Achmed en Mo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
De vermeende daders van de moord op die juwelier zijn bekend:
[ afbeelding ]
Als je netjes betaald zoals de rest van de klanten doen, prima.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jouw moeder in een gang anaal vernederen
nog kinderen dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
[ afbeelding ]
Oei, pas maar op voordat Inzanity weer met zijn racisten discussie komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:30 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mooi!
Kon ook niet missen na die beelden. Klotenvolk
Geert wordt de nieuwe Hitler?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigen volk eerst. Geef der eens ongelijk.
En Geert is de oplossing?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:33 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Eigen volk eerst. Geef der eens ongelijk.
Ten eerste, dat was een troll post/grap.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef eight het volgende:
[..]
En Geert is de oplossing?![]()
![]()
Hoe naief kun je zijn
Moest je sowieso al doen. Je hebt bijna een vriendin.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is minder. Nu ga ik stoppen met hosselen van jojo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moest je sowieso al doen. Je hebt bijna een vriendin.
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:37 schreef kapiteintje het volgende:
Jojoo houdt er een milde vorm van xenofobie op na? Kon ook niet uitblijven natuurlijk. Als je maar lang genoeg in een uithoek van Nederland woont.
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
Geband. Werd ook wel een keer tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel een tijdje niet gezien op FOK!.
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Doet het er wat toe dat het allochtonen zijn?
Nee hoor, is alleen maar een constatering.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
Jij bent toch mn vriendin?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee hoor, is alleen maar een constatering.
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
vaste prik hèquote:
Blijkbaar in de media wel.. ze moeten altijd afkomst erbij vernoemen.. Waardoor het volk het overneemt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef inZanity het volgende:
HMF?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:38 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou me eigenlijk niet eens verbazen als een van deze twee HMF is. Verwacht wel zoiets van hem.
no shit. vanwege de kromme topic?quote:
zal toch niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja, nu gaan er weer meer mensen PVV stemmen.
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het zijn 75% buitenlanders die altijd roven, moorden etc.
quote:
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Maar het zijn wel vaak allochtonen die het nieuws halen en merendeel bij de politie shows.
Oooh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
HelpMeFok. Kutuser.
Ik krijg zo een DM denk ik.
Het is wel zo ongeveer waar hoor, gevoelsmatig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bron? Verder heb jij nog helemaal niks van de wereld gezien met je 14 jaar dus ik vind dit nogal een vergaand statement dat je hier maakt.
Oh, dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.
Jij bent MRSquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh.
Hebben users nu ook al afkortingen?
Vertel. Nu ben ik nieuwsgierig..quote:
Boeiend. Blij dat ie opgerot is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nu even belangrijkere dingen aan zijn hoofd in het leven. Ik weet ook de reden
Misschien is het moeilijk om allochtone dieven te pakken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig opsporing verzocht.
Volledige naam gebruikenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht DV oftewel Dromenvangertje.
Stoerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nu even belangrijkere dingen aan zijn hoofd in het leven. Ik weet ook de reden
A4L.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oooh.
Hebben users nu ook al afkortingen?
Oefening baart kunst he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:44 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien is het moeilijk om allochtone dieven te pakken.
Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht DV oftewel Dromenvangertje.
Hyves.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevonden
Heb je hyves?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.quote:
Ik heb je hyves ook gevonden. En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omg ik weet nu je echte naamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik al een tijdje geleden gedeactiveerd
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is wel zo ongeveer waar hoor, gevoelsmatig.
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.
Ja jonge reageer lekker laat nu weet ik niet meer wat jij zeiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.
Hij was gebanned door iets wat ie tegen jou zei, zei tiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.![]()
Wat is daar onwaar aan dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
username?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Welke studie doe jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau daalt. Ik duik weer m'n boeken in! Later boelers.
Boek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau is al maanden aan het dalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
Drolletje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
| Forum Opties | |
|---|---|