Right...quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:18 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zou dat niet een leuke prijs zijn. De winnaar mag zich een dagje in jouw kelder vermaken
ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:16 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Een bijzondere woordenschat heb jij. Jacquard schud je zo uit de mouw maar amnesie moet je googlen
Dat doe ik tegenwoordig ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik onthou veel woorden die tegen mij gebruikt worden
dat gat graven met een scheppie dan verhuis ik voor de kerst nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:25 schreef Maringo het volgende:
[..]
Heb je meteen iemand die het wilt uitgraven. Scheelt je weer een paar K
die staan er ook, althans de pinots en merlots en bordeaux en bourgognequote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ah, jammer. Ik had gehoopt op lange rekken vol met pinots, chablis en ander heerlijks.
Sjef !quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:03 schreef Maringo het volgende:
#22 verloren van Patrique 406 - 516Wat een butletters zeg
#23 gewonnen van Elisabed 523 - 488Toch stiekem wel een beetje spannend! Met NADEREND, UURTJES, ROTEREND, INZETTEN en WINDE(op 3W & 2W) als puntenvangers.
Document weer bijgewerkt en gesorteerd tot hier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
Zie je telefoon, daar ligt iets wat jij niet leuk vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#34 MaringoDC - Elzass: 425 - 418. Met de laatste beurt pas er voorbij na zowat het gehele potje achter gestaan te hebben met een max van ~150 punten achterstand. The Q is a bitch.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:58 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 03-05-2012 22:25:56 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Je brengt het mooi.quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:02 schreef crv het volgende:
Gewonnen van Cat
#52 Elzass - Cat-22 / 533 - 377 Start: 01.05.2012 / Eind: 03.05.2012
Rot om te zeggen, maar Cat had geen schijn van kans dit potje (is niet rot bedoeld hoor).
Ik had alle geluk met de letterengel. kon mooie woorden neerleggen.
HAVENKOM, GINSENG, KAPOTJES, GEREDDEN.
CAT heeft gevochten als een beer maar telkens als zij toch ook goede punten neerlegde kon ik weer op een TW of DW scoren. Ze heeft echt goed tegengespeeld
Succes verder CAT![]()
[ afbeelding ]
[ Bericht 1% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:31 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
[ Bericht 0% gewijzigd door crv op 04-05-2012 08:13:10 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:45 schreef crv het volgende:
[..]
Sjef !
Ik begrijp dat je het niet leuk vindt, maar ik had al gemeld dat ik AMUSEREN had voor 139 pt
En een evenaring, ook 139 punten met GISTEREN op 2xTWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |