ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Beetje rare vermelding, ben de vraag van Sam gewend, waarbij IMDB niet gebruikt wordt...
Hehe zag ik, die vragen van Dragonfodder heb ik nog niet zo vaak gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnen
jah maar ergens een tijdje terug was iemand over gestapt naar acteurs en actrices omdat er continu op de top 250 werd gekliktquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch gewoon een variant van Six Degrees die vaker is gesteld?
Maar meestal mag je met IMDb mag je op alles klikken. De gewone variant is meestal via film en acteur.
het was ook een sinister grapjequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ken tenminste nog Arizona Dream van Kusturicaquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Limitlessquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha die heb ik al gezienquote:
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha nee niet echt.... maar goed ik weet t nog steeds niet.. another earth gaat nog niet zo snel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.
Anderhalf uur is lang. Ik schrok meestal mijn eten met tien minuten naar binnen.
Prachtfilmquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef wyccie het volgende:
A Single Man?
Lees daar nu de IMDb-pagina van en klinkt wel ok. Zie nu pas dat die geregisseerd is door Tom Ford, de modeontwerper.
Mijn Kusturica vraag van een tijdje geleden werd perfect beantwoord door een FMT eendagsvlieg (die ik daarna dus nooit meer gezien hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |