Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoo houdt er een milde vorm van xenofobie op na? Kon ook niet uitblijven natuurlijk. Als je maar lang genoeg in een uithoek van Nederland woont.
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
Geband. Werd ook wel een keer tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Doet het er wat toe dat het allochtonen zijn?
Nee hoor, is alleen maar een constatering.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Jij bent toch mn vriendin?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, is alleen maar een constatering.
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
vaste prik hèquote:
Blijkbaar in de media wel.. ze moeten altijd afkomst erbij vernoemen.. Waardoor het volk het overneemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
HMF?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
no shit. vanwege de kromme topic?quote:
zal toch niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.
quote:
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |