Met je KONIJNENPAK...quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Gestart op 1 mei maar nog niet gemeld:
#87 OOTW - 3 x ziggy
#90 OOTW - D.8
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.quote:
Voor de maand Mei dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.
Konijnenbont in dit gevalquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Écht écht waar !!!!![]()
Die WF fabriek maakt het bont af en toe.
Ook nu die er bij mij uitligt
Voor mei inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor de maand Mei dan.
Er zijn toch al hogere woordscores geweest ?
Jammer ik leg net tegen Patrique AMUSEREN neer voor 139 puntenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval een een gedeelde highscore met je dan. Ik legde net STINKERD neer voor 136 punten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:34 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:20 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
het bewijs:quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:40 schreef crv het volgende:
[..]
Jammer ik leg net tegen Patrique AMUSEREN neer voor 139 punten![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door crv op 02-05-2012 22:35:07 ]There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
tuurlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef Thomas B. het volgende:
Kan je die screenshots even in een spoiler zetten alsjeblieft?
Ja zat net mobielquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:34 schreef crv het volgende:
[..]
tuurlijk
Done, sorry dat ik je er mee stoorde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |