quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Als je die Stroot nu door die stoot vervangt, zijn we allemaal blij, die man is zo lelijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Vast op een kutstreampje, zoals gewoonlijkquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt TWE-HEE nog ergens op een stream denk je?
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als je die Stroot nu door die stoot vervangt, zijn we allemaal blij, die man is zo lelijk
Tsja, EL zendt het niet uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Vast op een kutstreampje, zoals gewoonlijk
EL zendt sowieso liever iets á la ADO - VVV uit dan Twente - <tegenstander>, dat is me al 2 seizoenen lang duidelijkquote:
Ja. Maar ik heb 3 ziggokaartjes en dan slepen we alle tv's naar de kamer. 3 kanalen tot je beschikkingquote:
En dan? Scheel kijken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb 3 ziggokaartjes en dan slepen we alle tv's naar de kamer. 3 kanalen tot je beschikking
Jij zult toch wel balen dat je geen 14 meer bentquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Zijn leven was dan een paradijsquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:47 schreef eight het volgende:
[..]
Jij zult toch wel balen dat je geen 14 meer bent
Dit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kijk dat koppie van die snol danI'd totally not hit that enzo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
14 jaar
Niets voor jou ajacied?
Jesisquote:
Waar haal je die figuren vandaan manquote:
ofcquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:04 schreef Geo4kant het volgende:
Fap je hier ook op Davy? Zien er ook uit als 14 jaar.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritmo en InZanity niet aan VBL meets deden?
Nee klopt, dat zijn jij en Helpmefok toen jullie laatst gedate hadden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ritmo en InZanity niet aan VBL meets deden?
Adrem zeg! Ik zag deze opmerking totaal niet aankomen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee klopt, dat zijn jij en Helpmefok toen jullie laatst gedate hadden.
quote:'Twee jaar durende erectie door ribbelig motorzadel'
Henry Wolf uit Californië klaagt BMW aan omdat hij een twee jaar durende erectie overhield aan een motorrit. Volgens de man is het ribbelige zadel 'onzorgvuldig' ontworpen.
Wolf beweert dat hij al die tijd geen seks kon hebben en eist daarom een financiële vergoeding voor emotionele schade. Hij claimt bovendien loon te zijn misgelopen, medische kosten te hebben gemaakt en 'algemene schade' te hebben geleden. De man legt de claim neer bij BMW en de zadelmaker, Corbin-Pacific.
Het hebben van een langdurige erectie heeft niets te maken met seksuele stimulatie en wordt uiteindelijk vaak pijnlijk. Het kan leiden tot permanente weefselschade door zuurstoftekort, waardoor op lange termijn het hebben van een erectie soms niet meer mogelijk is.
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lig-motorzadel.dhtml
Jouw moeder in een gang anaal vernederenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat ga je doen? Stoepkrijten met je matties?
Hier posten is je werk?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
Gasten, ben aan het werk. Kap eens met die foto's.
Erg tegenstrijdig dit... je bent toch ambtenaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:23 schreef Happel het volgende:
Gasten, ben aan het werk. Kap eens met die foto's.
Kan me toch niet concentreren als ik elke keer fapmateriaal langs zie komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:27 schreef eight het volgende:
[..]
Erg tegenstrijdig dit... je bent toch ambtenaar
Lijkt te kloppenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:28 schreef AryaMehr het volgende:
De vermeende daders van de moord op die juwelier zijn bekend:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |