SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ja mamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
En als je dan al eens 'wat lekkers' wilt, neem dan chocolade met >70/80% cacao. Met twee kleine blokjes kun je al erg lang doen en het verzadigt de 'lekkere trek' prima.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
oh sorry, ik ken mb al een paar jaar ;-) maar ik zal op mijn woorden lettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
Ja, ik snap ook echt niet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, wat klote zeg met die kat. Ik zou me geen raad weten zonder dat domme pluizige ding hier in huis. Wat een kutstreek van je ex zeg
die m&m'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelhedenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Ik vind m&m's lekker, maar misschien dat zoveel eten me er definitief van verlost omdat ik dan steeds moet overgevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe bij de dr. Oz show is er een vrouw die junkfood in haar slaap eet!
Ze wil ook afvallen, maar daardoor lukt het dus niet. Lijkt me echt superfrustrerend
Of de Pizzahut al slapend belt, afrekent en opeetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
junkfood is niet per se macdonald´s enzo. Eten was in huis voor haar kinderen en man neem ik aan. Koekjes e.d. hadden ze het over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo vreselijk schransen zo gauw ik weer eten kan. Serieus.
Shoarma, gebakken aardappels, schnitzel, stamppot andijvie, biefstuk en een zak chips.
Serieus.
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Als mijn keel geen pijn meer doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zit
Meh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Sjeen het volgende:
Kijk je wel uit dat je geen maagpijn krijgt dan
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rotquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Meh.
Maar je wilt niet weten hoe je na gaat denken over eten, hoe geuren binnen komen als er hier iemand in de keuken staat, of gister op koninginnendag, als je in de stad bent. Pfff.
True.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rot
ow wacht, je amandelen waren eruit, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als mijn keel geen pijn meer doet.
Ik eet nu al een week niet (ja, waterijs, ijswater, thee, boullion, 2 happen appelmoes en 3 happen yoghurt) en pffff.
En nee, geen onwijs heel goed idee. Maar wat heb ik er een zin in.
Proficiat!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |