quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
onze kleine is geboren
en wat een prachtige dag zeg, genieten!
Ahhhhh liefquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Mams met Felicia Leunk - 14:15 - 3070 gram.
En nu snel even kijken naar de cambeelden van gisterenben helaas alleen thuis, morgen mag ze waarschijnlijk thuis komen
Felicia! Prachtige naam, zelfs met de gedachte dat mijn afschuwelijke ex zo heetquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
En nu snel even kijken naar de cambeelden van gisterenben helaas alleen thuis, morgen mag ze waarschijnlijk thuis komen
hoop het niet, wilde morgen op de motor....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja we kwamen deze naam tegen en het was gelijk STOP dit wordt em!![]()
En ja best erg dan als je ex zo heet, kan er helaas niks aan doen
Morgen bak regen? Veel wind? 7bft volgens meteogram?ai..
Hier zou het morgenmiddag droog worden?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
Tja we kwamen deze naam tegen en het was gelijk STOP dit wordt em!![]()
En ja best erg dan als je ex zo heet, kan er helaas niks aan doen
Morgen bak regen? Veel wind? 7bft volgens meteogram?ai..
En ik met de fiets het bos in.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:09 schreef lipjes het volgende:
[..]
hoop het niet, wilde morgen op de motor....
Hmm, daar hoef ik gelukkig neit te zijnquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Tweede weermeisjequote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Da's best een lelijk kind zo maar het mooie is dat het alleen maar beter wordtquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Inderdaad mooi begin van deze reeks.... lammetjes... baby... en de warmte in zicht...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:39 schreef Jor_Dii het volgende:
Van hartede lente is voelbaar aanstaande!
Gefeliciteerd kerel! Geniet ervan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Speedyquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd Speedsel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bij deze een foto
[ afbeelding ]
Assen hier, kun je me ervan verzekeren dat het droog blijft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm ik ben toch bang dat jullie morgen met buien te maken gaan krijgen, dan zou je naar het noorden moeten gaan, daar zal het grotendeels droog blijven
Daar is het godskolere koud, dus geen optiequote:Op zaterdag 28 april 2012 17:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmm ik ben toch bang dat jullie morgen met buien te maken gaan krijgen, dan zou je naar het noorden moeten gaan, daar zal het grotendeels droog blijven
Korte broek & shirtje hieroquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:58 schreef QBay het volgende:
Het is ongelooflijk koud hier in Groningen...mensen lopen weer met winterjassen aan en zelfs sjaals om (ik zelf ook!). De (harde) wind maakt het heel koud.
Met de kachel op 25 graden binnen zekerquote:
Nee hoor. Hier in NO-Brabant is het gewoon 18 graden. Heerlijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:00 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Met de kachel op 25 graden binnen zeker
Koud vandaag en nat en pff hoop dat Utrecht morgen avond vanaf 18 uur 24 u lang droog blijft.
21 graden is heel wat beter dan in de noordwestelijke helft van het land, maar ik zou het nog te koud vinden voor korte broek hoor. Ik ben dan ook net terug uit warmere streken, waar 25 al koud wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:04 schreef knep het volgende:
Ik loop hier ook in de korte broek en t-shirt, net terug van een wandeling in zuid Limburg, warm en benauwd.
Temperatuur hier in 't dorp zo'n 21 graden en volgens mij was het in de buurt van Vaals nog wel iets warmer. Ondanks de bewolking heerlijk dagje geweest
.
Hier in Bonn, 100 km ten oosten van Maastricht, was het zelfs maximaal 28/29 graden.quote:
Ik weet niet hoe vaak dit voorkomt, maar ik heb zo'n vermoeden dat zulke verschillen tussen oost- en west Europa binnen zo'n klein gebied vrij zeldzaam zijn! Zeker voor april.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:35 schreef appelsientje het volgende:
We zitten echt aan de verkeerde kant qua weer.. Het ziet er na maandag echt bagger uit.
De temperatuur is altijd in de schaduwquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef tomaat52 het volgende:
Holy fuck. Pfaffenhofen 30 graden.
M'n kennissen zitten daar dus goed...
Edit: 31 graden in de schaduw en 39 graden in de zon..![]()
OK, 6 is alweer fel tegenwoordigquote:Op zondag 29 april 2012 11:34 schreef Adelante het volgende:
Morgen felle zon verwacht aldus nu.nl, zonkracht 6...
't is dat een maand vooruit voorspellen niet betrouwbaar is, maar als dát mei 2012 is, dan is het best triest ja. Nooit boven 20 graden!quote:
Weer is altijd lastig te voorspellenquote:Op zondag 29 april 2012 11:47 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
't is dat een maand vooruit voorspellen niet betrouwbaar is, maar als dát mei 2012 is, dan is het best triest ja. Nooit boven 20 graden!
Ach alles schuift een beetje op door die winterquote:Op zondag 29 april 2012 11:57 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Weer is altijd lastig te voorspellenMaar dit is inderdaad triest
Laten we het hopen Missquote:Op zondag 29 april 2012 12:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ach alles schuift een beetje op door die winter
Temperatuur verschillen bij de grond ( vooral bij sloten ), waardoor er grondmist ontstaat.quote:Op zondag 29 april 2012 21:09 schreef RenRen- het volgende:
Misschien weet iemand hier hoe het zit, anders open ik een topic thuis.
Ik Zit inde trein en het is mistig. Er hangt lichte mist laag bij de grond. Maar op sommige plekken is helemaal geen mist en op sommige meer, en op sommige plekken alleen een sliert. Waar heeft dit mee te maken? Temperatuur?
Yes I am.quote:Op zondag 29 april 2012 21:44 schreef Narasan het volgende:
Mijn trailer voor het opkomende seizoen staat online.
KNMI:quote:Op zondag 29 april 2012 22:54 schreef marcel-o het volgende:
morgen wordt t zo'n 10 graden warmer dan de dagen er omheen, zal n leuk effect krijgen denk k zo
Estofex ff afwachten
quote:A level 1 was issued for far SW/W-Germany, far NE France, Belgium, Luxembourg and parts of the Netherlands mainly for large hail and strong to severe wind gusts. An isolated tornado event is possible mainly during the evening hours.
chemtrailsquote:Op maandag 30 april 2012 07:42 schreef Dven het volgende:
Hoe krijgt NL het bijna altijd voor elkaar een goede Koninginnedag te ontwikkelen?!?Letterlijk maar een aantal keer slecht weer gehad voor zover ik mij kan herinneren. Zelfs nu, de hele maand kutweer en vandaag.. Ja hoor! En daarna wordt het weer gewoon ruk. Knap
Hier is het al een paar dagen een graad of 30 en dat zal het in ieder geval de komende week nog blijven. Ook niet verkeerd
Het is een complot van de weer-monarchisten.quote:Op maandag 30 april 2012 07:42 schreef Dven het volgende:
Hoe krijgt NL het bijna altijd voor elkaar een goede Koninginnedag te ontwikkelen?!?
Ach, van de winter kan je lachen als ik hier met -20 zitquote:
wel 10 hele dagen...quote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, van de winter kan je lachen als ik hier met -20 zit
En als het goed is ga ik hier in mei behoorlijk wat slecht weer meemaken. Natste maand van het jaar met zo'n 10 dagen flinke regen.
Vermoedelijk een paar heftige buien in de namiddagquote:
Veliko Turnovoquote:
Hopelijk kunnen de weergoden koninginnedag 2004 evenaren of zelfs overtreffen.quote:Op maandag 30 april 2012 07:34 schreef aloa het volgende:
Level 1 voor severe weather voor het zuidelijk deel van Nederland.
GFS laat ook flink wat neerslag zien voor vanavond (Zeeland/Zuid-Holland).
[ afbeelding ]
[..]
Ik hoop dat ik thuis kan blijven.quote:Op maandag 30 april 2012 14:20 schreef Narasan het volgende:
De chase voor vanavond is geregeld. Nu kijken wat er e.e.a gaat gebeuren!
Zoooooo lekker hier he! Wij zaten op de vrijmarkt, gelukkig het merendeel van de tijd in de schaduw kunnen zittenquote:
Ik zat op de fiets en vond het al heel vreemd dat er regen viel, er waren amper wolkenquote:Op maandag 30 april 2012 14:48 schreef Fredo55 het volgende:
Zojuist viel er plots uit het niets regendruppels uit de lucht @ Zeeland
Inderdaad, ik dacht precies hetzelfde.quote:Op maandag 30 april 2012 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zat op de fiets en vond het al heel vreemd dat er regen viel, er waren amper wolken. Nu is het al wel flink bewolkt.
Lekker zegquote:
Dan zouden ze juist laag vliegen..quote:Op maandag 30 april 2012 17:09 schreef Jorian29 het volgende:
Gaat er nog een flinke bak regen vallen dan? De zwaluwen vliegen al wel hoog.
Thanks! Het zag er mooi uit.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Temperatuur verschillen bij de grond ( vooral bij sloten ), waardoor er grondmist ontstaat.
Ghehe. Hopelijk wordt het watquote:Op maandag 30 april 2012 19:00 schreef Fredo55 het volgende:
Je ben me net voor, daar moeten we het van hebben.
Ik ben verbrandquote:Op maandag 30 april 2012 17:01 schreef MaLo het volgende:
Hier hadden we zonkracht 6, goed genoeg voor mijn bleke huidje
TOF!!quote:Op maandag 30 april 2012 19:09 schreef Narasan het volgende:
Dit gaat 'm worden jongens!
[ afbeelding ]
Welnee, dat dooft traditioneel als een nachtkaars uit bij de B-NL grens.quote:Op maandag 30 april 2012 19:09 schreef Narasan het volgende:
Dit gaat 'm worden jongens!
[ afbeelding ]
Hier in Zeeland anders geen zuchtje wind, nog best aangenaam buiten.quote:Op maandag 30 april 2012 19:21 schreef Resistor het volgende:
Flink wat wind, had ik niet verwacht (maar ik heb ook totaal geen weerbericht gevolgd)
Hier is het ook goed te doen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:49 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Hier in Zeeland anders geen zuchtje wind, nog best aangenaam buiten.
Hier blijft het nog wel even droog.quote:Op maandag 30 april 2012 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
t'Zal hier straks gaan regenen als ik de radar mag geloven.
't is vast nog te vroeg in het jaar om 12 tot 14 km te halen.quote:Op maandag 30 april 2012 21:46 schreef Drassss het volgende:
Aardige wolkenhoogtes daar in de Ardennen (8k).
Die zwarte hel wil ik ook pas eind juli ofzo meemakenquote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef DemonRage het volgende:
[..]
't is vast nog te vroeg in het jaar om 12 tot 14 km te halen.
Komt goed Fredo, maak je borst maar natquote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef Fredo55 het volgende:
Nu maar hopen dat het activeerd, dit is natuurlijk geen level 1 waard.
Nattigheid genoeg ja.quote:Op maandag 30 april 2012 22:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Komt goed Fredo, maak je borst maar nat
Zou ik niet doen.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef tomaat52 het volgende:
Kan ik vannacht met mijn raam open slapen? (Westervoort)
Dat sowieso.quote:Op maandag 30 april 2012 22:34 schreef tomaat52 het volgende:
Kan ik vannacht met mijn raam open slapen? (Westervoort)
Omdat regen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Zou ik niet doen.
Edit: Kans op rukwinden.
Wel kans op regen ja..quote:Op maandag 30 april 2012 22:38 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Omdat regen?
Wind kan me niks schelen.
Dankje.quote:
Als jij een raam open zet regent het dan direct bij je naar binnen?quote:Op maandag 30 april 2012 22:47 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Dankje.
Heb namelijk geen zin om met natte voeten wakker te worden.
9 van de 10 keer wel ja.quote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als jij een raam open zet regent het dan direct bij je naar binnen?
Hier wel, dakraamquote:Op maandag 30 april 2012 22:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als jij een raam open zet regent het dan direct bij je naar binnen?
Als de 24-uurs buienradar klopt gaat het rond 6.00 aardig los.quote:Op maandag 30 april 2012 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Ziet er maar saai uit, een grote blauwe vlek met een enkel plusje. Had liever door de plusjes het blauwe gebied niet meer gezien
Maar zou het nog kunnen activeren of blijft het waarschijnlijk bij wat regen en een plaatselijke donderklap? (Breda)
Dankjewelquote:Op maandag 30 april 2012 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als de 24-uurs buienradar klopt gaat het rond 6.00 aardig los.
Het trekt een stuk noordelijker over het land.quote:Op maandag 30 april 2012 23:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik denk alleen dat het tegen die tijd niet meer zo actief is.. en ik ga er ook niet op wachten want dat duurt me te lang
wel een leuke wekkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:53 schreef Klonk het volgende:
bam, wakker worden door een onweersklap, een minuut voordat de wekker ging, kloteweer, een minuut slaap gemist...
gaat spannend worden, droog of nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:13 schreef Pupp3t het volgende:
Gewoon met de fiets vanuit Hengelo naar Oldenzaal ?
Normaal stap ik zo rond 07.50 op m'n stalen ros.
Eindhoven hetzelfde, enkel regen en zelfs dat niet schokkend veel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:31 schreef appelsientje het volgende:
Alles trekt net langs ons heen... ik hoor het onweer... zucht
Misschien was het omdat ik er wakker van werd, of omdat het precies boven me was, maar dit was echt een mega zware omweersbui. M'n hele huis trilde bij elke rommel, auto-alarmen gingen af. Het klonk alsof er enorme bommen afgingen.quote:
Kans op sneeuwvlokken is niet uitgeslotenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:47 schreef Djeez het volgende:
Volgens het KNMI wordt het de komende twee weken weer klotenweer. Veel regen en vel te koud
Ben verliefd man, ik wil mooi weer!
Gaat. Heen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kans op sneeuwvlokken is niet uitgesloten![]()
(en nee geen grapje)
He? Tis net mei manquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:43 schreef Frutsel het volgende:
Hele jaar nog geen onweer gehad, zal ook wel niet meer komen
Oh, echt? Onweer mag je van mij houden, maar die temperatuur vind ik dikke prima!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:40 schreef Narasan het volgende:
Het wordt uitkijken naar morgen wanneer de kans op ostgewitter nog groter is en de buien eventueel heftiger kunnen uitpakken dan vandaag. HIRLAM laat temps oplopen tot 25 graden voor het oosten des lands.
De temperaturen zijn wel nog wat onzeker. Het Amerikaanse model laat juist temperaturen zien tot max 20 graden Celcius. Wel is duidelijk dat het in het oosten 20 - 25 graden wordt, maar de exacte max weet ik nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, echt? Onweer mag je van mij houden, maar die temperatuur vind ik dikke prima!
20 graden zou ik al helemaal prima vinden, ik heb gisteren het mooie weer ook al moeten missen omdat ik aan het werk wasquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:51 schreef Narasan het volgende:
[..]
De temperaturen zijn wel nog wat onzeker. Het Amerikaanse model laat juist temperaturen zien tot max 20 graden Celcius. Wel is duidelijk dat het in het oosten 20 - 25 graden wordt, maar de exacte max weet ik niet.
Mocht het hier morgen gaan onweren, dan laat ik het je wel weten, mag je het op komen halenquote:
Weet je wat... We maken een deal. Ik krijg het onweer, jij krijgt de warmte.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Mocht het hier morgen gaan onweren, dan laat ik het je wel weten, mag je het op komen halen
Woon je bij Fruts in de regio? Zo ja, dan ga ik akkoordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef Narasan het volgende:
[..]
Weet je wat... We maken een deal. Ik krijg het onweer, jij krijgt de warmte.
Mag ik mee doen met deze deal?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:58 schreef Narasan het volgende:
[..]
Weet je wat... We maken een deal. Ik krijg het onweer, jij krijgt de warmte.
Ik woon in het zuiden van Limburg. Daar woont Fruts niet denk ik,quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Woon je bij Fruts in de regio? Zo ja, dan ga ik akkoord
Tuurlijk! Meer zielen, meer vreugde.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik mee doen met deze deal?
Ondanks dat ik onweer mooi vind om te zien ben ik er een beetje bang voor.
En warmte is altijd fijn
Ik heb er een haat-liefdeverhouding mee... Haat overheerst meestalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mag ik mee doen met deze deal?
Ondanks dat ik onweer mooi vind om te zien ben ik er een beetje bang voor.
En warmte is altijd fijn
Nee, hij woont iets dichterbij me in de buurt, ik gok dat hij het gemakkelijker kan komen halen dan jijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef Narasan het volgende:
[..]
Ik woon in het zuiden van Limburg. Daar woont Fruts niet denk ik,.
Klopt...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, hij woont iets dichterbij me in de buurt, ik gok dat hij het gemakkelijker kan komen halen dan jij
Dat wordt een ramp...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Narasan het volgende:
Nou volgens GFS wordt het 99 graden zaterdag in Limburg..
Mooie fout
[ afbeelding ]
Dit zijn ook nog maar de minimum temperaturen, dus het kan meer dan 100 graden worden. Grote temperatuurverschillen ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Narasan het volgende:
Mooie fout
[ afbeelding ]
Fucking hellquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Narasan het volgende:
Mooie fout
[ afbeelding ]
Ben ik nou gek of zie ik de fout nietquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Narasan het volgende:
Mooie fout
[ afbeelding ]
Inmiddels wel weer hersteld nuquote:
6 graden overdagquote:
Schneefallquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:06 schreef marcel-o het volgende:
[..]
6 graden overdag
moet niet gekker worden
Ik dacht alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Inmiddels wel weer hersteld nu
Hier zijn we weer over de dertig heen. Gister bleek het 33 graden te zijn geworden
Even m'n pilsje op het balkon opdrinken en dan zo het terras op voor een cocktail of wat
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 06:53 schreef Klonk het volgende:
bam, wakker worden door een onweersklap, een minuut voordat de wekker ging, kloteweer, een minuut slaap gemist...
Ik las het net op weblog.... welke paddo's ben je aan het eten ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kans op sneeuwvlokken is niet uitgesloten![]()
(en nee geen grapje)
GFS eet zequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik las het net op weblog.... welke paddo's ben je aan het eten ?
Nou, het is lekker hoor maar het voordeel dat Nederland is dat je om van de stad bij je woning te geraken geen heuvel van 200 meter moet beklimmen met een behoorlijk stijgingspercentagequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik dacht al
En das wel lekker zeg, voor dat klimaat zou het beter te houden zijn dan hier
Hier niet, kanonnen het ging best te keer in NO-Brabant.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:18 schreef Fredo55 het volgende:
Vannacht gewoon door het onweer heen geslapen..
Volgende keer wel het plaatje opslaan en uploaden naar tinypic ofzo... want nu issie er niet meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:14 schreef Narasan het volgende:
Mooie fout
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef tralalala het volgende:
Zo lekker nu dat geurtje na warmte en vervolgens regen.![]()
http://www.weer.nl/weer-i(...)e_geur_na_regen.html
Moeten ze eigenlijk aan de weerberichten toevoegen: "Kans op buien met aroma."quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef tralalala het volgende:
Zo lekker nu dat geurtje na warmte en vervolgens regen.![]()
http://www.weer.nl/weer-i(...)e_geur_na_regen.html
Het gaat warm wordenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:34 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Volgende keer wel het plaatje opslaan en uploaden naar tinypic ofzo... want nu issie er niet meer.
Wat doen die twee sneeuwvlokjes daar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
GFS eet zenet als Buienradar, die had ze ook al getekend
[ afbeelding ]
Er gaan in NL 2 hele sneeuwvlokjes vallen.quote:
Ja volgende week maandag wordt het weer smerig koud.... Ben echt klaar met deze lente.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Sj0rSz het volgende:
Helder licht
Geef mij maar gewoon wat warmte in plaats van een Tmax van 6 graden.
Ik vraag wel of ze nog een beetje naar het oosten kunnenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
dat zeg ik
buienradar tekende ze ook al
Liever naar de donderdag... bij de huldiging in Adamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:00 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Ik vraag wel of ze nog een beetje naar het oosten kunnen
Wordt morgen ook niet veel hoorquote:
Jammer joh!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Dagoduck het volgende:
Schijnt de zon, mag ik straks gaan werken
Precies zoals hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:40 schreef mazaru het volgende:
Ik vind dit best lekker weer. Zwak zonnetje, weinig wind, niks verkeerd aan
buienradar ziet er andersveel belovend uit!quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:56 schreef TommyGun het volgende:
Hopelijk krijgt Ehv nu wel een lekkere lading!
Trekt richting Venray, dus dat ga je net missen of niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:26 schreef Klonk het volgende:
ik hoor wat gedonder in de verte, gok nog boven Duitsland
gaat net of net niet worden idd boven Belfeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Drassss het volgende:
[..]
Trekt richting Venray, dus dat ga je net missen of niet?
Ik ga wel de volle laag krijgen over 20 minutenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
gaat net of net niet worden idd boven Belfeld
Ik ben bang dat die rode pit net ten noorden van hier (Son) voorbij trekt, dus dan mist het jou ook...quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:56 schreef TommyGun het volgende:
Hopelijk krijgt Ehv nu wel een lekkere lading!
Hier in Dld geen onweer gehad, alleen wat regen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:26 schreef Klonk het volgende:
ik hoor wat gedonder in de verte, gok nog boven Duitsland
volgens mij zit jij wat noordelijker dan mij toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hier in Dld geen onweer gehad, alleen wat regen.
En helemaal in het oosten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef zoem het volgende:
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen, sowieso het zuidwesten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |