Ja vind ik wel, maar let goed op de volgorde, daar hebben ze mee lopen kloten.. En ik weet zeker dat DF het met me eens isquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:33 schreef LordVoldemort het volgende:
Jullie weten dit vast wel. Moet ik Firefly gezien hebben voordat ik Serenity kijk?
klopt, maar als je firefly hebt gezien, dan weet je uiteraard veel meer van de karakters van Summer Glau en Morena Baccarinquote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:38 schreef hornage het volgende:
Ik heb nog nooit Firefly gezien, maar Serenity kon mij toch meer dan bekoren
Firefly, dan Serenity is de meest logische volgorde. Ik heb echter eerst met Serenity kennisgemaakt, en ben ik door mijn enthousiasme over die film aan Firefly begonnen. Must-see sci-fi wat mij betreft, er zit in de 14 gemaakte afleveringen meer creativiteit en mythologie dan sommige series in 4 seizoenen hebben. Mijn favoriet: "out of gas", waarin met drie tijdlijnen gegoocheld wordt.quote:Op dinsdag 22 mei 2012 10:34 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Ja vind ik wel, maar let goed op de volgorde, daar hebben ze mee lopen kloten.. En ik weet zeker dat DF het met me eens is
Ik een haantje?quote:Op maandag 21 mei 2012 00:03 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik viel zwaar door de man, al dat haantjesgedrag met DragonF op één. Maar ik zie Njos niet zo snel tussen een dergelijk gezelschap, of ik moet ook komen.
Maar dan wel kaal hequote:Op dinsdag 22 mei 2012 12:32 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik een haantje?
Je viel vooral door de mand omdat je in het echt veel liever bent dan op het forum
Ik had dit verwacht:
[ afbeelding ]
en zag dit:
[ afbeelding ]
is robby kaal?quote:
Als Bruce Willisquote:
quote:About a year ago I first saw this wonderful woman speak. I didn't know who it was. And I said who is this woman? And a year later, I said to myself about three or four weeks ago, why isn't she up for the vice presidency? - On Governor Sarah Palin.
ik niet in ieder geval....quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
DragonFodder, RanTheMan en Gillingham hebben Stranger Than Fiction niet gezien?
Tssssupermooie film man!
Hoezo heb ik die niet gezien, Hornage?quote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
niet gezien idd, maar ik zal hem eens gaan checkenquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:21 schreef hornage het volgende:
Tssssupermooie film man!
datquote:Op woensdag 23 mei 2012 14:37 schreef Gillingham het volgende:
Ah, ik begrijp het al. De quotes zeiden me weinig, op één na. Maar toen zat ik al op het verkeerde pad. Met het plaatje was het me wel gelukt.
Ze glinsteren, doen ze in star trek ook somsquote:Op woensdag 23 mei 2012 17:08 schreef LordVoldemort het volgende:
Hoe is Twilight precies SF? Dat is net zo fantasy als Harry Potter hoor. En daarnaast is HP echt vele malen populairder, zowel in de box office als (heb ik het idee) hier op het forum bijvoorbeeld. De HP doelgroep is echt een stuk breder (bijvoorbeeld ook mannen, en volwassenen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |