Bij dezenquote:
1 foutje [ETENDE] die svk gelijk afstrafte met [KLUNS]quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:35 schreef svk1985 het volgende:
eerste pot is gespeeld #64 elzass-svk1985 370-459
De plaats in de competitie van vorige maand. Indien niet meegedaan daaraan, dan op volgorde van aanmelding.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:50 schreef Cat22 het volgende:
Is er trouwens een bepaalde systematiek van inviten?
En wat betekenen die #cijfers voor de namen?
Gefixed. Komt in eerste instantie omdat je jezelf verkeerd om in de aanmeldlijst heb gezetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:25 schreef OA het volgende:
Geachte spelleider, in het tabblad Spellen sta ik als OA, terwijl dit natuurlijk Michel* moet zijn![]()
Post aangepast (cijfers en WFnamen erin gezet). Is het zo goed?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
De plaats in de competitie van vorige maand. Indien niet meegedaan daaraan, dan op volgorde van aanmelding.
Tevens: Wil je de getallen voor de spellen ook erbij vermelden? Onderaan het document staan twee tabs: 'Stand' en 'Spellen'. Bij de laatste vind je die getallen. En dat zijn tevens de getallen die je hier in het topic ook zal zien.
[..]
Gefixed. Komt in eerste instantie omdat je jezelf verkeerd om in de aanmeldlijst heb gezet
Geweldigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Post aangepast (cijfers en WFnamen erin gezet). Is het zo goed?![]()
Ik ben een dieseltje, moet even op gang komen en dan tuf ik mee.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:56 schreef Maringo het volgende:
[..]
Gefixed. Komt in eerste instantie omdat je jezelf verkeerd om in de aanmeldlijst heb gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |