SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
ja mamquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:45 schreef motorbloempje het volgende:
En als je dan al eens 'wat lekkers' wilt, neem dan chocolade met >70/80% cacao. Met twee kleine blokjes kun je al erg lang doen en het verzadigt de 'lekkere trek' prima.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
oh sorry, ik ken mb al een paar jaar ;-) maar ik zal op mijn woorden lettenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:48 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Nou zeg, vragen om steun, het krijgen, en dan zo reageren.
Ja, ik snap ook echt niet waar het vandaan komt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lonaa, wat klote zeg met die kat. Ik zou me geen raad weten zonder dat domme pluizige ding hier in huis. Wat een kutstreek van je ex zeg
die m&m'squote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelhedenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:21 schreef Jumparound het volgende:
collega:
Sjoerd, ik heb zondag...
1 bigtasty
medium milkshake
friet
1 zak 300 gr oid blauwe m&m's
1 zak 300 gr oid gele m&m's
1 zak 300 gr oid bruine m&m's
(de m&m's wel met vrouw opgegeten)
gegeten... Op hoeveel kcal kom ik uit?
o_0
dude, ik zit net te vertellen dat ik trek heb ik snoep (en vet eten)... Boehoe
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Ik vind m&m's lekker, maar misschien dat zoveel eten me er definitief van verlost omdat ik dan steeds moet overgevenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:30 schreef droomvrouwtje het volgende:
Ik zou stront misselijk zijn van die hoeveelheden![]()
Succes met afvallen
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:12 schreef BananaPancake het volgende:
Hehe bij de dr. Oz show is er een vrouw die junkfood in haar slaap eet!
Ze wil ook afvallen, maar daardoor lukt het dus niet. Lijkt me echt superfrustrerend
Of de Pizzahut al slapend belt, afrekent en opeetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
junkfood is niet per se macdonald´s enzo. Eten was in huis voor haar kinderen en man neem ik aan. Koekjes e.d. hadden ze het over.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Is dat dan net een kwestie van die troep niet in huis halen?
Ik neem aan dat ze niet slapend en wel de deur uit gaat om een hamburger te gaan halen?
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:50 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga zo vreselijk schransen zo gauw ik weer eten kan. Serieus.
Shoarma, gebakken aardappels, schnitzel, stamppot andijvie, biefstuk en een zak chips.
Serieus.
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Als mijn keel geen pijn meer doet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:54 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
bedoel je na je "dieet" of ben je nu ziek/tandartsgedoe ofzo?
in beide gevallen, geen heel onwijs goed idee...
Ik weet het wel zeker.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze dat allemaal op 1 dag gaat eten ze nog dik onder de 14.000 kcal voor deze week zit
Meh.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:05 schreef Sjeen het volgende:
Kijk je wel uit dat je geen maagpijn krijgt dan
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rotquote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:07 schreef Lonaa het volgende:
Meh.
Maar je wilt niet weten hoe je na gaat denken over eten, hoe geuren binnen komen als er hier iemand in de keuken staat, of gister op koninginnendag, als je in de stad bent. Pfff.
True.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Begrijp ik heel goed! Maar als je straks weer gewoon kunt eten gewoon lekker iets onweerstaanbaars uitzoeken en daar intens van genieten. Als je jezelf alleen maar vol gaat proppen voel je je daarna opgeblazen en rot
ow wacht, je amandelen waren eruit, toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als mijn keel geen pijn meer doet.
Ik eet nu al een week niet (ja, waterijs, ijswater, thee, boullion, 2 happen appelmoes en 3 happen yoghurt) en pffff.
En nee, geen onwijs heel goed idee. Maar wat heb ik er een zin in.
Proficiat!quote:
Vergeet de pijn in je lijf niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 13:01 schreef Joene het volgende:
ik heb gewoon de boterhammetjes gegeten ! en trek in mcdonalds hmm , als ik me bedenk dat ik na een half uur altijd alweer honger heb als ik daar ben geweest en wat voor bende het eigenlijk is , ik de broodjes onder de burgers meestal vies vind.... nee ik ben geen mcdonalds fan.
Ja, dat was ik ja. En het doet fucking zeer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 18:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ow wacht, je amandelen waren eruit, toch?shiiiiit, that sucks....
50 dagen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo joene!
Ik ben vijf dagen off-line geweest, dus ik heb vast veel gemist. Ik durf ook pas eind mei weer te wegennu even 50 dagen alcoholvrij en weer knallen met afvallen!
op dit moment wil ik nooit meer bier, alhoewel ik de kans groot acht dat ik daar vrijdag anders over denkquote:
Ja, ik ken dat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op dit moment wil ik nooit meer bier, alhoewel ik de kans groot acht dat ik daar vrijdag anders over denk
50 dagen..?? Succes!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Goed zo joene!
Ik ben vijf dagen off-line geweest, dus ik heb vast veel gemist. Ik durf ook pas eind mei weer te wegennu even 50 dagen alcoholvrij en weer knallen met afvallen!
Ik was eerst nieuwschierig wat het verschil was tussen ochtend en avond was.quote:
Ik woog elke dag, maar nu heb ik gewoon geen weegschaal meer. Dat helpt. Dus alleen wegen in de sportschool.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:25 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik was eerst nieuwschierig wat het verschil was tussen ochtend en avond was.
Nu kom ik er niet meer vanaf
Ik ga mij nu 1x per drie dagen wegen.
Dan 1x per week
Goed idee, ik zet de weegschaal terug in mijn ouders kamer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik woog elke dag, maar nu heb ik gewoon geen weegschaal meer. Dat helpt. Dus alleen wegen in de sportschool.
ik vind 50 uur al lastig ?quote:
Voor oma's is dit heel exotischquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Yade is toch niet zon gekke naam? Het is geen habbakuk of tijgerlelie ofzo
Inderdaad, wel echt een mooie naam vind ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Yade is toch niet zon gekke naam? Het is geen habbakuk of tijgerlelie ofzo
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik ging vanmorgen toch even op de weegschaal en ben er heel hard weer vanaf gesprongen
positief of negatief?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens was
Na het afgelopen weekend absoluut negatiefquote:
Ahh jammer, maar waarschijnlijk geeft ie over een paar dagen dan opeens een flink stuk lager aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Na het afgelopen weekend absoluut negatief
Pehehehequote:Op woensdag 2 mei 2012 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben er gisteren 3x op gaan staan omdat ik het er niet mee eens was
quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
ik zat iig vijf kilo boven mijn gewicht van twee weken geleden
ach ik maak me er niet al te druk om. Twee weken streng doen en het is weer wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:30 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar je ligt ook de hele dag op de bank
Das opzicht wel fijn... juist die laatste jojo kilo's, die komen er zo rap aan, maar gaan er bijna niet af.. En juist dit weekend allemaal nieuw ondergoed gekocht, dus er moet ook echt geen 5 kilo bij. Het is nu gewoon precies goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach ik maak me er niet al te druk om. Twee weken streng doen en het is weer weg
Het was vanmorgen alweer 8 ons minderquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:21 schreef Sarabi het volgende:
Ahh jammer, maar waarschijnlijk geeft ie over een paar dagen dan opeens een flink stuk lager aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |