Ik heb je uitnodiging even moeten afslaan want ik ben al met 5 potjes bezigquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:23 schreef Crohnjurist het volgende:
Eerste winst
#117 Vonkie87 – Cat-22: 400-305 [Gestart 03-05/Eind 04-05]
Het spel met Elisabed is inmiddels opnieuw begonnen![]()
Uitgenodigd:
#119 Vonkie87 – Michel*
#123 Vonkie87 – ziggyziggyziggy
Ik denk dat we stuivertje gewisseld hebben.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ga lekker! Gingen de vorige 2 competities volkomen kut, had ik bijna altijd kutletters.. het is nu volkomen omgeslagen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:37 schreef crv het volgende:
dit had ik op mijn plankje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat dit wedstrijd #86 is?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
#118 gewonnen![]()
OOTW - Judith_1973 405 - 386
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door crv op 05-05-2012 11:42:48 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Ik liep toch op het laatst pas uit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Jij gaat je zoooo vervelen de rest van de maand mei...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:59 schreef crv het volgende:
Nog 3 spelletjes te gaan:
#53 Elzass - MeesterNadim / - Start: 02.05.2012
#54 Elzass - OA / - Start: 03.05.2012
#63 Elzass - EvertK / - Start: 04.05.2012
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |