Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevondenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik dacht DV oftewel Dromenvangertje.
Hyves.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dromenvangertje had mijn hyves ooit gevonden
Heb je hyves?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.quote:
Ik heb je hyves ook gevonden. En nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omg ik weet nu je echte naamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heb ik al een tijdje geleden gedeactiveerd
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is wel zo ongeveer waar hoor, gevoelsmatig.
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou bijv ook gewoon eens je bek kunnen houden als je voor de zoveelste keer onwaarheden verkondigt.
Ja jonge reageer lekker laat nu weet ik niet meer wat jij zeiquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi hoe je in 1 zin precies mijn punt kunt onderschrijven.
Hij was gebanned door iets wat ie tegen jou zei, zei tiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:46 schreef inZanity het volgende:
[..]
Onwaarheden? Hij is toch geband of niet.![]()
Wat is daar onwaar aan dan?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
username?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Hebben jullie al de verhalen van Smoofie gehoord over zijn meet in Rotterdam?!hij heeft gewoon een Fok! chick gehosseld.
Vertel.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef ajacied4lf het volgende:
Welke studie doe jequote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau daalt. Ik duik weer m'n boeken in! Later boelers.
Boek?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
Niveau is al maanden aan het dalenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:47 schreef kapiteintje het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
Drolletje?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[..]
[..]
Begint met een D eindigd met een E.
| Forum Opties | |
|---|---|