abonnement Unibet Coolblue
pi_109424950
Sinds 6 oktober 1981 schijnt het mogelijk te zijn om vliegtuigen vermoedelijk met de "tornadoterugslag" van onze milieuvervuiling in volle vlucht educatief op te blazen! Dit op zijn zachtst gezegd crimineel idee, dat zich in mijn jeugd reeds als een mogelijkheid voordeed, aangezien het vliegen boven dichtbevolkte streken mijns inziens wel op teveel psychische weerstand moest stuiten, kwam van pas toen de Koude Oorlog dramatische vormen begon aan te nemen na de moord op president Kennedy na de Cuba-Crisis.
De toen ontstane internationale instabiliteit bleek zich in demonstratieve vliegrampen, als sociale natuurrampen van de samenleving te kunnen uiten, zoals de rampen met de Titanic en de Hindenburg dit vlak voor de wereldoorlogen ook zouden kunnen zijn geweest. Na de botsing van een Amerikaanse en Nederlandse jumbojet op Tenerife in 1977 bij de komst van de "vliegrampenfilms", bleek een voor de gevolgen van al die schokkende komedie waarschuwende discussie hierover op televisie te worden bewaarheid, toen tijdens mijn studie voor vliegtuigbouwkundig ingenieur een ware "vliegrampenhel" uitbrak. Bij het minste geringste gerucht bleek zich zo'n sociale natuurramp voor te kunnen doen, en mijn vraag aan de fabrikanten de vliegtuigen met een nieuw ontwikkeld patent tegen een gebrek aan "draagkrachtsdemping" van de vleugels wat veiliger te bouwen, leverde dan ook tot mijn niet te geringe verbazing zo'n psychotornadotest van een vliegtuig bij Moerdijk op, ook al viel dat gezien de omstandigheden ergens wel te verwachten. Het door mij gelaakte defect bleek er toch in te zitten, ondanks de geruststellende reacties van de fabrikanten, en het vliegtuig verloor een vleugelhelft en stortte stuurloos bij Shell Chemie neer, waarbij zich net zo'n ramp als 9/11 voor had kunnen doen.
Het domweg laten escaleren van zulke psychotornadotests kwam schijnbaar nog eens opvallend tot uiting, toen na een jarenlang drama met vliegrampen op hoofdsteden, zoals de Bijlmerramp te Amsterdam op 4 oktober 1992, doordat de autoriteiten deze experimenten in onze rechtbanken en parlementen slechts als een waanidee van mijn persoon af konden doen, op mijn verjaardag vorig jaar de stad Joplin in de Verenigde Staten door een F5 van een tornado half werd weggevaagd, terwijl ik een plaatje van een bekende naamgenoot had opgezet om mijn verjaardag te vieren uiteraard!
Het zou natuurlijk allemaal toeval kunnen zijn geweest, ware het niet dat sinds die psychotornadotest een scala van met behulp van schriftelijk geanalyseerde voor de luchtvaart sociale tegenstellingen opgewekte sociale natuurrampen van dien aard, in een paar maanden tijds toch wel een tiental hoofdoorzaken van zulk soort vliegrampen aan konden wijzen. Bovendien deed het wetenschappelijk aantonen van zulke sociale natuurrampen van vliegrampen de door de Koude Oorlog gerezen transportpandemie, die onder deze omstandigheden makkelijk een wereld- c.q. atoomoorlog had kunnen veroorzaken, met tal van vliegrampen overal ter wereld verdwijnen, waarbij ook nog de nodige ecologische voortzettingen in andere natuurrampen zich voordeden.
Het verdient uiteraard aanbeveling om op te houden met zulke al te misbruikbare "geestelijk tornadogehandicapten" te zijn, en hoe eerder men hiertoe in staat is hoe beter! Wie helpt er dus mee om zulke aerodynamisch ontwerpbare tornado's met de "tornadoterugslag" van een identieke aard als bij de fatale "tornadovlucht", met behulp van een alternatieve reconstructie over water ervan, zoals reeds per ongeluk doch naar verwachting mogelijk bleek, aan te tonen en geschiedenis te helpen schrijven?!

[ Bericht 2% gewijzigd door tornadomirakel op 24-03-2012 12:07:14 ]
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:52:07 #2
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_109425262
De 'enter' toets.

Gebruik het.
  vrijdag 23 maart 2012 @ 12:59:10 #3
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_109425469
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
De 'enter' toets.

Gebruik het.
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_109554478
Ik heb de hele OP drie keer doorgenomen, maar begrijp er helemaal niets van.

Of is het zo dat mensen die niet met hun wil tornado's kunnen oproepen psychotornadogehandicapt zijn? :?
pi_109554578
Kan werkelijk iemand hier iets wijzer uit worden? Snap er ook echt geen reet van.

Aerodynamisch ontwerpbare tornado's? :?

Dat zwaaien aan het einde van die video :D

[ Bericht 28% gewijzigd door DrunkenBuddha op 27-03-2012 01:48:26 ]
pisvlek
pi_109555015
Psychotornadogehandicapt betekent volgens mij dat je een klap van de wentelwiek oftewel de molen hebt gehad.
pi_109555167
Waar slaat deze advertentie trouwens op?
-doe maar geen advertenties plaatsen, ook niet van anderen-
Blijkbaar afkomstig van TS.
quote:
Verder kunt U ook op mijn site van "tornadomirakel" allerlei crowdfunding vinden om onze mogelijk van mijn experimenten al te "tornadogeestelijk gehandicapt" geraakte "11septembertragische tornadomongolen van al te ultieme proefkonijnen" weer een beetje normaal te krijgen, want zo'n beoogde excursie maakt wel een goede kans om ze uit hun waanwereld te verlossen en de ogen nog tijdig te openen, voor ze er net zo spontaan achteraan gaan!
Klap van de molenwiek, inderdaad :'(

En vergeet niet te doneren aan het project 'Excursie voor geestelijk tornadogehandicapten'.
http://www.projectgeld.nl/project.php?id=64

Sorry ik ben klaar hoor :')

[ Bericht 9% gewijzigd door Gray op 27-03-2012 00:48:58 ]
pisvlek
pi_109555411
Oke, die advertentie is in ieder geval terug te vinden op z'n twitteraccount ;)
pisvlek
pi_109555574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 00:54 schreef DrunkenBuddha het volgende:
Oke, die advertentie is in ieder geval terug te vinden op z'n twitteraccount ;)
Daar mag Twitter zich druk om maken. :P

Heb nu ook z'n site doorgenomen, en ook de pagina voor het project (waarin hij om 200.000 euro vraagt voor een boottochtje! :o ), maar snap nog steeds niet hoe het woord psychotornado tot stand is gekomen. 8)7
pi_109555986
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 01:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Daar mag Twitter zich druk om maken. :P

Heb nu ook z'n site doorgenomen, en ook de pagina voor het project (waarin hij om 200.000 euro vraagt voor een boottochtje! :o ), maar snap nog steeds niet hoe het woord psychotornado tot stand is gekomen. 8)7
Inderdaad, zoiets vaags als dit heb ik nog nooit gelezen lol.

Maar blijkens het feit dat hij om projectgeld vraagt op bovenstaande link, plus op z'n twitter nog een extra vraag om 'crowdfunding' op Indiegogo(world's largest global funding platform blijkbaar) voor zijn 'Diagnostische Vliegrampen Research' zegt mij al genoeg.

Dit is gewoon verkapte reclame, en het wordt zo vaag mogelijk gebracht, met interessante zelfverzonnen termen als psychotornadotest, in de hoop dat iemand het interessant vindt klinken en denkt:"Nou, dat ik het niet snap zal wel aan mij liggen, het klinkt in ieder geval wel reuze interessant en belangrijk, ik zal wat doneren!"

Inventieve manier om geld te verdienen, dat moet ik hem nageven. :D
pisvlek
pi_109556082
Iemand heeft een woordenboek leeggeschud in de OP. 11.gif
pi_109556119
Over het woord psychotornado ga ik in ieder geval even brainstormen.
pi_109556168
Ik heb er nog wel een paar voor de TS;

Cognitieve cycloonstoornis.
Neuro-klimatologische tyfoonneurose.

:D
pisvlek
  Boks-Chick dinsdag 27 maart 2012 @ 09:43:12 #14
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_109558454
ohw gelukkig, ik dacht dat ik de enige was die er geen reet van snapt ;(

ik ga bij de eerste zin werkelijk al de mist in. Wat staat hier in godsnaam :o

quote:
Sinds 6 oktober 1981 schijnt het mogelijk te zijn om vliegtuigen vermoedelijk met de "tornadoterugslag" van onze milieuvervuiling in volle vlucht educatief op te blazen!
lolwut
pi_109560256
Waar komen al die fucking zweefkezen toch ineens vandaan? Eerst die deprimerende gast, nu dit. Toch wel vermakelijk.
  dinsdag 27 maart 2012 @ 10:53:49 #16
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_109560291
gekkie wat is er mis met jou :')

snap geen reet van de op
pi_109562705
Heel veel topics begrijp ik wel, maar ik heb dit twee maal doorgelezen en snap het nog steeds niet. Wat bedoel je nu precies met "geestelijk tornadogehandicapten" TS?
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 12:30:28 #18
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_109563128
Ik vind het wel een plausibel verhaal maar ik denk dat de TS vergeet rekening te houden met psychodraagkracht van de gemiddelde mens, janis joplin even buiten beschouwing gelaten. Tevens moet je een oleopneumatisch systeem niet te snel implementeren zonder daarbij te denken aan niet alleen de psychotornadoterugslag maar ook even stilstaan bij sociale impact van zo'n revolutionair idee. Denk je dat trouwens dat deze systemen ook van toepassing zijn op de treinkapingen in drenthe?
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_109563733
De treinkapingen in Drenthe zijn natuurlijk te wijten aan psychowindhozen. Geen tornado's, jij geestelijk tornadogehandicapte.
pi_109567099
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 maart 2012 12:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het wel een plausibel verhaal maar ik denk dat de TS vergeet rekening te houden met psychodraagkracht van de gemiddelde mens, janis joplin even buiten beschouwing gelaten. Tevens moet je een oleopneumatisch systeem niet te snel implementeren zonder daarbij te denken aan niet alleen de psychotornadoterugslag maar ook even stilstaan bij sociale impact van zo'n revolutionair idee. Denk je dat trouwens dat deze systemen ook van toepassing zijn op de treinkapingen in drenthe?
Klinkt plausibel, misschien toch maar even doneren _O-
pisvlek
pi_109574680
Leuk, weer een Hyperviper-cloon. Hij heeft zichzelf weer overtroffen.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  Moderator dinsdag 27 maart 2012 @ 17:56:56 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_109574769
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 maart 2012 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
De 'enter' toets.

Gebruik het.
:D
'geestelijk tornadogehandicapt' dat is een leuke ;)
pi_109681529
Wat zou een defect in dit geval anders zo adequaat kunnen hebben aangetoond dan een tornadoprocédé, dat uit veiligheidsoverwegingen niet bewezen wordt? Konden we de luchtvaartpassagiers niet altijd zo goed de kastanjes uit het vuur laten halen voor onze onkunde, en hun met hun leven de prijs voor al ons wanbeleid laten betalen, zoals dit ook bij Tsernobyl gebeurde door hun die de klus moesten klaren?
Een pandemie van "geestelijke tornadogehandicaptheid" bij de consumenten dankzij alle high tech van tegenwoordig, werd bestreden met het aanspannen van een soort grondwettelijke "tornadobodemprocedure" tegen daardoor al te rampspoedig geworden transport met zo'n educatieve "psychotornadotest" van een vliegtuig op 6 oktober 1981 bij Moerdijk.
In plaats van zo'n "11septembertragedie" als bij 9/11 te veroorzaken, liep het toen gelukkig allemaal nog praktisch zo goed mogelijk af, totdat men dit in onze rechtbanken wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden als een waanidee af bleef doen en ontkennen tot er toch nog zulke ellende van kwam.
Het onnozel laten escaleren van dit experiment scheen zich ook nog op mijn verjaardag van vorig jaar met zo'n F5 van een tornado bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen openbaren.
Sommigen, overigens waarschijnlijk de meesten, kunnen elkaar enkel dermate corrupt en schijnheilig laten verongelukken, dat dit met een tornado de wrevel der natuur op kan wekken, hetgeen dan weer voor zulke educatieve "psychotornadotests" van vliegtuigen aangewend bleek te kunnen worden! Zo kan een hierdoor aantoonbaar defect, hiermee op pijnlijke wijze gedemonstreerd worden, als dit enkel kan worden ontkend en aan diens lot over kan worden gelaten.
Het probleem is dan echter weer, dat slechts de betrokkenen dit serieus konden waarnemen, en de rest dit de eerste generaties slechts net zo corrupt en achterlijk wereldwijd, met Bijlmerrampen op hoofdsteden kan blijven ontkennen, zodat de ontstane geweldspiraal ervan met zo'n 9/11 toch nog het onheil op kan leveren, dat bij dit experiment nog amper met veel geluk kon worden voorkomen.
De ontstane afwijkingen ervan schijnen zich dan weer met zo'n F5 van een tornado zoals bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen manifesteren, als de mensheid bijvoorbeeld door een verjaardag van de houder van het experiment hieraan herinnerd wordt!
Zijn er nog vragen?
pi_109681817
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Zijn er nog vragen?
Ja...

Wat is een psychotornado en hoe test je op zoiets? :?
pi_109682604
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 maart 2012 01:05 schreef tornadomirakel het volgende:
Wat zou een defect in dit geval anders zo adequaat kunnen hebben aangetoond dan een tornadoprocédé, dat uit veiligheidsoverwegingen niet bewezen wordt? Konden we de luchtvaartpassagiers niet altijd zo goed de kastanjes uit het vuur laten halen voor onze onkunde, en hun met hun leven de prijs voor al ons wanbeleid laten betalen, zoals dit ook bij Tsernobyl gebeurde door hun die de klus moesten klaren?
Een pandemie van "geestelijke tornadogehandicaptheid" bij de consumenten dankzij alle high tech van tegenwoordig, werd bestreden met het aanspannen van een soort grondwettelijke "tornadobodemprocedure" tegen daardoor al te rampspoedig geworden transport met zo'n educatieve "psychotornadotest" van een vliegtuig op 6 oktober 1981 bij Moerdijk.
In plaats van zo'n "11septembertragedie" als bij 9/11 te veroorzaken, liep het toen gelukkig allemaal nog praktisch zo goed mogelijk af, totdat men dit in onze rechtbanken wereldwijd met Bijlmerrampen op hoofdsteden als een waanidee af bleef doen en ontkennen tot er toch nog zulke ellende van kwam.
Het onnozel laten escaleren van dit experiment scheen zich ook nog op mijn verjaardag van vorig jaar met zo'n F5 van een tornado bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen openbaren.
Sommigen, overigens waarschijnlijk de meesten, kunnen elkaar enkel dermate corrupt en schijnheilig laten verongelukken, dat dit met een tornado de wrevel der natuur op kan wekken, hetgeen dan weer voor zulke educatieve "psychotornadotests" van vliegtuigen aangewend bleek te kunnen worden! Zo kan een hierdoor aantoonbaar defect, hiermee op pijnlijke wijze gedemonstreerd worden, als dit enkel kan worden ontkend en aan diens lot over kan worden gelaten.
Het probleem is dan echter weer, dat slechts de betrokkenen dit serieus konden waarnemen, en de rest dit de eerste generaties slechts net zo corrupt en achterlijk wereldwijd, met Bijlmerrampen op hoofdsteden kan blijven ontkennen, zodat de ontstane geweldspiraal ervan met zo'n 9/11 toch nog het onheil op kan leveren, dat bij dit experiment nog amper met veel geluk kon worden voorkomen.
De ontstane afwijkingen ervan schijnen zich dan weer met zo'n F5 van een tornado zoals bij Joplin in de Verenigde Staten te kunnen manifesteren, als de mensheid bijvoorbeeld door een verjaardag van de houder van het experiment hieraan herinnerd wordt!
Zijn er nog vragen?
Ik doe dit niet vaak maar;

_O-

Stel eerst maar eens de definitie vast van:
-Psychotornadotest
-Psychotornadogehandicapt

Verder verwijs ik iedereen naar mijn eerdere post.

quote:
Inderdaad, zoiets vaags als dit heb ik nog nooit gelezen lol.

Maar blijkens het feit dat hij om projectgeld vraagt op bovenstaande link, plus op z'n twitter nog een extra vraag om 'crowdfunding' op Indiegogo(world's largest global funding platform blijkbaar) voor zijn 'Diagnostische Vliegrampen Research' zegt mij al genoeg.

Dit is gewoon verkapte reclame, en het wordt zo vaag mogelijk gebracht, met interessante zelfverzonnen termen als psychotornadotest, in de hoop dat iemand het interessant vindt klinken en denkt:"Nou, dat ik het niet snap zal wel aan mij liggen, het klinkt in ieder geval wel reuze interessant en belangrijk, ik zal wat doneren!"

Inventieve manier om geld te verdienen, dat moet ik hem nageven. :D
pisvlek
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')