Karma.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is die kutfernandez godveromme geblesseerd
129 Feyenoord Ned 1.0000 3.2666 1.8832 3.7332 2.7200 12.603quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.html
Vroegah stonden we 14de ofzo.
Cabral - Cissé - Schaken? of Achahbar in de spits?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef PizzaGeit het volgende:
Waarom is die kutfernandez godveromme geblesseerd
129.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax en Twente gaan ook flink stijgen als die 3000 van 5 jaar gelden dalijk weg gaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
129 Feyenoord Ned 1.0000 3.2666 1.8832 3.7332 2.7200 12.603
Cissé plzquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral - Cissé - Schaken? of Achahbar in de spits?
quote:
Alle 4 kan best. Heracles spelers staan toch met z'n allen op de doellijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Cabral - Cissé - Schaken? of Achahbar in de spits?
en dan komt er toch van dit seizoen bij?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax en Twente gaan ook flink stijgen als die 3000 van 5 jaar gelden dalijk weg gaan.
jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en dan komt er toch van dit seizoen bij?
Beterquote:
Als Vitesse Europa in gaat wordt daar gewoon even 30 miljoen ingepompt hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel nice zijn als Vitesse dan ook iets goed gaat creëren en bazenprestaties neer gaat zetten in europa
Dat doe je alquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
Als Feyenoord de 2e plek haalt post ik een dag lang alleen maar deze picca:
[ afbeelding ]
En als Feyenoord dan kansloos eruit gaat in de voorronde CL tegen een veel sterker team ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Je eigen grap spoilerenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef kapiteintje het volgende:
[ afbeelding ]
Alles beter dan dat Heracles de coëfficientie gaat verneukenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Feyenoord dan kansloos eruit gaat in de voorronde CL tegen een veel sterker team ik ook.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles beter dan dat Heracles de coëfficientie gaat verneuken
Hoezo? Maakt ons dat nou uit man. Gaat om die 2e plaats. In Europa stelt Nederland al jaren geen flikker meer voor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
En als Feyenoord dan kansloos eruit gaat in de voorronde CL tegen een veel sterker team ik ook.
Die regel moet gewoon veranderd worden, Arno heeft eindelijk wat zinnigs gezegd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe gaan ze dat doen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BWOOP BWOOP BWOOPquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die regel moet gewoon veranderd worden, Arno heeft eindelijk wat zinnigs gezegd.
Waarom wil je dan zo graag 2de worden als het niet uit maakt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoezo? Maakt ons dat nou uit man. Gaat om die 2e plaats. In Europa stelt Nederland al jaren geen flikker meer voor.
Dat heeft PSV toch al gedaanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zegt helaas helemaal geen fuck.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Denk dat Feyenoord meer kan dan PSV of AZ in de voorronde CL..
Als je ziet dat Feyenoord sws al iedereen in de Eredivisie kan verslaan...
Feyenoord ook, dus snap je punt nog steeds niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Omdat die kansloos zijn en 0 punten halen
Spuugdingen op de mic vind ik gruwelijker. Die is wat mij betreft de enige echte NL klassieker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef SjaakBauer het volgende:
Eigen Wereld - Beste NL hiphop album ooit
Al jaren lang zelfs.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
HoeDoor de meeste punten te behalen van de nederlandse club dit seizoen?
dat was AZquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gast, Feyenoord krijgt niveau Arsenal, PSV krijgt Kopenhagen ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
En dan nog geen kampioen worden, dan gaat er iets niet goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
Waar staat Heracles op de ranglijst en waar staat Feyenoord, zit toch wel kwaliteitsverschil in dacht ik zoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord ook, dus snap je punt nog steeds niet.
Ook een geweldig album though + Collectors item.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Spuugdingen op de mic vind ik gruwelijker. Die is wat mij betreft de enige echte NL klassieker.
Ja scheids en pech hè. We zijn geen Ajax dat elke wedstrijd wel 3 penals krijgtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan nog geen kampioen worden, dan gaat er iets niet goed
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/trank2012.htmlquote:
Dat deed AZ in 2011/2012 toch al?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ze doen het hartstikke goed in de eredivisie.. absoluut.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:11 schreef PizzaGeit het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja scheids en pech hè. We zijn geen Ajax dat elke wedstrijd wel 3 penals krijgt
We noemen het niet voor niets lucky ajax.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan nog geen kampioen worden, dan gaat er iets niet goed
Feyenoord is ADO van dit seizoen. Volgend jaar zijn ze weer poep.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Waar staat Heracles op de ranglijst en waar staat Feyenoord, zit toch wel kwaliteitsverschil in dacht ik zo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord is ADO van dit seizoen. Volgend jaar zijn ze weer poep.
Ik heb die Eigen Wereld collectors item dacht ik.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef SjaakBauer het volgende:
Ook een geweldig album though + Collectors item.
Haha lul niet man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Feyenoord is ADO van dit seizoen. Volgend jaar zijn ze weer poep.
Je moet eerst voorronde winnen voordat ze geld krijgen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ze doen het hartstikke goed in de eredivisie.. absoluut.
Maar ik wil ze komend seizoen wel eens zien, als Guidetti weg valt ,El Amahdi..
Veel spelers zullen het zelfde niveau niet meer halen denk ik, Koeman levert nu ook een wereld prestatie.
Enige wat ik wel zie gebeuren.. als Feyenoord dus 2e word en de CL weet te bereiken. krijgen ze veel geld binnen en dan zijn ze helemaal terug (in de eredivisie), dan blijven ze wel aan de top. (met goede aankopen that is)
Guidetti kan vervangen worden hoor, die speelt sinds RKC al niet heel geweldig meer. El Ahmadi gaat waarschijnlijk wel bijtekenen, dan komen ook nog eens Vormer, Janmaat, en Goossens erbij ...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Veel spelers zullen het zelfde niveau niet meer halen denk ik, Koeman levert nu ook een wereld prestatie.
Enige wat ik wel zie gebeuren.. als Feyenoord dus 2e word en de CL weet te bereiken. krijgen ze veel geld binnen en dan zijn ze helemaal terug (in de eredivisie), dan blijven ze wel aan de top. (met goede aankopen that is)
Ja ajax is dit seizoen alleen maar lucky geweestquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef eight het volgende:
[..]
We noemen het niet voor niets lucky ajax.
ditquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je moet is voorronde winnen voordat ze geld krijgen.
El Ahmadi gaat waarschijnlijk bijtekenenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
We zijn de enige Nederlandse club die iets gepresteerd heeft in Europa deze eeuw.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Even veel.
Hoeveel heeft Feyenoord trouwens?
Doelde erop dat Spuugdingen vrij uniek is, zijn er maar weinig van verkocht. Werden een paar jaar geleden voor enkele honderden euro's verkocht op internet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik heb die Eigen Wereld collectors item dacht ik.
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
El Ahmadi gaat waarschijnlijk bijtekenen
En Ajax in CL laatste 100 jaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef eight het volgende:
[..]
We zijn de enige Nederlandse club die iets gepresteerd heeft in Europa deze eeuw.
Is dat niet voldoende?
pardon?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef eight het volgende:
[..]
We zijn de enige Nederlandse club die iets gepresteerd heeft in Europa deze eeuw.
Is dat niet voldoende?
Deze eeuwquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef eight het volgende:
[..]
Is dat niet voldoende?
Je gaat toch niet beweren dat ze dit seizoen beter gevoetbald hebben dan Feijenoord?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ajax is dit seizoen alleen maar lucky geweest
Staan toch 6punten voorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef eight het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat ze dit seizoen beter gevoetbald hebben dan Feijenoord?
Natuurlijk beweren we dat omdat het zo isquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef eight het volgende:
[..]
Je gaat toch niet beweren dat ze dit seizoen beter gevoetbald hebben dan Feijenoord?
Feijnoord speelde goed, omdat we minder van verwachtte. Dus elke complete pas was al een wereld presentatie volgens iedereen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef eight het volgende:
[..]
Ajax won ook (of pakte punten) in wedstrijden waar ze erg slecht speelde.. als je dat doet wordt je kampioen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:17 schreef eight het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Zag laatst volgens mij wel de LP-versie ergens liggen. Beste NL-album ooit man. Ik was er gelukkig bij tijdens die illegale underground party. Mooie tijden waren dat zeg.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef SjaakBauer het volgende:
Doelde erop dat Spuugdingen vrij uniek is, zijn er maar weinig van verkocht. Werden een paar jaar geleden voor enkele honderden euro's verkocht op internet.
Hoeven ze toch niet beter voor hebben gevoetbald te hebben zijn?quote:
Komt weinig zinnigs uit bij je Geitjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeven ze toch niet beter voor hebben gevoetbald te hebben zijn?
Ajax heeft gewoon altijd geluk, anders stonden ze nu 6e ofzo
Geluk? Met wat eigenlijk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Hoeven ze toch niet beter voor hebben gevoetbald te hebben zijn?
Ajax heeft gewoon altijd geluk, anders stonden ze nu 6e ofzo
Ik heb het over recent succes, geen verre geschiedenis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En Ajax in CL laatste 100 jaar.
Wat wil je ermee zeggen?
UEFA CUP WINNAARquote:
PSV heeft recent beter gedaan dan. Halve finale CL en EL.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef eight het volgende:
[..]
Ik heb het over recent succes, geen verre geschiedenis.
[..]
UEFA CUP WINNAAR
kakkies?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef stevenmac26 het volgende:
Eight en pizzageit, 2 kakkies met tunnelvisie, zo zonde
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:18 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad. Zag laatst volgens mij wel de LP-versie ergens liggen. Beste NL-album ooit man. Ik was er gelukkig bij tijdens die illegale underground party. Mooie tijden waren dat zeg.
recentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft recent beter gedaan dan. Halve finale CL en EL.
Ajax is dus beter, zo simpel is hetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Meer kun je er idd ook niet over zeggen nee.
Klopt, ik zeg ook niet dat het onverdiend is.quote:
Onzin, ik ben niet voor Ajax en ik zeg je dat Ajax veel minder geluk heeft gehad (en minder de scheids mee) dan andere jaren.quote:
Alles?quote:
Ja en het gras was ook iets groener in de Arena en daardoor wonnen ze de thuiiswedstrijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Alles?
Meer meisjes dan Feyenoord spelers?
Minder controle in trein in plaats van Feyenoord spelers?
Minder boetes dan Feyenoord spelers?
Ze worden kampioen idd. Verschil is dat Ajax standaard wordt opgehemeld en Feyenoord standaard afgekraakt. Zo krijg je al gauw vertekende beelden: Ajax te positief en Feyenoord te negatief. De waarheid ligt ergens in het midden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ajax is dus beter, zo simpel is het
Lege prijzenkast is geen succesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef mrstylo het volgende:
[..]
PSV heeft recent beter gedaan dan. Halve finale CL en EL.
Ga niet over prijzenkast hebben als Feyenoord aub.quote:
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 14:55:41Geen zorgen United fans, er is altijd nog de Champions Lea...sorry, bedoel de Europ... nope, uhm FA Cu... League Cu...Hoe doet de A1 het? reageer retweet
Want? Omdat PSV toevallig een paar keer meer kampioen is geworden de laatste jaren?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga niet over prijzenkast hebben als Feyenoord aub.
Jij hebt het over succes terwijl je verliest! Beetje tegenstrijdig nietwaar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga niet over prijzenkast hebben als Feyenoord aub.
Daar was ik niet bij maar de beelden heb ik wel gezien. Wat een feestje was dat zeg. FB is inderdaad kutter en volg eigenlijk sindsdien die hele scène niet meer. Wel jammer, heb aardig wat keren in de Hedon gestaan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Sick. Ik ben bij de het allerlaatste optreden in Paradiso geweest. Opgezwolle
FB is echt 100000000x kutter
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef mrstylo het volgende:
twitter:Modernegezegden twitterde op dinsdag 01-05-2012 om 14:55:41Geen zorgen United fans, er is altijd nog de Champions Lea...sorry, bedoel de Europ... nope, uhm FA Cu... League Cu...Hoe doet de A1 het? reageer retweet
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Want? Omdat PSV toevallig een paar keer meer kampioen is geworden de laatste jaren?
Nog mensen gevonden die het 'doen'.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.shanghai-272-gigapixels.com/
tantoe lauw
Sinds shit als Keizer en Mr. Polska hiphop genoemd wordt neem ik de hele scene niet meer serieus. Goede ouwe NL Hiphop tijdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Daar was ik niet bij maar de beelden heb ik wel gezien. Wat een feestje was dat zeg. FB is inderdaad kutter en volg eigenlijk sindsdien die hele scène niet meer. Wel jammer, heb aardig wat keren in de Hedon gestaan.
QFTquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
Wat boeien mij die rotprijzen nou dan. PSV is een faalclub met faalsupporters. Feyenoord is wat dat betreft gewoon zwaar superieur aan alle clubs. Daarachter gewoon Ajax en voor de rest is het allemaal drie keer niets.
Wordt nou gewoon 2e, daar gaat het uiteindelijk omquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze worden kampioen idd. Verschil is dat Ajax standaard wordt opgehemeld en Feyenoord standaard afgekraakt. Zo krijg je al gauw vertekende beelden: Ajax te positief en Feyenoord te negatief. De waarheid ligt ergens in het midden.
Ik hoorde Rene gisteren zeggen dat PSV een hele goede supportersschare had. Of iets in die richtingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
Wat boeien mij die rotprijzen nou dan. PSV is een faalclub met faalsupporters. Feyenoord is wat dat betreft gewoon zwaar superieur aan alle clubs. Daarachter gewoon Ajax en voor de rest is het allemaal drie keer niets.
Calimero, ben jij het?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze worden kampioen idd. Verschil is dat Ajax standaard wordt opgehemeld en Feyenoord standaard afgekraakt. Zo krijg je al gauw vertekende beelden: Ajax te positief en Feyenoord te negatief. De waarheid ligt ergens in het midden.
Tja valt weinig aan te doen bij PSV.. veel rustig volk die voor een potje voetbal komen en alleen juichen bij een goal.. en hetgeen wat je dan hoort is Oost en daar onthoudt men alleen de negatieve kanten vanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:24 schreef AryaMehr het volgende:
Idd ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde Rene gisteren zeggen dat PSV een hele goede supportersschare had. Of iets in die richting![]()
over tunnelvisie gesprokenquote:
Zag laatst Sticks ook nog schaamteloos reclame maken voor Polska op zijn Twitter.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Sinds shit als Keizer en Mr. Polska hiphop genoemd wordt neem ik de hele scene niet meer serieus. Goede ouwe NL Hiphop tijden
Maar moet je elke keer schreeuwen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja valt weinig aan te doen bij PSV.. veel rustig volk die voor een potje voetbal komen en alleen juichen bij een goal.. en hetgeen wat je dan hoort is Oost en daar onthoudt men alleen de negatieve kanten van
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd ja.
Maar die gast is sws altijd een beetje pro-PSV en zwaar anti-Feyenoord nu.
Hij is pro goed voetbal en dat ziet ie in NL niet, geldt voor alle clubsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd ja.
Gijp pro PSVquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:26 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Idd ja.
Ja, gelukkig onderbrak Genee hem nog even snel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde Rene gisteren zeggen dat PSV een hele goede supportersschare had. Of iets in die richting![]()
Sticks is het ook echt te hoog in z'n bol geworden. Rico blijft altijd de oude mafkees maar Sticks kan af en toe zo verschrikkelijk arrogant zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Zag laatst Sticks ook nog schaamteloos reclame maken voor Polska op zijn Twitter.Ach, laten we maar in die mooie herinneringen blijven.
Tja, die mensen die zich het beste voelen (en dat ook bij elke mogelijkheid moeten roepen, hey ajacieden en hoi feyenoorders) vinden dat saai/dom/successupporter/niet goed publiek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar moet je elke keer schreeuwen?
Ik vind het juist relaxter als je gewoon zit en kijkt naar het wedstrijd. Wat boeit het eigenlijk? Iedereen zijn eigen leven toch.
ieder z'n meug iddquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar moet je elke keer schreeuwen?
Ik vind het juist relaxter als je gewoon zit en kijkt naar het wedstrijd. Wat boeit het eigenlijk? Iedereen zijn eigen leven toch.
En een mooie snelle pas daarna.quote:
Heldquote:
Doe ik ook:quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ga jij nou maar lekker genieten van WijnaldemStrootman
Die Sticks is gewoon arrogant ja. Je ziet hem de laatste tijd ook overal opduiken. Gisteren ook al tijdens Konginnendag. Rico is inderdaad een baas en die zal altijd gewoon underground en low-profile blijven. Kijk dat dansje op 01:43 man.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
Sticks is het ook echt te hoog in z'n bol geworden. Rico blijft altijd de oude mafkees maar Sticks kan af en toe zo verschrikkelijk arrogant zijn
#36quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
30% van het internet verkeer gaat naar porno sites.. dus dat geeft ook voldoening en dan is het ook waardevolquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:36 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Die Sticks is gewoon arrogant ja. Je ziet hem de laatste tijd ook overal opduiken. Gisteren ook al tijdens Konginnendag. Rico is inderdaad een baas en die zal altijd gewoon underground en low-profile blijven. Kijk dat dansje op 01:43 man.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:22 schreef mrstylo het volgende:
Wat een held.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Als je die Stroot nu door die stoot vervangt, zijn we allemaal blij, die man is zo lelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Vast op een kutstreampje, zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt TWE-HEE nog ergens op een stream denk je?
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je die Stroot nu door die stoot vervangt, zijn we allemaal blij, die man is zo lelijk
Tsja, EL zendt het niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast op een kutstreampje, zoals gewoonlijk
EL zendt sowieso liever iets á la ADO - VVV uit dan Twente - <tegenstander>, dat is me al 2 seizoenen lang duidelijkquote:
Ja. Maar ik heb 3 ziggokaartjes en dan slepen we alle tv's naar de kamer. 3 kanalen tot je beschikkingquote:
En dan? Scheel kijken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 3 ziggokaartjes en dan slepen we alle tv's naar de kamer. 3 kanalen tot je beschikking
Jij zult toch wel balen dat je geen 14 meer bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Zijn leven was dan een paradijsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
Jij zult toch wel balen dat je geen 14 meer bent
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk dat koppie van die snol danI'd totally not hit that enzo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Jesisquote:
Waar haal je die figuren vandaan manquote:
ofcquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
Fap je hier ook op Davy? Zien er ook uit als 14 jaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritmo en InZanity niet aan VBL meets deden?
Nee klopt, dat zijn jij en Helpmefok toen jullie laatst gedate hadden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritmo en InZanity niet aan VBL meets deden?
Adrem zeg! Ik zag deze opmerking totaal niet aankomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zijn jij en Helpmefok toen jullie laatst gedate hadden.
quote:'Twee jaar durende erectie door ribbelig motorzadel'
Henry Wolf uit Californië klaagt BMW aan omdat hij een twee jaar durende erectie overhield aan een motorrit. Volgens de man is het ribbelige zadel 'onzorgvuldig' ontworpen.
Wolf beweert dat hij al die tijd geen seks kon hebben en eist daarom een financiële vergoeding voor emotionele schade. Hij claimt bovendien loon te zijn misgelopen, medische kosten te hebben gemaakt en 'algemene schade' te hebben geleden. De man legt de claim neer bij BMW en de zadelmaker, Corbin-Pacific.
Het hebben van een langdurige erectie heeft niets te maken met seksuele stimulatie en wordt uiteindelijk vaak pijnlijk. Het kan leiden tot permanente weefselschade door zuurstoftekort, waardoor op lange termijn het hebben van een erectie soms niet meer mogelijk is.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lig-motorzadel.dhtml
Jouw moeder in een gang anaal vernederenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Stoepkrijten met je matties?
Hier posten is je werk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
Gasten, ben aan het werk. Kap eens met die foto's.
Erg tegenstrijdig dit... je bent toch ambtenaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
Gasten, ben aan het werk. Kap eens met die foto's.
Kan me toch niet concentreren als ik elke keer fapmateriaal langs zie komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Erg tegenstrijdig dit... je bent toch ambtenaar
Lijkt te kloppenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
De vermeende daders van de moord op die juwelier zijn bekend:
[ afbeelding ]
Achmed en Mo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Als je netjes betaald zoals de rest van de klanten doen, prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw moeder in een gang anaal vernederen
nog kinderen dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, pas maar op voordat Inzanity weer met zijn racisten discussie komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi!
Kon ook niet missen na die beelden. Klotenvolk
Geert wordt de nieuwe Hitler?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigen volk eerst. Geef der eens ongelijk.
En Geert is de oplossing?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigen volk eerst. Geef der eens ongelijk.
Ten eerste, dat was een troll post/grap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef eight het volgende:
[..]
En Geert is de oplossing?![]()
![]()
Hoe naief kun je zijn
Moest je sowieso al doen. Je hebt bijna een vriendin.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is minder. Nu ga ik stoppen met hosselen van jojo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest je sowieso al doen. Je hebt bijna een vriendin.
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoo houdt er een milde vorm van xenofobie op na? Kon ook niet uitblijven natuurlijk. Als je maar lang genoeg in een uithoek van Nederland woont.
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
Geband. Werd ook wel een keer tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Doet het er wat toe dat het allochtonen zijn?
Nee hoor, is alleen maar een constatering.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Jij bent toch mn vriendin?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, is alleen maar een constatering.
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
vaste prik hèquote:
Blijkbaar in de media wel.. ze moeten altijd afkomst erbij vernoemen.. Waardoor het volk het overneemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
HMF?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
no shit. vanwege de kromme topic?quote:
zal toch niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.
quote:
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het zijn wel vaak allochtonen die het nieuws halen en merendeel bij de politie shows.
Oooh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HelpMeFok. Kutuser.
Ik krijg zo een DM denk ik.
Het is wel zo ongeveer waar hoor, gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.
Oh, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.
Jij bent MRSquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh.
Hebben users nu ook al afkortingen?
Vertel. Nu ben ik nieuwsgierig..quote:
Boeiend. Blij dat ie opgerot is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nu even belangrijkere dingen aan zijn hoofd in het leven. Ik weet ook de reden
Misschien is het moeilijk om allochtone dieven te pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.
Volledige naam gebruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht DV oftewel Dromenvangertje.
Stoerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nu even belangrijkere dingen aan zijn hoofd in het leven. Ik weet ook de reden
A4L.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh.
Hebben users nu ook al afkortingen?
Oefening baart kunst he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien is het moeilijk om allochtone dieven te pakken.
Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht DV oftewel Dromenvangertje.
Hyves.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevonden
Heb je hyves?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.quote:
Ik heb je hyves ook gevonden. En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omg ik weet nu je echte naamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik al een tijdje geleden gedeactiveerd
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is wel zo ongeveer waar hoor, gevoelsmatig.
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.
Ja jonge reageer lekker laat nu weet ik niet meer wat jij zeiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.
Hij was gebanned door iets wat ie tegen jou zei, zei tiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.![]()
Wat is daar onwaar aan dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
username?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Welke studie doe jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau daalt. Ik duik weer m'n boeken in! Later boelers.
Boek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau is al maanden aan het dalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
Drolletje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
Forum Opties | |
---|---|