ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:33 schreef Asap het volgende:
[..]
Beetje rare vermelding, ben de vraag van Sam gewend, waarbij IMDB niet gebruikt wordt...
Hehe zag ik, die vragen van Dragonfodder heb ik nog niet zo vaak gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:36 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kopieer de vraag van Draqgonfodder die is met imdb begonnen
jah maar ergens een tijdje terug was iemand over gestapt naar acteurs en actrices omdat er continu op de top 250 werd gekliktquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef wyccie het volgende:
Dit is toch gewoon een variant van Six Degrees die vaker is gesteld?
Maar meestal mag je met IMDb mag je op alles klikken. De gewone variant is meestal via film en acteur.
het was ook een sinister grapjequote:Op woensdag 2 mei 2012 14:47 schreef RanTheMan het volgende:
quote][ afbeelding ] Op woensdag 2 mei 2012 14:44 schreef Asap het volgende:
[..]
Ik ken tenminste nog Arizona Dream van Kusturicaquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Limitlessquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha die heb ik al gezienquote:
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:14 schreef RanTheMan het volgende:
iemand nog een suggestie voor mij voor een film die ik vanavond kan kijken tijdens het eten?
haha nee niet echt.... maar goed ik weet t nog steeds niet.. another earth gaat nog niet zo snel..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
The Human Centipede 2 is dan niet zo'n gelukkige keuze.
Anderhalf uur is lang. Ik schrok meestal mijn eten met tien minuten naar binnen.
Prachtfilmquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:34 schreef wyccie het volgende:
A Single Man?
Lees daar nu de IMDb-pagina van en klinkt wel ok. Zie nu pas dat die geregisseerd is door Tom Ford, de modeontwerper.
Mijn Kusturica vraag van een tijdje geleden werd perfect beantwoord door een FMT eendagsvlieg (die ik daarna dus nooit meer gezien hebquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:59 schreef SamuelofSEK het volgende:
Volgens mij is michelangelo wel een beetje teleurgesteld in ons omdat we weer/nog steeds geen enkele Kusturica vraag weten te beantwoorden
Heb je hem al DM gestuurd? Anders doe ik dat wel ff.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef hornage het volgende:
Die Waaghals mag wel ff een nieuwe vraag wagen
zware maaltijd.... hmmm.... Vanavond krijg ik te horen of ik afgevallen benquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:17 schreef RanTheMan het volgende:
het werd best een zware maaltijd met another earth....
dm verstuurdquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Heb je hem al DM gestuurd? Anders doe ik dat wel ff.
Ik ookquote:
heb je geen eigen weegschaal jongen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
zware maaltijd.... hmmm.... Vanavond krijg ik te horen of ik afgevallen ben
Hij houdt zijn adem dan altijd in johquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
heb je geen eigen weegschaal jongen?
ik heb geen idee.. Aan de plaatjes te zien leid ik bepaalde tijdsperiode af en daar kijk ik zelden tot nooit films van...quote:
klinkt wel een beetje alsof alleen FF daar welkom is met "soulfood" enzowquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Asap het volgende:
Iemand bekend met Da Bounce Movie Night? Ik zag dat het in Amsterdam en Rotterdam is. Concept klinkt wel leuk
Da Bounce Rotterdam
Klinkt grappig, een soort van uitgebreide sneakquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Asap het volgende:
Iemand bekend met Da Bounce Movie Night? Ik zag dat het in Amsterdam en Rotterdam is. Concept klinkt wel leuk
Da Bounce Rotterdam
Daar is zequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Sands terug, Robby ook terug.
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Dan zal het wel weer wat harder gaan lopen allemaal denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Ik ook!quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
Hmmm....
En nu Tombo ook.
Ben je al een meet aan het organiseren?quote:
Ja meneerquote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben je al een meet aan het organiseren?
Ik ben voor!quote:Op maandag 7 mei 2012 23:13 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ben je al een meet aan het organiseren?
jaquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:55 schreef RanTheMan het volgende:
is er naast DopeKoe nog iemand anders online vandaag?
Slecht?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:17 schreef Michelangelo2 het volgende:
aha, die heb ik inderdaad wel eens voorbij zien komen, maar ik probeer het dan zo snel mogelijk weer te vergeten, zo slecht zien die screenshots eruit.
Hij valt enkel op zwart/wit vrouwenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:20 schreef hornage het volgende:
[..]
Slecht?
Dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Michelangelo2 is een vrouw of valt op mannen
Ieder zijn eigen smaak uiteraardquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:25 schreef Michelangelo2 het volgende:
En trouwens, ik zie niet wat er zo bijzonder is aan die vrouwen bovenaan de pagina. Ik vind er niet veel aan in ieder geval.
Ze zit in Battleshipquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:22 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vies wijf. Wat heeft ze trouwens met film te maken?
Hey sands je bent er weerquote:
My name is Earlquote:
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaakquote:
Ow, wel over gehoord, schijnt wel grappig te zijn jahquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
nooit gezien? Van die handelaren die gaan bieden op de inhoud van een citybox zonder te zien wat er in zit.. Is mooi plat vermaak
vakantie? dunno...quote:
hij heeft al een maand niet gepost, en gisteren nog gelurkt zie ikquote:
of leest ie opeens boeken ipv films kijkenquote:Op woensdag 9 mei 2012 13:58 schreef hornage het volgende:
Misschien heeft ie een vriendin gekregen en sex ontdekt
Dan was hij voor jou nog net zo makkelijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:34 schreef RanTheMan het volgende:
te makkelijk sam, als je nou naar de 911 2012 porsche had gevraagd
dat kloptquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Dan was hij voor jou nog net zo makkelijk
nee, maar ik bedacht de vraag zonder te kijken, ik had het knap gevonden als je het vanaf de avengers oid deedquote:
Fixed!quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:00 schreef hornage het volgende:
Euj DF, ik krijg nog een punt van je!
-> [FOK! Movie Trivia] - MEI 2012 - Deel 4 - Zonder slowchat!
Firefox was een gok, omdat niet zeker wist of die uit de jaren 80 kwam.quote:Op donderdag 10 mei 2012 19:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat het wel wat moeilijker zou zijn...
Vic +1
Ook je eerste punt of ben ik blind?
ia toch het tv station van robbert redford?quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:19 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze week een toffe zender ontdekt op mijn tv, Sundance Channel. Veel onbekende en vrij nieuwe films, eergisteren bijvoorbeeld the Winning Season (met Sam Rockwell) en gisteren Lonesome Jim (van Steve Buscemi en met Casey Affleck).
Komt goed uit zo in mijn examenperiode
Oh, blijkbaar welquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:38 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ia toch het tv station van robbert redford?
Is dan ook gewoon een goede film, entertainmentwise. 8.8 vind ik wel erg hoog, maar een dikke 8 krijgt ie wel van me.quote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:28 schreef Dopekoe het volgende:
The avengers blijft het maar goed doen op imdb
Nog steeds een 8.8
Ik heb hem een 10 gegeven omdat het echt een geweldige film isquote:Op vrijdag 11 mei 2012 11:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon een goede film, entertainmentwise. 8.8 vind ik wel erg hoog, maar een dikke 8 krijgt ie wel van me.
Probeer je een legende te creeëren?quote:
Proberen???quote:Op vrijdag 11 mei 2012 18:42 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Probeer je een legende te creeëren?
Je laat al bijna een jaar weinig van je horen!quote:
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoordquote:
Meet! FF, hoe staat het met de 010meet?quote:Op vrijdag 11 mei 2012 23:21 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Als je geen uitnodiging krijgt voor de meet heb je je antwoord
Pardon? 010?quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:04 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Meet! FF, hoe staat het met de 010meet?
010...020... all the samequote:
quote:Op zaterdag 12 mei 2012 00:30 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
010...020... all the same
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |