Die spelfout is tot daar aan toe. Ik snap de zinnen niet.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Vooral leuk omdat betreffende user graag intelligent over lijkt te willen komen
Ik snap de TT al niet eens!quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:03 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Die spelfout is tot daar aan toe. Ik snap de zinnen niet.
Ah, de psychotornadotests weer... vorige topic (in vergelijking daarmee is het huidige topic het summum van leesbaarheid..quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
Die is even educatief als crimineel. Of zo.quote:Op donderdag 17 mei 2012 13:58 schreef cinnamon_M het volgende:
Oh en..
[ afbeelding ]
Ben benieuwd naar zijn stelling
Ah ja, natuurlijk. En nimmer bevredigend, uiteraard.quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die is even educatief als crimineel. Of zo.
Jazeker. Vergeet ook niet het ontstaan van het heelal, hersenschade, oude koeien die uit de sloot gehaald worden en de tornadoflipperkast. Die hebben er ook allemaal mee te maken hoor!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:03 schreef Copycat het volgende:
Er kwam inderdaad ook wat mogelijke seksuele frustratie bij kijken, als ik het tenminste goed begreep. Fascinerend, dat wel. Net als een auto-ongeluk.
Zoals mijn jongste zus laatst zei: Oude koeien horen ook helemaal niet in de sloot!quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:25 schreef cinnamon_M het volgende:
[..]
Jazeker. Vergeet ook niet het ontstaan van het heelal, hersenschade, oude koeien die uit de sloot gehaald worden en de tornadoflipperkast. Die hebben er ook allemaal mee te maken hoor!
Niet erg origineel, maar ik vond die mist van vingers die door die vrouw verspreid werd toch wel leuk.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwschierig van aard
Ik heb een vervolgvraag.
Een vriend van mij (inmiddels overleden aan kanker, rust in vrede V.) had in een heel depressieve bui een mes in zijn slaap gestoken. Dit had hij overleefd. Hij had daarna alleen veel moeite met concentratie en om stukje begrijpend te lezen (vooral over stokstaartjes, echt zijn favoriet) maar hij overleefde het. Ook zag ik ooit een docu over een vrouw dat werd bedreigd met een pistool door haar ex-man. Ze mistte vingers en werd één keer van dichtbij door haar hoofd geschoten. Dit overleefde zij.
Met andere woorden. zulke ernstige verwondingen aan het hoofd en brein hoeven dus nog niet meteen fataal te zijn. Hoe werkt dit want je hersenen zijn toch wel heel erg gevoelig en kostbaar. Zodra iets de hersenen penetreert krijg je toch een bloeding dat fataal zou moeten zijn?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:51 schreef vosss het volgende:
Eien, salamies en broden zijn gezond toch?
Had ook in klaagbaak gekund wellicht: de constuctie 'werkwoord + doen'. Collega's die WhatsAppen doen. Afgrijselijk!quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Collega's die dat whatsappen of pingen onder werktijd doen, zijn ook mega irritant.
Iedereen aan het werk, ineens hoor je dan klikklikklikklikklikklikklikklikklik van zoeen BB toetsenbordje, of het korte pippippippippippippippip van zo'n keytone...
Zit er dus weer eentje met zn phone te klooien en berichtjes te sturen.
Je citeert niet goed. Er staat 'die dat WhatsAppen doen'. Daar is niks mis mee, want WhatsAppen wordt hier zelfstandig gebruikt, niet als werkwoord vervoegd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:42 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Had ook in klaagbaak gekund wellicht: de constuctie werkwoord + doen. Collega's die WhatsAppen doen. Afgrijselijk!
Verrek, je hebt gelijk. Wat jij als voorbeeld geeft, bedoel ik inderdaad.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:46 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je citeert niet goed. Er staat 'die dat WhatsAppen doen'. Daar is niks mis mee, want WhatsAppen wordt hier zelfstandig gebruikt, niet als werkwoord vervoegd.
Volgens mij bedoel je dit:
Ik doe het mengsel roeren.
Ik deel je gevoel: wij beschouwen dat als kindertaal, dus onvolwassen.quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:48 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk. Wat jij als voorbeeld geeft, bedoel ik inderdaad.
Al zijn berichten zijn onleesbaar.quote:Op donderdag 17 mei 2012 11:26 schreef padlarf het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 mei 2012 18:53 schreef GeileSoeplepel het volgende:
Nee zaterdag pas weer, ze zijn een tijdje geleden verschuift (was vroeger inderdaad donderdag).
Hij houdt zich in elk geval wel aan de kofschip-regel, want met T i.p.v. Dquote:
Dan zou het juist met een D moeten zijn (verschuiven).quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hij houdt zoch in elk geval wel aan de kofschip-regel, want met T i.p.v. D
Nee, want het is verschuiven, dus met D.quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Gravedigger het volgende:
quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hij blijft bezig.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Nou zeg jullie zijn wel erg pretentueus bezig hoor. Ik heb totaal geen kwade zin. Ben enkelt erg nieuwsgierig
Badum tsssssquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:56 schreef Gravedigger het volgende:
[..]
Hij houdt zich in elk geval wel aan de kofschip-regel, want met T i.p.v. D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |