quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand bijna verongelukt...super grappig zeg
Ik kom niet graag en wiel van 30 kg met 100km/uur tegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:02 schreef Frag_adder het volgende:
[..]jij hebt geen humor, lach je ook niet als iemand struikelt?
iemand krijgt een band tegen zich... C'est tout?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:01 schreef Van_Poppel het volgende:
Iemand bijna verongelukt...super grappig zeg
Dat heeft genoeg doden opgeleverd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
iemand krijgt een band tegen zich... C'est tout?
Coen en Sander zijn erger...quote:
ja idd het werd eerder op KX gedraaid dan op 3fmquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Elusive het volgende:
...ze doen net alsof Giel de band heeft ontdekt
Niks nieuws onder de zon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Elusive het volgende:
Ik dacht een Barbapappa.quote:
je ligt dubbel maar toch is het om te jankenquote:
DAT HEEFT HIJ OOKquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:04 schreef Elusive het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Karina het volgende:
Ze heeft de gouden microfoon van Leen geleend.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Klauz het volgende:
Giel Beelen kan gewoon beter engels dan Matthijs
Wat een prestatie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:05 schreef Klauz het volgende:
Giel Beelen kan gewoon beter engels dan Matthijs
Och vind het niet altijd 'n nadeel als ze de zang helemaal naar achter hebben gemixed.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Wie het geluid ook doet, schiet hem of haar af of laat hem/haar iets anders regelen...
En dat schor (plat) Haags accent vergroot dat beeld alleen maar..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:03 schreef InTrePidIvity het volgende:
Spike, wat is dat toch het toppunt van een vieze kerel.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Craptacular het volgende:
Ja leuk hier gaan we dus nooit meer wat van horen. Wat een raar mens.
ghighiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Spike, als kanker een gitaar zou hebben...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
Erger me dood aan heel veel programma's die er niet uitzien op een HD tv. P&W is ook nog geen HD geloof ikquote:
DWDD hè, altijd meer filmpjes dan programmaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Frag_adder het volgende:
gaan ze nou elke keer bij dit item dit hele rijtje laten zien?
datquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef MilaNL het volgende:
Nico met z'n opgezette southern country stem
Als kanker een kapsel zou zijn..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Specularium het volgende:
herstelquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef rubbereend het volgende:
DWDD recordings:
Filmpje grote meerste
filmpje voorgangers
filmpje artiesten die ze doen
dan ff snel spelen
ze gaat wel ver komen hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:12 schreef BlueMage het volgende:
Die Eurovisie Songfestival troela weet tenminste wel dat ze het niet ver zal schoppen, wel realistisch.
Op haar schaarse manier knipknipquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Claudia gaat Joan straks versieren met dat t-shirt.
Het is heul niet slecht gekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Omdat 't zo slecht is, mja zit wat in.
hij is gewoon viesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Wat een vies haar heeft hij. Of zou het een pruik zijn?
denk ik welquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Wat een vies haar heeft hij. Of zou het een pruik zijn?
haha jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef alors het volgende:
hij is vergeten zijn wenkbrauwen mee te vervenziet er zo armoedig uit dat nepzwarte...
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
Klinkt beter dan Cash.
Maargoed, dat is ook niet moeilijk.
Omdat het een jongen is, dus geen nieuws.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Omdat het een jongen is, dus geen nieuws.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic, hier mag je alleen maar alles kut en lelijk vinden
Oh jee, nou moet ik kiezen. Loverboys of slechtste chauffeur..quote:
Behalve Luckyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ga weg uit dit topic, hier mag je alleen maar alles kut en lelijk vinden
Dat zie je vanavond!quote:
hij zat toch dat optreden te kijken, beetje sneu van Rutguuwwr om daar dwars doorheen te willen interviewen.quote:
Dan kom je het NOOIT te weten. Onmogelijk.quote:
Oh zo, ik dacht dat hij in zijn broek gepoept had en pas wilde opstaan als alle mensen weg waren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
hij zat toch dat optreden te kijken, beetje sneu van Rutguuwwr om daar dwars doorheen te willen interviewen.
sneu, Rutger. Daar heb je de hele samenvattingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:22 schreef alors het volgende:
[..]
hij zat toch dat optreden te kijken, beetje sneu van Rutguuwwr om daar dwars doorheen te willen interviewen.
quote:Vanavond in ‘De Wereld Draait Door’: Matthijs van Nieuwkerk presenteert en Fidan Ekiz is zijn tafeldame.
- Jelle Brandt Corstius is te gast en vertelt over zijn boek ‘Universele Reisgids voor Moeilijke Landen’.
- Muziek is er van Bombay Show Pig. Hun debuutplaat ‘Vulture/Provider’ is opgenomen in de Utrechtse vrijplaats Kytopia met producer Simon 'C-Mon' Akkermans. Ze spelen hun single ‘Sancho Panza’.
- Oud-schaatser Erben Wennemars en voetbaljournalist Edwin Winkels voegen twee nieuwe namen toe aan de ‘Sport Anders’-clip: sporters die de ontwikkeling van hun sport bepaald hebben door anders te durven zijn, te trainen en te presteren.
-Jack de Vries, Prem Radhakishun en Sywert van Lienden praten over geloofwaardigheid in de politiek en kandidaat-lijsttrekker voor het CDA Liesbeth Spies.
- Nicp Dijkshoorn dicht.
Jezus mensen, wat een line up weer.quote:Te gast in de uitzending van woensdag 2 mei zijn: Prem Radhakishun, Jack de Vries, Sywert van Lienden, Jelle Brandt Corstius, Edwin Winkels, Erben Wennemars. Muziek is er van Bombay Showpig, tafeldame is Fidan Ekiz en Nico Dijkshoorn dicht.
Ontknoping eredivisiequote:
Want je weet:quote:
Er zit een knop op je afstandsbediening, kun je het geluid harder zetten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het nu al de slechtste De Televisie Draait Door en Lucky TV van het seizoen en die tafeldame moet haar mond wat meer houden, wat er ook gebeurt.
Vroeger zou je de doelpunten moeten kunnen hebben horen, maar helaas spelen ze nu in de arenaquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik doe de radio maar aan, geen EL live, maar de radio is vaak net zo spannend
Als er doelpunten komen natuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Vroeger zou je de doelpunten moeten kunnen hebben horen, maar helaas spelen ze nu in de arena
Is dit niet een soort Gotspe?quote:-Jack de Vries, Prem Radhakishun en Sywert van Lienden praten over geloofwaardigheid in de politiek en kandidaat-lijsttrekker voor het CDA Liesbeth Spies.
Dat truitje is wel erg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Ik herkende Seabert bijna niet zonder bril en kek jasje.
ook geil tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:34 schreef Modus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze groter geschapen is dan ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |