quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:30 schreef Sands het volgende:
[..]
Broertje was in zijn gezicht gebeten door onze hond.
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:32 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
Hoe is dat gebeurd? Is het ernstig?
quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.
Wat erg voor je broertjequote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
De hond zat bij hem en hij ging anders zitten en toen beet de hond hem in zijn wang. Hij heeft al jaren een litteken en daar is hij op geraakt. Veel bloed en alles.
Bedanktquote:
Mag/kan niet gehecht worden omdat het dus precies over zijn litteken heenloopt.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:39 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat erg voor je broertje. Is het gehecht?
En had jullie hond al eerder gebeten?
Ja erg want hij is dan ook nog maar 8 jaar.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Pfoe wat erg zeg.. Hij zal wel heel erg geschrokken zijn.
Sterkte iig
Waardoor is dat eerste litteken ontstaan?quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:35 schreef Sands het volgende:
[..]
Het was of een hele grote (soort van) moedervlek of een litteken.quote:Op zaterdag 26 mei 2012 23:58 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Waardoor is dat eerste litteken ontstaan?
Ik keek 1 keer, en niet eens een foto..quote:
Hoezo een foto, je hebt toch al een poster van mij boven je bed hangen.quote:Op zondag 27 mei 2012 00:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik keek 1 keer, en niet eens een foto..
Wat nieuw beeldmateriaal is nooit wegquote:Op zondag 27 mei 2012 00:35 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Hoezo een foto, je hebt toch al een poster van mij boven je bed hangen.
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 gewordenquote:Op donderdag 31 mei 2012 13:52 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jahwel, maar daar sta ik niet alleen in, in FMT is best een aardige groep mensen die ergens ophouden met kijken voor de midden jaren 80 gok ik.. Daarom duren alle die ouwe meuk vragen soms ook zo lang
jah er zitten ook hier wel eens uitschieters naar beneden in, maar ik kijk liever een nieuwe film uit 2012 dan een film uit 1973 die iedereen goed vindt..quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 geworden
Ik heb ook weinig favorieten onder de jaren '70 hoor, maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.quote:Op donderdag 31 mei 2012 13:53 schreef hornage het volgende:
[..]
Na 2001: A Space Odyssey is mijn minimum films uit de jaren 70 geworden
Je moet het natuurlijk ook niet te serieus nemenquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
Ik heb ook weinig favorieten onder de jaren '70 hoor, maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.
Dat noemt men generaliseren, Paths of glory vond ik best tof nmlquote:Op donderdag 31 mei 2012 14:06 schreef LordVoldemort het volgende:
[..]
maar alle zwart-wit als rommel bestempelen vind ik wel heel bekrompen.
Precies. En Clerks, Schindler's List, La Haine, Stranger than Paradise, Ed Wood, etc etc.quote:Op donderdag 31 mei 2012 14:10 schreef hornage het volgende:
[..]
Je moet het natuurlijk ook niet te serieus nemen
Sin City is nl erg vet
beantwoord die boobies vraag dan ffquote:Op donderdag 31 mei 2012 15:07 schreef DragonFodder het volgende:
Dragon keert huiswaarts
Ik ben terug, y'all
geen idee.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:15 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
beantwoord die boobies vraag dan ff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |