abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111585339
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Volgens halal-slachters wel.
Ik las "slachtoffers" :@
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 mei 2012 @ 16:51:57 #22
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111585377
quote:
10s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:49 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee dat weet je niet
Euh dat weet je wel. :)
Als iemand bewusteloos is, is diegene niet dood maar bewusteloos.
Anders zouden heeeeeeel veel mensen een bijna dood ervaring hebben gehad. :D

Als iemand een ernstige bloeding heeft sluit het lichaam automatisch onderdelen uit om bloed te besparen zodat de vitale organen dat krijgen.
Dus ff luguber gezegd zorgt ons eigen lichaam er voor dat diegene dan sneller doorgaat omdat het bloed sneller rond gepompt wordt....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:53:25 #23
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_111585446
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:50 schreef DeRakker. het volgende:

[..]

Nee maar zie jij het verschil op tv nadat iemand zijn nek is doorgesneden? ik niet.
En ook voor de persoon in kwestie. Licht uit = licht uit. Na kort bewusteloos zijn geweest ben je dood. Dat verschil zal je niet meer opmerken :P
  dinsdag 15 mei 2012 @ 16:56:01 #24
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_111585590
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:51 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Euh dat weet je wel. :)
Als iemand bewusteloos is, is diegene niet dood maar bewusteloos.
Anders zouden heeeeeeel veel mensen een bijna dood ervaring hebben gehad. :D

Als iemand een ernstige bloeding heeft sluit het lichaam automatisch onderdelen uit om bloed te besparen zodat de vitale organen dat krijgen.
Dus ff luguber gezegd zorgt ons eigen lichaam er voor dat diegene dan sneller doorgaat omdat het bloed sneller rond gepompt wordt....
Hoe weet je dat als je buiten bewustzijn bent? :+
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 15 mei 2012 @ 16:57:50 #25
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_111585684
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:56 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat als je buiten bewustzijn bent? :+
Negen van de tien keer komt diegene namelijk weer uit z'n bewusteloosheid. :)
Als je diegene er niet uit komt kan het een comateuze toestand worden.
Of dood, afhankelijk van de gebeurtenissen die ervoor plaats vonden. :)
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:02:43 #26
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_111585894
TS is een lusteloze killer die elke avond op pad gaat met een busje insecticide en een bot mes, om zijn slachtoffers(waarvan hij de gegevens heeft gestolen) een trage maar vreselijke dood toe te dienen.

De politie is alvast gebeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
  dinsdag 15 mei 2012 @ 17:16:32 #27
82546 Apekoek
terrorhenk
pi_111586519
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:57 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Negen van de tien keer komt diegene namelijk weer uit z'n bewusteloosheid. :)
Als je diegene er niet uit komt kan het een comateuze toestand worden.
Of dood, afhankelijk van de gebeurtenissen die ervoor plaats vonden. :)
Als je keel is doorgesneden heb je echt geen tijd meer om rustig bij te komen hoor :D
pi_111589360
quote:
Ik ben gewoon nieuwschierig van aard :o

Ik heb een vervolgvraag.

Een vriend van mij (inmiddels overleden aan kanker, rust in vrede V.) had in een heel depressieve bui een mes in zijn slaap gestoken. Dit had hij overleefd. Hij had daarna alleen veel moeite met concentratie en om stukje begrijpend te lezen (vooral over stokstaartjes, echt zijn favoriet) maar hij overleefde het. Ook zag ik ooit een docu over een vrouw dat werd bedreigd met een pistool door haar ex-man. Ze mistte vingers en werd één keer van dichtbij door haar hoofd geschoten. Dit overleefde zij.

Met andere woorden. zulke ernstige verwondingen aan het hoofd en brein hoeven dus nog niet meteen fataal te zijn. Hoe werkt dit want je hersenen zijn toch wel heel erg gevoelig en kostbaar. Zodra iets de hersenen penetreert krijg je toch een bloeding dat fataal zou moeten zijn?

[ Bericht 4% gewijzigd door Kees.van.Loon op 15-05-2012 18:32:27 ]
pi_111589404
quote:
7s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:27 schreef Skv het volgende:
Tenzij je goed doorsnijdt en het zenuwstelsel aan gort helpt.
dan zit je al snel op onthoofding hoor daar deze goed beschermd zijn door de wervels :{
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111589409
quote:
6s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:37 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Volgens halal-slachters wel.
+2 zeer scherp
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_111589681
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:22 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

dan zit je al snel op onthoofding hoor daar deze goed beschermd zijn door de wervels :{
Die zenuwen gaan dus door de wervels heen als ik mij Biologie goed herinner?
  dinsdag 15 mei 2012 @ 18:31:50 #32
256140 RhytmicalRemedy
'Respect few,fear none
pi_111589711
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Ik heb een vervolgvraag.

Een vriend van mij (inmiddels overleden aan kanker, rust in vrede V.) had in een heel depressieve bui een mes in zijn slaap gestoken. Dit had hij overleefd. Hij had daarna alleen veel moeite met concentratie en om stukje begrijpend te lezen (vooral over stokstaartjes, echt zijn favoriet) maar hij overleefde het. Ook zag ik ooit een docu over een vrouw dat werd bedreigd met een pistool door haar ex-man. Ze mistte vingers en werd één keer van dichtbij door haar hoofd geschoten. Dit overleefde zij.

Met andere woorden. zulke ernstige verwondingen aan het hoofd en brein hoeven dus nog niet meteen fataal te zijn. Hoe werkt dit want je hersenen zijn toch wel heel erg gevoelig en kostbaar?
Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Flounder het volgende:
'Jezus, je bent een echte Nederlander he?'
Op maandag 5 november 2012 01:17 schreef tarantism het volgende:
'speciaal ingelogd om deze post te eren _O_ :D'
pi_111589749
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:31 schreef RhytmicalRemedy het volgende:

[..]

Wat is daar grappig aan :D
pi_111612249
Snij je eigen keel door en hou er een stopwatch bij
pi_111620714
Zolang je geen belangrijke venen/arteriën raakt en de belangrijkste delen van het CZS nog zuurstof krijgen kan je het overleven. Zie ook Mike the Headless Chicken.
pi_111669179
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 18:21 schreef Kees.van.Loon het volgende:

[..]

Ik heb een vervolgvraag.

Met andere woorden. zulke ernstige verwondingen aan het hoofd en brein hoeven dus nog niet meteen fataal te zijn. Hoe werkt dit want je hersenen zijn toch wel heel erg gevoelig en kostbaar. Zodra iets de hersenen penetreert krijg je toch een bloeding dat fataal zou moeten zijn?
Hier Originele taal- en spelfouten op FOK! #61 neergezet, vanwege de al eerder gesignaleerde mist van vingers.

Ik vermoed dat je binnen enkele seconden het bewustzijn verliest als je halsslagaders doorgesneden worden. Dat s tenminste wat halal-slachters beweren en het valt ook heel goed te begrijpen. Als, zonder de hals door te snijden, opeens de bloeddruk in je hoofd zakt, kun je al flauwvallen.
Of je daarna sterft door bloedverlies of door stikken in je bloed lijkt me minder relevant. En hulp zal niet baten, tenzij iemand twee stukken tuinslang er precies tussen weet te frommelen.

Er zijn meerdere gevallen bekend van mensen van wie een deel van de hersenen beschadigd of verdwenen is, die grotendeels doorfunctioneren. Interessant studiemateriaal voor wetenschappers.
Vaak zijn dan wel bepaalde functies veranderd, zoals karakter en talenten.
Maar misschien is een cursusje Nederlands wel zo handig als je je serieus met deze vragen wilt gaan bezighouden. Dan snap je de teksten ook beter, denk ik.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 mei 2012 @ 16:48:33 #37
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_111669322
quote:
0s.gif Op woensdag 16 mei 2012 12:50 schreef Supertolll het volgende:
Zolang je geen belangrijke venen/arteriën raakt en de belangrijkste delen van het CZS nog zuurstof krijgen kan je het overleven. Zie ook Mike the Headless Chicken.
Het is vandaag Mike the Headless Chicken Day *O*
pi_111669928
quote:
10s.gif Op donderdag 17 mei 2012 16:48 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Het is vandaag Mike the Headless Chicken Day *O*
Silence! I kill you!
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_111725260
Heb wel eens iets gelezen over een vrouw wiens keel was doorgesneden maar niet overleed hoewel haar verwondingen daar wel ernstig genoeg voor waren. Reden; de dader had haar eerst geprobeerd te wurgen waardoor hij de slagaders had dichtgeknepen die dus minder snel leegliepen nadat hij ze doorgesneden had. Maar denk dat het er erg aan ligt hoe diep je doorsnijd zeg maar.
'Good enough is better than perfect if it leaves time for fun,'
  zaterdag 19 mei 2012 @ 16:32:24 #40
42829 Mister1977
Furred, not shaven
pi_111744352
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2012 16:32 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Klopt, maar dat wil niet zeggen dat je meteen instant dood neer valt. :)
Het zal ermee beginnen dat je je wat flauwtjes voelt.
"If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')