quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:37 schreef Crohnjurist het volgende:
De volgende uitgenodigd:
#11 Faithy-Miranda – Vonkie87 [gestart 01-05]
#29 MaringoDC – Vonkie87 [gestart 01-05]
#46 djeep_64 – Vonkie87 [gestart 01-05]
#62 Elzass – Vonkie87 [gestart 01-05]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:36:29 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:36:13 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Die is gespeeld, in PB haar voordeel.. stand ben ik echter kwijt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Thomas B. het volgende:
Even voor de volledigheid. De uitslag van #135 van April (PB vs Patrique) ontbreekt nog. Is die wel gespeeld?
Verder, iedereen veel succes deze maand
Spelleiding?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:56 schreef crv het volgende:
Even voor de goede orde, ik ben van 19 t/m 26 mei weg en heb hoogstwaarschijnlijk geen toegang tot WF en heb overdag sowieso geen tijd.
Ik moet mijn spellen er dus goed omheen plannen.
Ik wil daarom de spelleiding om dispensatie vragen om meer dan 3 spellen tegelijk te spelen
Tuurlijk. Volgens mij zijn er meerdere die zich daar niet echt aan houden..quote:
Dan zal die wel op 400 - 300 gezet worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Die is gespeeld, in PB haar voordeel.. stand ben ik echter kwijt.
ok dankquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:51 schreef Maringo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Volgens mij zijn er meerdere die zich daar niet echt aan houden..
En naar mijn idee is het ook in het leven geroepen dat iemand ook een wedstrijd kan weigeren. Niet zozeer dat je zelf teveel hooi op je vork neemt.
[..]
Dan zal die wel op 400 - 300 gezet worden.
Ja het was close. Het ging gelijk op en toen ik aan het eind met de Q bleef zitten leek het verloren; maar hij bleef zowaar met een N zitten; lucky mequote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:04 schreef Crohnjurist het volgende:
Eerste partij nipt verloren.
#46 djeep_64 – Vonkie87 [gestart 01-05] 420 - 405
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:36:02 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik sta in ieder geval nog aan kop in de wereldbekerstrijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:14 schreef Maringo het volgende:
Ik heb ook mijn google doc bijgewerkt:
https://docs.google.com/s(...)DRvQ2Vpb09pQnc#gid=0
April staat er nu in zijn geheel in.
Hij = zijquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:12 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Ja het was close. Het ging gelijk op en toen ik aan het eind met de Q bleef zitten leek het verloren; maar hij bleef zowaar met een N zitten; lucky me
Ja was ook een spannend potje! Wel jammer dat ik beide spannende potten met verlies heb moeten eindigenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:29 schreef crv het volgende:
ternauwernood gewonnen van Vonkie
#62 Elzass - Vonkie87 416 / 394 - Start: 01.05.2012 / Eind: 01.05.2012
Vonk begon goed en demareerde hard met GEMAANDE. tergend langzaam kon ik dichterbij kruipen, Vonk wilde maar niet capituleren. Met nog 1 letter op mijn plankje stond het 400-401 in het voordeel van Vonkie. Erg leuke en spannende pot.
Succes verder Vonk
Plaatje volgt
Geaccepteerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:45 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens uitgenodigd:
#4 Faithy-Miranda - PatriQue89
#22 MaringoDC - PatriQue89
#39 Djeep_64 - PatriQue89
#55 Elzass - PatriQue89
#70 Skatespeare - PatriQue89
[ Bericht 8% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:50 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Met je KONIJNENPAK...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Gestart op 1 mei maar nog niet gemeld:
#87 OOTW - 3 x ziggy
#90 OOTW - D.8
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.quote:
Voor de maand Mei dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.
Konijnenbont in dit gevalquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Écht écht waar !!!!![]()
Die WF fabriek maakt het bont af en toe.
Ook nu die er bij mij uitligt
Voor mei inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de maand Mei dan.
Er zijn toch al hogere woordscores geweest ?
Jammer ik leg net tegen Patrique AMUSEREN neer voor 139 puntenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.
[ Bericht 13% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:34 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 12% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:20 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
het bewijs:quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer ik leg net tegen Patrique AMUSEREN neer voor 139 punten![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:07 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
tuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je die screenshots even in een spoiler zetten alsjeblieft?
Ja zat net mobielquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk
Done, sorry dat ik je er mee stoorde.
#97 begonnenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens uitgenodigd:
#84 OutOfThisWorld PatriQue89
#97 Svk1985 PatriQue89
#109 EvertK PatriQue89
#120 Vonkie87 PatriQue89
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Vorige maand nog.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom kan ik nou nooit van Maringo winnen
Hij heeft het erg druk volgens mijquote:
Ik moest even googlen wat Amnesie betekende hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:50 schreef crv het volgende:
#16 Faithy-Miranda - Elzass / - Start: 03.05.2012
pardonquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wat Amnesie betekende hoor
quote:
Ja iemand moest die toch makenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Inkoppertjes moeten ook gemaakt worden.
Gestartquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Tevens uitgenodigd:
#84 OutOfThisWorld PatriQue89
Een bijzondere woordenschat heb jij. Jacquard schud je zo uit de mouw maar amnesie moet je googlenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moest even googlen wat Amnesie betekende hoor
Sou Soll das mijn kelderquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:14 schreef charmed_angel het volgende:
En nu weer Sou???
Dat is toch Frans
Ok dit is niet mijn maand![]()
Alleen maar klinkers steeds op mijn plankje![]()
Rare woorden die voorbij komen....
Dat is de verkeerde die je quotequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een bijzondere woordenschat heb jij. Jacquard schud je zo uit de mouw maar amnesie moet je googlen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou dat niet een leuke prijs zijn. De winnaar mag zich een dagje in jouw kelder vermaken
quote:
Right...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou dat niet een leuke prijs zijn. De winnaar mag zich een dagje in jouw kelder vermaken
ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een bijzondere woordenschat heb jij. Jacquard schud je zo uit de mouw maar amnesie moet je googlen
Dat doe ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt worden
dat gat graven met een scheppie dan verhuis ik voor de kerst nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je meteen iemand die het wilt uitgraven. Scheelt je weer een paar K
die staan er ook, althans de pinots en merlots en bordeaux en bourgognequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik had gehoopt op lange rekken vol met pinots, chablis en ander heerlijks.
Sjef !quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Maringo het volgende:
#22 verloren van Patrique 406 - 516Wat een butletters zeg
#23 gewonnen van Elisabed 523 - 488Toch stiekem wel een beetje spannend! Met NADEREND, UURTJES, ROTEREND, INZETTEN en WINDE(op 3W & 2W) als puntenvangers.
Document weer bijgewerkt en gesorteerd tot hier.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
Zie je telefoon, daar ligt iets wat jij niet leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#34 MaringoDC - Elzass: 425 - 418. Met de laatste beurt pas er voorbij na zowat het gehele potje achter gestaan te hebben met een max van ~150 punten achterstand. The Q is a bitch.![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:58 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 03-05-2012 22:25:56 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Je brengt het mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Cat
#52 Elzass - Cat-22 / 533 - 377 Start: 01.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Rot om te zeggen, maar Cat had geen schijn van kans dit potje (is niet rot bedoeld hoor).
Ik had alle geluk met de letterengel. kon mooie woorden neerleggen.
HAVENKOM, GINSENG, KAPOTJES, GEREDDEN.
CAT heeft gevochten als een beer maar telkens als zij toch ook goede punten neerlegde kon ik weer op een TW of DW scoren. Ze heeft echt goed tegengespeeld
Succes verder CAT![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:31 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:10 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
En een evenaring, ook 139 punten met GISTEREN op 2xTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En een evenaring, ook 139 punten met GISTEREN op 2xTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na-apert
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
please please pleasequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef OA het volgende:
Ik neem even geen uitnodigingen meer aan vandaag en morgen, want ik speel momenteel 7 potjes
Tegen
- OOTW
- Faithy
- Peace1111
- D.8.
- EvertK
- Elisabeth
- Judith1973
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Peace
#60 Elzass - Peace1111 / 560 - 384 Start: 01.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Ook hier was de letterengel me gunstig gezind. Peace kon niets inbrengen vanwege slechte letters denk ik. vandaag veel geluk gehad, behalve tegen Maringo![]()
Peace succes verder
Jij hebt tegen mij ook best wel geluk gehad met de letters. Alleen ik op het laatst iets meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEKRAST, ZEEAAS en SEINWEZEN hebben je een heel eind op weg gebrachtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verloren van Maringo![]()
![]()
![]()
![]()
#34 MaringoDC - Elzass / 418 - 425 Start: 03.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Volgens mij had ik de hele pot fors de leiding en kon de winst me niet meer ontgaan.
Blijf ik met de laatste 7 letters zitten met QNNDVPF
PF kon ik nog kwijt maar Maringo knalde uit met OCTET voor 53 en ik bleef met 18 punten zitten
Gefeliciteerd Maringo, wat een geweldige pot
Maar het was inderdaad een wereldpotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet alleen wel de stand goed in je post.Hoe graag je het ook zo zou willen zien. Bij je potje van Elisabed staat het ook fout
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt tegen mij ook best wel geluk gehad met de letters. Alleen ik op het laatst iets meer
GEKRAST, ZEEAAS en SEINWEZEN hebben je een heel eind op weg gebracht
[..]
Maar het was inderdaad een wereldpotje
Zet alleen wel de stand goed in je post.Hoe graag je het ook zo zou willen zien. Bij je potje van Elisabed staat het ook fout
nou voor een eventuele winst mag je niet meer dan 2 verliespartijen hebben en jij gaf me de derde nederlaag. Die gele haal ik dus niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef Maringo het volgende:
Document bijgewerkt!
Elzass neemt een vroege voorsprong in de hoop op zijn eerste gele en eerste groene trui. Maar achter hem loeren nog drie spelers met een hoger percentage bij resultaat. Bijna alle records zijn ook verbroken. Het word nog spannend dus!
misschien ook maar eens doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Meesternadim maar eens een remindertje gestuurd. Hij is al sinds woensdag aan zet.
Hij is druk met zijn studie, maar heeft weer een woord gelegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
misschien ook maar eens doen
al 43h in de wacht
Vraagt ie dan niet altijd om een bevestiging?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor!
Stom![]()
Elisabed zit te slepen met letters en tikt Resign aan !!!!
Stand Vonkie - Elisabed 325 - 396 en nog 7 tiles te gaan ...
Wat nu?? Spelleider...
blond ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor!
Stom![]()
Elisabed zit te slepen met letters en tikt Resign aan !!!!
Stand Vonkie - Elisabed 325 - 396 en nog 7 tiles te gaan ...
Wat nu?? Spelleider...
En ik Tikte "gewoon" snel 2 x weg en daardoor bevestigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Vraagt ie dan niet altijd om een bevestiging?
Anyway, lijkt me dat dit nu gewoon de eindstand is.
Tenzij Vonkie voorstelt om opnieuw te beginnen, maar zie niet in waarom ze dat zou doen
Ow wacht, ik zag het verkeerd. Jij stond voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik Tikte "gewoon" snel 2 x weg en daardoor bevestigd.
Vonkie wil wel overspelen, want denkt 80 punts te kunnen goedmaken...
Huhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ow wacht, ik zag het verkeerd. Jij stond voor
Dan idd overspelen
Het spel is door jouw schuld voortijdig beëindigd. Vonkie krijgt daardoor nu dus niet de kans te winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh![]()
Bespeurt .... Wil je dat toelichten ?
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het spel is door jouw schuld voortijdig beëindigd. Vonkie krijgt daardoor nu dus niet de kans te winnen.
Als Vonkie al voor stond dan had jij gewoon pech gehad dat je op resign klikte, nu is Vonkie het slachtoffer van jouw actie, dus da's makkelijk recht te zetten.
Miran en ik hadden beide drie verliespartijen vorige maand. Dat zelfde geld voor WF en jou ook in maart. En februari is gewonnen met drie verliespartijen en een gelijkspel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
nou voor een eventuele winst mag je niet meer dan 2 verliespartijen hebben en jij gaf me de derde nederlaag. Die gele haal ik dus niet meer
Ik heb je uitnodiging even moeten afslaan want ik ben al met 5 potjes bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Eerste winst
#117 Vonkie87 – Cat-22: 400-305 [Gestart 03-05/Eind 04-05]
Het spel met Elisabed is inmiddels opnieuw begonnen![]()
Uitgenodigd:
#119 Vonkie87 – Michel*
#123 Vonkie87 – ziggyziggyziggy
Ik denk dat we stuivertje gewisseld hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga lekker! Gingen de vorige 2 competities volkomen kut, had ik bijna altijd kutletters.. het is nu volkomen omgeslagen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat dit wedstrijd #86 is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#118 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 405 - 386
[ Bericht 3% gewijzigd door crv op 05-05-2012 11:42:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik liep toch op het laatst pas uit?quote:
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef crv het volgende:
Nog 3 spelletjes te gaan:
#53 Elzass - MeesterNadim / - Start: 02.05.2012
#54 Elzass - OA / - Start: 03.05.2012
#63 Elzass - EvertK / - Start: 04.05.2012
Nee, dat klopt welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik liep toch op het laatst pas uit?Of was dat een ander potje?
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel
Maar het was niet spannend
Ik had het hele spel door waardeloze letters, maar met veel geluk heb ik je tot halverwege het spel bij kunnen houden
Nee hoor, ik heb altijd jou nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...
Ach en ook gewonnen van FSTEO.
Het aller allerlaatste woord gaf de doorslag![]()
Potje 148 FSTEO - Elisabed 395 - 412
alleen die ene week zal je het met iemand anders moeten doenquote:
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.
Nou, da´s lekker spontaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jou
Jij kent me?quote:
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Misschien ook even sorteren? Of is dat lastig...
Prima bedankt!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaat
Ik wacht ook al 50 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
MeesterNadim legde het bijltje neer na 4 woordjes, (???)
[ Bericht 13% gewijzigd door crv op 07-05-2012 07:51:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 7 mei 2012 07:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 2 potjes lopen(tegen EvertK en meesternadim) en dan ben ik klaar. Het ging opeens supergoed deze maand!
Ben benieuwd hoe lang ik nog op de 2de plek blijf staan
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef WordFreud het volgende:
Ik heb nu 10 potjes lopen. Dat is wel tegen de regels die ik zelf ooit heb bedacht, maar vanwege het tijdverschil de enige optie. Vooral de afgelopen week erg weinig tijd gehad, maar nu zal het wel wat beter gaan. Ik ben van plan om alles deze maand netjes uit te spelen.
Ik zal nog even bedenken wie ik de groene trui gun![]()
Bij mij staat hij ook al op 64 uur.quote:
hij heeft inmiddels weer wat gelegd tegen mijquote:
Bij mij ook!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:56 schreef svk1985 het volgende:
[..]
hij heeft inmiddels weer wat gelegd tegen mij
Ik zit al op de 67 uur...quote:
#48 is klaarquote:Op maandag 7 mei 2012 13:08 schreef djeep_64 het volgende:
Gestart tegen FSTEO (#43) en Svk1985 (#48)
Heb hem maar even gewaarschuwd dat hij nog maar twee uur heeft.quote:Op maandag 7 mei 2012 14:02 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zit al op de 67 uur...
EDIT: Speak of the Devil. Ik druk op invoeren en ik krijg een chatberichtje terug
Elisabed: Dank je wel! Was inderdaad een spannende partij. Heb het forum een paar dagen niet gevolgd maar maak straks een update. Het zit me niet mee deze maand, veel potjes net verloren. Maar ik vind het nog steeds erg leuk!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:50 schreef AnneX het volgende:
Even melden dat Judith een mooie pot speelde! Door een woord kwijt
te kunnen waar ik verdorie nix kon.
KIEUW op TW en DW en dat waren de 98 pts die zij achterstond met nog een
paar tiles te gaan. Wow !
Eindstand potje # 161 Judith - Elisabed 438 - 395
Oh ja, en verloren van Skatespeare.
Maar ja, als iemand GOTISCH kan leggen ( nadat ík het vastgelopen spel weer
had opengetrokken) kan ik alleen maar bewonderend toekijken...
Eindstand # 71 Skate - Elisabed 560 - 329
Thanks.quote:Op zondag 6 mei 2012 23:10 schreef Maringo het volgende:
En document weer bijgewerkt. Ook de nummerloze wedstrijd van Cat
Dan zal hij mijn invite voorlopig vast niet accepteren.quote:Op maandag 7 mei 2012 22:11 schreef AnneX het volgende:
Drie woordjes erbij gelegd, waaronder HOMERUN 89 pts door mij,
met Nadim.
Voorsprong 100 pts.
Nadim geeft aan in de chat, dat hij te veel invites heeft.
/ pomtiepom - wacht af...
Eerst maar eens wat uitleg aan horenquote:Op maandag 7 mei 2012 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar, spelleiders.. wat gebeurt er nu met meesternadim gezien hij heeft geresigned?
Ik zit daar nog steeds. Eerst New York, op dit moment Cape Cod. Dus misschien iets meer tijd voor WF.quote:
Ah veel plezier danquote:Op dinsdag 8 mei 2012 04:15 schreef WordFreud het volgende:
[..]
Ik zit daar nog steeds. Eerst New York, op dit moment Cape Cod. Dus misschien iets meer tijd voor WF.
onze partij was toch 368-344 voor mij, je doet jezelf hier 33 punten tekortquote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef D. het volgende:
update
Uitslagen gespeelde wedstrijden:
103 D.8. - svk1985 311 - 368
Diskwalificatie lijkt me... ook n.a.v. de andere reakties hierboven...quote:Op dinsdag 8 mei 2012 08:25 schreef svk1985 het volgende:
[..]
daarnaast heeft nadim bij mij ook geresigned
Ik heb een uitnodiging gestuurdquote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:21 schreef svk1985 het volgende:
weet niet wie er druk zijn, dus uitnodigingen zijn welkom
en begonnen!!quote:
En hoequote:Op dinsdag 8 mei 2012 10:55 schreef svk1985 het volgende:
[..]
en begonnen!!
en ook begonnen tegen FSTEO
vertelquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En hoe
Ik sta er zelf ook van te kijken
Ik ben zo slecht deze competitie en tegen svk leg ik opeens 3 mooie hoge woorden neerquote:
Geen slecht begin idd..quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht deze competitie en tegen svk leg ik opeens 3 mooie hoge woorden neer
Staat nu 302 - 151 met nog 39 tiles left
flansen, bord leeg, minnares, bord leeg en afzuig op tw en dw..... geef nog niet op, maar wordt niet makkelijkquote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht deze competitie en tegen svk leg ik opeens 3 mooie hoge woorden neer
Staat nu 302 - 151 met nog 39 tiles left
quote:Op maandag 7 mei 2012 21:22 schreef D. het volgende:
update
Uitslagen gespeelde wedstrijden:
10 D.8. - Faithy-Miranda 432 - 396
45 D.8. - djeep_64 400 - 475
61 D.8. - Elzass 487 - 412
76 D.8. - Skatespeare 389 - 426
90 D.8. - OutOfThisWorld 331 - 379
103 D.8. - svk1985 311 - 368
126 D.8. - Vonkie87 458 - 327
127 D.8. - Cat-22 337 - 415
128 D.8. - meesternadim 236 - 84 (tegenstander resigned)
129 D.8. - Michel* 423 - 447
130 D.8. - patrique89 383 - 444
131 D.8. - Elisabed 462 - 349
132 D.8. - Peace1111 539 - 354
133 D.8. - ZiggyZiggyZiggy 492 - 360
134 D.8. - FSTEO 535 - 325
135 D.8. - Judith_1973 444 - 395
Nog bezig:
28 D.8. - MaringoDC
115 D.8. - EvertK
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:28 schreef charmed_angel het volgende:
Eindelijk 2 potjes gewonnen weer
Gestart
Match 12 Faithy-Miranda - EvertK
Match 3 Faithy-Miranda - Michel*
Match 9 Faithy-Miranda - Peace1111
Afgelopen
Match 11 Faithy-Miranda - Vonkie87 STAND 542 - 365
Match 4 Faithy-Miranda - patrique89 STAND 421 - 436
Match 18 Faithy-Miranda - MaringoDC STAND 369 - 611
Match 16 Faithy-Miranda - Elzass STAND 386 - 546
Match 10 Faithy-Miranda - D.8. STAND 396 - 432
Match 8 Faithy-Miranda - FSTEO STAND 494 - 372
Match 17 Faithy-Miranda - djeep_64 STAND 389 - 445
Match 5 Faithy-Miranda - Elisabed STAND 435 - 392
Match 13 Faithy-Miranda - svk1985 STAND 535 - 311
quote:Op zondag 6 mei 2012 13:55 schreef Maringo het volgende:
Overzichtlijstjes mogen wel, maar zet er nieuwe uitslagen apart bij of in een aparte post. Zodat wij in ieder geval niet elk lijstje in zijn geheel hoeven door te spitten naar wat oud en wat nieuw is.
Dat was vorige maand míjn lotquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:49 schreef peaceman het volgende:
Tja t is duidelijk niet mijn maand. Wat een baggerletters over het algemeen. Zijn het niet 5x de e, danwel 6x de n of combi's als ccfghqm of soortgelijke letters. Tamelijk dramatisch... Is het al bijna juni
Het is een overzichtlijstje, wat mocht, met nieuwe uitslagen er apart bij (dikgedrukt)quote:
Dat dacht ik ook maar er klopte dus niks van met die dik gedrukte delenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een overzichtlijstje, wat mocht, met nieuwe uitslagen er apart bij (dikgedrukt)
Voldoet dus netjes aan Maringo's 'eisen'.
Ik heb 'm vergeleken met mijn vorige update, en hij klopt echtquote:Op dinsdag 8 mei 2012 20:11 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook maar er klopte dus niks van met die dik gedrukte delen
Onze partij staat ook dikgedrukt maar was volgens mij allang verwerkt.. misschien moest je 'm zelf nog verwerken?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm vergeleken met mijn vorige update, en hij klopt echt
Alle dikgedrukte uitslagen stonden er bij de vorige update niet bij
Je tegenstander zal al wel de standen hebben door gegeven. Dankjewel voor de dikgedrukte notitie.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm vergeleken met mijn vorige update, en hij klopt echt
Alle dikgedrukte uitslagen stonden er bij de vorige update niet bij
Misschien omdat jij de uitslag al genoemd hebt?quote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:07 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Onze partij staat ook dikgedrukt maar was volgens mij allang verwerkt.. misschien moest je 'm zelf nog verwerken?
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 8 mei 2012 22:55 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je tegenstander zal al wel de standen hebben door gegeven. Dankjewel voor de dikgedrukte notitie.
afgekeurd, eerst bewijs tonenquote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef djeep_64 het volgende:
#49 begonnen tegen OOTW
Met 'gelaserd' voor 146 punten :-) . Is dat een record?
[ Bericht 11% gewijzigd door crv op 09-05-2012 10:03:32 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Precies, had jij trouwens bewijs geleverd voor jouw 139 punten woord ?quote:
Dat was ik niet. Ik had 136 punten.quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:05 schreef crv het volgende:
[..]
Precies, had jij trouwens bewijs geleverd voor jouw 139 punten woord ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Match 3 Faithy-Miranda - Michel* STAND 440 - 435
Match 9 Faithy-Miranda - Peace1111 STAND 535 - 295
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2012 10:46:03 ]
1 | Match 10 1 Faithy-Miranda 10 D.8. 432 396 |
quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:55 schreef crv het volgende:
[..]
afgekeurd, eerst bewijs tonenGetuige meldt zichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meteen daarna speelde djeep nogmaals zijn plankje leeg.
Het staat nu 227 - 73 met nog 63 letters te gaan![]()
Wat is er voor nodig om jou om te kopen?quote:Op woensdag 9 mei 2012 10:31 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Getuige meldt zich![]()
Meteen daarna speelde djeep nogmaals zijn plankje leeg.
Het staat nu 227 - 73 met nog 63 letters te gaan
djeep_64 bood precies genoegquote:Op woensdag 9 mei 2012 10:34 schreef Maringo het volgende:
[..]
Wat is er voor nodig om jou om te kopen?
Ik voel meer voor een medaille klassement :-)quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:17 schreef crv het volgende:
[..]
Ik sta in ieder geval nog aan kop in de wereldbekerstrijd![]()
Kunnen we die niet sorteren ?
Gewonnen door djeep_64, en hoequote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef djeep_64 het volgende:
#49 begonnen tegen OOTW
Gewonnen met 617-310quote:Op woensdag 9 mei 2012 09:25 schreef djeep_64 het volgende:
#49 begonnen tegen OOTW
Nee, ik heb gisteren van Ziggy met 581 - 272 gewonnen. Je komt dus 3 punten tekortquote:Op woensdag 9 mei 2012 15:23 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Gewonnen met 617-310
Is dat ook een record?
...maar 617 is wel een record! Dus ik heb toch liever dit.quote:Op woensdag 9 mei 2012 16:04 schreef Maringo het volgende:
[..]
Nee, ik heb gisteren van Ziggy met 581 - 272 gewonnen. Je komt dus 3 punten tekort
Ja, die wel inderdaadquote:Op woensdag 9 mei 2012 16:17 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
...maar 617 is wel een record! Dus ik heb toch liever dit.
En voeg daar ook nog maar een nederlaag tegen FSTEO aan toe.quote:Op woensdag 9 mei 2012 13:08 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Wat een baggercompetitie draai ik deze maand.
#156 tegen Judith1973 verloren met 423-314
#42 tegen djeep_64 verloren met 424-365
#25 tegen MaringoDC verloren met 581-272
De enige twee potjes die ik tot nu toe heb gewonnen, zijn niet uitgespeeld: tegen Vonkie zaten we allebei compleet vast en tegen MeesterResign heb ik slechts vijf woorden kunnen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |