Sinds 6 oktober 1981 schijnt het mogelijk te zijn om vliegtuigen vermoedelijk met de "tornadoterugslag" van onze milieuvervuiling in volle vlucht educatief op te blazen! Dit op zijn zachtst gezegd crimineel idee, dat zich in mijn jeugd reeds als een mogelijkheid voordeed, aangezien het vliegen boven dichtbevolkte streken mijns inziens wel op teveel psychische weerstand moest stuiten, kwam van pas toen de Koude Oorlog dramatische vormen begon aan te nemen na de moord op president Kennedy na de Cuba-Crisis.
De toen ontstane internationale instabiliteit bleek zich in demonstratieve vliegrampen, als sociale natuurrampen van de samenleving te kunnen uiten, zoals de rampen met de Titanic en de Hindenburg dit vlak voor de wereldoorlogen ook zouden kunnen zijn geweest. Na de botsing van een Amerikaanse en Nederlandse jumbojet op Tenerife in 1977 bij de komst van de "vliegrampenfilms", bleek een voor de gevolgen van al die schokkende komedie waarschuwende discussie hierover op televisie te worden bewaarheid, toen tijdens mijn studie voor vliegtuigbouwkundig ingenieur een ware "vliegrampenhel" uitbrak. Bij het minste geringste gerucht bleek zich zo'n sociale natuurramp voor te kunnen doen, en mijn vraag aan de fabrikanten de vliegtuigen met een nieuw ontwikkeld patent tegen een gebrek aan "draagkrachtsdemping" van de vleugels wat veiliger te bouwen, leverde dan ook tot mijn niet te geringe verbazing zo'n psychotornadotest van een vliegtuig bij Moerdijk op, ook al viel dat gezien de omstandigheden ergens wel te verwachten. Het door mij gelaakte defect bleek er toch in te zitten, ondanks de geruststellende reacties van de fabrikanten, en het vliegtuig verloor een vleugelhelft en stortte stuurloos bij Shell Chemie neer, waarbij zich net zo'n ramp als 9/11 voor had kunnen doen.
Het domweg laten escaleren van zulke psychotornadotests kwam schijnbaar nog eens opvallend tot uiting, toen na een jarenlang drama met vliegrampen op hoofdsteden, zoals de Bijlmerramp te Amsterdam op 4 oktober 1992, doordat de autoriteiten deze experimenten in onze rechtbanken en parlementen slechts als een waanidee van mijn persoon af konden doen, op mijn verjaardag vorig jaar de stad Joplin in de Verenigde Staten door een F5 van een tornado half werd weggevaagd, terwijl ik een plaatje van een bekende naamgenoot had opgezet om mijn verjaardag te vieren uiteraard!
Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn geweest, ware het niet dat sinds die psychotornadotest een scala van met behulp van schriftelijk geanalyseerde voor de luchtvaart sociale tegenstellingen opgewekte sociale natuurrampen van dien aard, in een paar maanden tijds toch wel een tiental hoofdoorzaken van zulk soort vliegrampen aan konden wijzen. Bovendien deed het wetenschappelijk aantonen van zulke sociale natuurrampen van vliegrampen de door de Koude Oorlog gerezen transportpandemie, die onder deze omstandigheden makkelijk een wereld- c.q. atoomoorlog had kunnen veroorzaken, met tal van vliegrampen overal ter wereld verdwijnen, waarbij ook nog de nodige ecologische voortzettingen in andere natuurrampen zich voordeden.
Het verdient uiteraard aanbeveling om op te houden met zulke al te misbruikbare "geestelijk tornadogehandicapten" te zijn, en hoe eerder men hiertoe in staat is hoe beter! Wie helpt er dus mee om zulke aerodynamisch ontwerpbare tornado's met de "tornadoterugslag" van een identieke aard als bij de fatale "tornadovlucht", met behulp van een alternatieve reconstructie over water ervan, zoals reeds per ongeluk doch naar verwachting mogelijk bleek, aan te tonen en geschiedenis te helpen schrijven?![ Bericht 2% gewijzigd door tornadomirakel op 24-03-2012 12:07:14 ]