Nou zeg jullie zijn wel erg pretentueus bezig hoor. Ik heb totaal geen kwade zin. Ben enkelt erg nieuwsgierigquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef angelfish het volgende:
En, hoe ga je het doen? Vergiftigen of de keel doorsnijden?
rare topics.
Nee andersom, maar dan nog heb ik geen kwade zin komopquote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef mergbot het volgende:
Hij wil wel iemand wat aan doen ja, want hij heeft zijn prive gegevens al en ts is ontwikkelaar
Ik heb gisteren wat zitten spuiten met insecticide waar dat spul permethrin inzit. Ik had geen mondkapje voorhanden dus hield ik mijn adem in. Afentoe moet je wel luchthappen en een keer liet ik het slangetje iets tever van de rand afkomen tidjens het spuiten. Gevolg was dat door de druk de nevel van de plint naar mijn gezicht ketstquote:
Ook deze naar Originele taal- en spelfouten op FOK! #61quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Nou zeg jullie zijn wel erg pretentueus bezig hoor. Ik heb totaal geen kwade zin. Ben enkelt erg nieuwsgierig
Maar goed, de uiterst vage en daarom onbeantwoordbare vraag uit je TT verengt zich dus tot de vraag: ga ik dood van het inademen van een beetje permethrin?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat zitten spuiten met insecticide waar dat spul permethrin inzit. Ik had geen mondkapje voorhanden dus hield ik mijn adem in. Afentoe moet je wel luchthappen en een keer liet ik het slangetje iets tever van de rand afkomen tidjens het spuiten. Gevolg was dat door de druk de nevel van de plint naar mijn gezicht ketst
Vandaag voel ik mij niet ziek nouja mischien een beetje. Vandaar mijn vraag.
Zo had ik ook eens iets te veel chloor in de badkamer, en daarna wat sufjes, gaat wel overquote:Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:
[..]
Ik heb gisteren wat zitten spuiten met insecticide waar dat spul permethrin inzit. Ik had geen mondkapje voorhanden dus hield ik mijn adem in. Afentoe moet je wel luchthappen en een keer liet ik het slangetje iets tever van de rand afkomen tidjens het spuiten. Gevolg was dat door de druk de nevel van de plint naar mijn gezicht ketst
Vandaag voel ik mij niet ziek nouja mischien een beetje. Vandaar mijn vraag.
Ha. En dan gaat de persoon die je wilde vermoorden dus pas twintig jaar later dood?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
Dat ligt aan het gif. Sommige stoffen kunnen direct uitgescheiden worden. Andere moeten afgebroken worden (bijvoorbeeld door de lever). Soms kan het allebei niet en worden de stoffen ergens opgeslagen, bijvoorbeeld in lichaamsvet.
Je moet je gifcocktail zorgvuldig kiezen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Ha. En dan gaat de persoon die je wilde vermoorden dus pas twintig jaar later dood?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |