gooien tijdens de meet.quote:
Kan ookquote:Op zaterdag 2 juni 2012 00:40 schreef The_Substitute het volgende:
En Njos, da's I Love You Philip Morris volgens mij.
Ik vond 't nog lang durenquote:Op vrijdag 1 juni 2012 23:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Als hij dadelijk hier weer kijkt
[ afbeelding ]
Prometheus: Alien prequelquote:Op vrijdag 1 juni 2012 22:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laat het ons weten. Ben ook wel benieuwd.
Ik wist het dan ook al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik vond 't nog lang duren. Met de vragen die ik stel over films die ik telkens de dag ervoor had gecheckt had ik wel verwacht dat er een belletje ging rinkelen bij een aantal
.
Het is mij totaal niet opgevallen. Als je over porno begon, had ik het sneller doorgehadquote:Op zaterdag 2 juni 2012 01:08 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik vond 't nog lang duren. Met de vragen die ik stel over films die ik telkens de dag ervoor had gecheckt had ik wel verwacht dat er een belletje ging rinkelen bij een aantal
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |