ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een bijzondere woordenschat heb jij. Jacquard schud je zo uit de mouw maar amnesie moet je googlen
Dat doe ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt worden
dat gat graven met een scheppie dan verhuis ik voor de kerst nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je meteen iemand die het wilt uitgraven. Scheelt je weer een paar K
die staan er ook, althans de pinots en merlots en bordeaux en bourgognequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik had gehoopt op lange rekken vol met pinots, chablis en ander heerlijks.
Sjef !quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Maringo het volgende:
#22 verloren van Patrique 406 - 516Wat een butletters zeg
#23 gewonnen van Elisabed 523 - 488Toch stiekem wel een beetje spannend! Met NADEREND, UURTJES, ROTEREND, INZETTEN en WINDE(op 3W & 2W) als puntenvangers.
Document weer bijgewerkt en gesorteerd tot hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
Zie je telefoon, daar ligt iets wat jij niet leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#34 MaringoDC - Elzass: 425 - 418. Met de laatste beurt pas er voorbij na zowat het gehele potje achter gestaan te hebben met een max van ~150 punten achterstand. The Q is a bitch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:58 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 03-05-2012 22:25:56 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Je brengt het mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Cat
#52 Elzass - Cat-22 / 533 - 377 Start: 01.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Rot om te zeggen, maar Cat had geen schijn van kans dit potje (is niet rot bedoeld hoor).
Ik had alle geluk met de letterengel. kon mooie woorden neerleggen.
HAVENKOM, GINSENG, KAPOTJES, GEREDDEN.
CAT heeft gevochten als een beer maar telkens als zij toch ook goede punten neerlegde kon ik weer op een TW of DW scoren. Ze heeft echt goed tegengespeeld
Succes verder CAT![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:31 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:10 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
En een evenaring, ook 139 punten met GISTEREN op 2xTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:36 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
En een evenaring, ook 139 punten met GISTEREN op 2xTW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na-apert
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
please please pleasequote:Op donderdag 3 mei 2012 19:21 schreef OA het volgende:
Ik neem even geen uitnodigingen meer aan vandaag en morgen, want ik speel momenteel 7 potjes
Tegen
- OOTW
- Faithy
- Peace1111
- D.8.
- EvertK
- Elisabeth
- Judith1973
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:34 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Peace
#60 Elzass - Peace1111 / 560 - 384 Start: 01.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Ook hier was de letterengel me gunstig gezind. Peace kon niets inbrengen vanwege slechte letters denk ik. vandaag veel geluk gehad, behalve tegen Maringo![]()
Peace succes verder
Jij hebt tegen mij ook best wel geluk gehad met de letters. Alleen ik op het laatst iets meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
GEKRAST, ZEEAAS en SEINWEZEN hebben je een heel eind op weg gebrachtquote:Op donderdag 3 mei 2012 22:15 schreef crv het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verloren van Maringo![]()
![]()
![]()
![]()
#34 MaringoDC - Elzass / 418 - 425 Start: 03.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Volgens mij had ik de hele pot fors de leiding en kon de winst me niet meer ontgaan.
Blijf ik met de laatste 7 letters zitten met QNNDVPF
PF kon ik nog kwijt maar Maringo knalde uit met OCTET voor 53 en ik bleef met 18 punten zitten
Gefeliciteerd Maringo, wat een geweldige pot
Maar het was inderdaad een wereldpotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet alleen wel de stand goed in je post.Hoe graag je het ook zo zou willen zien. Bij je potje van Elisabed staat het ook fout
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:54 schreef Maringo het volgende:
[..]
Jij hebt tegen mij ook best wel geluk gehad met de letters. Alleen ik op het laatst iets meer
GEKRAST, ZEEAAS en SEINWEZEN hebben je een heel eind op weg gebracht
[..]
Maar het was inderdaad een wereldpotje
Zet alleen wel de stand goed in je post.Hoe graag je het ook zo zou willen zien. Bij je potje van Elisabed staat het ook fout
nou voor een eventuele winst mag je niet meer dan 2 verliespartijen hebben en jij gaf me de derde nederlaag. Die gele haal ik dus niet meerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:07 schreef Maringo het volgende:
Document bijgewerkt!
Elzass neemt een vroege voorsprong in de hoop op zijn eerste gele en eerste groene trui. Maar achter hem loeren nog drie spelers met een hoger percentage bij resultaat. Bijna alle records zijn ook verbroken. Het word nog spannend dus!
misschien ook maar eens doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:24 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Meesternadim maar eens een remindertje gestuurd. Hij is al sinds woensdag aan zet.
Hij is druk met zijn studie, maar heeft weer een woord gelegd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 13:37 schreef crv het volgende:
[..]
misschien ook maar eens doen
al 43h in de wacht
Vraagt ie dan niet altijd om een bevestiging?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor!
Stom![]()
Elisabed zit te slepen met letters en tikt Resign aan !!!!
Stand Vonkie - Elisabed 325 - 396 en nog 7 tiles te gaan ...
Wat nu?? Spelleider...
blond ?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 15:55 schreef AnneX het volgende:
Ja hoor!
Stom![]()
Elisabed zit te slepen met letters en tikt Resign aan !!!!
Stand Vonkie - Elisabed 325 - 396 en nog 7 tiles te gaan ...
Wat nu?? Spelleider...
En ik Tikte "gewoon" snel 2 x weg en daardoor bevestigd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 16:32 schreef D. het volgende:
[..]
Vraagt ie dan niet altijd om een bevestiging?
Anyway, lijkt me dat dit nu gewoon de eindstand is.
Tenzij Vonkie voorstelt om opnieuw te beginnen, maar zie niet in waarom ze dat zou doen
Ow wacht, ik zag het verkeerd. Jij stond voorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
En ik Tikte "gewoon" snel 2 x weg en daardoor bevestigd.
Vonkie wil wel overspelen, want denkt 80 punts te kunnen goedmaken...
Huhquote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ow wacht, ik zag het verkeerd. Jij stond voor
Dan idd overspelen
Het spel is door jouw schuld voortijdig beëindigd. Vonkie krijgt daardoor nu dus niet de kans te winnen.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:34 schreef AnneX het volgende:
[..]
Huh![]()
Bespeurt .... Wil je dat toelichten ?
Dit.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het spel is door jouw schuld voortijdig beëindigd. Vonkie krijgt daardoor nu dus niet de kans te winnen.
Als Vonkie al voor stond dan had jij gewoon pech gehad dat je op resign klikte, nu is Vonkie het slachtoffer van jouw actie, dus da's makkelijk recht te zetten.
Miran en ik hadden beide drie verliespartijen vorige maand. Dat zelfde geld voor WF en jou ook in maart. En februari is gewonnen met drie verliespartijen en een gelijkspel.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:25 schreef crv het volgende:
[..]
nou voor een eventuele winst mag je niet meer dan 2 verliespartijen hebben en jij gaf me de derde nederlaag. Die gele haal ik dus niet meer
Ik heb je uitnodiging even moeten afslaan want ik ben al met 5 potjes bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Eerste winst
#117 Vonkie87 – Cat-22: 400-305 [Gestart 03-05/Eind 04-05]
Het spel met Elisabed is inmiddels opnieuw begonnen![]()
Uitgenodigd:
#119 Vonkie87 – Michel*
#123 Vonkie87 – ziggyziggyziggy
Ik denk dat we stuivertje gewisseld hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga lekker! Gingen de vorige 2 competities volkomen kut, had ik bijna altijd kutletters.. het is nu volkomen omgeslagen!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat dit wedstrijd #86 is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#118 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 405 - 386
[ Bericht 3% gewijzigd door crv op 05-05-2012 11:42:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Ik liep toch op het laatst pas uit?quote:
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef crv het volgende:
Nog 3 spelletjes te gaan:
#53 Elzass - MeesterNadim / - Start: 02.05.2012
#54 Elzass - OA / - Start: 03.05.2012
#63 Elzass - EvertK / - Start: 04.05.2012
Nee, dat klopt welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik liep toch op het laatst pas uit?Of was dat een ander potje?
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel
Maar het was niet spannend
Ik had het hele spel door waardeloze letters, maar met veel geluk heb ik je tot halverwege het spel bij kunnen houden
Nee hoor, ik heb altijd jou nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...
Ach en ook gewonnen van FSTEO.
Het aller allerlaatste woord gaf de doorslag![]()
Potje 148 FSTEO - Elisabed 395 - 412
alleen die ene week zal je het met iemand anders moeten doenquote:
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.
Nou, da´s lekker spontaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jou
Jij kent me?quote:
Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef Thomas B. het volgende:
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Misschien ook even sorteren? Of is dat lastig...
Prima bedankt!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |