abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111584144
Stel je sprayt inescticide in je huis (bijv. permethrin) en krijgt daar een beetje nevel van in je gezicht. In de dagen erna voel je je een beetje ziek meer niet. Wat gebeurt er nu, hoe gaat je lichaam hier vprecies mee om. Wordt dat gif opgeslagen of kent je lichaam manieren om dat uittescheiden en hoe?
pi_111584389
Lever en nieren zijn hier voor.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_111584532
En, hoe ga je het doen? Vergiftigen of de keel doorsnijden?

rare topics.
pi_111585027
Hij wil wel iemand wat aan doen ja, want hij heeft zijn prive gegevens al en ts is ontwikkelaar
[quote]Op dinsdag 3 maart 2015 15:05 schreef Een of andere kutkneus het volgende:
Mensen met...quotes in hun signature. :')
[/quote]
pi_111589835
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:33 schreef angelfish het volgende:
En, hoe ga je het doen? Vergiftigen of de keel doorsnijden?

rare topics.
Nou zeg jullie zijn wel erg pretentueus bezig hoor. Ik heb totaal geen kwade zin. Ben enkelt erg nieuwsgierig :P
pi_111589864
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:43 schreef mergbot het volgende:
Hij wil wel iemand wat aan doen ja, want hij heeft zijn prive gegevens al en ts is ontwikkelaar
Nee andersom, maar dan nog heb ik geen kwade zin komop :P
pi_111590120
quote:
14s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:29 schreef mighty_myte het volgende:
Lever en nieren zijn hier voor.
Ik heb gisteren wat zitten spuiten met insecticide waar dat spul permethrin inzit. Ik had geen mondkapje voorhanden dus hield ik mijn adem in. Afentoe moet je wel luchthappen en een keer liet ik het slangetje iets tever van de rand afkomen tidjens het spuiten. Gevolg was dat door de druk de nevel van de plint naar mijn gezicht ketst :')

Vandaag voel ik mij niet ziek nouja mischien een beetje. Vandaar mijn vraag.
pi_111691574
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:35 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Nou zeg jullie zijn wel erg pretentueus bezig hoor. Ik heb totaal geen kwade zin. Ben enkelt erg nieuwsgierig :P
Ook deze naar Originele taal- en spelfouten op FOK! #61

Verder ben je wel een sukkel:

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Ik heb gisteren wat zitten spuiten met insecticide waar dat spul permethrin inzit. Ik had geen mondkapje voorhanden dus hield ik mijn adem in. Afentoe moet je wel luchthappen en een keer liet ik het slangetje iets tever van de rand afkomen tidjens het spuiten. Gevolg was dat door de druk de nevel van de plint naar mijn gezicht ketst :')

Maar goed, de uiterst vage en daarom onbeantwoordbare vraag uit je TT verengt zich dus tot de vraag: ga ik dood van het inademen van een beetje permethrin?

Edit:
Ik heb voor de grap het woord eens ingetikt in google, en bovenaan stond: http://nl.wikipedia.org/wiki/Permethrin
Waar je vraag al snel beantwoord wordt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  vrijdag 18 mei 2012 @ 00:42:03 #9
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111691657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:42 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Zo had ik ook eens iets te veel chloor in de badkamer, en daarna wat sufjes, gaat wel over
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:36:26 #10
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_111744485
Dat ligt aan het gif. Sommige stoffen kunnen direct uitgescheiden worden. Andere moeten afgebroken worden (bijvoorbeeld door de lever). Soms kan het allebei niet en worden de stoffen ergens opgeslagen, bijvoorbeeld in lichaamsvet.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_111766852
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 mei 2012 16:36 schreef Mister1977 het volgende:
Dat ligt aan het gif. Sommige stoffen kunnen direct uitgescheiden worden. Andere moeten afgebroken worden (bijvoorbeeld door de lever). Soms kan het allebei niet en worden de stoffen ergens opgeslagen, bijvoorbeeld in lichaamsvet.
Ha. En dan gaat de persoon die je wilde vermoorden dus pas twintig jaar later dood?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 20 mei 2012 @ 02:45:00 #12
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_111770919
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2012 00:30 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ha. En dan gaat de persoon die je wilde vermoorden dus pas twintig jaar later dood?
Je moet je gifcocktail zorgvuldig kiezen.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
pi_111778427
Waarom spoot je eigenlijk met permetrin?
Heb je last van bedbugs of zoiets?
pi_111797069
Zilvervisjes, pestbeesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')