quote:De neerslag is convectief geladen en zal in de loop van de dag nog enkele onweersbuien triggeren die vooral over het westen van Duitsland, het oosten van Nederland en België flink kunnen uitpakken. Hagel en zware windstoten zijn bij deze buien niet uitgesloten.
Ik denk eerder zuidelijker, ik woon in Bonn, dat ligt ongeveer op de hoogte van Maastricht. Ik zie nu dat het alleen onweer ten noorden van Köln.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
volgens mij zit jij wat noordelijker dan mij toch?
ach ja, sorry haalde je ff door elkaar met iemand anders uit het KAA topicquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk eerder zuidelijker, ik woon in Bonn, dat ligt ongeveer op de hoogte van Maastricht. Ik zie nu dat het alleen onweer ten noorden van Köln.
dat zal wel weer jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:18 schreef Klonk het volgende:
volgens mij gaat het linksaf Belgiestan en Frankrijk in
kan je altijd mooi zien op t viaductquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:51 schreef Maver24 het volgende:
In Rotterdam Beverwaard gaat het nu een beetje beginnen met regenen, volgens buienradar moet het in dordrecht enorm plensen en donderen, ik kan het wel zien als ik naar het zuid oosten kijke
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 02-05-2012 om 16:40:16Op lijn met onweersbuien trekt de bui nabij Giessen en Marburg naar het NNW ipv WNW. Verdacht. Een supercell? reageer retweet
Ja, het is hier verreweg van warm. (Zeelandquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:17 schreef lipjes het volgende:
Damn die verschillen in temp
[ afbeelding ]
Hier helemaal geen zon gezien, dag begon met dichte mist.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:57 schreef minthy het volgende:
Stralend weer gehad, ik heb de hele middag in Drenthe gezeten, kijken hoe de zendmast bij Hoogersmilde weer wordt opgebouwd. Helaas teveel wind om de helicopter de lucht in te laten gaan
vertaald uit Marburger krantquote:Zwaar noodweer treft Marburg
Marburg is hedenmiddag getroffen door zwaar noodweer. Eerst kwamen er flinke regenbuien, gevolgd door een enorme hagelbui waarbij hagelstenen zo groot als een 50eurocent muntstuk naar beneden zijn gekomen. Mensen moest in allerijl vluchten voor de hagelstenen en in mum van tijd waren de straten rivieren en/of bijzonder glad van de neerslag. Het noodweer teisterde de stad zeker vijftien minuten
En ik woon er in de buurt en profiteer ervan meequote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef MaLo het volgende:
Donder en bliksem? Nog lekker 24 graden en zonnig hier. Vandaag woon ik in het warmste stukje Nederland
Het zou wel eens kunnen dat jullie dat noodweer vanavond over je heenkrijgt!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef MaLo het volgende:
Donder en bliksem? Nog lekker 24 graden en zonnig hier. Vandaag woon ik in het warmste stukje Nederland
Das mooi balen... Zit veel verschil in, raar landquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier helemaal geen zon gezien, dag begon met dichte mist.
Wie dan leeft, wie dan zorgtquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen dat jullie dat noodweer vanavond over je heenkrijgt!
Ik geloof het trouwens ook niet, Marburg is een flink eind wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het zou wel eens kunnen dat jullie dat noodweer vanavond over je heenkrijgt!
Ik zou gaan chasen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik geloof het trouwens ook niet, Marburg is een flink eind weg. En indien wel, dan ga ik er goed voor zitten
Volgens mij 2 jaar geleden ook in Nederland.quote:
Dat gebied in Duitsland wordt nu wel een erg groot rood gebied. En het komt langzaam dichterbijquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:56 schreef DemonRage het volgende:
Die moffen hebben ook altijd mazzel.
Maar gelukkig niet van die hagel hier.
KNMI:quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:58 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat gebied in Duitsland wordt nu wel een erg groot rood gebied. En het komt langzaam dichterbij
Jammerquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:01 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
KNMI:
Het neerslagcomplex boven Frankrijk-Duitsland wordt actueel vooral door H11 goed beschreven. Noordelijke uitlopers ervan trekken in de middag over het Z. De NW-waartse verplaatsing ten aanzien van de buienlijn in de namiddag-avond schuift nog steeds. De eerste buien vallen nu in het zuidoosten, de kans op onweer bij de buienlijn is groot, zie KOUW uitvoer. Algemeen beeld is: In de namiddag van het zuidoosten uit onweersbuien, soms zwaar. In het vervolg ook een wisselend beeld: in een groot deel van de uitvoer neemt de activiteit in de nacht sterk af. Donderdagochtend sterft de buienzone uit. Ten zuiden ervan kan nog wat buiige neerslag voorkomen.
We zijn hier niet boven de 15 geweest...quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer. Vind noodweer altijd een mooie afsluiter van zo'n lekkere warme dag als vandaag.
In het uiterste zuid-westen is het niet warmer geweest dan 11,0Cquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef Coelho het volgende:
[..]
We zijn hier niet boven de 15 geweest...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:04 schreef MaLo het volgende:
[..]
Jammer. Vind noodweer altijd een mooie afsluiter van zo'n lekkere warme dag als vandaag.
Beangstigend hoe snel dit is ontstaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:42 schreef marcel-o het volgende:
hoorde k t toch goed hier(gouda)
dr zit idd ineens n dikke pit daar
In Voorschoten ook gerommelquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:41 schreef Mani89 het volgende:
Doemt hier bij Leiden opeens een rode pit op, begint al te rommelen.
De grootste activiteit gaat er zo te zien wel een beetje uit en de dikste rode pitten trekken als ik verder kijk noordelijker. Wel kan er uiteraard nog wat ontwikkelen in het gebied zelf maar verwacht alelen wat regen....quote:
In het zuiden is een buienlijn ontstaan, ten zuiden van me boven de westerschelde nu flink gedonder.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
De grootste activiteit gaat er zo te zien wel een beetje uit en de dikste rode pitten trekken als ik verder kijk noordelijker. Wel kan er uiteraard nog wat ontwikkelen in het gebied zelf maar verwacht alelen wat regen....
Tuurlijk wel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:27 schreef Directrice het volgende:
Er komt toch geen onweer in Enschede hoop ik?
spuit t nou uit de putten omhoog?quote:
Zolang het dan maar zonder onweer is...quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan moet je binnen zittenVannacht wordt er regen verwacht in Twente.
Nu bij Bredaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Sj0rSz het volgende:
De lijn die boven Eindhoven is ontstaan, kruipt hierheen.
Leuke donders al
Reken er maar niet op. Onweer isquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:52 schreef Directrice het volgende:
[..]
Zolang het dan maar zonder onweer is...
Niet als je in het bos woontquote:
Nee inderdaad, dan mis je alle pretquote:
In dat gat ernaast ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:15 schreef Straatcommando. het volgende:
in Arnhem al de hele dag niks, alleen benauwd.
Chemiepak staat op het punt te ontploffen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef lipjes het volgende:
begint ook al lekker hier in moerdijk.
flink gerommel
Gaat vast ten noorden van me langs, niets valt goed vandaag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef lipjes het volgende:
begint ook al lekker hier in moerdijk.
flink gerommel
die is al weg, maak me nu eerder druk om shellquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Chemiepak staat op het punt te ontploffen?![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef marcel-o het volgende:
cool, dat ding wordt 1 geheel..
[ afbeelding ]
lijkt wel n spermacel
Dat duurt niet lang meerquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef marcel-o het volgende:
cool, dat ding wordt 1 geheel..
[ afbeelding ]
lijkt wel n spermacel
You Lucky bastard! Hier helemaal niks!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef mefke79 het volgende:
Helmond krijgt de volle lading. Flink onweer en bak regen.
Stuur eens wat naar mij door wil je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Hier wordt het alweer donkerder.
Omg. Tilburg! En daar is de eerste weerlicht
Ik zie het zo wel komen dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:42 schreef Sj0rSz het volgende:
Hier wordt het alweer donkerder.
Omg. Tilburg! En daar is de eerste weerlicht
Waar moet het heen?quote:
De regen begint ook eindelijk door te zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef DemonRage het volgende:
Hier in Eindhoven is het onweer ook goed waar te nemen, zowel zichtbaar als hoorbaar.
Oh haha, is ook wel op de radar te zien.
Je zal er maar zitten xDtwitter:Noelvdlaar twitterde op woensdag 02-05-2012 om 20:46:47Wolkbreuk en onweer boven het Philips Stadion. Spelers én supporters snakken naar de rust. Laatste minuut officiële speeltijd. #PSVado reageer retweet
Waterpolo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sj0rSz het volgende:
Je zal er maar zitten xDtwitter:Noelvdlaar twitterde op woensdag 02-05-2012 om 20:46:47Wolkbreuk en onweer boven het Philips Stadion. Spelers én supporters snakken naar de rust. Laatste minuut officiële speeltijd. #PSVado reageer retweet
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:54 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een weer zegNiet te geloven. En dan moet de zomer nog beginnen
http://www.omroepbrabant.(...)kt+over+Brabant.aspx
Mwa, dat valt best wel mee als je p2000 zo bekijktquote:Brabant wordt geteisterd door noodweer. Er komt een record aantal meldingen binnen bij de diverse hulpdiensten. Zo is nu een zeer grote brand in Veen aan de gang.
Inderdaad, misschien op de C2000quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:59 schreef lipjes het volgende:
[..]
[..]
Mwa, dat valt best wel mee als je p2000 zo bekijkt
Enige wat ik inderdaad niet kan zien zijn politieoproepen, maar brandweer & ambu's is niet meer dan normaalquote:
NS tunnels uiteraard!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef mefke79 het volgende:
het wachten is op de eerste melding van ondergelopen tunnel. Welke zal het zijn: de badkuip in Helmond of de NS tunnels in Eindhoven? Ik gok de laatsten.
Net als met koninginnedag in 2004. Toen stond ook heel Eindhoven blank.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:02 schreef TommyGun het volgende:
[..]
NS tunnels uiteraard!
Ik weet er al 3 (succes gegarandeerd); Mathildelaan, Glaslaan, Anthony Fokkerweg
Eerste 2 zullen fijn zijn voor de PSV-supporters.
Niet alleen ten westen! Het oosten krijgt ook de volle laag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef agenda het volgende:
Er valt hier een bak water nu ten westen van Tilburg.
Lijkt mij niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef INViCTuS het volgende:
Spelen ze eigenlijk wel door met hevig onweer?
ook hier?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:05 schreef Crazy-M het volgende:
de volgende bui meldt zich alweer in tilburg
Altijd weer de schuld van die HENKquote:21:02:00 02-05-12 Melding : ACTIE DOOR HENK BISSEL
Regio : 21 : [BRN] Brabant-Noord
Urgentie : O O O O O : HOOG
Eenheden : 1170250 : Kadergroep Berlicum
Dat lijkt zo denk ik. Komt iig goed over de achterhoek heen en het gaat vrij traag dus er zal wel flink wat water gaan vallen. Ik moet nog even wachten iigquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:06 schreef marcel-o het volgende:
dat grote ding wat uit Duitsland komt, lijkt wat te kantelen..
en wordt kleiner..
twitter:040Sport twitterde op woensdag 02-05-2012 om 21:07:43De wedstrijd in #Eindhoven ligt stil, vanwege het onweer #PSVado reageer retweet
ik lurk hier veelquote:
Stuur maar door naar Zeelandquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:29 schreef Sj0rSz het volgende:
En er komt voor het zuiden nog veel meer aan. Heftig plukje nu boven Eindhoven.
Goed? Zaterdag en zondag 8-11 graden vind ik nou niet bepaald florisantquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:08 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik lurk hier veel
O en zondag moet het droog zijn, maar de vooruitzichten zijn goed
Vanmiddag anders wel en nu ook weer onweer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:07 schreef mefke79 het volgende:
Helmond had de volle laag. Is wel vaak he, dat Deurne, Helmond en Eindhoven de laag krijgen en Gemert/Son weinig meepakken...zou dat met de zandgronden te maken hebben?
En wauw, dat was ene hele harde diepe dreun!
moet zondag 40km fietsen, dus dan mag datquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Goed? Zaterdag en zondag 8-11 graden vind ik nou niet bepaald florisant
twitter:weermanreinier twitterde op woensdag 02-05-2012 om 21:12:02Verstandige beslissing om PSV te staken i.v.m. onweer. Geen ideale combinatie, veldsport en bliksem. reageer retweet
Is ook een lekkere buientrein die van Venlo naar Vlissingen ligt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
http://alarm.noodweercentrale.nl/
Code oranje vanaf eindhoven tot zeeland
ik heb tenminste wel de hele dag droog gehadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef lipjes het volgende:
[..]
Daar is uw straf voor buiten braboland te gaan
ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb tenminste wel de hele dag droog gehad
die hebben wij hier in braboland even geleendquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef tomaat52 het volgende:
De donkere wolk komt dichterbij, maar zonder onweer.
Wij missen alle pret weerquote:
geef 'm terug, of ik jat je fiets.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
die hebben wij hier in braboland even geleend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Hou maar daar.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
geef 'm terug, of ik jat je fiets.
als je dan even een nieuwe voorvork erin laat zetten, en mn remmen even bijstelt is het goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
Alleen als ik 'm ook mag houden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je dan even een nieuwe voorvork erin laat zetten, en mn remmen even bijstelt is het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef DemonRage het volgende:
Stiekem toch wel gaaf, zo'n buienlijn die precies over het juiste deel van Nederland trekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
mja, geef wel aan de verzekering op gejat is, krijg ik weer een nieuwequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Alleen als ik 'm ook mag houden.![]()
OT: het regent, het regent, de pannetjes worden nat. En daar blijft het bij..
Deal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, geef wel aan de verzekering op gejat is, krijg ik weer een nieuwe
um, ik kan me toch twee enorme onweerdagen herinneren afgelopen jaren. Eentje waarop het nacht werd overdag en eentje waarop in Helenaveen een bos plat ging. En dat waren dan de extreme dagen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Gitank2 het volgende:
Tweede onweersdag van mei 2012 hier in Zo Brabant
Dat is meer dan de afgelopen 2 jaar volgens mij.
Inderdaad, buienalarm app blijft de zware regen steeds verder naar achter schuiven. Nu zou het om 5 over 10 los moeten gaan terwijl het begon met kwart over 9quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Rabieluh het volgende:
Buitje dooft beetje vlak voor hij breda bereikt...
en dat kleine stukje achterhoek waar ik woon en waar het nu boven mijn hoofd hangtquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef Crazy-M het volgende:
http://alarm.noodweercentrale.nl/
Code oranje vanaf eindhoven tot zeeland
Op 28 juni 2011 hadden we hier CAPE-waarden van boven de 4000 J/kg en buien met heel veel wind (in Vught was het een puinhoop) en op 23 augustus 2011 leek het om 11:00u in Eindhoven wel nacht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
[..]
um, ik kan me toch twee enorme onweerdagen herinneren afgelopen jaren. Eentje waarop het nacht werd overdag en eentje waarop in Helenaveen een bos plat ging. En dat waren dan de extreme dagen.
Ik bedoelde eigenllijk ook in meiquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef mefke79 het volgende:
[..]
um, ik kan me toch twee enorme onweerdagen herinneren afgelopen jaren. Eentje waarop het nacht werd overdag en eentje waarop in Helenaveen een bos plat ging. En dat waren dan de extreme dagen.
Dat was die met het weerlicht uit mn post inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef DemonRage het volgende:
En dan had je nog die enorme supercel van 10 september 2011, die vanaf België over het westen van het land naar het noorden trok, waarvan het weerlicht in de achterhoek te zien was!
Die was echt geweldig, heel de avond 1e rang op 6hoog op het balkon met een biertje gestaan terwijl er geen druppel regen viel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef DemonRage het volgende:
En dan had je nog die enorme supercel van 10 september 2011, die vanaf België over het westen van het land naar het noorden trok, waarvan het weerlicht tot in de achterhoek te zien was! (eigenlijk kon het hele land daarvan meegenieten)
In Doetinchem ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef ZaZoe het volgende:
Zijn tijdelijk een paar eredivisie wedstrijden in Brabant stilgelegd vanwege 't noodweer.
PSV- ADO en RKC- Roda JC
RKC is toch gewoon afgelopen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef ZaZoe het volgende:
Zijn tijdelijk een paar eredivisie wedstrijden in Brabant stilgelegd vanwege 't noodweer.
PSV- ADO en RKC- Roda JC
Ach paar uur geleden toch wel genoten van wat mooi onweer. Daarna was het inderdaad weer zoals 'gewoonlijk' ten noorden van Breda rond de Maas meer te beleven. Volgen buien wel vaker de rivieren? Zie dit best vaak gebeuren hier in Breda namelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zoals gewoonlijk wel
komt gewoon door dat schild over breda
Zoals altijdquote:
Nee hoor, trekt gewoon naar zuid hollandquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:07 schreef Crazy-M het volgende:
Tja gaat als een gek te keer. Wordt nu wat rustiger. Gaat naar breda
je denkt toch niet dat ik iets aan jou geef.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, trekt gewoon naar zuid holland
Nee, als het aan jou lag waren die 2 kratten juup uit mijn kelder ook al opquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik iets aan jou geef.
Je hebt gewoon weer gelijk hoor. Het flitst hier wel weer, maar het echte onweer, dat maken we hier nooit mee volgens mij. Dat gaat altijd net over of net onder breda doorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:11 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee hoor, trekt gewoon naar zuid holland
Hangt er vanaf, heb er verleden jaar in 1 gezetenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer gelijk hoor. Het flitst hier wel weer, maar het echte onweer, dat maken we hier nooit mee volgens mij. Dat gaat altijd net over of net onder breda door
Vraag me af hoe het is om een onweersbui mee te maken
Haha het beruchte schild, ik had t er nog over met iemand hier. Net de screenshots weer bekeken van buienradar. Frustrerend was dat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik zoals gewoonlijk wel
komt gewoon door dat schild over breda
De Mark ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef lipjes het volgende:
en toen ging het mis op de A16
22:45:28 02-05-12 Melding : PRIO 1 2591 2333 6173 5551 8134 ZHZ_18201 A16 L 46,7 ZEVENBERGEN VOERTUIG TE WATER (INC: 05)
wat ik trouwens wel knap vind, echt veel water is daar niet in de buurt
die is idd kapotquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef zoem het volgende:
Volgens mij ligt estofex.org plat, ik kom er niet meer op.
Zou best kunnen, was er een uur geleden nog, nul waterafvoer daar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef lipjes het volgende:
[..]
Zie laatste edit, volgens mij is er net 1 de moerdijkbrug afgereden
Hij is of de moerdijk, of klaverpolder afgereden, en dan gok ik eerder op klaverpolder, dat is een klote knooppunt van de A17 naar A16 en vise-versaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zou best kunnen, was er een uur geleden nog, nul waterafvoer daar.
das dan n andere Goudaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:54 schreef cherrycoke het volgende:
gouda veel bliksem met late donderslag, geen zuchtje wind vallen een paar druppels naar beneden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |