SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ja mamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
En als je dan al eens 'wat lekkers' wilt, neem dan chocolade met >70/80% cacao. Met twee kleine blokjes kun je al erg lang doen en het verzadigt de 'lekkere trek' prima.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
oh sorry, ik ken mb al een paar jaar ;-) maar ik zal op mijn woorden lettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
Ja, ik snap ook echt niet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, wat klote zeg met die kat. Ik zou me geen raad weten zonder dat domme pluizige ding hier in huis. Wat een kutstreek van je ex zeg
die m&m'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelhedenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Ik vind m&m's lekker, maar misschien dat zoveel eten me er definitief van verlost omdat ik dan steeds moet overgevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe bij de dr. Oz show is er een vrouw die junkfood in haar slaap eet!
Ze wil ook afvallen, maar daardoor lukt het dus niet. Lijkt me echt superfrustrerend
Of de Pizzahut al slapend belt, afrekent en opeetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
junkfood is niet per se macdonald´s enzo. Eten was in huis voor haar kinderen en man neem ik aan. Koekjes e.d. hadden ze het over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo vreselijk schransen zo gauw ik weer eten kan. Serieus.
Shoarma, gebakken aardappels, schnitzel, stamppot andijvie, biefstuk en een zak chips.
Serieus.
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Als mijn keel geen pijn meer doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zit
Meh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Sjeen het volgende:
Kijk je wel uit dat je geen maagpijn krijgt dan
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rotquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Meh.
Maar je wilt niet weten hoe je na gaat denken over eten, hoe geuren binnen komen als er hier iemand in de keuken staat, of gister op koninginnendag, als je in de stad bent. Pfff.
True.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rot
ow wacht, je amandelen waren eruit, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als mijn keel geen pijn meer doet.
Ik eet nu al een week niet (ja, waterijs, ijswater, thee, boullion, 2 happen appelmoes en 3 happen yoghurt) en pffff.
En nee, geen onwijs heel goed idee. Maar wat heb ik er een zin in.
Proficiat!quote:
Vergeet de pijn in je lijf niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon de boterhammetjes gegeten ! en trek in mcdonalds hmm , als ik me bedenk dat ik na een half uur altijd alweer honger heb als ik daar ben geweest en wat voor bende het eigenlijk is , ik de broodjes onder de burgers meestal vies vind.... nee ik ben geen mcdonalds fan.
Ja, dat was ik ja. En het doet fucking zeer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ow wacht, je amandelen waren eruit, toch?shiiiiit, that sucks....
50 dagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo joene!
Ik ben vijf dagen off-line geweest, dus ik heb vast veel gemist. Ik durf ook pas eind mei weer te wegennu even 50 dagen alcoholvrij en weer knallen met afvallen!
op dit moment wil ik nooit meer bier, alhoewel ik de kans groot acht dat ik daar vrijdag anders over denkquote:
Ja, ik ken dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op dit moment wil ik nooit meer bier, alhoewel ik de kans groot acht dat ik daar vrijdag anders over denk
50 dagen..?? Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo joene!
Ik ben vijf dagen off-line geweest, dus ik heb vast veel gemist. Ik durf ook pas eind mei weer te wegennu even 50 dagen alcoholvrij en weer knallen met afvallen!
Ik was eerst nieuwschierig wat het verschil was tussen ochtend en avond was.quote:
Ik woog elke dag, maar nu heb ik gewoon geen weegschaal meer. Dat helpt. Dus alleen wegen in de sportschool.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik was eerst nieuwschierig wat het verschil was tussen ochtend en avond was.
Nu kom ik er niet meer vanaf
Ik ga mij nu 1x per drie dagen wegen.
Dan 1x per week
Goed idee, ik zet de weegschaal terug in mijn ouders kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik woog elke dag, maar nu heb ik gewoon geen weegschaal meer. Dat helpt. Dus alleen wegen in de sportschool.
ik vind 50 uur al lastig ?quote:
Voor oma's is dit heel exotischquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Yade is toch niet zon gekke naam? Het is geen habbakuk of tijgerlelie ofzo
Inderdaad, wel echt een mooie naam vind ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Yade is toch niet zon gekke naam? Het is geen habbakuk of tijgerlelie ofzo
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging vanmorgen toch even op de weegschaal en ben er heel hard weer vanaf gesprongen
positief of negatief?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens was
Na het afgelopen weekend absoluut negatiefquote:
Ahh jammer, maar waarschijnlijk geeft ie over een paar dagen dan opeens een flink stuk lager aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het afgelopen weekend absoluut negatief
Pehehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens was
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat iig vijf kilo boven mijn gewicht van twee weken geleden
ach ik maak me er niet al te druk om. Twee weken streng doen en het is weer wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je ligt ook de hele dag op de bank
Das opzicht wel fijn... juist die laatste jojo kilo's, die komen er zo rap aan, maar gaan er bijna niet af.. En juist dit weekend allemaal nieuw ondergoed gekocht, dus er moet ook echt geen 5 kilo bij. Het is nu gewoon precies goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach ik maak me er niet al te druk om. Twee weken streng doen en het is weer weg
Het was vanmorgen alweer 8 ons minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Ahh jammer, maar waarschijnlijk geeft ie over een paar dagen dan opeens een flink stuk lager aan.
Ja, dat dacht ik ook toen ik nog eens lasquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat ze bedoelt dat het lullig is dat ze zo ziek is![]()
je was zeer snelquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:43 schreef GI het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook toen ik nog eens lasVandaar mijn edit.
Wat is daar demotiverend aan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:44 schreef LovelyLady het volgende:
4 ons eraf....
hoera
/demotiverend.......
Echt? Ik sta bekend binnen de familie als drankliefhebber (zacht uitgedrukt) maar ik heb er geen moeite mee om door de week niet te drinken.quote:
Is bijna een halve kilo, toch beter dan er bij?quote:
De laatste kilo's? Ik moet er nog ongeveer 15-20quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Is bijna een halve kilo, toch beter dan er bij?
De laatste kilo's gaan nu eenmaal langzaam en straks ga je helemaal niet meer afvallen en moet je toch gemotiveerd blijven.
Dus wees blij met kleine beetjes of zelfs gewoon met gelijk blijvenje komt in ieder geval niet aan.
Maar je bent er toch al ruim 20 kilo kwijt? Dus eerste kilo's (die wel snel gaan) zijn het ook al zeker niet meerquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De laatste kilo's? Ik moet er nog ongeveer 15-20
En verder heb je ook wel even gelijk maar gewoon bluh...
Ja dat is waar...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar je bent er toch al ruim 20 kilo kwijt? Dus eerste kilo's (die wel snel gaan) zijn het ook al zeker niet meer
neehoor, ik drink doordeweeks nooit of zelden .quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:54 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Echt? Ik sta bekend binnen de familie als drankliefhebber (zacht uitgedrukt) maar ik heb er geen moeite mee om door de week niet te drinken.
Ik heb gewoon weer even wat schoppen nodig.. roep je me als die schoentjes binnen zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:07 schreef Stormqueen het volgende:
Daarom LL, je komt er ECHT wel
Mijn ouders zijn nu ook bezig met afvallen dankzij mij, echt goed, mama is nu alweer bijna in het groen qua BMI
Een beetjequote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef Stormqueen het volgende:
ik hoop dat mijn sjoentjes snel binnen komen. Ben mijn gympen beu en pumps zijn nog te veel gevraagd
[ afbeelding ]
Eh ik als n00b, wat is er precies mis met je lijstje van gisteren?...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Ik liep heel veel achter, dus heb net helemaal bijgelezen.
Ben niet zo trots op m'n lijstje van gisteren, maar ga 't toch posten, omdat dat rot voelt en ik dan de volgende keer wel twee keer nadenk voor ik weer zo doe.
ik denk, de nootjes, forsties en broodjes (gok ik)quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:29 schreef Usert het volgende:
[..]
Eh ik als n00b, wat is er precies mis met je lijstje van gisteren?...
En de kant en klare farmersalade?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk, de nootjes, forsties en broodjes (gok ik)
Uhmz, nee. Het is veel te weinig. Geen tussendoortjes, te weinig gedronken, geen eiwitten...quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:34 schreef Jumparound het volgende:
[..]
ik denk, de nootjes, forsties en broodjes (gok ik)
Maar wat je at waren ook geen geweldige keuzes, maar goed dat je het tenminste in de gaten hebt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Uhmz, nee. Het is veel te weinig. Geen tussendoortjes, te weinig gedronken, geen eiwitten...
Xx
Appelstroop is vooral voor je ijzer enzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Usert het volgende:
Wat is nou goed broodbeleg?
appelstroop
filet americain
kip filet
... ?
En hoe zit dat nu precies met die kaas? Hoe hoger het getal met een + des te beter of juist hoe lager?
Hoe lager het getal hoe minder kaas je het kan noemenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Usert het volgende:
appelstroop
filet americain
kip filet
... ?
En hoe zit dat nu precies met die kaas? Hoe hoger het getal met een + des te beter of juist hoe lager?
Hoe lager, hoe beter. Dus bijvoorbeeld Slankie, Milner of sommige Beemster kaar. De meeste mensen hier vinden dat echter naar plastic smaken. Ik vind het wel meevallen, vooral als je stukken kaas koopt in plaats van plakken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:46 schreef Usert het volgende:
appelstroop
filet americain
kip filet
... ?
Ieder z'n ding idd, ik vind 48+ kaas niet lekker. Milner vind ik wel echt jumquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe lager, hoe beter. Dus bijvoorbeeld Slankie, Milner of sommige Beemster kaar. De meeste mensen hier vinden dat echter naar plastic smaken. Ik vind het wel meevallen, vooral als je stukken kaas koopt in plaats van plakken.
ik vind gewoon zonder + kaas lekker vooral oude kaas <3quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Ik eet gewoon 48+ kaas. Vind ik zo ontzettend lekker. Maar dan een plakje minder.
Kaasquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind gewoon zonder + kaas lekker vooral oude kaas <3
Zonder +?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:16 schreef Joene het volgende:
[..]
ik vind gewoon zonder + kaas lekker vooral oude kaas <3
Hmmz, rondjes lopen dan maar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Ben een half uur op kantoor en kan nu al niet meer zitten
Gewoon elke 3 uur iets etenquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien even een stomme vraag. Soms (zoals gisteren) heb ik van die dagen dat ik om 7.00 opsta en vervolgens om 3.30 ('s nachts dus) weer naar bed ga.
Op die dagen zit dus mijn eetritme er als volgt uit:
7.15 O
9.30 T
12.00 L
15.00 T
18.00 D
20.00 T
Het hele punt is dat mijn dag dan nog bijna acht uur duurt en ik rond de klok 1.00 toch wel weer trek begin te krijgen. Moet ik zulke dagen wat extra eten? En ja, al die tijd ben ik actief geweest.
Mee eens, maar ik zou dan ook m'n avondeten wat later doen. Wat doe jij de halve nacht dan? Hoe kun je btw met 4 uurtjes slaap toe?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon elke 3 uur iets eten![]()
Dat na 8 uur niet meer eten is echt onzin (zeker als je tot midden in de nacht actief bezig bent)
Je moet gewoon dan om een uur of 11 weer eten , hou de stelregel aan dat je 2 uur voor je slaapt ongeveer stopt met eten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien even een stomme vraag. Soms (zoals gisteren) heb ik van die dagen dat ik om 7.00 opsta en vervolgens om 3.30 ('s nachts dus) weer naar bed ga.
Op die dagen zit dus mijn eetritme er als volgt uit:
7.15 O
9.30 T
12.00 L
15.00 T
18.00 D
20.00 T
Het hele punt is dat mijn dag dan nog bijna acht uur duurt en ik rond de klok 1.00 toch wel weer trek begin te krijgen. Moet ik zulke dagen wat extra eten? En ja, al die tijd ben ik actief geweest.
Ja gewoon kaas dus , niks 30+ 48+ 65+ weet ik veel wat voor soort maar gewoon volle kaas <3quote:
heerlijk!quote:
Ah, 48+ dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja gewoon kaas dus , niks 30+ 48+ 65+ weet ik veel wat voor soort maar gewoon volle kaas <3
O... soms vallen dagen eenmaal zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:43 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Mee eens, maar ik zou dan ook m'n avondeten wat later doen. Wat doe jij de halve nacht dan? Hoe kun je btw met 4 uurtjes slaap toe?
Dan doe ik dat voortaan, gisteren heb ik nog even een sinaasappel gepakt, maar de volgende keer pak ik dat iets wat meer voedtquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gewoon elke 3 uur iets eten![]()
Dat na 8 uur niet meer eten is echt onzin (zeker als je tot midden in de nacht actief bezig bent)
Eiwitten...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan doe ik dat voortaan, gisteren heb ik nog even een sinaasappel gepakt, maar de volgende keer pak ik dat iets wat meer voedt
Dat vult.. Fruit krijg je honger van, van kwark of yoghurt niet... Ik neem dus liever een schaaltje yoghurt en als ik echt trek heb pleur ik er havermout nog door.. Maar dan is mn trek wel weg.quote:
wel vlees ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond aardappeltjes, ik heb geen groenteOok geen tijd voor om te koken, moet snel klaar, want om kwart over 6 wil ik in de sportschool zijn.
Lekker!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:16 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga vanavond eten koken!
Stamppot andijvie!
Of gewoon een zakje sla en wat dressing door elkaar pleuren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef Ticootje het volgende:
Vanavond aardappeltjes, ik heb geen groenteOok geen tijd voor om te koken, moet snel klaar, want om kwart over 6 wil ik in de sportschool zijn.
Dan ga ik dood? Nee ik wil om kwart over 6 in de sportschool zijn, dan ga ik 3 kwartier krachttraining doen, aansluitend half uur buispieren en dan nog 50 mins spinnen.. Ik moet eten van tevoren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker!
kan je niet na de sportschool eten Ticootje?
Ik lust geen sla.. Ben niet een konijntje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Of gewoon een zakje sla en wat dressing door elkaar pleuren?
Ja dat kan toch ook, maar dat je daarna nog een normaal diner eet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dan ga ik dood? Nee ik wil om kwart over 6 in de sportschool zijn, dan ga ik 3 kwartier krachttraining doen, aansluitend half uur buispieren en dan nog 50 mins spinnen.. Ik moet eten van tevoren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lust geen sla.. Ben niet een konijntje.
Nee ik zat al te denken, om iets van doperwten ofzo open te trekken..
ik stamp een hele bak sla weg als lunch, maar wel sla (of rauwe spinazie (is wat knapperiger)) met:quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
echt een van de reacties/opmerkingen waar ik sinds ik aan het dieeten ben zoooooo'n schijthekel aan heb gekregen.. nee.. alsof ik WEL een konijn ben??![]()
niet persoonlijk naar jou hoor ticootje
Oh, maar dat roep ik al mn hele leven... Sla is voor de konijntjes, worteltjes ook..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:45 schreef Barreltje het volgende:
[..]![]()
echt een van de reacties/opmerkingen waar ik sinds ik aan het dieeten ben zoooooo'n schijthekel aan heb gekregen.. nee.. alsof ik WEL een konijn ben??![]()
niet persoonlijk naar jou hoor ticootje
Nee, ik heb ze wel eens debieler gemaakt hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:57 schreef Isabeau het volgende:
Meest debiele opmerking ooit, TicootjeIk ben geen konijntje
![]()
![]()
Nee, alles wat onder water ademt vreet ik niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben geen zeehond! als iemand je vis voorzet?
weet je zeker dat jij geen kloon van een 14-jarig puberventje bent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee, alles wat onder water ademt vreet ik niet.
Nee 14 red ik echt niet meer. 24 is nog wel geloofwaardig. Oh en ik voldoe aan vrouwelijke kenmerken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
weet je zeker dat jij geen kloon van een 14-jarig puberventje bent?
je moet het zelf weten, maar groente en vis zijn essentiele onderdelen van een gezond dieet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nee 14 red ik echt niet meer. 24 is nog wel geloofwaardig. Oh en ik voldoe aan vrouwelijke kenmerken.
Ik lust wel haring in tomatensaus...quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:20 schreef Jumparound het volgende:
[..]
je moet het zelf weten, maar groente en vis zijn essentiele onderdelen van een gezond dieet.
[betweter]ik denk dat je je daar overheen moet zetten, maar het is maar net hoe serieus je bezig bent met gezondheid / gewicht[/betweter]quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:25 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik lust wel haring in tomatensaus...
En uit de frituur.
Ik denk dat ik dan beter geen vis kan eten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb heulegaar niet uit frustratie een half pak maria biscuitjes opgegeten vanmiddag.
*zichzelf schopt*
Daarom slik ik supplementen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:36 schreef Jumparound het volgende:
[..]
[betweter]ik denk dat je je daar overheen moet zetten, maar het is maar net hoe serieus je bezig bent met gezondheid / gewicht[/betweter]
Ieder z'n ding, maar wat een rare methodiek...quote:
Voor mij ook. Gisteren was echt bagger, vandaag waren de kinderen thuis, dus het ging al wat beter. Ik kan moeilijk ongegeneerd gaan vreten en dan hen maar 2 biscuitjes en een appel geven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Sjeen het volgende:
Vrije dagen zijn echt funest voor mijn ritme en eetpatroon...
jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:12 schreef summer2bird het volgende:
Is pindakaas op brood gezond als ontbijt?
Neequote:
d'r werd gevraagd om gezond, niet om magerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Neemaar wel lekker en ook niet enorm ongezond
Fixed!quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt een pindakaas-ding nu ik weer brood eet.
Maar *as we speak* voed ik mijn ptms met dingen die in dit topic niet hardop gezegd kunnen worden.![]()
Ik eet in principe elke morgen een dubbele boterham met pindakaas als ontbijt, past prima in mijn eetpatroon. Mijn diner van vanavond eigenlijk minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:31 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb echt een pindakaas-ding nu ik weer brood eet.
Maar *as we speak* voed ik mijn pms met dingen die in dit topic niet hardop gezegd kunnen worden.![]()
Stomme vraag misschien, maar waarom wil je niet getest worden dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag was een rommelige dag met eten. Eerst naar de psycholoog geweest, toen kwam mijn moeder langs en vervolgens een vriendin geholpen met verhuizen. OMG... wat kan een mens veel doen op een dag. Geweldige dag. Al is het wel jammer dat de psycholoog gewoon niet begrijp dat ik niet getest wil worden op allerlei stoornissen (en dan met name waarom ik extreem wissel in stemmingen en dat ik soms heel erg down kan zijn en soms extreem energiek en vrolijk, waardoor ik het nu ook op vier uur slaap kan doen). Wanneer ik andere stoornissen zou hebben is er niks aan te doen en ik leef al heel mijn leven zo (dus laat het rusten). Maar goed, dat mens moet ook even d'r boterham verdienen
(en ja... daar wilde ik eventjes mijn hartje over luchten).
O. 2 boterhammen met ik geloof jam (maar weet het niet meer zeker).
L. 1 boterham met kaas
T. Softijsjes (ja... ik weet het)
T. Pepermuntje
D. Pasta, groenteprut en twee koekjes
T. 2 sinaanappeltjes
Zoals ik zei, kon veel beter.
Stel dat ik iets heb als manisch depressiviteit, dan heb ik het niet in een ernstige vorm omdat ik prima in staat ben een normaal leven te hebben, mensen weten dat ik wisselvallig ben en ik weet het en kan er rekening mee houden in het leven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Stomme vraag misschien, maar waarom wil je niet getest worden dan?
Dat dacht ik dus ook... Ik zou het persoonlijk wel handig vinden om zulke dingen te weten, al is het maar voor later.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef Tinkepink het volgende:
Je bent niet verplicht je te laten behandelen tegen MD cots.
Dat is er niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
En als het nou sterk met elkaar in verband staat ?
Nee, commentaar vind ik wel fijn. Nuttige opmerken kan ik altijd in acht nemen en ik was ook wel nieuwsgierig naar jullie mening. Alleen ik leg de mijne ook uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Snap ik ook wel, maar als je geen commentaar wenst moet je het niet op een openbaar forum jetsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door ChildoftheStars op 02-05-2012 21:36:02 ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Stormqueen het volgende:
Cots, zolang jij je maar goed voelt
Net alweer een kilo minder dan vanmorgen. Er is nog hoop
ik heb afslank theequote:
Hoe lang en hoe zwaar ben je? En je bent een man?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Usert het volgende:
o: 2 boterhammen met gerookte makreel
t: kiwi
l: 2 boterhammen met kipfilet
t: kiwi + soepstengel
d: Noodles met doperwten en mais
t: peerijsje
Die laatste ben ik nog niet zeker van, maar schijnt wel oke te zijn?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Usert het volgende:
mwa...quote:Ingredienten:
Water, perenpuree (20%), glucose-fructosestroop, suiker, stabilisator:
ga's eten...quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:32 schreef Usert het volgende:
o: 2 boterhammen met gerookte makreel
t: kiwi
l: 2 boterhammen met kipfilet
t: kiwi + soepstengel
d: Noodles met doperwten en mais
1.87m en 94 kg en ja ik ben een manquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:41 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Hoe lang en hoe zwaar ben je? En je bent een man?
Mijn planning voor vandaag:
O - 2 sneden bruin, pindakaas, koffie
T - appel, thee
L - 4 sneden bruin, osseworst, thee
T - banaan, thee
D - 4 gangen vismenu, wijn
T - popcorn?
S - dozen uitruimen op kantoor, fietsen naar restaurant en bios
maar normaal eet ik helemaal niet heel veel meer.. hoogstens wat meer snoep ipv fruit en ipv avondeten broodquote:
Doe mij dan maar de bak frietquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Net zoveel kcals als een bakje frietmaar zo lekker
Klopt maar ik heb gruwelijk veel zin in een patatje oorlog met schandalig veel satesaus en uitjes <3quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:47 schreef Stormqueen het volgende:
hier zitten meer voedingsstoffen inVezels enzo
Wat goed.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:28 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik morgen weer 2 cijfers op de weegschaal ga zien, ipv 3!
zoiets ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Ziet er lekker uit SQ!
En gaat er nou niemand zeggen "wat goed" op het bericht dat ik morgen waarschijnlijk weer 2 cijfers op de weegschaal heb ipv 3?
Sorry Lonaaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:54 schreef Lonaa het volgende:
Ziet er lekker uit SQ!
En gaat er nou niemand zeggen "wat goed" op het bericht dat ik morgen waarschijnlijk weer 2 cijfers op de weegschaal heb ipv 3?
Beter. Kan weer praten, redelijk slikken en bier drinken.quote:
En het roken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:00 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Beter. Kan weer praten, redelijk slikken en bier drinken.
Alleen nog niet echt eten.
Ik kan ook roken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En het roken?
Eten is niet erg, word je slank van
Je hebt gewoon een gratis maagverkleining gehadquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:03 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik kan ook roken.
Rook alleen nog heel weinig. Vandaag nog niet gerookt. Hoewel ik zo wel een sigaretje ga op steken.
Ach, eten zou op zich best fijn zijn. Gisteren heb ik het oprecht geprobeerd hoor, zelfs boodschappen gedaan en gekookt enzo. 5 happen, toen best wel pijn en gewoon vol.
Dat zou echt fucked up zijn. Stel je voor dat ze dat doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een gratis maagverkleining gehad![]()
Maar wel zuur, het komt wel goed, maar het duurt ff
Het is goedkoop! SAVE ALL THE MONEY, BUY ALL THE SHOESquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Dat zou echt fucked up zijn. Stel je voor dat ze dat doen.Hallon, jij bent dik, we gaan je opereren en stiekem verkleinen we ook je maag.
T komt ook wel goed, ik kan roken en bier drinken, nah, 2 van de 3 belangrijke dingen kan ik dus weer. En niet kunnen eten heeft als voordeel dat je er van af valt, en na 1 bier en 1 "doe maar wat" gewoon op de kop naar huis gaat.
vandaag weer ff wat minder. Ben gisteren naar kantoor gegaan en heb gemerkt dat het zitten op die verstelbare ergonomische bureaustoelen waarvan niemand weet hoe ze versteld moeten worden, en het fietsen toch nog niet zo'n strak plan warenquote:
ohnee, sorry, dat vind ik echt iets wat Mieke zou dragenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:07 schreef Lonaa het volgende:
Oh, en ik mag vandaag nieuwe schoenen kopen!
Mocht eigenlijk al bij -5 kg, maar dat ben ik vergeten.
Wat vinden we van dees: http://www.schuurman-scho(...)endy-dames-pump.html ?
Ik wil niet eens vragen wie Mieke is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ohnee, sorry, dat vind ik echt iets wat Mieke zou dragen
Ja!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het is goedkoop! SAVE ALL THE MONEY, BUY ALL THE SHOES
kun je ook sparen voor mokken en t-shirts?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja!
Ik heb gisteren me "geregistreerd" bij mijn stamkroeg.Dan krijg je een pasje
Kan je geld op zetten, is makkelijk
En 10% korting
Ik sta dus nu officieel te boek als zuipschuit.
Gaaf.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klik even op die site he!
[ afbeelding ]
Deze zijn mooier EN goedkoper
Nee, helaas. Wel een gratis aansteker gekregen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kun je ook sparen voor mokken en t-shirts?
Jawel. Hoezo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Ml-etje het volgende:
![]()
Die schoenen zijn wel mooi SQ!
Lonaa is het niet je bedoeling om af te vallen dan?
Ehm... Nee!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik klik even op die site he!
[ afbeelding ]
Deze zijn mooier EN goedkoper
Zoiets?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Gaaf.
Het enige wat ik lastig vind is dat ik kom van gympen en skateschoenen.
Nu loop ik of op mijn wandelschoenen () of op mijn laarsjes met bescheiden hak (4 of 5 cm ofzo)
Hele vrouwelijke schoenen vind ik HEEL mooi, maar ik durf ze niet zo goed aan te trekken.
Omdat je juicht vanwege de drankquote:
Lelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ehm... Nee!
Net zo lelijk als die andere!
Die vind ik echt lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
(geef me geen schoenensites he)
truequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op alleen bier en sigaretten kun je anders prima afvallen
Die zou mn oma gewoon kopen hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hebben best een hoop lelijkheid in die winkel trouwens
[ afbeelding ]
Dan ben ik wel benieuwd naar je smaak, want er is echt van alles te koop momenteelquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:15 schreef Brighteyes het volgende:
Op dit moment qua schoenen bijzonder weinig, helaas voor mij...
Oh, die bruine die je net post vind ik iig al beter dan die blauwe, die hak is zo lelijk...
De tering.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ze hebben best een hoop lelijkheid in die winkel trouwens
[ afbeelding ]
Normaal gesproken eet ik door de week best netjes, en beweeg ik goed, maar geniet wel van mijn weekend zeg maar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:15 schreef Ml-etje het volgende:
Dat geloof ik graagop magnetronmaaltijden lijkt dat ook prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |