Leef je altijd zo?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef b4kl4p het volgende:
Het is brood met ei, salami en sambal geworden, later vanavond nog maar een boterham en dan snel naar bed. Zo min mogelijk energie verspillen de komende dagen.
Dat is nooit de bedoeling maar de laatste twee maanden zijn net iets te lang.quote:
Dus jij leeft als een sloeber zodat je naar een festival kan? Hoe ga je daar dan eten/drinken kopen?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:00 schreef b4kl4p het volgende:
Het is brood met ei, salami en sambal geworden, later vanavond nog maar een boterham en dan snel naar bed. Zo min mogelijk energie verspillen de komende dagen.
Godverdomme lezen alle mods zo slecht?quote:
Wel vette handel hoor.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:51 schreef vosss het volgende:
Eien, salamies en broden zijn gezond toch?
Het wordt dan wel mijn broertje maar dat zul je wel niet zo erg vinden.quote:
nee die kan ik vast ook ergens aan het werk krijgenquote:Op donderdag 17 mei 2012 18:39 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Het wordt dan wel mijn broertje maar dat zul je wel niet zo erg vinden.
Ben je mal zeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neil LOVES Carrots!
Wat is er aan de hand dat je zo van de leg bent?quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:56 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme lezen alle mods zo slecht?
Dat staat nergens.
Vanochtend ook al met zo een mod in V&A. De TS zet er letterlijk in dat de vraagprijs 12,50 euro is en dan vraagt een mod of de prijs 12,50 is.![]()
En dan vervolgens lastig doen tegen mij omdat ik hem er op wijs.
Ze worden er steeds dommer op volgens mij. Nofi offcourse
nr 3 meldt zichquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef LookAtMe het volgende:
Hee een lotgenoot, al woon ik thuis en krijg ik gewoon te eten. Maar verder alle money sparen voor festival
Hier nummer 4quote:Op donderdag 17 mei 2012 21:39 schreef slangpie het volgende:
[..]
nr 3 meldt zich![]()
niet speciaal voor festivals, maar elk weekend 2 x stappen kost best veel geld voor mij
zit in paardensport, ook niet heel goedkoop, en verdien momenteel 400 euro per maand..
ga dus vanavond ook niet weg, zaterdag en zondag dan weer wel
Hoe. Hoe kan je dan zo weinig geld overhouden als je thuis woont? Werk je niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:40 schreef LookAtMe het volgende:
Hee een lotgenoot, al woon ik thuis en krijg ik gewoon te eten. Maar verder alle money sparen voor festival
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |