Ik heb je uitnodiging even moeten afslaan want ik ben al met 5 potjes bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Eerste winst
#117 Vonkie87 – Cat-22: 400-305 [Gestart 03-05/Eind 04-05]
Het spel met Elisabed is inmiddels opnieuw begonnen![]()
Uitgenodigd:
#119 Vonkie87 – Michel*
#123 Vonkie87 – ziggyziggyziggy
Ik denk dat we stuivertje gewisseld hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga lekker! Gingen de vorige 2 competities volkomen kut, had ik bijna altijd kutletters.. het is nu volkomen omgeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat dit wedstrijd #86 is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#118 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 405 - 386
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door crv op 05-05-2012 11:42:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik liep toch op het laatst pas uit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef crv het volgende:
Nog 3 spelletjes te gaan:
#53 Elzass - MeesterNadim / - Start: 02.05.2012
#54 Elzass - OA / - Start: 03.05.2012
#63 Elzass - EvertK / - Start: 04.05.2012
Nee, dat klopt welquote:Op zaterdag 5 mei 2012 16:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik liep toch op het laatst pas uit?Of was dat een ander potje?
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 19:58 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt wel
Maar het was niet spannend
Ik had het hele spel door waardeloze letters, maar met veel geluk heb ik je tot halverwege het spel bij kunnen houden
Nee hoor, ik heb altijd jou nogquote:Op zaterdag 5 mei 2012 18:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...
Ach en ook gewonnen van FSTEO.
Het aller allerlaatste woord gaf de doorslag![]()
Potje 148 FSTEO - Elisabed 395 - 412
alleen die ene week zal je het met iemand anders moeten doenquote:
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jouquote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dit haalt de glans wel een beetje van mijn overwinning af.
Nou, da´s lekker spontaan.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, vooruit, ik vond het toch wel spannend met jou
Jij kent me?quote:
Op zondag 6 mei 2012 12:56 schreef Thomas B. het volgende:
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaatquote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef djeep_64 het volgende:
[..]
Misschien ook even sorteren? Of is dat lastig...
Prima bedankt!quote:Op zondag 6 mei 2012 15:09 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Zo goed? Gesorteerd op Matchpunten en daarna op Resultaat
Ik wacht ook al 50 uurquote:Op zondag 6 mei 2012 20:40 schreef AnneX het volgende:
MeesterNadim legde het bijltje neer na 4 woordjes, (???)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door crv op 07-05-2012 07:51:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
quote:Op maandag 7 mei 2012 07:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog 2 potjes lopen(tegen EvertK en meesternadim) en dan ben ik klaar. Het ging opeens supergoed deze maand!
Ben benieuwd hoe lang ik nog op de 2de plek blijf staan
quote:Op maandag 7 mei 2012 01:02 schreef WordFreud het volgende:
Ik heb nu 10 potjes lopen. Dat is wel tegen de regels die ik zelf ooit heb bedacht, maar vanwege het tijdverschil de enige optie. Vooral de afgelopen week erg weinig tijd gehad, maar nu zal het wel wat beter gaan. Ik ben van plan om alles deze maand netjes uit te spelen.
Ik zal nog even bedenken wie ik de groene trui gun![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |